Oldal: 305 / 2197

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 22:57
Szerző: Yazid
Az automata váltók lényege ugyanaz mint 20éve, nem jobbak.Miben? Csak annyiban hogy fiatalabb

Ugyanaz: wandler, lamellák, szinterezett lamellák, forog, fog, kopik, =olajcsere, olajcsere?! Megintcsak
Volt már dpf-es kocsink, nem egy, 350ezer felett... 0 dpf csere. A Mondeokat 350-420 körül adtuk el. Gyári injektorok, turbo, nulla füst. Sőt, a kettöstömegű is gyári volt.
Gondolom rendesen karbantartott volt, meg előttetek is. Más magyarázat nincs de nem ez a jellemző, úgyse győzöl meg :)

Igen Prof szarság van elég rizikós, de venni kell akkor venni kell nyilván.

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 22:36
Szerző: Nika91127
Yazid írta:
Nika91127 írta:

Miért? :)
Huh nagyon tömören a lényegre térve: nem tudom mennyire fiatal autót akar venni a kollega, legyen akkor 2016os. Gondolom van benne azért 180-200ezer km? Ideális esetben.
Dpf szűrő kb olyankor hal be, ha nem hamarabb, használattól függ. Ki lehet iktatni persze, lehet bele venni, lehet tisztítani blablabla ok. Pénzek(sok).
Injektorok, cr pumpa szintén 200.ezer km kb vízválasztó, attól függ mennyire cserélgették az üzemanyagszűrőt stb stb. Nem írok árakat, horror, ha becopja.
Turbó ugye. Ne is mondjam, megint olajcsere kérdés? De amugyis beszarik már 200ezer km felett természetes a kopás.
Automataváltó élettartama, nem látsz bele lutri, szintén olajcsere a lelke, cserélték? Biztos?
Én átlagos parasztként ezeket a kérdéseket gondolnám át. Ha most kéne autót vennem kurva nagy bajban lennék.
Biztosan valami minél fiatalabb benzines szívót. Manuálváltó

De persze ki lehet fogni, de ez csak az én beszűkült, fosos gondolatmenetem
És mennyi fiatal manual szívóbenzin van, ami nem törpeautó? Segítek: Mazda.
A többi turbóbenzinesnél ugyanazok a problémák.
Volt már dpf-es kocsink, nem egy, 350ezer felett... 0 dpf csere. A Mondeokat 350-420 körül adtuk el. Gyári injektorok, turbo, nulla füst. Sőt, a kettöstömegű is gyári volt.

Halfkey: kivéve, ha szerencséd van :) Mióta láttam kiugrani valakit a 10.ről és egy karcolás nélkül megúszta...

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 22:35
Szerző: Professore
Yazid írta:
Nika91127 írta:

Miért? :)
Huh nagyon tömören a lényegre térve: nem tudom mennyire fiatal autót akar venni a kollega, legyen akkor 2016os. Gondolom van benne azért 180-200ezer km? Ideális esetben.
Dpf szűrő kb olyankor hal be, ha nem hamarabb, használattól függ. Ki lehet iktatni persze, lehet bele venni, lehet tisztítani blablabla ok. Pénzek(sok).
Injektorok, cr pumpa szintén 200.ezer km kb vízválasztó, attól függ mennyire cserélgették az üzemanyagszűrőt stb stb. Nem írok árakat, horror, ha becopja.
Turbó ugye. Ne is mondjam, megint olajcsere kérdés? De amugyis beszarik már 200ezer km felett természetes a kopás.
Automataváltó élettartama, nem látsz bele lutri, szintén olajcsere a lelke, cserélték? Biztos?
Én átlagos parasztként ezeket a kérdéseket gondolnám át. Ha most kéne autót vennem kurva nagy bajban lennék.
Biztosan valami minél fiatalabb benzines szívót. Manuálváltó

De persze ki lehet fogni, de ez csak az én beszűkült, fosos gondolatmenetem
A gondolatmenet nem szar...csak ott van a bökkenő hogy nincs nagyon más alternatíva. Szívó benzines az ritka mint a fehér holló az újabb évjáratúaknál...pláne akkora batárban mint ami nekem kell. De még ha benyast akarnék se nagyon jönne össze mert a SH piacon egyszerűen nincs ebben a kategóriában. Szóval marad a dízel legalábbis nekem. Mondom ezt úgy hogy egyáltalán nem vagyok dízel rajongó, bár most is az van csak kinőttük és váltani kell. Másrészt a turbós benzisnesek kettős tömegű lendkerékkel szintén problémásak bőven. Cumi az biztos, parázok is eleget hogy mibe tenyerelek majd bele, de autóra szükség van sajnos... A keret az csak SH-re elég és innentől beszűkül a mozgástér rendesen.

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 22:34
Szerző: hehetheoriginal
Halfkey írta: Ha meg a falba mész 100-al Nika, akkor minden autó szar.
Az remy a gokartpályán.

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 22:26
Szerző: Halfkey
Ha meg a falba mész 100-al Nika, akkor minden autó szar.

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 22:18
Szerző: Yazid
Nika91127 írta:
Yazid írta: Én nem vennék dizelt semmiképp, automata váltóst meg kizárt
Miért? :)
Huh nagyon tömören a lényegre térve: nem tudom mennyire fiatal autót akar venni a kollega, legyen akkor 2016os. Gondolom van benne azért 180-200ezer km? Ideális esetben.
Dpf szűrő kb olyankor hal be, ha nem hamarabb, használattól függ. Ki lehet iktatni persze, lehet bele venni, lehet tisztítani blablabla ok. Pénzek(sok).
Injektorok, cr pumpa szintén 200.ezer km kb vízválasztó, attól függ mennyire cserélgették az üzemanyagszűrőt stb stb. Nem írok árakat, horror, ha becopja.
Turbó ugye. Ne is mondjam, megint olajcsere kérdés? De amugyis beszarik már 200ezer km felett természetes a kopás.
Automataváltó élettartama, nem látsz bele lutri, szintén olajcsere a lelke, cserélték? Biztos?
Én átlagos parasztként ezeket a kérdéseket gondolnám át. Ha most kéne autót vennem kurva nagy bajban lennék.
Biztosan valami minél fiatalabb benzines szívót. Manuálváltó

De persze ki lehet fogni, de ez csak az én beszűkült, fosos gondolatmenetem

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 22:15
Szerző: Nika91127
Halfkey írta: Nem mindegy hogy 20 éves vagy új auókról van szó, mostani automatákkal nagyrészt semmi gond.

A két kép között meg egyértelmű a különbség, az egyik jobb a másik bal oldali kormányos, itthon inkább a balosat vedd :mrgreen:
Téves. A modern automatáknál ha elsporoljak a 60ezrenkénti RENDES olajcserét, akkor milliós károkat okoznak. Nem sima leereszted-visszatöltöd, hanem egy specialis cuccal át kell mosni a rendszert, majd full tiszta olajjal telenyomni. És ezt sokan elspórolják...

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 22:12
Szerző: Halfkey
Nem mindegy hogy 20 éves vagy új auókról van szó, mostani automatákkal nagyrészt semmi gond.

A két kép között meg egyértelmű a különbség, az egyik jobb a másik bal oldali kormányos, itthon inkább a balosat vedd :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 21:52
Szerző: Nika91127
Yazid írta: Én nem vennék dizelt semmiképp, automata váltóst meg kizárt
Miért? :)

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 21:46
Szerző: Yazid
Én nem vennék dizelt semmiképp, automata váltóst meg kizárt

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 21:19
Szerző: Nika91127
Professore írta:
Nika91127 írta:

Szia!

Az egyik egy Sony fejegység, elvileg jobb a hangminősége, gyakorlatilag nem.
Gyakorlati tanács: ne vegyél PS váltósat. Ha beszarik, a gatyád rámegy. És 2 féle PS váltó van: amit javitottak,vagy amit javítani fognak.
A 2.0 tdci betonbiztos.
Köszi a választ :) ! Egyelőre még csak tapogatózok... Sharan/Alhambra vagy Galaxy közül lesz a befutó valószínűleg. De sehogy se tudok dönteni :hmmm: . Próbáltam utánna nézni a dolgoknak...így Fordot kizárólag csak manuális váltóst nezegetek, sőt a VAG felé DSG is csak akkor jön szóba ha egyébként minden más paraméter nagyon ott van a szeren. Láttam is két ígéretes Galaxy hirdetést 2.0 tdci 150 paci...és ott jött elő ez a különbség a panelek között. Egyébként így képről nekem jobban bejön a két tekerős változat mert a másik sivár mint a Szahara (mondjuk élőben lehet az is ok).
VAG féle DSG mind3 van a családban.
Az olajos 6 sebességes a legjobb. De az olajos 7sebességes is fasza. Bátran ajánlom.
Nekem meg 6os manuál 2.0 crtdim van. 35 ezer kmalatt a nagy átlagom 5.2.
Utóbbinál ha tudsz, LED lámpa és NE legyen panorama tető :)

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 21:15
Szerző: Professore
Nika91127 írta:
Professore írta: Amíg Mbappera várunk jöjjön egy autós feladvány...

Adott a Ford Galaxy 2015-tel kezdődő generáció. Amin megakadt a szemem hogy kétféle radio-clima panellel is előfordulnak példányok közel azonos felszereltséggel, ugyanolyan évjárattal (pl. 2016-os kocsik). Ez nekem nagyon fura mert ilyet más gyártónál nem nagyon láttam. Az ok hogy felszereltségi szinttől függően van több-kevesebb gomb, vakkapcsolo stb. de hogy formára ennyire eltérő legyen az nagyon furcsa nekem.

Röviden van egy olyan panel amin két "tekerő" gomb látszik és van az a verzió amin csak egy és ezen virít egy Sony felirat is.

Ver1:
https://s.car.info/image_files/960/inte ... 939065.jpg

Ver2:
http://www.autovehicle.info/Yonetim/Uru ... 00X600.jpg

A kérdés az hogy az esztétikán kívül van-e funkciók terén lényeges különbség ezek között? Melyik lenne a jobb választás?
Szia!

Az egyik egy Sony fejegység, elvileg jobb a hangminősége, gyakorlatilag nem.
Gyakorlati tanács: ne vegyél PS váltósat. Ha beszarik, a gatyád rámegy. És 2 féle PS váltó van: amit javitottak,vagy amit javítani fognak.
A 2.0 tdci betonbiztos.
Köszi a választ :) ! Egyelőre még csak tapogatózok... Sharan/Alhambra vagy Galaxy közül lesz a befutó valószínűleg. De sehogy se tudok dönteni :hmmm: . Próbáltam utánna nézni a dolgoknak...így Fordot kizárólag csak manuális váltóst nezegetek, sőt a VAG felé DSG is csak akkor jön szóba ha egyébként minden más paraméter nagyon ott van a szeren. Láttam is két ígéretes Galaxy hirdetést 2.0 tdci 150 paci...és ott jött elő ez a különbség a panelek között. Egyébként így képről nekem jobban bejön a két tekerős változat mert a másik sivár mint a Szahara (mondjuk élőben lehet az is ok).

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 20:41
Szerző: Nika91127
Professore írta: Amíg Mbappera várunk jöjjön egy autós feladvány...

Adott a Ford Galaxy 2015-tel kezdődő generáció. Amin megakadt a szemem hogy kétféle radio-clima panellel is előfordulnak példányok közel azonos felszereltséggel, ugyanolyan évjárattal (pl. 2016-os kocsik). Ez nekem nagyon fura mert ilyet más gyártónál nem nagyon láttam. Az ok hogy felszereltségi szinttől függően van több-kevesebb gomb, vakkapcsolo stb. de hogy formára ennyire eltérő legyen az nagyon furcsa nekem.

Röviden van egy olyan panel amin két "tekerő" gomb látszik és van az a verzió amin csak egy és ezen virít egy Sony felirat is.

Ver1:
https://s.car.info/image_files/960/inte ... 939065.jpg

Ver2:
http://www.autovehicle.info/Yonetim/Uru ... 00X600.jpg

A kérdés az hogy az esztétikán kívül van-e funkciók terén lényeges különbség ezek között? Melyik lenne a jobb választás?
Szia!

Az egyik egy Sony fejegység, elvileg jobb a hangminősége, gyakorlatilag nem.
Gyakorlati tanács: ne vegyél PS váltósat. Ha beszarik, a gatyád rámegy. És 2 féle PS váltó van: amit javitottak,vagy amit javítani fognak.
A 2.0 tdci betonbiztos.

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 20:28
Szerző: Yazid
Figyelj lehet full baromsagot írok, ha ebből a két képből indulunk ki, lehet az automata valtos verziohoz azt a szabvany kezelő pultot adják, vagy? Jobb kormanyos- lehet az uk verziónál olyannal szerelik?

Csak tippek, de am szerintem tök mindegy csak dizájn

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 20:21
Szerző: Professore
Amíg Mbappera várunk jöjjön egy autós feladvány...

Adott a Ford Galaxy 2015-tel kezdődő generáció. Amin megakadt a szemem hogy kétféle radio-clima panellel is előfordulnak példányok közel azonos felszereltséggel, ugyanolyan évjárattal (pl. 2016-os kocsik). Ez nekem nagyon fura mert ilyet más gyártónál nem nagyon láttam. Az ok hogy felszereltségi szinttől függően van több-kevesebb gomb, vakkapcsolo stb. de hogy formára ennyire eltérő legyen az nagyon furcsa nekem.

Röviden van egy olyan panel amin két "tekerő" gomb látszik és van az a verzió amin csak egy és ezen virít egy Sony felirat is.

Ver1:
https://s.car.info/image_files/960/inte ... 939065.jpg

Ver2:
http://www.autovehicle.info/Yonetim/Uru ... 00X600.jpg

A kérdés az hogy az esztétikán kívül van-e funkciók terén lényeges különbség ezek között? Melyik lenne a jobb választás?

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 14:11
Szerző: mocsok
Dikagala. Gratula! :)

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 13:56
Szerző: Realista24
Galacticos írta: Hát még en se hiszem el de.. szerdatol egy kisfiu szemelyeben bovult a hazai madridistak kore. :mrgreen:

U.i.: ezt vegig nezve, aldom az eget hogy nem nőnek szulettem. :agree: :mrgreen:
Egészséget az egész csaladnak :agree:

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 13:20
Szerző: Halfkey
Faust írta: Miiiiii? :lol: :lol: :lol:

Jezusom hat utoljara lattalak meg mutaltal b+. Legyetek boldogak, es egeszsegsek, nagyon gratulalok! :salute:
Most is amúgy, csak vannak családok ahol 16 évesen már normális a gyerek :D



Grat! :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 13:20
Szerző: Galacticos
Faust írta: Miiiiii? :lol: :lol: :lol:

Jezusom hat utoljara lattalak meg mutaltal b+. Legyetek boldogak, es egeszsegsek, nagyon gratulalok! :salute:
Hat ez az, es lehet mindig mutalok. :mrgreen:

szettje mar meg van a meccsekhez. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2023. július 8., szombat 13:15
Szerző: Sierra
Faust írta: Miiiiii? :lol: :lol: :lol:

Jezusom hat utoljara lattalak meg mutaltal b+. Legyetek boldogak, es egeszsegsek, nagyon gratulalok! :salute:
Bazdmeg tényleg, még a BHG-s foszballokon, úristen de gecirég volt. :D