Persze, minden szarra ami feljön, külön topic. Hónalj deoval kezdem.Remy írta: Rendezettseg szempontjabol szerintem teljesen jo, hogy vannak. Keresni is konnyebb.

OFF
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68335
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17788
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
- Nika91127
- Hozzászólások: 3639
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Nekünk volt ilyen, Mondeo MKIV, 2.0 tdci, 330ezer után.hehetheoriginal írta:En mondtamNika91127 írta:
Az 5.-et is felejtsd el.
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás![]()
![]()
Re: OFF
Nem tudom az autod tudja e az allo regeneraciot, ha igen laptop rá, adatok nezese égetés közben, akkor sok minden kiderül, sensor hibákat elfelejtheted szerintem, nagyon ritka. Dpf nek annyi 90%. Az enyem birt 160.000km kb meg egy mosast utana par hónapig még jo volt ennyi, ki is iktattam. Idős dpf szűrőknek hamutartalma magas, azt meg nem tudod kimosni, nem fogja tudni a hőfokot
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17788
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
En mondtamNika91127 írta:Az 5.-et is felejtsd el.nuevo_ericco írta:
Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatot![]()
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás![]()

thereisonly1ronaldo
-
- Hozzászólások: 1611
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Pedig a tisztítás után tesztelték is nyomással, jó eredmények jöttek, volt benne ellenállás.Yazid írta: Nem akarok vészmadar lenni de dpf szűrődnek annyi valszeg. Hiaba mosatod mar belseje szét van egve, nem fogja tudni produkálni az égési folyamatot. Gondolom nem 4éves autó![]()
Nem, nem 4 éves

Még van két utolsó reményem. Befecskendezőben lévő izzítógyertyáért felelős biztosíték cseréje, esetleg a DPF-nél lévő szenzorok mérnek rosszul, lehet el vannak öregedve az abba vezető gumicsövek.
Megpróbálom.130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás
Köszi a tanácsokat.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3639
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Az 5.-et is felejtsd el.nuevo_ericco írta:Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatothehetheoriginal írta:
a megoldas - mint mindenre mindig- erovel odabaszni, es kimenni a balfasz varosbol es szethajtani, kiporgetni a motort az orszaguton rendesen egyszer az eletben vegre
![]()
hatha egyszer mar erzed akkor, hogy eletben vagy![]()
![]()
De ha túl magas a koromtartalom a dpf-ben, akkor a Fordnál az csere, az átmosás semmit se ér.
130, 4-esben 30 perc autópályán. Ha utána is megmarad, akkor dpf csere vagy kiiktatás

Re: OFF
Nem akarok vészmadar lenni de dpf szűrődnek annyi valszeg. Hiaba mosatod mar belseje szét van egve, nem fogja tudni produkálni az égési folyamatot. Gondolom nem 4éves autó

-
- Hozzászólások: 1611
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Országúton jöttem melóba, de én is arra gondoltam, hogy hazafele elfelejtem a 6. fokozatothehetheoriginal írta:a megoldas - mint mindenre mindignuevo_ericco írta: Ha már autós topic, lehet valaki már találkozott ezzel a hibával (2.0 TDCi):
P244C - nem elég magas a kipufogógáz hőmérséklete ahhoz, hogy beinduljon a DPF öntisztítása.
A neten található megoldások 90%-a ilyenkor egy befecskendező cserét, plusz DPF átmosást ajánl. Ez megtörtént (az autó átment a műszakin is, kipufogógázok értéke normális), de kb. 100 km múlva visszajött a hiba. Lehet már valaki a fórumról találkozott ezzel a hibával, és sikerült megoldania. Köszi.- erovel odabaszni, es kimenni a balfasz varosbol es szethajtani, kiporgetni a motort az orszaguton rendesen egyszer az eletben vegre
![]()
hatha egyszer mar erzed akkor, hogy eletben vagy![]()

- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17788
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
a megoldas - mint mindenre mindignuevo_ericco írta: Ha már autós topic, lehet valaki már találkozott ezzel a hibával (2.0 TDCi):
P244C - nem elég magas a kipufogógáz hőmérséklete ahhoz, hogy beinduljon a DPF öntisztítása.
A neten található megoldások 90%-a ilyenkor egy befecskendező cserét, plusz DPF átmosást ajánl. Ez megtörtént (az autó átment a műszakin is, kipufogógázok értéke normális), de kb. 100 km múlva visszajött a hiba. Lehet már valaki a fórumról találkozott ezzel a hibával, és sikerült megoldania. Köszi.


hatha egyszer mar erzed akkor, hogy eletben vagy

thereisonly1ronaldo
-
- Hozzászólások: 1611
- Csatlakozott: 2024. június 28., péntek 14:09
Re: OFF
Ha már autós topic, lehet valaki már találkozott ezzel a hibával (2.0 TDCi):
P244C - nem elég magas a kipufogógáz hőmérséklete ahhoz, hogy beinduljon a DPF öntisztítása.
A neten található megoldások 90%-a ilyenkor egy befecskendező cserét, plusz DPF átmosást ajánl. Ez megtörtént (az autó átment a műszakin is, kipufogógázok értéke normális), de kb. 100 km múlva visszajött a hiba. Lehet már valaki a fórumról találkozott ezzel a hibával, és sikerült megoldania. Köszi.
P244C - nem elég magas a kipufogógáz hőmérséklete ahhoz, hogy beinduljon a DPF öntisztítása.
A neten található megoldások 90%-a ilyenkor egy befecskendező cserét, plusz DPF átmosást ajánl. Ez megtörtént (az autó átment a műszakin is, kipufogógázok értéke normális), de kb. 100 km múlva visszajött a hiba. Lehet már valaki a fórumról találkozott ezzel a hibával, és sikerült megoldania. Köszi.
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17788
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
Az megint mas, hogy te egy fapad 500ast hajtasz, vagy a rendesen - ertsd magasabb igenybevetelre tervezett es osszerakott - abarth verziot.
Ugyanez az M-es bmwk, S, RS audik vagy amg mercik eseteben is igaz, egyszeruen mas szint, mint a hetkoznapi taligak.
Ugyanez az M-es bmwk, S, RS audik vagy amg mercik eseteben is igaz, egyszeruen mas szint, mint a hetkoznapi taligak.
thereisonly1ronaldo
- realistahuni
- Hozzászólások: 8030
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 10:57
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Van Nistelrooy, Modric,
- Kedvenc csapatod: Los negros
- Tartózkodási hely: Székelyföld
Re: OFF
Korfun tavaly béreltem egy Fiat 500-at 1000-es 3 hengeres hibridet. 22 ezer kilométerben volt és a műanyagok már minden gödörnél és úthibánál recsegtek.recseg ropog benn az osszes olcso kinai muanyag, stbstb.

De az mondjuk meglepett hogy milyen faszán lehet kanyarodni vele a szerpentineken és a 70 lóerejével is egész fürgének érződik szépen viszi a bódét, a manuális váltó is egész rendben van.
Azóta borzasztóan rákívántam egy Abarth 500-ra, Becsületesnepper videók erre még nyilván rátesznek egy lapáttal. Az 595 competizione 180 lóerejével gondolom szépen el lehetne szorakozni.

- Remy
- Hozzászólások: 30141
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:54
- Kedvenc játékosaid: Zidane, CR, Ramos, Jesé, Griezmann, Varane, Marcelo, Modric, Bappé, Ødegaard
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Gotham
- Kapcsolat:
Re: OFF
Rendezettseg szempontjabol szerintem teljesen jo, hogy vannak. Keresni is konnyebb.
2014 - 10.
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
2016 - 11.
2017 - 12.
2018 - 13.
2022 - 14.
Ballon d'Or
Cristiano Ronaldo 2008, 2013, 2014, 2016, 2017!
Luka Modric 2018!
Karim Benzema 2022!
Schumacher, Verstappen, Alonso, Mick
New England Patriots
- Realista24
- El Padre
- Hozzászólások: 68335
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 0:50
- Kedvenc játékosaid: Zidane, Benzema
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Kapcsolat:
Re: OFF
Azok sem kellenenek oszinten.Bencze írta: Realista nyithatna egy autos topicot, a konyves es fozos temak mellett elferne ez is szerintem
Karim Benzema: "A Real Madridnál vagyok, csak ez számít"
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
Zidane - The Maestro Of The Decade HD
Carlo Ancelotti: "Benzema egy olyan játékos, akinek nincs szüksége arra, hogy sokat dolgozzon."
Tous avec Karim
Je Suis Benzema
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 17788
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
nem kell feltetlen kihegyezni bmw-re, ha egy jaguar, aston martin (angol autok rendszeres megbizhatosagi gondokkal kuzdenek meg ebben a szegmensben is), de akar egy mercedesrol is legyen szo, vannak emberek, akiknek fontos a vezetesi elmeny - ismet csak, nem az extrem palyaautozasra meg versenyzesre gondolok ebben az esetben, hanem hogy az auto direkt (gazadas, iranyvaltas), stabil, elvezet vezetni, egyszeruen kanyarodni vele, erzed, ahogy egyben van az egesz, a minoseget, plusz meg az esetek nagy reszeben jol is nez ki az auto, amiben ulsz, ez mind mind jo erzessel, mondhatni apro oromokkel, boldogsaggal tolti el az embert, es szivesen ulsz bele, jol erzed magad benne.
azt mondod a vezetesi elmeny szubjektiv, akkor mondom mashogy:
te is erzed a kulonbseget egy igenyes, jo auto, amiben nyugalom, csend van, es egy atlagos auto kozott, ahol beszurodik minden kinti zaj, maga az egesz kasztni zajos, hajlik, ropog, borzaszto kanyarodni, menni vele, mert instabil, mozog osszevissza, recseg ropog benn az osszes olcso kinai muanyag, stbstb. nem feltetlen arra kell itt gondolni, hogy vkinek az az etalon, hogy 150nel beveszi-e a hajtukanyart vagy nem.
ugyanez, neymar überkreativitasat es senki mastol nem lathato otleteit a palyan inkabb nezi az ember, mint a 22 tucatjatekos napestig tarto fel-ala futkoraszasat - lasd atlag spanyol bajnoki, mert ezek az emberek futballt akarnak latni, azert ulnek le nezni, es nem futoversenyt , ami kozben neha belebotlanak valami labdaba is.
remelem erezheto a kulonbseg, az egesz innen indult ki, hogy en pl inkabb nezek egy dembelet, akinek van evente par jo honapja, mert ott a teteje az abszolut elit szint, mig mas lehet kepes lejatszani megbizhatoan evi 60 meccset, de megalszik a szamban a tej es bealszok, annyira sablon unalmas lofasz semmi, amit eload. utobbit nem tudom hogy lehet nezokent barmire is ertekelni, egyszeruen erzi az ember, ahogy halnak el az agysejtjei nezes kozben, es lenne millio mas sokkal faszabb dolog az eletben, mint atlagjanos semmirekelloket kelljen nezni orakon at. tul sok az ilyen lofaszjoska megelhetesi focista sajnos.
azt mondod a vezetesi elmeny szubjektiv, akkor mondom mashogy:
te is erzed a kulonbseget egy igenyes, jo auto, amiben nyugalom, csend van, es egy atlagos auto kozott, ahol beszurodik minden kinti zaj, maga az egesz kasztni zajos, hajlik, ropog, borzaszto kanyarodni, menni vele, mert instabil, mozog osszevissza, recseg ropog benn az osszes olcso kinai muanyag, stbstb. nem feltetlen arra kell itt gondolni, hogy vkinek az az etalon, hogy 150nel beveszi-e a hajtukanyart vagy nem.
ugyanez, neymar überkreativitasat es senki mastol nem lathato otleteit a palyan inkabb nezi az ember, mint a 22 tucatjatekos napestig tarto fel-ala futkoraszasat - lasd atlag spanyol bajnoki, mert ezek az emberek futballt akarnak latni, azert ulnek le nezni, es nem futoversenyt , ami kozben neha belebotlanak valami labdaba is.
remelem erezheto a kulonbseg, az egesz innen indult ki, hogy en pl inkabb nezek egy dembelet, akinek van evente par jo honapja, mert ott a teteje az abszolut elit szint, mig mas lehet kepes lejatszani megbizhatoan evi 60 meccset, de megalszik a szamban a tej es bealszok, annyira sablon unalmas lofasz semmi, amit eload. utobbit nem tudom hogy lehet nezokent barmire is ertekelni, egyszeruen erzi az ember, ahogy halnak el az agysejtjei nezes kozben, es lenne millio mas sokkal faszabb dolog az eletben, mint atlagjanos semmirekelloket kelljen nezni orakon at. tul sok az ilyen lofaszjoska megelhetesi focista sajnos.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára hehetheoriginal 2025. május 5., hétfő 14:15-kor.
thereisonly1ronaldo
-
- Hozzászólások: 395
- Csatlakozott: 2022. május 5., csütörtök 6:28
- Kedvenc játékosaid: Modric, Marcelo, Benzema, Xabi, Kroos, Zidane, Guti
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Áthozom már ide a szálat, a másik topicban már tényleg sok lesz ebből.IdentitásbólGyőzelem írta: Hát neked tényleg biztos, hogy nem volt az életben bmw-d. Amivel semmi gond, legalább, annyira utálják mint szeretik úgyis, hogy egyik "tábor" sem használta soha rendszeresen.
Csak nekem fura, hogy "független" írásokra hivatkozva hozol ki egy gyártót jelen esetben negatívan, úgy, hogy nem éltél együtt se az előnyeivel se a hátrányaival egy ilyen autónak.
A vezetési élmény teljesen szubjektív egyébként meg. Én közel 6 éve vagyok bmw használó nap, mint nap. Most teljesen mind1 melyik széria, annyi is elég, hogy nem SUV, hanem sedan, és szívó benzin. VW-ból ültem át, előtte volt fiatom, van a családban alfa romeo, 1 éves hybrid kia, vezettem insigniatól kezdve a5-ön át nagyon különböző típusú autókat, de egyik sem tudta azt, amit a bmw! Számomra persze. Pont, hogy a futómű, kormány és gázreakció azok, amikben utánozhatatlan kb., kanyarokba mint a szög, olyan stabil HA JÓ! Utángyártott fos alkatrészekkel ez sem lesz, olyan mint amilyennek megálmodták a gyártók...
Szétoffoltam a topicot sorry, nem írok ebben a támában már, de muszáj volt hozzászólnom ehhez a bmw nem a legjobb a kényelemben,futóműben stb., témához mert bántotta a szemem kicsitpacsi

Éreztem amúgy, hogy lesz egy BMW tulaj, aki számára fikázás lesz amit írok.

Arra nem reagálok, hogy mit és mit nem ismerek testközelből, ez egy klasszikus dehonesztálási kísérlet, ad hominem és retorikai hiba.
Az, hogy megbízhatósági felmérésekben a BMW középmezőnyben szerepel, nem kritika, hiszen egyrészt nem az én megállapításom, nem az én véleményem, másnak sem a véleménye, hanem statisztika, és a középmezőny nem egyenlő a rosszal, szimplán a jóval sem. Én nem utálom konkrétan a BMW-t, mert baromság és érzelemvezérelt. Nem is hiszem, hogy bármi rosszat írtam volna róla, egyedül a lelakott, agyonjáratott ezer éves importokról, amiket a Janik vásárolgatnak, de az meg inkább egy jelenség.
Én is amúgy azt írom, hogy a vezetési élmény szubjektív, neked és hehének mást jelent ez, mint például nekem.
A BMW-t meg szerintem felesleges összevetni a Volkswagennel, Fiattal, Opellel, Kiával, mert nem is próbálnak versenyezni vele. Az Alfa ugyan kategóriatárs, de még mindig nem ugyanaz a szint. Az Audi meg a tipikus szürke prémium, nincs úgy igazán egy jól behatárolható profilja, amivel kitűnne. Nem szarozom azt sem, egyszerűen ilyen a brand, ez nem feltétlenül rossz.
A futómű, kormány, gázreakció, fékérzet pedig ismét olyan dolgok, amik szubjektívek. A BMW esetén például a comfort mód jellemzően sportosabb, mint a kategóriatársaknál, ez valakinek tetszik, valakinek nem. Nyilván modellfüggő is, de általában ez a helyzet. Mindenesetre örülök, hogy elégedett vagy ezekkel a jellemzőkkel, mást érdemben erre nem lehet reagálni, mert ízlésen vitázni értelmetlen.

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 8 regisztrált és 0 vendég