Rauszitom mennyasszonyomra az osszeset.ziro4vr írta: Én valami olyat bérelnék a helyedben, aminek stabil a szerkezete, ha a majmok megtámadnak jól jön. Bár nem tudom jót akarok e neked.![]()


HozzászólásSzerző: miro. » 2023. szeptember 26., kedd 10:22
Rauszitom mennyasszonyomra az osszeset.ziro4vr írta: Én valami olyat bérelnék a helyedben, aminek stabil a szerkezete, ha a majmok megtámadnak jól jön. Bár nem tudom jót akarok e neked.![]()
HozzászólásSzerző: ziro4vr » 2023. szeptember 26., kedd 10:07
HozzászólásSzerző: miro. » 2023. szeptember 26., kedd 10:04
Na oket neztem en is. Tokeletes. Le is foglalok ma valami cirkalot. Koszonom!Dupla D írta:Írtam már korábban. Autoreisen. Nincs rejtett költség, talán a legolcsóbb a szigeten, és meg se nézték leadásnál a kocsit, csak leadtam a reptéren a kulcsot.miro. írta: Sracok,Tenerifen-Kanari szigeteken aki volt,bereltetek autot,illetve ha igen,melyiknel?
Az lenne a jo ami fixen van a repuloteren,illetve olvastam parat ahol nemet ugyintezo is van.
Olyan kene ahol tiszta a biztositas,nincs semmi rejtett koltseg.
HozzászólásSzerző: Dupla D » 2023. szeptember 26., kedd 7:40
Írtam már korábban. Autoreisen. Nincs rejtett költség, talán a legolcsóbb a szigeten, és meg se nézték leadásnál a kocsit, csak leadtam a reptéren a kulcsot.miro. írta: Sracok,Tenerifen-Kanari szigeteken aki volt,bereltetek autot,illetve ha igen,melyiknel?
Az lenne a jo ami fixen van a repuloteren,illetve olvastam parat ahol nemet ugyintezo is van.
Olyan kene ahol tiszta a biztositas,nincs semmi rejtett koltseg.
HozzászólásSzerző: miro. » 2023. szeptember 26., kedd 7:37
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2023. szeptember 26., kedd 6:58
Economycarrental-on minden benne van (egyiranyu dij nyilvan nincs, ha felmerulne, az aprobetu) a foglalasi arban. Nyilvan a helyszinen meg akarnanak egy masik biztositast is adni, de nincs ra szukseg. En mindig olyat kotok, amiben a gumi, teto es uveg is benne van, mert jellemzoen olyat adnak amiben ezek (egy resze) nincs benne.csababarca írta: Pont a netes foglalással vigyáznék, mi pl ott nézeggettük, ezért mentünk az első helyre, aztán jöttek a rejtett költségek, és mindjárt nem a net szerinti lett a legolcsóbb.
Szóval azzal óvatosan.
Én tapasztalataim alapján biztos nem foglalnék előre, hanem 30 perc alatt megversenyeztetném őket, és végül a netes áraknál akár olcsóbban fogsz autóhoz jutni.
HozzászólásSzerző: csababarca » 2023. szeptember 25., hétfő 23:15
HozzászólásSzerző: miro. » 2023. szeptember 25., hétfő 22:51
Koszi!csababarca írta:
Érdemes ha több van végigjárni az összeset, mert vannak lehúzósok,
Varsóban voltunk két hete, az elsőnél (már nem emlékszem a nevekre) 1300 zlotyért akarták 3 napra adni az autót, plusz 600 zloty kaució.
Mentünk utána több helyre, végül 420 zlotyért és 200 kaucióért kaptunk egy kis corsát, fullextrás ideit, ugyanazon feltételekkel mint amit az elsőnél mondtak.
Nem ragadnék meg az elsőnél az biztos, körbekérdeznék.
HozzászólásSzerző: csababarca » 2023. szeptember 25., hétfő 22:47
Érdemes ha több van végigjárni az összeset, mert vannak lehúzósok,miro. írta: Sracok,Tenerifen-Kanari szigeteken aki volt,bereltetek autot,illetve ha igen,melyiknel?
Az lenne a jo ami fixen van a repuloteren,illetve olvastam parat ahol nemet ugyintezo is van.
Olyan kene ahol tiszta a biztositas,nincs semmi rejtett koltseg.
HozzászólásSzerző: Halfkey » 2023. szeptember 25., hétfő 22:36
HozzászólásSzerző: miro. » 2023. szeptember 25., hétfő 22:25
HozzászólásSzerző: Remy » 2023. szeptember 23., szombat 21:35
Ők csinálták most az F1-es serlegeket is Japánra.hehetheoriginal írta: hogy pininfarina studio tervezte, mindjart mas![]()
![]()
A Pininfarina Stúdió által tervezett serlegek különlegessége, hogy interaktív díjak, ugyanis a dobogósok nemzeti színeiben világít majd, amint azok megcsókolják!
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. szeptember 22., péntek 10:07
a fizika nem, de talan a technologiaHehe: a fizika az elmúlt 1 évben annyira sokat nem változott, de meglátjuk.
HozzászólásSzerző: kiserik » 2023. szeptember 22., péntek 9:46
Évi kb 3000 db-ot világszerte? Ez szinte kb 0. Nem véletlenül feküdtek rá az elektromos vonalra (vezetőség váltás is volt miatta). Most azt bizonygatják, hogy áttörést értek el a szilárdtest akksiknál.zsuninnyo írta:Akkor miert adnak meg el Mirait?kiserik írta: Nem véletlen, hogy az élen járó Toyota is letett az ötletről.
HozzászólásSzerző: Realista24 » 2023. szeptember 22., péntek 8:17
Mert lovesem nem volt rolahehetheoriginal írta: erik a reflexbol, korabbi infok alapjan valo dolgokrol beszel.
nem lehet, hogy ez az uj verda megoldja ezeket a hidrogenhajtassal kapcsolatos problemakat?
belinkelt video is 1 eves..
btw:
https://pininfarina.it/en/work/namx-huv/
azt nem mondtad R, hogy pininfarina studio tervezte, mindjart mas![]()
![]()
latszik a kepeken meg a leirasban is, hogy removable fuel cell, ezert kerul par percbe a feltoltes, csak kiszeded, betolod az ujat, aztan go.
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. szeptember 22., péntek 8:09
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2023. szeptember 22., péntek 7:54
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2023. szeptember 22., péntek 7:31
Akkor miert adnak meg el Mirait?kiserik írta: Nem véletlen, hogy az élen járó Toyota is letett az ötletről.
HozzászólásSzerző: kiserik » 2023. szeptember 22., péntek 6:55
De.Nika91127 írta:Az elektromos akksik nem jelentenek plusz súlyt?kiserik írta:
Egyrészt az alap tulajdonsága miatt. Gáz. 2 féle módszer van, hogy beletedd egy autóba: vagy lehűtöd míg cseppfolyós nem lesz és úgy is tárolod (itt mínusz kétszáznemtudommennyi fokról beszélünk), vagy össze nyomod, ha jól emlékszem 14 bar-ra. Ugye van egy harmadik, hogy egy rohadt nagy lufit kötsz a kocsi tetejéreAz autóiparban a másodikat próbálgatják. Ez azt jelenti, hogy néhány gázpalackot pakolgatnak be az autóba, amikben 14 bár nyomáson van a folyékony hidrogén. Ez ugye elég hely igényes és baromi nehezek is, ha jól rémlik.
Másik dolog az energetika. A környezetbarát hidrogén előállítása baromi sok energiába kerül. Ezt el kell szállítani nagy nyomáson a tárolókba, kutakhoz, ahol nagy nyomás alatt kell tankolni az autókat. Majd a hidrogénből elektromos áramot állít elő az autó és ezzel meghajt egy elektromotort, kb 50%-os (ha jól emlékszem) hatásfokkal.
A hidrogén meghajtás egy működő dolog lehet, de szerintem (és tőlem okosabbak szerint) inkább a vízifuvarozásban, ahol pl nem számít, hogy 3-4 plusz konténer van egy teherhajón.
HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2023. szeptember 22., péntek 6:32
Az elektromos akksik nem jelentenek plusz súlyt?kiserik írta:Egyrészt az alap tulajdonsága miatt. Gáz. 2 féle módszer van, hogy beletedd egy autóba: vagy lehűtöd míg cseppfolyós nem lesz és úgy is tárolod (itt mínusz kétszáznemtudommennyi fokról beszélünk), vagy össze nyomod, ha jól emlékszem 14 bar-ra. Ugye van egy harmadik, hogy egy rohadt nagy lufit kötsz a kocsi tetejéreNika91127 írta:
Technikailag nincs sok értelme? Miért?Az autóiparban a másodikat próbálgatják. Ez azt jelenti, hogy néhány gázpalackot pakolgatnak be az autóba, amikben 14 bár nyomáson van a folyékony hidrogén. Ez ugye elég hely igényes és baromi nehezek is, ha jól rémlik.
Másik dolog az energetika. A környezetbarát hidrogén előállítása baromi sok energiába kerül. Ezt el kell szállítani nagy nyomáson a tárolókba, kutakhoz, ahol nagy nyomás alatt kell tankolni az autókat. Majd a hidrogénből elektromos áramot állít elő az autó és ezzel meghajt egy elektromotort, kb 50%-os (ha jól emlékszem) hatásfokkal.
A hidrogén meghajtás egy működő dolog lehet, de szerintem (és tőlem okosabbak szerint) inkább a vízifuvarozásban, ahol pl nem számít, hogy 3-4 plusz konténer van egy teherhajón.
Jelenlévő fórumozók: 4 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem