Oldal: 22 / 2197

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 19:53
Szerző: Nika91127
nuevo_ericco írta:
hehetheoriginal írta:Igen.
Ugyanitt Ford Mondeo MK4 eladó :mrgreen:
Imádtam, amíg össze nem törték...azóta csak a VW😬

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 19:50
Szerző: nuevo_ericco
hehetheoriginal írta:Igen.
Ugyanitt Ford Mondeo MK4 eladó :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 19:45
Szerző: hehetheoriginal
nuevo_ericco írta:
hehetheoriginal írta:
Lassan vetekszel a tavcsoves trogerbiznisszel tesomsz, igazi alpari telepi viselkedes :lol:
Vedd a poént :lol:
Szerinted ha valóban az lenne a célom, akkor elvittem volna szerelőhöz kimosatni, 300 Eurós alkatrészt bele venni, stb., és itt koptatnám a billentyűzetet?





























Igen.









:kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 19:39
Szerző: Yazid
nuevo_ericco írta:
Yazid írta: ericco ez szívas hogy pont eladás elott szart be, de áthidalni nem fogod tudni az tuti. Milyen biztositekot akarsz cserelni? Az vagy szakadt vagy jó azt te is megtudod nezni
Ez alapján 3 is lehet:
https://fuse-box.info/ford/ford-mondeo- ... 2014-fuses
F2-5, F6-20, F9-5
Ma már nincs lelki erőm ezt is nézegetni, főleg nem esőben.

Sajnos egyre inkább arra hajlok én is, hogy ez új DPF lesz. Esetleg itt mit tudnál tanácsolni az eredeti vs. utángyártott témában?
Utangyartott egyertelmű, de így hogy eladod szerintem nyugodtan kiírhatod hogy új dpf szűrőt kapott,

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 18:24
Szerző: nuevo_ericco
Yazid írta: ericco ez szívas hogy pont eladás elott szart be, de áthidalni nem fogod tudni az tuti. Milyen biztositekot akarsz cserelni? Az vagy szakadt vagy jó azt te is megtudod nezni
Ez alapján 3 is lehet:
https://fuse-box.info/ford/ford-mondeo- ... 2014-fuses
F2-5, F6-20, F9-5
Ma már nincs lelki erőm ezt is nézegetni, főleg nem esőben.

Sajnos egyre inkább arra hajlok én is, hogy ez új DPF lesz. Esetleg itt mit tudnál tanácsolni az eredeti vs. utángyártott témában?

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 18:11
Szerző: Yazid
gutihaz14 írta:
Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
es muszakin hogy megy at? vagy ezt ugy kell elkepzelni mint az egr lefalazast? ott pl kiveszik a lemezket muszaki elott azt csokolom, itt nem tudom mi a modi azert kerdezem
Hasonló igen, mondjuk én nem tudom, annyira nem vagyok benne a műszaki vizsga hogy megy de nem hiszem odateszik a co tesztert... Azt tudom ha külföldről hozol olyan kocsit aminek van egy adott környezeti besorolása és kivan berhelve akkor a KPM vizsgán ott cumi van.

ericco ez szívas hogy pont eladás elott szart be, de áthidalni nem fogod tudni az tuti. Milyen biztositekot akarsz cserelni? Az vagy szakadt vagy jó :D azt te is megtudod nezni

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 18:02
Szerző: nuevo_ericco
hehetheoriginal írta:
nuevo_ericco írta:

Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.

Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire? :mrgreen: :D
Lassan vetekszel a tavcsoves trogerbiznisszel tesomsz, igazi alpari telepi viselkedes :lol:
Vedd a poént :lol:
Szerinted ha valóban az lenne a célom, akkor elvittem volna szerelőhöz kimosatni, 300 Eurós alkatrészt bele venni, stb., és itt koptatnám a billentyűzetet?

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 17:58
Szerző: Nika91127
nuevo_ericco írta:
Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.

Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire? :mrgreen: :D
Bencét kérdezd :)

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 17:52
Szerző: hehetheoriginal
nuevo_ericco írta:
Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.

Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire? :mrgreen: :D
Lassan vetekszel a tavcsoves trogerbiznisszel tesomsz, igazi alpari telepi viselkedes :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 17:44
Szerző: nuevo_ericco
Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
Köszi a választ. Eladás előtt az ember nem szívesen költ rá már ennyit, viszont az is igaz, hogy idáig (10 év) szinte semmit nem kellett rajta javítani. Apróságokat, meg amit kell, vezérlő, fékek, stb.

Esetleg valami trükk, hogy ne jöjjön elő a hibakód, később ne kapcsoljon kímélő módba, így könnyebben eladható legyen, valahová jó messzire? :mrgreen: :D

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 17:05
Szerző: gutihaz14
Yazid írta: Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
es muszakin hogy megy at? vagy ezt ugy kell elkepzelni mint az egr lefalazast? ott pl kiveszik a lemezket muszaki elott azt csokolom, itt nem tudom mi a modi azert kerdezem

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 16:46
Szerző: hehetheoriginal
Nika91127 írta:
hehetheoriginal írta: ezert kell szivobenzin a bdsrtnt. :D
Akkor vegyél Mazdát 😬
458 speciale aperta :kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 16:29
Szerző: Realista24
Remy írta: Rendezettseg szempontjabol szerintem teljesen jo, hogy vannak. Keresni is konnyebb.
Persze, minden szarra ami feljön, külön topic. Hónalj deoval kezdem.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 16:03
Szerző: Nika91127
hehetheoriginal írta: ezert kell szivobenzin a bdsrtnt. :D
Akkor vegyél Mazdát 😬

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:46
Szerző: hehetheoriginal
ezert kell szivobenzin a bdsrtnt. :D

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:37
Szerző: Nika91127
hehetheoriginal írta:
Nika91127 írta:

Az 5.-et is felejtsd el.
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás :)
En mondtam :lol:
Nekünk volt ilyen, Mondeo MKIV, 2.0 tdci, 330ezer után.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:36
Szerző: Yazid
Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:32
Szerző: hehetheoriginal
Nika91127 írta:
nuevo_ericco írta:

Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatot :mrgreen:
Az 5.-et is felejtsd el.
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás :)
En mondtam :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:28
Szerző: nuevo_ericco
Yazid írta: Nem akarok vészmadar lenni de dpf szűrődnek annyi valszeg. Hiaba mosatod mar belseje szét van egve, nem fogja tudni produkálni az égési folyamatot. Gondolom nem 4éves autó :)
Pedig a tisztítás után tesztelték is nyomással, jó eredmények jöttek, volt benne ellenállás.
Nem, nem 4 éves :D

Még van két utolsó reményem. Befecskendezőben lévő izzítógyertyáért felelős biztosíték cseréje, esetleg a DPF-nél lévő szenzorok mérnek rosszul, lehet el vannak öregedve az abba vezető gumicsövek.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás
Megpróbálom.

Köszi a tanácsokat.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 5., hétfő 15:26
Szerző: Nika91127
nuevo_ericco írta:
hehetheoriginal írta:
a megoldas - mint mindenre mindig :kalapos: - erovel odabaszni, es kimenni a balfasz varosbol es szethajtani, kiporgetni a motort az orszaguton rendesen egyszer az eletben vegre :lol:
hatha egyszer mar erzed akkor, hogy eletben vagy :kalapos:
Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatot :mrgreen:
Az 5.-et is felejtsd el.
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás :)