Re: Formula-1
Elküldve: 2022. június 19., vasárnap 20:30
Óriási ez a Haas... basszameg. 

Na jó, de pont amikor néztem az időmérő átlag különbségeket a minap, akkor ott Bottas 6 tizeddel volt jobb Zhounál, Alonso pedig 5 vagy 6 tizeddel veri Ocont, ott azért egyértelműen látszik, hogy komoly tempó van.Remy írta:Mondjuk ez olyan, hogy Oconnak idén majdnem kétszer annyi pontja van, mint Alonsónak, pedig a spanyol óriásit megy idén, csak ugye a pech...alexoxladjackoxi írta:
Giovinak kötve hiszem, hogy egy pontja lenne ezzel a kocsival. Ez ilyen tipik Wéber féle elfogultság, Strollt is mindig szopkodja a semmire.
Mondjuk ez olyan, hogy Oconnak idén majdnem kétszer annyi pontja van, mint Alonsónak, pedig a spanyol óriásit megy idén, csak ugye a pech...alexoxladjackoxi írta:
Giovinak kötve hiszem, hogy egy pontja lenne ezzel a kocsival. Ez ilyen tipik Wéber féle elfogultság, Strollt is mindig szopkodja a semmire.
De Giovinazzi nagyon peches volt olyan szempontból, hogy kb. a 3 szezonjából egyedül az első év felében volt versenyképes autója, amikor értelemszerűen még tanulófázisban volt (ez mondjuk a kínaira is igaz), de akkor sem volt egyáltalán olyan erős a verda, mint mostanság. Nem volt jó Giovinazzi, vagy nem tudott jól versenyezni úgy mondanám, amúgy nyers tempóban szerintem jobb volt, mint Zhou. Bottas veri szarrá... Jó pilóta a finn, de akkor Alonsotól mennyit kapna? Egy másodpercet? Giovinak kötve hiszem, hogy egy pontja lenne ezzel a kocsival. Ez ilyen tipik Wéber féle elfogultság, Strollt is mindig szopkodja a semmire.Remy írta:Egyrészt Zhou újonc, másrészt Gio sem tudott többet, csak annyi a különbség, hogy ő éveket kapott bizonyítani. Semmit nem mutatott.alexoxladjackoxi írta:
Ezt a kínai gyereket mit szopkodják? Múltkor néztem időmérős átlag különbségeket, Bottas hát tizeddel veri, egy pontja van. Szerintem Giovinazzi is jobb lenne nála.
Zhou ma nem megy rosszul, simán fejlődhet még. Bottasnak meg kifejezetten erős éve van amúgy.
Albon mennyire beárazza Latifit, te jó ég. Albon sem a fullextrás pilóta, de nagyon úgy tűnik, hogy ő is inkább az, aki a kis-középcsapatokban tudja hozni az extrát, nem az élmenők között, nyomás alatt.
Latifit már a hétvége után lecserélném Piastrira.
Egyrészt Zhou újonc, másrészt Gio sem tudott többet, csak annyi a különbség, hogy ő éveket kapott bizonyítani. Semmit nem mutatott.alexoxladjackoxi írta:
Ezt a kínai gyereket mit szopkodják? Múltkor néztem időmérős átlag különbségeket, Bottas hát tizeddel veri, egy pontja van. Szerintem Giovinazzi is jobb lenne nála.
Strollt ígyis nagyon megverte, valszeg az Aston főtt le valamiért...Remy írta: Ez a Vettel kiesés a Q3-ban most meglepetés. Brutál jól ment az edzéseken, kicsit érthetetlen most az Aston leolvadása. Mondjuk Gasly is lol.
Hát utolsó helyről max damage limitation lehet a cél, negyedik helyre(ha nem esik ki egyik rb és sainz se) valahogy visszajönni.hehetheoriginal írta:Aztan megin elbasszak a versenyét, mint mindigszotyi írta: Az utolsó lesz Leclerc holnap, kicserélnek neki mindent (új MGU-H-t, új MGU-K-t, turbót és motort is kap)![]()
Aztan megin elbasszak a versenyét, mint mindigszotyi írta: Az utolsó lesz Leclerc holnap, kicserélnek neki mindent (új MGU-H-t, új MGU-K-t, turbót és motort is kap)
Igen, jó is volt, csak azóta egy még elbaszottam világban élünk. Ha baleset történik nem az az első, hogy mindenki rendben legyen, ha valaki meghal nem az van h befogjuk és tisztelgünk előtte. Ilyenkor az van hogy ki a felelős, ki hibázott, feszítsük kereztre, rúgjuk ki, alázzuk meg a világ előtt aztán teszünk oda mást aki elviheti a balhét. Ebből ered, hogy senki nem meri vállalni a kockázatot, minden a túlságosan biztonságos irányba ment el, természetesen semmi bajom azzal, hogy nagy a hangsúly a biztonságon, DE, akkor olyan pályát kell építeni amin lehet menni esőben. Ahol van bukótér ami nem aszfaltozott, ha valaki kicsúszuk az még a fal előtt megfog állni. Ha nem, akkor a fal állítja meg ami ma már olyan szuperbiztonságos, hogy nem lehet baj. Ehelyett mit látunk? Beton falak és fém korlátok között mennek 300-al nulla bukótérrel, mert az a helyszín többet fizet. Ugyan az az F1 baja és mint a focié, lásd vb. A pénz a lényeg meg a show, a sport másod vagy harmadlagos szempont lett. Az FIA is úgy nyúl bele ahogy akar, menet közben. Minden autót ellenőriznek folyamatosan, ha egyszer átment akkor miért kell szabályt módosítani? Elbaszták az autót, el. Javítsák ki, vállalják be a büntetéseket vagy tudom is én. Áh...fel is basztam magamgéza írta: Tokmindegy, esoben nem inditjak el oket.![]()
Emlekeztek Kubica-Massa csatajara esoben, azt hiszem Japanban meg 2008-bol? Na olyanert most joforman azonnali kizarast es eltiltast kapnanak.![]()
Nem a legjobb minőség, de Palik. https://www.youtube.com/watch?v=qixrc49NQHI Annyira hiányoznak ezek az idők...géza írta: Tokmindegy, esoben nem inditjak el oket.![]()
Emlekeztek Kubica-Massa csatajara esoben, azt hiszem Japanban meg 2008-bol? Na olyanert most joforman azonnali kizarast es eltiltast kapnanak.![]()