Ferrari megint jó taktikát adott a pilótáknak, imádom, hogy ígyis állandóan basztatva vannak itt a taktikáért, még ma is.
Múlthéten is tökéletes volt, amit kitaláltak csak az SC rosszul jött nekik, most is nagy húzás volt Leclerccel és most dobogót is ért. A boxmunka meg egész évben masterclass.
Hamilton az aki nem találja még a fonalat, neki Antonellit el kellett volna kapnia ma.
Piastri az esős melbourne-i szezonnyitón elkövetett bakija óta gyakorlatilag hibátlan. Norrisnak minden hétvégén van valami kisebb nagyobb bakija. Ez, hogy Hamilton kétszer eteti meg ugyanazzal és rádión kell elmondani neki hogy előzze meg külön kabaré. Nem tudom, hogy simán csak nem bírja a nyomást és ennyi vagy valami egyéb oka van, hogy nincs ott fejben, de ha nem szedi magát össze, akkor hamar el fognak úszni a reális esélyei és ha a fejlesztésekkel év közben feljavulna a RedBull, akkor eljöhet egy pont, hogy be kell állnia a jobban álló Oscar mögé az nem fog neki ízleni.
Ami a Max-Piastri esetet illeti az a versenyző, aki egy ilyen szituációban nem rakja ki a vállát, mint Oscar ill. nem próbálja meg betolni az autót oda, mint Max az nálam nem igazi versenyző. Mindkettő tökéletesen azt csinálta, amit kellett és Max joggal kapott büntetést, mert kanyarlevágással tartotta meg az 1. helyet.
Az, hogy nem adta vissza a helyet meg volt rá kb fél körük eldönteni mert a 3. szektorban már jött az SC, SC alatt meg nem is lehet pozíciót cserélni, az újraindításnál meg szinte egyből kaptuk az üzenetet a büntetésről.
Valószínűleg amúgysem adták volna vissza, mert a csapat sem kérte tőle, GP-ék is úgy látták, hogy nem hagyott elég helyett Piastri, de nagyon idejük sem volt kiértékelni a helyzetet. Volt kb 1 percük.