Re: Elektronika
Elküldve: 2023. december 21., csütörtök 16:59
Ugy van, igy a legegyszerubb.Halfkey írta: Google fiókba importálni.
Ugy van, igy a legegyszerubb.Halfkey írta: Google fiókba importálni.
Nekem egyszer volt egy e-mail-em, ami fel even keresztul keringett az interneten, mire celba ert. Visszaneztuk es kb az osszes szervert meglatogatta a vilagon. Szoval nem lehetetlen, mert rendszer fuggo, de azert olyan ritkan van, hogy egy egesz email csak ugy "nem erkezik meg"Realista24 írta:Jajaja, nem erkeznek meg az emailektomi_b írta: Most felhívtam őket ismét, elmondtam mindent, és kiderült, hogy az egyik e-mail címükre nem érkeznek meg az 5mb csatolmány feletti mailek.![]()
Jólvan, gratulálok.
Most elküldtem újra, másik email címre mind a 3 mailt, mai választ ígérnek.
Mondtam, hogy ha nincs érdemi intézkedés csütörtökig, akkor a fogyasztóvédelemnek írom meg a dolgokat.Nem vagyok it expert, de amikor az emailem nem er celba, arrol kapok ertesitest, hogy ilyen olyan okok miatt nem sikerult kezbesiteni. Illetve, ha ez nincs feltuntetve valahol a honlapjukon, akkor ezzel sem mennek sokra.
Delutan ne felejtsd el oket hivni![]()
Jajaja, nem erkeznek meg az emailektomi_b írta: Most felhívtam őket ismét, elmondtam mindent, és kiderült, hogy az egyik e-mail címükre nem érkeznek meg az 5mb csatolmány feletti mailek.![]()
Jólvan, gratulálok.
Most elküldtem újra, másik email címre mind a 3 mailt, mai választ ígérnek.
Mondtam, hogy ha nincs érdemi intézkedés csütörtökig, akkor a fogyasztóvédelemnek írom meg a dolgokat.
Na, hat akkor legyel tökös, es amikor azt mondjak szemelyesen, hogy nem tudnak mit tenni, akkor eloveszed a kedves enedettomi_b írta:Láttam én is, 9. napon ezt írtam meg mailben, meg hogy vettem új hűtőt és ezért utalják vissza a pénzt.Realista24 írta:
ASZF-ben ez van.
"Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni."
Es mivel mar van uj hutod, ragaszkodj a kp-hoz az utalvany helyett.
De semmi választ nem kaptam.
Láttam én is, 9. napon ezt írtam meg mailben, meg hogy vettem új hűtőt és ezért utalják vissza a pénzt.Realista24 írta:ASZF-ben ez van.tomi_b írta:
Szervíz munkalap/jegyzőkönyv a neve amin a csereutalvány átvételének tényét rögzítik.
Szakszervíz adta a csereutalványt, nem értem mit akar még vizsgálni ezen az egyértelmű tényen az Aqua.
"Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni."
Es mivel mar van uj hutod, ragaszkodj a kp-hoz az utalvany helyett.
ASZF-ben ez van.tomi_b írta:Szervíz munkalap/jegyzőkönyv a neve amin a csereutalvány átvételének tényét rögzítik.Realista24 írta:
Kezdem elvesziteni a fonalat![]()
Minek a szerviz munkalap, ha mar van egy csereutalvanyod? Szerviz adta a csereutalvanyt, nem?
Szakszervíz adta a csereutalványt, nem értem mit akar még vizsgálni ezen az egyértelmű tényen az Aqua.
Szervíz munkalap/jegyzőkönyv a neve amin a csereutalvány átvételének tényét rögzítik.Realista24 írta:Kezdem elvesziteni a fonalattomi_b írta:
Szervíz munkalapot, amin január 12 határidőt adtak magunknak, csak nem tudom mi alapján.![]()
Minek a szerviz munkalap, ha mar van egy csereutalvanyod? Szerviz adta a csereutalvanyt, nem?
Kezdem elvesziteni a fonalattomi_b írta:Szervíz munkalapot, amin január 12 határidőt adtak magunknak, csak nem tudom mi alapján.Realista24 írta:
Mit kaptal (visszaigazolas, email, akarmi), amikor leadtad a 300k-s utalvanyt az uj hutore?
Szervíz munkalapot, amin január 12 határidőt adtak magunknak, csak nem tudom mi alapján.Realista24 írta:Mit kaptal (visszaigazolas, email, akarmi), amikor leadtad a 300k-s utalvanyt az uj hutore?tomi_b írta:
De, a héten lehet bemegyek valamikor. Csak már múltkor is jött a duma hogy semmit nem tudnak, ők eladók, ezt a garanciásoknak továbbítják.
Mit kaptal (visszaigazolas, email, akarmi), amikor leadtad a 300k-s utalvanyt az uj hutore?tomi_b írta:De, a héten lehet bemegyek valamikor. Csak már múltkor is jött a duma hogy semmit nem tudnak, ők eladók, ezt a garanciásoknak továbbítják.Realista24 írta:
Nem tudsz bemenni személyesen?
De, a héten lehet bemegyek valamikor. Csak már múltkor is jött a duma hogy semmit nem tudnak, ők eladók, ezt a garanciásoknak továbbítják.Realista24 írta:Nem tudsz bemenni személyesen?tomi_b írta: Én arra gondoltam, hogy ügyfélkapun keresztül küldök egy panaszlevelet a fogyasztóvédelemnek, aztan az e-papír másolatot megküldöm nekik e-mailben.
Nem tudsz bemenni személyesen?tomi_b írta: Én arra gondoltam, hogy ügyfélkapun keresztül küldök egy panaszlevelet a fogyasztóvédelemnek, aztan az e-papír másolatot megküldöm nekik e-mailben.
Folyamatosan basztatni kell oket, hivogatni az ugyfelszolgalatot, levelekkel bombazni es fenyegetni a fogyasztovedelemmel, aztan ha 1-2 het utan nincs eredmenye, akkor tenyleg jogi utra kell terelni a dolgot es megkeresni a fogyasztovedelmet, ugyved altal hivatalos levellel felszolitani oket, stb.tomi_b írta: Ötletek a reklamáció mestereitől, hogy mit csináljak az Aqua webáruház keciségével?
December 5-én leadtam náluk egy csereutalványt, mert a 300k-s, vadi új Samsung hűtőm szar volt, a szakszervíz is megállapította - tőlük kaptam az utalványt.
Még aznap leadtam az utalványt az Aqua boltjában, illetve írtam este nekik egy mailt, majd még további 2-t egy héten belül, de nem is keresnek, nem is válaszolnak, a telefonos ügyfélszolgálat meg csereutalvány ügyben nem tud segíteni.
Szóval vennem kellett még egy hűtőt, mert már 2 hetet az erkélyre jártam kajáért. Felháborító.
Tippek, hogy basszak ki velük?![]()
Minden játszik, köszi a tippet neked is.Andrew Dawn írta:Nem tudom nálad mennyire játszik, én használt monitorokat vettem PC arénán, és maximálisan meg vagyok elégedve vele (több,mint 2éve). Kb feleáron, csak rá kell futni jóra.Realista24 írta:
De-de, abszolut 80-150 kozotti arkategoriat lottem be, mert ugy neztem, hogy nagyjabol ilyen szorasban mar talalni jot. De ha van ajanlas, azt orommel veszem, es igen, budos nagy excelekre es tarsaira.
Nem tudom nálad mennyire játszik, én használt monitorokat vettem PC arénán, és maximálisan meg vagyok elégedve vele (több,mint 2éve). Kb feleáron, csak rá kell futni jóra.Realista24 írta:
De-de, abszolut 80-150 kozotti arkategoriat lottem be, mert ugy neztem, hogy nagyjabol ilyen szorasban mar talalni jot. De ha van ajanlas, azt orommel veszem, es igen, budos nagy excelekre es tarsaira.