Oldal: 37 / 2212

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 17:58
Szerző: Nika91127
nuevo_ericco írta:
Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.

Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire? :mrgreen: :D
Bencét kérdezd :)

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 17:52
Szerző: hehetheoriginal
nuevo_ericco írta:
Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.

Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire? :mrgreen: :D
Lassan vetekszel a tavcsoves trogerbiznisszel tesomsz, igazi alpari telepi viselkedes :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 17:44
Szerző: nuevo_ericco
Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.

Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire? :mrgreen: :D

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 17:05
Szerző: gutihaz14
Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
es muszakin hogy megy at? vagy ezt ugy kell elkepzelni mint az egr lefalazast? ott pl kiveszik a lemezket muszaki elott azt csokolom, itt nem tudom mi a modi azert kerdezem

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 16:46
Szerző: hehetheoriginal
Nika91127 írta:
hehetheoriginal írta: ezert kell szivobenzin a bdsrtnt. :D
Akkor vegyél Mazdát 😬
458 speciale aperta :kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 16:29
Szerző: Realista24
Remy írta: Rendezettseg szempontjabol szerintem teljesen jo, hogy vannak. Keresni is konnyebb.
Persze, minden szarra ami feljön, külön topic. Hónalj deoval kezdem.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 16:03
Szerző: Nika91127
hehetheoriginal írta: ezert kell szivobenzin a bdsrtnt. :D
Akkor vegyél Mazdát 😬

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:46
Szerző: hehetheoriginal
ezert kell szivobenzin a bdsrtnt. :D

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:37
Szerző: Nika91127
hehetheoriginal írta:
Nika91127 írta:

Az 5.-et is felejtsd el.
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás :)
En mondtam :lol:
Nekünk volt ilyen, Mondeo MKIV, 2.0 tdci, 330ezer után.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:36
Szerző: Yazid
Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:32
Szerző: hehetheoriginal
Nika91127 írta:
nuevo_ericco írta:

Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatot :mrgreen:
Az 5.-et is felejtsd el.
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás :)
En mondtam :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:28
Szerző: nuevo_ericco
Yazid írta: Nem akarok vészmadar lenni de dpf szűrődnek annyi valszeg. Hiaba mosatod mar belseje szét van egve, nem fogja tudni produkálni az égési folyamatot. Gondolom nem 4éves autó :)
Pedig a tisztítás után tesztelték is nyomással, jó eredmények jöttek, volt benne ellenállás.
Nem, nem 4 éves :D

Még van két utolsó reményem. Befecskendezőben lévő izzítógyertyáért felelős biztosíték cseréje, esetleg a DPF-nél lévő szenzorok mérnek rosszul, lehet el vannak öregedve az abba vezető gumicsövek.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás
Megpróbálom.

Köszi a tanácsokat.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:26
Szerző: Nika91127
nuevo_ericco írta:
hehetheoriginal írta:
a megoldas - mint mindenre mindig :kalapos: - erovel odabaszni, es kimenni a balfasz varosbol es szethajtani, kiporgetni a motort az orszaguton rendesen egyszer az eletben vegre :lol:
hatha egyszer mar erzed akkor, hogy eletben vagy :kalapos:
Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatot :mrgreen:
Az 5.-et is felejtsd el.
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás :)

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:17
Szerző: Yazid
Nem akarok vészmadar lenni de dpf szűrődnek annyi valszeg. Hiaba mosatod mar belseje szét van egve, nem fogja tudni produkálni az égési folyamatot. Gondolom nem 4éves autó :)

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 14:59
Szerző: nuevo_ericco
hehetheoriginal írta:
nuevo_ericco írta: Ha már autós topic, lehet valaki már találkozott ezzel a hibával (2.0 TDCi):
P244C - nem elég magas a kipufogógáz hőmérséklete ahhoz, hogy beinduljon a DPF öntisztítása.
A neten található megoldások 90%-a ilyenkor egy befecskendező cserét, plusz DPF átmosást ajánl. Ez megtörtént (az autó átment a műszakin is, kipufogógázok értéke normális), de kb. 100 km múlva visszajött a hiba. Lehet már valaki a fórumról találkozott ezzel a hibával, és sikerült megoldania. Köszi.
a megoldas - mint mindenre mindig :kalapos: - erovel odabaszni, es kimenni a balfasz varosbol es szethajtani, kiporgetni a motort az orszaguton rendesen egyszer az eletben vegre :lol:
hatha egyszer mar erzed akkor, hogy eletben vagy :kalapos:
Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatot :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 14:57
Szerző: hehetheoriginal
nuevo_ericco írta: Ha már autós topic, lehet valaki már találkozott ezzel a hibával (2.0 TDCi):
P244C - nem elég magas a kipufogógáz hőmérséklete ahhoz, hogy beinduljon a DPF öntisztítása.
A neten található megoldások 90%-a ilyenkor egy befecskendező cserét, plusz DPF átmosást ajánl. Ez megtörtént (az autó átment a műszakin is, kipufogógázok értéke normális), de kb. 100 km múlva visszajött a hiba. Lehet már valaki a fórumról találkozott ezzel a hibával, és sikerült megoldania. Köszi.
a megoldas - mint mindenre mindig :kalapos: - erovel odabaszni, es kimenni a balfasz varosbol es szethajtani, kiporgetni a motort az orszaguton rendesen egyszer az eletben vegre :lol:
hatha egyszer mar erzed akkor, hogy eletben vagy :kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 14:55
Szerző: nuevo_ericco
Ha már autós topic, lehet valaki már találkozott ezzel a hibával (2.0 TDCi):
P244C - nem elég magas a kipufogógáz hőmérséklete ahhoz, hogy beinduljon a DPF öntisztítása.
A neten található megoldások 90%-a ilyenkor egy befecskendező cserét, plusz DPF átmosást ajánl. Ez megtörtént (az autó átment a műszakin is, kipufogógázok értéke normális), de kb. 100 km múlva visszajött a hiba. Lehet már valaki a fórumról találkozott ezzel a hibával, és sikerült megoldania. Köszi.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 14:46
Szerző: nmate
Bencze írta: Realista nyithatna egy autos topicot, a konyves es fozos temak mellett elferne ez is szerintem
Erre nagyon kár autós topik, hogy mindenki leírja, melyik autó tetszik neki :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 14:40
Szerző: hehetheoriginal
Az megint mas, hogy te egy fapad 500ast hajtasz, vagy a rendesen - ertsd magasabb igenybevetelre tervezett es osszerakott - abarth verziot.
Ugyanez az M-es bmwk, S, RS audik vagy amg mercik eseteben is igaz, egyszeruen mas szint, mint a hetkoznapi taligak.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 14:38
Szerző: realistahuni
recseg ropog benn az osszes olcso kinai muanyag, stbstb.
Korfun tavaly béreltem egy Fiat 500-at 1000-es 3 hengeres hibridet. 22 ezer kilométerben volt és a műanyagok már minden gödörnél és úthibánál recsegtek. :mrgreen:

De az mondjuk meglepett hogy milyen faszán lehet kanyarodni vele a szerpentineken és a 70 lóerejével is egész fürgének érződik szépen viszi a bódét, a manuális váltó is egész rendben van.

Azóta borzasztóan rákívántam egy Abarth 500-ra, Becsületesnepper videók erre még nyilván rátesznek egy lapáttal. Az 595 competizione 180 lóerejével gondolom szépen el lehetne szorakozni. :roll: