Re: OFF
Elküldve: 2025. május 5., hétfő 19:53
Imádtam, amíg össze nem törték...azóta csak a VWnuevo_ericco írta:Ugyanitt Ford Mondeo MK4 eladóhehetheoriginal írta:Igen.![]()
Imádtam, amíg össze nem törték...azóta csak a VWnuevo_ericco írta:Ugyanitt Ford Mondeo MK4 eladóhehetheoriginal írta:Igen.![]()
Ugyanitt Ford Mondeo MK4 eladóhehetheoriginal írta:Igen.
nuevo_ericco írta:Vedd a poénthehetheoriginal írta:
Lassan vetekszel a tavcsoves trogerbiznisszel tesomsz, igazi alpari telepi viselkedes![]()
![]()
Szerinted ha valóban az lenne a célom, akkor elvittem volna szerelőhöz kimosatni, 300 Eurós alkatrészt bele venni, stb., és itt koptatnám a billentyűzetet?
Utangyartott egyertelmű, de így hogy eladod szerintem nyugodtan kiírhatod hogy új dpf szűrőt kapott,nuevo_ericco írta:Ez alapján 3 is lehet:Yazid írta: ericco ez szívas hogy pont eladás elott szart be, de áthidalni nem fogod tudni az tuti. Milyen biztositekot akarsz cserelni? Az vagy szakadt vagy jó azt te is megtudod nezni
https://fuse-box.info/ford/ford-mondeo- ... 2014-fuses
F2-5, F6-20, F9-5
Ma már nincs lelki erőm ezt is nézegetni, főleg nem esőben.
Sajnos egyre inkább arra hajlok én is, hogy ez új DPF lesz. Esetleg itt mit tudnál tanácsolni az eredeti vs. utángyártott témában?
Ez alapján 3 is lehet:Yazid írta: ericco ez szívas hogy pont eladás elott szart be, de áthidalni nem fogod tudni az tuti. Milyen biztositekot akarsz cserelni? Az vagy szakadt vagy jó azt te is megtudod nezni
Hasonló igen, mondjuk én nem tudom, annyira nem vagyok benne a műszaki vizsga hogy megy de nem hiszem odateszik a co tesztert... Azt tudom ha külföldről hozol olyan kocsit aminek van egy adott környezeti besorolása és kivan berhelve akkor a KPM vizsgán ott cumi van.gutihaz14 írta:es muszakin hogy megy at? vagy ezt ugy kell elkepzelni mint az egr lefalazast? ott pl kiveszik a lemezket muszaki elott azt csokolom, itt nem tudom mi a modi azert kerdezemYazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
Vedd a poénthehetheoriginal írta:Lassan vetekszel a tavcsoves trogerbiznisszel tesomsz, igazi alpari telepi viselkedesnuevo_ericco írta:
Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.
Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire?![]()
![]()
![]()
Bencét kérdezdnuevo_ericco írta:Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire?![]()
![]()
Lassan vetekszel a tavcsoves trogerbiznisszel tesomsz, igazi alpari telepi viselkedesnuevo_ericco írta:Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire?![]()
![]()
Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
es muszakin hogy megy at? vagy ezt ugy kell elkepzelni mint az egr lefalazast? ott pl kiveszik a lemezket muszaki elott azt csokolom, itt nem tudom mi a modi azert kerdezemYazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
458 speciale apertaNika91127 írta:Akkor vegyél Mazdáthehetheoriginal írta: ezert kell szivobenzin a bdsrtnt.![]()
![]()
Persze, minden szarra ami feljön, külön topic. Hónalj deoval kezdem.Remy írta: Rendezettseg szempontjabol szerintem teljesen jo, hogy vannak. Keresni is konnyebb.
Akkor vegyél Mazdáthehetheoriginal írta: ezert kell szivobenzin a bdsrtnt.![]()
Nekünk volt ilyen, Mondeo MKIV, 2.0 tdci, 330ezer után.hehetheoriginal írta:En mondtamNika91127 írta:
Az 5.-et is felejtsd el.
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás![]()
![]()
En mondtamNika91127 írta:Az 5.-et is felejtsd el.nuevo_ericco írta:
Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatot![]()
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás![]()
Pedig a tisztítás után tesztelték is nyomással, jó eredmények jöttek, volt benne ellenállás.Yazid írta: Nem akarok vészmadar lenni de dpf szűrődnek annyi valszeg. Hiaba mosatod mar belseje szét van egve, nem fogja tudni produkálni az égési folyamatot. Gondolom nem 4éves autó![]()
Megpróbálom.130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás
Az 5.-et is felejtsd el.nuevo_ericco írta:Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatothehetheoriginal írta:
a megoldas - mint mindenre mindig- erovel odabaszni, es kimenni a balfasz varosbol es szethajtani, kiporgetni a motort az orszaguton rendesen egyszer az eletben vegre
![]()
hatha egyszer mar erzed akkor, hogy eletben vagy![]()
![]()