DIE HARD: Hans Gruber kibaszva az ablakon, jöhet a Karácsony!
Megnézheted századjára, ezredjére is, de bármennyiszer látod, ugyanolyan mosollyal fogsz felállni a fotelből... Ilyen egy igazi kultklasszikus akciómozi, egyszerűen nem tud megöregedni.
Ezt ti a Vass vagy Dörner-féle szinkronnal szoktátok nézni?
DIE HARD 2: Továbbra is az az egyetlen bajom vele, hogy nincs igazán maradandó főgecije ennek a filmnek. Szeretem a B-arcokat benne, jól csúszik a film, Willis itt is zseni, de Rickman és Irons mellett nehéz érvényesülni. Ez pedig William Sadler-nek, Franco Nero-nak és John Amos-nak sem sikerül.
DIE HARD 3: Irons mindent jól csinált, kivéve egy dolgot... elbaszta McClane másnaposságát!
Bár a karácsonyi hangulat hiányzik innen
(nyilván nem lehetett már harmadjára is ellőni), az azért eléggé látszik, hogy John McTiernan visszatért. Ez a film nem csak, hogy nagyon rendben van, de Willis újra olyan fordulatszámon pörög, mint az elsőben. Az meg, hogy kapott maga mellé egy S. L. Jackson-t, brutálisan nagy húzás volt. Lényegében úgy csinált McTiernan újra egy tökéletes Die Hard-filmet, hogy közben egy hibátlan buddy cop-mozit is csinált.
Yippee Ki Yay, te fa***kalap!
A szinkron itt is zseni.
DIE HARD 4: Nehéz ügy... mert bár nem egy felesleges folytatás, sőt... kifejezetten jó akciófilm, de sose tudtam úgy tekinteni rá, mintha teljes értékű tagja lenne a Die Hard franchsienak. Ez még mindig 'A' trilógia +1 film.
Ez a modern köntös, ezzel a Mátrix és Michael Bay által agyonhasznált képi világgal egyszerűen nem illik a szériához.
- Egy verdával leszedett egy helikoptert.
- Nem volt több töltényem.
ARMOR: Stallone rosszfiú! A csapata pedig egy pénzszállítóra próbál lecsapni, de végül nem úgy történnek az események, ahogyan azt ők szerették volna...
Kevés helyszín, rém egyszerű történet, olcsó drámai szál, még olcsóbb kivitelezés. Bántani nem bánt, csak totál semmilyen film. Sly meg igazából... áll vagy sétál, lehet ott sem volt a forgatáson.