Re: OFF
Elküldve: 2023. április 16., vasárnap 18:54
Ertem
Mert hazaérünkhehetheoriginal írta:nem ertem, pont azert mondom,hogy lehetett volna baszatni neki, plane ha nincs sehol senki. Miert kellett volna megallni?Hehe: ahogy írtam az idő volt a rövid keresztmetszet. Ha megállunk, akkor felébred
Azert allt volna meg, mert odaerkezik a celba. Es azt akarta, hogy a gyerek aludjon egy orat.hehetheoriginal írta:nem ertem, pont azert mondom,hogy lehetett volna baszatni neki, plane ha nincs sehol senki. Miert kellett volna megallni?Hehe: ahogy írtam az idő volt a rövid keresztmetszet. Ha megállunk, akkor felébred
nem ertem, pont azert mondom,hogy lehetett volna baszatni neki, plane ha nincs sehol senki. Miert kellett volna megallni?Hehe: ahogy írtam az idő volt a rövid keresztmetszet. Ha megállunk, akkor felébred
Sztereotípia, hogy EV-vel spórolni KELL a sebességen, nem szabad fűteni sem, semennyi hatótávja sincs, napokig tart a töltés, hamar tönkremegy az akksi, környezetkárosítóbb, csak a gazdagok úri hóbortja, stb, stb.Realista24 írta: Nem sztereotípia, tény.
EVk spórolnak a sebességen.
De lehet mind a 30-40 csak gyereket altat, minden héten.
Buntetve van az indokolatlanul lassu haladas, de a gyorshajtas meg mindig veszelyesebb. Szoval jobban buntetni nem lenne tul esszeru dontes.zoli0415 írta:Az indokolatlan lassú haladást, kullogást, tegye azt bármilyen autóval, szigorúbban büntetném mint a gyorshajtást. Aki autópályán képes hetvennel poroszkálni annak azonnal elvenném a jogosítványát és csak egy szigorított újravizsgázás után szerezhetné vissza.kiserik írta:
Tudom mikor írtad oda![]()
Új Teslát lehetett venni 12,5 millió Ft-ért itthon, nem is olyan régen (állami támogatással) és 10 millióért volt használt. Most 11,5-től van fent használtautón és ez szépen megy lefelé.
Én is mentem már 70-nel autópályán és ha elmentél mellettem gondolhattad, hogy lúzer EV-s, pedig csak a gyerek aludt hátul és a fél órás utat 1 óra alatt akartam megtenni, hogy fel ne ébredjen. Mondjuk ha Nikával találkozol hasonló szituban, akkor fel sem tűnik, pedig kb 1 árban van a két autó (újonnan persze).
Saját tapasztalat: 130-140-nel télen, bent 22fokra fűtve 250-300km a valós hatótáv (Model Y LR). Országúton 400-450km. Városban 500km is meglehet.
Nem ismersz. M3as Miskolctól kb kihalt. Soha nem tartok fel senkit, semmilyen körülmények között, mert ezt is várom el a többi közlekedőtől. Alapvetően egyetértek a mondandóddal. A történettel csak arra akartam utalni, hogy soha nem tudhatod ki mit miért cselekszik. A sztereotípiák világában élünk. És nagyon sok sztereotípia van az EV-kel kapcsolatban, hogy a Teslákat/Teslásokat már ne is említsem.zoli0415 írta:Az indokolatlan lassú haladást, kullogást, tegye azt bármilyen autóval, szigorúbban büntetném mint a gyorshajtást. Aki autópályán képes hetvennel poroszkálni annak azonnal elvenném a jogosítványát és csak egy szigorított újravizsgázás után szerezhetné vissza.kiserik írta:
Tudom mikor írtad oda![]()
Új Teslát lehetett venni 12,5 millió Ft-ért itthon, nem is olyan régen (állami támogatással) és 10 millióért volt használt. Most 11,5-től van fent használtautón és ez szépen megy lefelé.
Én is mentem már 70-nel autópályán és ha elmentél mellettem gondolhattad, hogy lúzer EV-s, pedig csak a gyerek aludt hátul és a fél órás utat 1 óra alatt akartam megtenni, hogy fel ne ébredjen. Mondjuk ha Nikával találkozol hasonló szituban, akkor fel sem tűnik, pedig kb 1 árban van a két autó (újonnan persze).
Saját tapasztalat: 130-140-nel télen, bent 22fokra fűtve 250-300km a valós hatótáv (Model Y LR). Országúton 400-450km. Városban 500km is meglehet.
Kresz szerint nem is lehet tul lassan, kar hogy nincs szamszerusitve, gondolva sajnos az ilyen "emberekre"zoli0415 írta:Az indokolatlan lassú haladást, kullogást, tegye azt bármilyen autóval, szigorúbban büntetném mint a gyorshajtást. Aki autópályán képes hetvennel poroszkálni annak azonnal elvenném a jogosítványát és csak egy szigorított újravizsgázás után szerezhetné vissza.kiserik írta:
Tudom mikor írtad oda![]()
Új Teslát lehetett venni 12,5 millió Ft-ért itthon, nem is olyan régen (állami támogatással) és 10 millióért volt használt. Most 11,5-től van fent használtautón és ez szépen megy lefelé.
Én is mentem már 70-nel autópályán és ha elmentél mellettem gondolhattad, hogy lúzer EV-s, pedig csak a gyerek aludt hátul és a fél órás utat 1 óra alatt akartam megtenni, hogy fel ne ébredjen. Mondjuk ha Nikával találkozol hasonló szituban, akkor fel sem tűnik, pedig kb 1 árban van a két autó (újonnan persze).
Saját tapasztalat: 130-140-nel télen, bent 22fokra fűtve 250-300km a valós hatótáv (Model Y LR). Országúton 400-450km. Városban 500km is meglehet.
Az indokolatlan lassú haladást, kullogást, tegye azt bármilyen autóval, szigorúbban büntetném mint a gyorshajtást. Aki autópályán képes hetvennel poroszkálni annak azonnal elvenném a jogosítványát és csak egy szigorított újravizsgázás után szerezhetné vissza.kiserik írta:Tudom mikor írtad odaRealista24 írta: Meg azelőtt írtam oda mint hogy te reagáltál.![]()
Felsőkategória, általában nem kullog. Nem azért vesz valaki 20millioert egy BMW-t vagy Mercit hogy aztán 100zal menjen, hacsak nem osztrák nyugger.
Szóval lehet tovább csavarni, csak nem érdemes.![]()
Új Teslát lehetett venni 12,5 millió Ft-ért itthon, nem is olyan régen (állami támogatással) és 10 millióért volt használt. Most 11,5-től van fent használtautón és ez szépen megy lefelé.
Én is mentem már 70-nel autópályán és ha elmentél mellettem gondolhattad, hogy lúzer EV-s, pedig csak a gyerek aludt hátul és a fél órás utat 1 óra alatt akartam megtenni, hogy fel ne ébredjen. Mondjuk ha Nikával találkozol hasonló szituban, akkor fel sem tűnik, pedig kb 1 árban van a két autó (újonnan persze).
Saját tapasztalat: 130-140-nel télen, bent 22fokra fűtve 250-300km a valós hatótáv (Model Y LR). Országúton 400-450km. Városban 500km is meglehet.
Tudom mikor írtad odaRealista24 írta: Meg azelőtt írtam oda mint hogy te reagáltál.![]()
Felsőkategória, általában nem kullog. Nem azért vesz valaki 20millioert egy BMW-t vagy Mercit hogy aztán 100zal menjen, hacsak nem osztrák nyugger.
Szóval lehet tovább csavarni, csak nem érdemes.
A Passatod alapára meg 15 millió amivel utána még SOK A GOND! Szuper.Nika91127 írta:De jó, csak 17 millió egy új Tesla, amivel utána SEMMI GOND! Szuper. Ha elérhető áron lesz, szóljatokkiserik írta:
Zupermen!!! Segít a bajban, megvéd, ha baj van![]()
Amúgy meg nem kell hülyeségeket linkelgetniElőször azt hittem már valami értelmeset sikerül, mert az is van (https://totalcar.hu/magazin/hirek/2023/ ... hazai-ara/), de tévedtem.
![]()
Addig elpöfögök 5 literrel.
Az nem koncepció, hogy a user 100-zal kullog. Kullognak belsőégésűvel is. Gondolom azokat nem számoltad meg. 2 hete volt dolgom Pesten, leszaladt kb 6-700km végig autópályán 140-nel (addig működik a sávtartó, de ez tényleg 140, nem csal az óra, mint általában) és nulla perc fölösleges állással. Az M3ason álltam meg a Hatvanasban ebédelni és közben jóllakott a kocsi is.Realista24 írta: Amúgy továbbra is nagyon mókás hogy az autópályan 100-110zel kullog az elektromosak 80%a.
Ma eddig két Tesla, BMW, Nissan…továbbra is vicc számomra ez a koncepció.
Problema: mostanaban uszas kozben elojon a bal vadlimnal egy fajdalom, mintha teljesen begorcsolne egy ponton a labam de ugy, hogy muszaj abbahagynom az uszast annyira faj. Ez utana amugy 2-3 percen belul elmulik.Nika91127 írta:MeséljCaraway írta: Ha ezt kiveseztetek akkor nekem is lenne egy panaszom Nika doktorur, amiben lehet tudnal segiteni.![]()
![]()
Kvázi, igen. Városi kisautónak, szaladgálni jók._Bushido_ írta: Egyik ismerősünk vett Nissan Leafet.
Elmondása szerint mikor Pestre mentek, nem mehettek 130al az autópályán, mert seperc alatt leszívta volna az akksit. Fűtés felejtős (klima esetleg). Győrben meg kellett állni fél órára tölteni, hogy elérjenek Pestre. Ott vásárolgattak, addig töltött, semmi gond. De visszának újra megállás Győrben tölteni, s csak ez után tudtak hazatérni. Szóval rengeteg feleselges idő a plusz töltésekkel.
Saját kocsival, teli tankkal indulva lementünk Sopronból Egerszegre, onnan Békéscsabára, ott Gyula és BCS között ingázás párszor, aztán vissza Zalaegerszeg, és Szhelyen tankoltunk egyet rá, hogy tutira hazaérjünk. Majd ha tud ilyet egy elektromos, akkor megéri váltani. Addig krva felesleges ez az egész. Max városi kisautókat érné meg ilyen módszerrel gyártani, autópályázni, utazni hülyeség szerintem.