Ez ritka szar volt. Nagyon sok gyalázatosan szar stratégiai döntéssel megfűszerezve. Ha az elején a ferrari nem alszik akkor Leclerc simán átugorhatja Norrist egy korai kiállással, mivel Hadjarék megcsinálták a helyet a mezőnyben. Persze az ideális után 2-3 körrel ezt a mclaren is észrevette és ki is álltak gyorsan, eszméletlen, hogy a ferrari mennyire a 2. helyre koncentrált és egy percig sem próbálták megnyerni.
Lehet támadni a williams taktikáját, de szerintem rohadt jól csinálták, kihoztak a pályából a legtöbbet és kettős pontszerzés lett a jutalom, a merci meg vagy 50 körig ült a boxban mintha moziban lennének. A rb is Tsunodaval autózott egy olyan sorban amiben volt 6-7 autó. A mercik kivételével mindenki 1 kiállással állt akkor, tehát logikusan aki elsőként kijön, hátulról ismét felzárkózik, mert ott volt a rés, akkor az átugorja majd az összeset aki utána áll ki, erre autóztak tovább

Nyilván a Williams taktikája miatt esélytelen volt a 10. hely, de a 11. meglehetett volna ezzel, de nem, nekik nem kellett. 11. helyen meg ha történik valami előttem már bent is vagyok. Aztán persze Russel húzott egy nagyot, amit amúgy ha okosabbak az elején megcsinálnak. A büntetéssel is jobb volt mint nélküle.
Ez a helyszín szar. Értem, hogy presztizs meg gazdagság meg minden, de verseny szempontjából borzalom. 2 előzés volt az egész futamon nem? Antonellit előzte meg a brazil és vissza, a második előzésből baleset is lett mert ott nem lehet elfordulni és ha valaki bevetődik melléd nem is nagyon tudod lereagálni.
A vonalvezetésen nem igazán lehet változtatni. Hiába kell többször kiállniuk ha nem hoz semmi változást a kiállás. Kettő dolog kell az F1-nek ami még monacon is tudna segíteni, csökkenteni az autók méretét és visszahozni a tankolást. Vagy engedjék el a helyszínt a fenébe.
Más, volt már téma, de miért nincs pont az időmérők után is? Nem kell sprint, semmi értelme, adjanak pontot az időmérők után. Pont itt monacoban visszás lenne de mindenhol máshol meg jó.