Re: OFF
Elküldve: 2023. április 17., hétfő 19:00
Hallod Erikinho, ha ezen múlik en brutalisan teleszarom a tesladat
Sportszeletes segit ahol tud


Sportszeletes segit ahol tud

Remek ötlet. Nagyjából utána olvasva 5-600 ezerből meg is lenne az aggregátorral együtt. A poén, hogy nem kell hozzá csirke. Megy konyhai maradékkal és emberszarral isHalfkey írta: Közben láttam épp egy zseni videót, kiserik te jutottál eszembe, építsd ki te is ezt a rendszertMekkora lenne a csirkeszar hajtású Tesla
![]()
https://9gag.com/gag/a7q0wBq
Ez igy van.Nika91127 írta:70-el cammogni tényleg inkább közúton, ne az autópályán...kiserik írta: Egy 2 éves korgyéját elég nehéz tolni, főleg 70-nel.Alvásra viszont még szüksége van, ezért ha elalszik az autóban (nem, nem ott altatjuk, de néha megesik, hogy el kell menni bevásárolni, stb és nekünk a ""város"" 40km-re van) és csak fél óra az út, akkor (igen, én marha) lassabban, vagy többet fogok menni, mert ha megállunk azonnal felkel, vissza már nem alszik, akkor estére meg rottyon van az alvásra pedig szüksége van a fejlődéshez.
R24: kíváncsi vagyok arra a megoldásra, mert nekem valahogy nem jut eszembe jobb.
Más: valaki használ a YouTube Vancedhez hasonló appot?
A 2 éves gyereknek pedig igen, szükséges az alvás. De akkor ti az alvásidőre időzítitek a bevásárlást, hogy szegény a kocsiban ájuljon ki? Nincsen állandó napi ritmusa?
Nálunk a 2 éves minden nap 12-14ig alszik, pluszminusz félóra.
Ebben az időintervallumban nem megyünk sehova, mert akkor van a bioritmus szerinti alvása.
Ha ti ebben az időszakban kocsikáztok vele, hát...Akkor nem csoda, h elalszik.
Ha ezen felül alszik, akkor meg no para.
Kell a "kondi" a műtőbenRealista24 írta:Le vagytok sovanykodvaNika91127 írta:
Hát, én is csak kamilláztam...mi 3an egyenként 80-85kg.![]()
Le vagytok sovanykodvaNika91127 írta:Hát, én is csak kamilláztam...mi 3an egyenként 80-85kg.raul 4 ever írta:
Az szép.. Pedig olyan veszélyes emelkedők nincsenek az m3/35-ön.. Érdekes.
Nekem 6 volt, ez tuti. De egyedül voltam és 60 kg vagyok, de az komoly eltérés akkor is.
Hát, én is csak kamilláztam...mi 3an egyenként 80-85kg.raul 4 ever írta:Az szép.. Pedig olyan veszélyes emelkedők nincsenek az m3/35-ön.. Érdekes.Nika91127 írta:
Én mentem nemrég kollégámmal Debrecenbe, végig gyorsforgalmi-autópálya (155 tempomat), úgy bekérte az 1.5 turbós Octavia (legújabb) a 8,3-at 3 személlyel fed.comp szerint, mint a kisangyal...
Nekem 6 volt, ez tuti. De egyedül voltam és 60 kg vagyok, de az komoly eltérés akkor is.
Az szép.. Pedig olyan veszélyes emelkedők nincsenek az m3/35-ön.. Érdekes.Nika91127 írta:Én mentem nemrég kollégámmal Debrecenbe, végig gyorsforgalmi-autópálya (155 tempomat), úgy bekérte az 1.5 turbós Octavia (legújabb) a 8,3-at 3 személlyel fed.comp szerint, mint a kisangyal...raul 4 ever írta: Bocsi, nem 1,4-ek, hanem 1,5, már a hengerlekapcsolósak.
Én mentem nemrég kollégámmal Debrecenbe, végig gyorsforgalmi-autópálya (155 tempomat), úgy bekérte az 1.5 turbós Octavia (legújabb) a 8,3-at 3 személlyel fed.comp szerint, mint a kisangyal...raul 4 ever írta: Bocsi, nem 1,4-ek, hanem 1,5, már a hengerlekapcsolósak.
Nálunk van a cégnél pár előző generációs (tehát osztott első lámpás) Octavia iii, 1.4 benzin / 140 LE. Párszor kellett mennem vele pályán, 140-150 körül is 6 liter körül (de inkább alatta) fogyasztott.Dupla D írta:Pluszegy. Nekünk szerintem leghamarabb csak jövő év második felében kellene egy nagyobb járgány. Én kombikat nézegettem inkább kb. 2014-es évjárattól. Elsősorban dízel vagy hibrid. Lökjétek a jó tippeket.nmate írta:
Erre a témára feliratkozok, hasonló cipőben járok majd lassan. Bár én elsősorban egyterűeket nézegettem.
Azért néha előfordulnak ilyenek is:Halfkey írta: Csak mert kiserik írja, még nem kell automatikusan elvetni valamit![]()
Kinyomtattam, bekereteztettem és minden este nézegetem lefekvés előttRealista24 írta:Baszki, egyetértekkiserik írta: Még mindig nem olajos emberkereskedők vagy FM huszárok vagyunk. Don Flo ilyet nem csinál. 70 millióért nem fogjuk megvenni Cancelot, így nem hülyítjük fél évig. Nekem bejön ez a narratíva.![]()
En ezt irtam:Halfkey írta:Az tök jó dolog ha közben másra gondolsz, de én arról a konkrét esetről beszélek amit kiserik ír, és amit annyival intéztél el hogy te hazaérsz aztán hagyod a gyereket hadd aludjon még 10-20 percet a kocsiban.De te azt irtad, hogy nincs difi abban, ha allva jaratod a kocsit vs vagy ha megy.
Itt lesz a nezopont kulonbseg, mert en tovabbra is arra az esetre gondolok, amikor nem kreszt megszegve kozlekedik az ember, hanem plusz fel orat autozik a jo cel erdekeben.
Ezzel a már megírt fő bajom hogy sok gyerek ilyenkor felébred, és mellesleg megjegyeztem hogy ráadásul ezzel többet is fogyasztottál - utóbbin nem értem a pörgésed, te is tudod akkor hogy ez ténykérdés.
Ez volt a reakciod.Vagy saját példa, amikor aludt a kocsiban, és nem akartam felébreszteni, amikor megérkeztünk haza, volt hogy meg a kocsiban üldögéltem 10-20 percet vele, amíg felébredt magától.
kiserik meg ezt irta korabban:Vagy ha úgy értetted hogy helyben járatod a motort 10-20 percig, az nemtudom mivel jobb mint közben menni.
Most vagy elmegyek Szlovákiába és vissza, vagy megyek lassabban (ha forgalom van, akkor az első, ha nincs senki, akkor a második opciót választom).
Az tök jó dolog ha közben másra gondolsz, de én arról a konkrét esetről beszélek amit kiserik ír, és amit annyival intéztél el hogy te hazaérsz aztán hagyod a gyereket hadd aludjon még 10-20 percet a kocsiban.De te azt irtad, hogy nincs difi abban, ha allva jaratod a kocsit vs vagy ha megy.
Itt lesz a nezopont kulonbseg, mert en tovabbra is arra az esetre gondolok, amikor nem kreszt megszegve kozlekedik az ember, hanem plusz fel orat autozik a jo cel erdekeben.
De te azt irtad, hogy nincs difi abban, ha allva jaratod a kocsit vs vagy ha megy.Halfkey írta:hát úgy látszik csak de(ha rossz a matek, korrigalj pls., de csak nem)
, mert itt van baj
Kilométerre fogyasztasz, nem időre, te meg kevered a kettőt.
Ha 100 kmt 70-el mész vs 100 kmt 130-al, előbbi kevesebbet fog fogyasztani. Tökmindegy hány perccel mész többet, mert az időre való alapjáratos fogyasztás ahogy te is írod minimális. A növekvő légellenállás, súrlódás, stb. kompenzációjára viszont több üzemanyagot használsz fel ha gyorsabban akarsz odaérni. Te is könnyedén meg tudod figyelni gyakorlatban, gondolom van fedélzeti számítógép a kocsidon, menj 100 kmt pályán, nézd meg mit hoztál össze, nullázd le, aztán menj 100 kmt főúton, és nézd meg hogy ott mit hoztál össze.
Van erre sok grafikon, hogy milyen sebesség optimális fogyasztásban, random első találat:A pontos érték persze kocsifüggő, de az optimális tartomány az pont ilyen 70-100, és nem az autópályás.
hát úgy látszik csak de(ha rossz a matek, korrigalj pls., de csak nem)
A pontos érték persze kocsifüggő, de az optimális tartomány az pont ilyen 70-100, és nem az autópályás.
Insignia: kicsi is, rossz is.miro. írta:Max 20.000 euro.Nika91127 írta:
Kollégámnak van, újonnan vette, utálja.
Mik a szempontok, mi az összeg, ami belefér?
Egyterű akkor VW Touran, 5 teljes értékű ülés, ha nem mész sokat, az 1.4 TSI + DSG7 kombó elég.
Valoszinuleg bovul a csalad,illetve tervben van nagyon.
Diesel,150-180 loero,max 100.000kmig, babakocsi stb beferjen.
Autopalyan lenne szinte csak hasznalva.
Viszont az Insigniarol ha valaki tud konkretat az erdekelne. Az nem mond sokat hogy ismeros is utalja,vagy hogy azsiai jobb mint a nemet.