Re: OFF
Elküldve: 2013. december 31., kedd 18:58
___Samy___ írta:BUÉK srácok
___Samy___ írta:BUÉK srácok
De, fogunk. Ha valaki ilyet lat, nyugodtan dokumentálja.Santi írta:A bekeretezett dolgokra szeretném felhívni a figyelmet...
...és egyben megkérdezni, hogy nem lehet ezzel kezdeni valamit?
Nem hiszem, hogy bárki kételkedne, de azért a linkek, hogy nem kamu a kép:
'dom
'dista
Marky írta:amikor a határban megyek, akkor érezni ezt legjobban. legújabb mercik és audik próbálnak előzni 100-as tempónál, de alig tudnak besurranni elém az autómatával, mert nem tudják, hogyan kell visszaváltani. az a baj automata váltóval nincs oktatás és tényleg olyan érzése van az embernek, mintha csak élőben játszana NFS-t.peti_madrid írta:Nem azt mondom, hogy egy automatás kocsi tulajdonosa szarul vezet, mert nem, de az az igazi, mikor te kapcsolgatsz a sebességek között, nem pedig magától a verda.
Csak versenyzés meg a 200-zal repesztés nem közútra való. Aki sebességet akar, vonuljon félre, vannak versenypályák, elhagyatott utak, régi repterek.Marky írta:amikor a határban megyek, akkor érezni ezt legjobban. legújabb mercik és audik próbálnak előzni 100-as tempónál, de alig tudnak besurranni elém az autómatával, mert nem tudják, hogyan kell visszaváltani. az a baj automata váltóval nincs oktatás és tényleg olyan érzése van az embernek, mintha csak élőben játszana NFS-t.
Ha van 10 percetek a témára, ezt is érdemes megnézni: Chris Gerdes: A jövő versenyautója -- 240 km/h, sofőr nélkül!Higuain írta:http://en.wikipedia.org/wiki/Google_driverless_car
azt hiszem ez itt pár embert érdekelhet talán mégsem akkora scifi amiről beszéltek
Köszi mindenkinek, megpróbálom a legjobbat kihozni belőle.realistahuni írta:Jó kis vas az Gabi, ne kíméld.
amikor a határban megyek, akkor érezni ezt legjobban. legújabb mercik és audik próbálnak előzni 100-as tempónál, de alig tudnak besurranni elém az autómatával, mert nem tudják, hogyan kell visszaváltani. az a baj automata váltóval nincs oktatás és tényleg olyan érzése van az embernek, mintha csak élőben játszana NFS-t.peti_madrid írta:Nem azt mondom, hogy egy automatás kocsi tulajdonosa szarul vezet, mert nem, de az az igazi, mikor te kapcsolgatsz a sebességek között, nem pedig magától a verda.
Na ne szopass, én még teleportálni is akarok, de nem a szokásos módon...Nem most lesz, szerintem mi azt már nem érjük meg
3-4 evvel ezelott par amerikai egyetem kozott volt ilyen verseny, hogy kellett egy olyan autot epiteniuk, amik egy 5-6 km-es szakaszt maguktol megtesznek. Persze a kozlekedesi szabalyokat betartva. Voltak gyalogatkelok, piros lampak, keresztezodesek, kotelezo elsobbsegadasok, az uton lerobbant kocsit meg kellett elozni, utra beszalado kisgyerek, stb.L.Miki írta:De ahogy fejlődik a világ, lassan elérünk oda is, hogy nekünk csak be kell ülni az autóba, megadni a célhelyet és kész.
Szerintem meg jobb lenne, ha ebbe az iranyba mennenek el, szamtalan baleset lenne elkerulheto a kesobbiekben, ha kifejlesztik jol. Nyilvan megint mas a helyzet, ha pl fagy lenne vagy esetleg akkora kod, mint egyik nap Pesten.. De valahogy az egyensulyt kell megtalani es akkor jo lehet.Remy írta:Remélem ez a technológia még jó sokáig mellőzve lesz, mert nincs az a pénz, hogy rábízzam magam egy számítógépre. Túlzottan is elkényelmesednének az emberek, aztán már azt sem tudnák, hogy mit csináljanak, ha éppen beüt egy kritikus helyzet az úton.L.Miki írta: lassan elérünk oda is, hogy nekünk csak be kell ülni az autóba, megadni a célhelyet és kész.
Kicsi koromban, mindig attól rettegtem, hogy mire oda kerül a sor, hogy vezetni tudjak, nem fogok tudni, mert már repülő autók lesznek, ahol a sofőr már jelentéktelen dolgot képez.Remy írta:Remélem ez a technológia még jó sokáig mellőzve lesz, mert nincs az a pénz, hogy rábízzam magam egy számítógépre. Túlzottan is elkényelmesednének az emberek, aztán már azt sem tudnák, hogy mit csináljanak, ha éppen beüt egy kritikus helyzet az úton.