Re: Elektronika
Elküldve: 2023. december 23., szombat 21:30
Fogalmam sincs milyen az a konzol, de a legtobbnek van egy csavarja, amivel be lehet fixalni. Valoszinuleg tul lazara van hagyva es a TV sulya pedig nincs kozpontositva.
Ugy van, igy a legegyszerubb.Halfkey írta: Google fiókba importálni.
Nekem egyszer volt egy e-mail-em, ami fel even keresztul keringett az interneten, mire celba ert. Visszaneztuk es kb az osszes szervert meglatogatta a vilagon. Szoval nem lehetetlen, mert rendszer fuggo, de azert olyan ritkan van, hogy egy egesz email csak ugy "nem erkezik meg"Realista24 írta:Jajaja, nem erkeznek meg az emailektomi_b írta: Most felhívtam őket ismét, elmondtam mindent, és kiderült, hogy az egyik e-mail címükre nem érkeznek meg az 5mb csatolmány feletti mailek.![]()
Jólvan, gratulálok.
Most elküldtem újra, másik email címre mind a 3 mailt, mai választ ígérnek.
Mondtam, hogy ha nincs érdemi intézkedés csütörtökig, akkor a fogyasztóvédelemnek írom meg a dolgokat.Nem vagyok it expert, de amikor az emailem nem er celba, arrol kapok ertesitest, hogy ilyen olyan okok miatt nem sikerult kezbesiteni. Illetve, ha ez nincs feltuntetve valahol a honlapjukon, akkor ezzel sem mennek sokra.
Delutan ne felejtsd el oket hivni![]()
Jajaja, nem erkeznek meg az emailektomi_b írta: Most felhívtam őket ismét, elmondtam mindent, és kiderült, hogy az egyik e-mail címükre nem érkeznek meg az 5mb csatolmány feletti mailek.![]()
Jólvan, gratulálok.
Most elküldtem újra, másik email címre mind a 3 mailt, mai választ ígérnek.
Mondtam, hogy ha nincs érdemi intézkedés csütörtökig, akkor a fogyasztóvédelemnek írom meg a dolgokat.
Na, hat akkor legyel tökös, es amikor azt mondjak szemelyesen, hogy nem tudnak mit tenni, akkor eloveszed a kedves enedettomi_b írta:Láttam én is, 9. napon ezt írtam meg mailben, meg hogy vettem új hűtőt és ezért utalják vissza a pénzt.Realista24 írta:
ASZF-ben ez van.
"Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni."
Es mivel mar van uj hutod, ragaszkodj a kp-hoz az utalvany helyett.
De semmi választ nem kaptam.
Láttam én is, 9. napon ezt írtam meg mailben, meg hogy vettem új hűtőt és ezért utalják vissza a pénzt.Realista24 írta:ASZF-ben ez van.tomi_b írta:
Szervíz munkalap/jegyzőkönyv a neve amin a csereutalvány átvételének tényét rögzítik.
Szakszervíz adta a csereutalványt, nem értem mit akar még vizsgálni ezen az egyértelmű tényen az Aqua.
"Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni."
Es mivel mar van uj hutod, ragaszkodj a kp-hoz az utalvany helyett.
ASZF-ben ez van.tomi_b írta:Szervíz munkalap/jegyzőkönyv a neve amin a csereutalvány átvételének tényét rögzítik.Realista24 írta:
Kezdem elvesziteni a fonalat![]()
Minek a szerviz munkalap, ha mar van egy csereutalvanyod? Szerviz adta a csereutalvanyt, nem?
Szakszervíz adta a csereutalványt, nem értem mit akar még vizsgálni ezen az egyértelmű tényen az Aqua.
Szervíz munkalap/jegyzőkönyv a neve amin a csereutalvány átvételének tényét rögzítik.Realista24 írta:Kezdem elvesziteni a fonalattomi_b írta:
Szervíz munkalapot, amin január 12 határidőt adtak magunknak, csak nem tudom mi alapján.![]()
Minek a szerviz munkalap, ha mar van egy csereutalvanyod? Szerviz adta a csereutalvanyt, nem?
Kezdem elvesziteni a fonalattomi_b írta:Szervíz munkalapot, amin január 12 határidőt adtak magunknak, csak nem tudom mi alapján.Realista24 írta:
Mit kaptal (visszaigazolas, email, akarmi), amikor leadtad a 300k-s utalvanyt az uj hutore?
Szervíz munkalapot, amin január 12 határidőt adtak magunknak, csak nem tudom mi alapján.Realista24 írta:Mit kaptal (visszaigazolas, email, akarmi), amikor leadtad a 300k-s utalvanyt az uj hutore?tomi_b írta:
De, a héten lehet bemegyek valamikor. Csak már múltkor is jött a duma hogy semmit nem tudnak, ők eladók, ezt a garanciásoknak továbbítják.
Mit kaptal (visszaigazolas, email, akarmi), amikor leadtad a 300k-s utalvanyt az uj hutore?tomi_b írta:De, a héten lehet bemegyek valamikor. Csak már múltkor is jött a duma hogy semmit nem tudnak, ők eladók, ezt a garanciásoknak továbbítják.Realista24 írta:
Nem tudsz bemenni személyesen?
De, a héten lehet bemegyek valamikor. Csak már múltkor is jött a duma hogy semmit nem tudnak, ők eladók, ezt a garanciásoknak továbbítják.Realista24 írta:Nem tudsz bemenni személyesen?tomi_b írta: Én arra gondoltam, hogy ügyfélkapun keresztül küldök egy panaszlevelet a fogyasztóvédelemnek, aztan az e-papír másolatot megküldöm nekik e-mailben.
Nem tudsz bemenni személyesen?tomi_b írta: Én arra gondoltam, hogy ügyfélkapun keresztül küldök egy panaszlevelet a fogyasztóvédelemnek, aztan az e-papír másolatot megküldöm nekik e-mailben.
Folyamatosan basztatni kell oket, hivogatni az ugyfelszolgalatot, levelekkel bombazni es fenyegetni a fogyasztovedelemmel, aztan ha 1-2 het utan nincs eredmenye, akkor tenyleg jogi utra kell terelni a dolgot es megkeresni a fogyasztovedelmet, ugyved altal hivatalos levellel felszolitani oket, stb.tomi_b írta: Ötletek a reklamáció mestereitől, hogy mit csináljak az Aqua webáruház keciségével?
December 5-én leadtam náluk egy csereutalványt, mert a 300k-s, vadi új Samsung hűtőm szar volt, a szakszervíz is megállapította - tőlük kaptam az utalványt.
Még aznap leadtam az utalványt az Aqua boltjában, illetve írtam este nekik egy mailt, majd még további 2-t egy héten belül, de nem is keresnek, nem is válaszolnak, a telefonos ügyfélszolgálat meg csereutalvány ügyben nem tud segíteni.
Szóval vennem kellett még egy hűtőt, mert már 2 hetet az erkélyre jártam kajáért. Felháborító.
Tippek, hogy basszak ki velük?![]()
Minden játszik, köszi a tippet neked is.Andrew Dawn írta:Nem tudom nálad mennyire játszik, én használt monitorokat vettem PC arénán, és maximálisan meg vagyok elégedve vele (több,mint 2éve). Kb feleáron, csak rá kell futni jóra.Realista24 írta:
De-de, abszolut 80-150 kozotti arkategoriat lottem be, mert ugy neztem, hogy nagyjabol ilyen szorasban mar talalni jot. De ha van ajanlas, azt orommel veszem, es igen, budos nagy excelekre es tarsaira.