Re: Formula-1
Elküldve: 2022. augusztus 30., kedd 12:16
Ha a te 1.9-es skodádnak lenne kiemelkedően a legjobb gumikezelése, versenytempója, taktikai háttere, és a közepes csapattársad 1.9-es skodájával összesen 10 versenyt nyernétek a 14-ből, és senki nem tudná veletek felvenni a versenyt, akkor ja.maestrito46 írta:
read onlysként én már csak azt nem értem, hogy a Red Bull csomagjába mióta tartozik bele, hogy a közvetlen riválisnál dilettáns balfaszok dolgoznak vagy pedig épp a pilóta balfaszkodik. RB kb hozza a kötelezőt, van amikor megy erőből, s ha nem, hozza simán a lepattanókat. Attól ez a RB nem űrautó idén sztem.
a te gondolatmeneted szerint, akkor ha én az 1.9-es skodámmal felállok a rajtrácsra és 4/4 futamot hozok, mert előttem mindenki kihul vagy megáll a vas akkor nekem űrautóm van?
Süti írta:Te meg tényleg nem érted hogy az eredményeket a teljes csomag hozza? Hogy ezt a 100 pontot nem csak a mai futamon rakták össze? Hogy baszhatod az időmérőn jobb autódat, ha nem tudsz jó helyen befejezni egy versenyt?alexoxladjackoxi írta:
Te tényleg nem érted meg, hogy nem erről az egy futamról beszél Remy? Az, hogy a Red Bull lehajolt minden győzelemért, ami nem nekik állt, az nem azt jelenti, hogy az összes futamon jobb volt az autó, hanem hogy retardált mód menedzselik az olaszok a futamokat, vagy épp Leclerc falba rakta a kocsit.
Értem én, autóverseny, hozzá lehet állni egybitesen, hogy azon múlik ami a 4 kerék között van, de kapcsold be a tévét vagy mi.
Én így szoktamziro4vr írta:Remy-nek mindenki így köszön, ő meg naívan azt hiszi csak jókedvűen integetnek neki.tibi18 írta:
Hát én nem így integetek. Bár F1 pilóta sem vagyok. Fasztudja.![]()
![]()
Remy-nek mindenki így köszön, ő meg naívan azt hiszi csak jókedvűen integetnek neki.tibi18 írta:Hát én nem így integetek. Bár F1 pilóta sem vagyok. Fasztudja.
Hát én nem így integetek. Bár F1 pilóta sem vagyok. Fasztudja.
Az eredeti felvetes arrol szolt, hogy a RB autoja(!), nem Max vezetesi kepessege vagy epp szerencseje, nem a RB-nal a kiscsaj, aki a taktikaert felel, nem is a szerelok, akik gyorsan csereltek gumit, hanem az AUTO magasan a tobbi felett all (egy szoval urauto). Ez viszont egyszeruen nem igaz. A legtobb futamon minimalis volt a kulonbseg a ferrari es a rb autoja kozott, sokszor a ferrari volt a gyorsabb. Az, hogy az eredmeny ezt nem tukrozi, az foleg a ferrari taktikajanak koszonheto.filatáska írta:Leszámítva a stratégiát.Hege írta: Nalad valami baj van. Az elso 10 futamon a Ferrari brutal eeros volt, leszamitva a strategiat. Sablon, de latjuk Perez mit tud az rbvel.Jó, akkor mit szabad beszámítani az összképbe?
Az egész abból ered, hogy Max nem a kocsi (csapat, csomag, stratégia nevezzük akárminek) miatt áll olyan kurvajól.
Én elismerem egyébként, hogy kurvajó, de esélye nincs senkinek idén.
Sablon, de látjuk Perez mit tud az RBvel. Pontosan látom a táblázaton, hogy a középszerű mexikói veri Leclercet, aki legfeljebb minimálisan gyengébb Maxnál.
És akkor nem egycsapatos a bajnokság, mert a Ferrari ugyonolyan gyors, kivéve mikor megáll, meg kivéve mikor hülyék, meg kivéve stb stb
Az idojarassal is folyamatosan szivnak. Nagy melegben mukodik alattuk igazan jol a gumi, ezzel szemben a nagy kanikula kozben folyamatosan kifogjak a huvosebb hetvegeket.Santi írta: Hogy ez most a sebtiben hozott szabálymódosítások miatt van-e vagy szimplán csak gyenge pályájuk volt, jó kérdés, Zandvoortban kiderül, de sok jóra már nem számítok idén Ferrarisként.
Azért ha már szabálymódosítás, érdekes, hogy a Ferrari mellett a Haas is látványosan visszalépett, visszalassult. Úgyhogy ez ennek a szabálymódosításnak lehet az oka.Santi írta: A Ferrari taktikailag meg a boxmunkát illetően is mindent jól csinált ma kivételesen. Nem azt mondom, hogy 100% pixel perfekt volt az egész ahogy van, de azért elég optimálisan hozták a srácokat, nem volt semmi extra, de elfuserálva sem volt a futamuk.
Ma egyszerűen az autó nem volt ott, nem volt tempó, de egyik gumikeveréken sem, pedig mindegyikkel próbálkoztak. Még a leggyorsabb kör sem sikerült friss lágyon, az 5 másodpercet meg Leclerc nézte be, nem a csapat. 3. erő voltak, ha Hamilton nem izmozik Alonsoval, akkor még szerintem a dobogóra sem tudnak felállni.
Hogy ez most a sebtiben hozott szabálymódosítások miatt van-e vagy szimplán csak gyenge pályájuk volt, jó kérdés, Zandvoortban kiderül, de sok jóra már nem számítok idén Ferrarisként.
Albonról is azért egy mondatot, végig pontszerző helyen autózva, szépen kivédekezte és behozta a mezőny bottom két autójának számító (Haas ma egyértelműen a leggyengébb volt) Williamst a 10. helyre.![]()
És ha már Haas, most felesleges Kevinezni meg Mickezni. Csak ők kaptak kört Latifin kívül, egymás mögött értek be 2mp-re, ennyi volt ma az autóban, kurva gyenge...
Formula-1 topic. Azt írok bele a forma-1-el kapcsolatban, amit akarok, amíg nem anyázok és társaik4Rv írta:a maxi fanboysággal kötelezően együtt jár a hamilton fóbia is?
De akkor meg ne űrautózzunk meg ne a másik legyen a hibás, ha hozzák azt, amit kell. Odaállnak a futamra, elindulnak és behozzák a kocsit a lehető legjobb helyen.Süti írta:
Te meg tényleg nem érted hogy az eredményeket a teljes csomag hozza? Hogy ezt a 100 pontot nem csak a mai futamon rakták össze? Hogy baszhatod az időmérőn jobb autódat, ha nem tudsz jó helyen befejezni egy versenyt?
Értem én, autóverseny, hozzá lehet állni egybitesen, hogy azon múlik ami a 4 kerék között van, de kapcsold be a tévét vagy mi.
Szerintem (és ez ugye nem ilyen egyszerű) a Ferrari azzal, hogy gyors akar lenni (időmérő), kvázi dobja a futamon a tempót, mert megeszi a kocsi a gumit vagy éppen nem tudja optimálisan felmelegíteni. Egyébként ugye a sors keze, ha Lec-nek nem kell kiállni az SC alatt, azért más lett volna a leányzó fekvése. Ha SC után Max-szal 8-, 9-ből indulnak lágyon, ő is átment volna mindenkin. Top4 simán meg lett volna, sőt.wZoLee7 írta:félig nézte ma futamot, de a ferrari kihozta sainzot hogy utána félkörre beragadjon, a red bull meg kint tartotta verstappent, hogy végig jobb pozícióban legyen a kiállás után is. Ugyan azon a gumin indultak, a ferrari elöl ment még spórolhatott is. Taktikailag megint megetették őket szerintem. De lehet, hogy már én vagyok nagyon kritikus velük szemben és minden hibát meglátok. Nyilván ez semmit nem befolyásolt, me a legjobb taktikával sem nyerhettek volna, és a maihoz hasonló stratégiát már a ps1-es F1 2000-ben is összehozott az MIbabaking írta:
Most mondjuk a stratégia rendben volt, csak simán incs tempó. Kérdés, hogy egyszeri eset, vagy az uj padlolemez szabályok betettek az egyenesben sebességnek.
Eddig technikailag nagyon közel volt egymáshoz a Ferrari és a RedBull![]()
félig nézte ma futamot, de a ferrari kihozta sainzot hogy utána félkörre beragadjon, a red bull meg kint tartotta verstappent, hogy végig jobb pozícióban legyen a kiállás után is. Ugyan azon a gumin indultak, a ferrari elöl ment még spórolhatott is. Taktikailag megint megetették őket szerintem. De lehet, hogy már én vagyok nagyon kritikus velük szemben és minden hibát meglátok. Nyilván ez semmit nem befolyásolt, me a legjobb taktikával sem nyerhettek volna, és a maihoz hasonló stratégiát már a ps1-es F1 2000-ben is összehozott az MIbabaking írta:Most mondjuk a stratégia rendben volt, csak simán incs tempó. Kérdés, hogy egyszeri eset, vagy az uj padlolemez szabályok betettek az egyenesben sebességnek.wZoLee7 írta: Ferrari pitwallt teljesen cserlenem. Strategiai vezetok meg box egy reszet meg. Nincs olyan terulet ahol ne lennenek latvanyosan gyengebbek, nem eleg Harry Pottert elkuldeni
Eddig technikailag nagyon közel volt egymáshoz a Ferrari és a RedBull
Pont erről beszéltem. Ezt nem lehet egyedül a Ferrarira fogni. Abszolút vezetői hiba és ráadásul kettő. Ilyet egy VB aspiráns, VB kaliber, üljön bármilyen autóban, nem engedhet meg.Remy írta:Gyorsan ment a boxban, mikor a végén kijött, hogy megfussa a leggyorsabb kört. Azt sem sikerült + jött a bünti is. Alonso lett így az 5.babaking írta: Kikapcsoltam miért kapott 5 másodpercet?
Alexoxlade. +1.![]()
Leszámítva a stratégiát.Hege írta: Nalad valami baj van. Az elso 10 futamon a Ferrari brutal eeros volt, leszamitva a strategiat. Sablon, de latjuk Perez mit tud az rbvel.
a maxi fanboysággal kötelezően együtt jár a hamilton fóbia is?
Te meg tényleg nem érted hogy az eredményeket a teljes csomag hozza? Hogy ezt a 100 pontot nem csak a mai futamon rakták össze? Hogy baszhatod az időmérőn jobb autódat, ha nem tudsz jó helyen befejezni egy versenyt?alexoxladjackoxi írta:
Te tényleg nem érted meg, hogy nem erről az egy futamról beszél Remy? Az, hogy a Red Bull lehajolt minden győzelemért, ami nem nekik állt, az nem azt jelenti, hogy az összes futamon jobb volt az autó, hanem hogy retardált mód menedzselik az olaszok a futamokat, vagy épp Leclerc falba rakta a kocsit.