Oldal: 1733 / 2197

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 13:57
Szerző: BBeno
Adamo írta:Szerintem két verzió van a Germanwingses géppel kapcsolatban:

1.ha tényleg a másodpilóta kattant be, ez esetben igazat mondanak, a gyártó és a Germanwings-Lufthansa is mossa kezeit és sajnálatát valamint együttérzését fejezi ki.

2.ha valami más van a háttérben, ha a gyártó vagy a légitársaság hibázott, akkor erről valószínűleg sose fogjuk megtudni az igazat

:hmmm:
1. miért moshatja a kezeit? rendszeres ellenőrzések után is repülhetett az orvosi eredmények ellenére. ez szerintem a társaság hibája.

2. gyártó és légitársaság is hibázott már az életben amik ugynaúgy kiderültek mint bármilyen más katasztrófa alkalmával.

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 13:14
Szerző: Kerlon
Adamo írta:Szerintem két verzió van a Germanwingses géppel kapcsolatban:

1.ha tényleg a másodpilóta kattant be, ez esetben igazat mondanak, a gyártó és a Germanwings-Lufthansa is mossa kezeit és sajnálatát valamint együttérzését fejezi ki.

2.ha valami más van a háttérben, ha a gyártó vagy a légitársaság hibázott, akkor erről valószínűleg sose fogjuk megtudni az igazat

:hmmm:
Tehát ezzel azt akarod mondani, hogy az első pont után nincs második pont. :)

Amúgy elvileg a fekete dobozban lévő hangfelvételekből tényleg az van, hogy a másod pilóta bekattant.

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 11:59
Szerző: eReMA
simán lehet, hogy eszméletét vesztette valahogy, attól még lélegezhet normálisan, nem?
Ezt én kizártnak tartom, ugyanis a stewardesseknek fenntartott biztonsági kóddal minden esetben be lehet jutni a fülkébe, az egyetlen kivétel, ha a benntartózkodók (optimális esetben a kapitány) egy kart lefelé nem húz, folyamatosan. Tehát azt tartani kell, elméletileg nincs rajta on-off állás. Ennek oka, hogy ha a légi kísérőt kényszerítik a biztonsági kód kiadására (pl. terroristák), és ezt a fülkében egy kamerakép alapján észlelik, akkor meggátolható legyen a bejutás, de véletlenül ne záródjon ki senki.
Ezeket együttvéve, azt viszont nehezen tudnám feltételezni, hogy:
- a kapitány ÉPP kiment toalettre
- a másodpilóta pont akkor vesztette eszméletét, amikor egyedül maradt
- eszméletvesztés során pont arra az ajtónyitás gátlóra nehezedett

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 11:15
Szerző: Adamo
Szerintem két verzió van a Germanwingses géppel kapcsolatban:

1.ha tényleg a másodpilóta kattant be, ez esetben igazat mondanak, a gyártó és a Germanwings-Lufthansa is mossa kezeit és sajnálatát valamint együttérzését fejezi ki.

2.ha valami más van a háttérben, ha a gyártó vagy a légitársaság hibázott, akkor erről valószínűleg sose fogjuk megtudni az igazat

:hmmm:

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 11:06
Szerző: ikelemen5
nmate írta:BBC-n vagy hol már fogalmam sincs, valami gázról olvastam, ami a pilótafülkébe kerülhetett és előfordult már A320-asoknál.
itt 8:30tól van erről szó

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 11:03
Szerző: nmate
BBC-n vagy hol már fogalmam sincs, valami gázról olvastam, ami a pilótafülkébe kerülhetett és előfordult már A320-asoknál. Erről nem olvastatok valami magyar cikket? Mert én azt így hirtelen nem találtam.

Ha pedig ez igaz, ismét ott vagyunk, hogy műszaki hiba.

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 10:55
Szerző: ikelemen5
nmate írta:de nem hinném, hogy nyugodt lélegzettel ült volna csak a másodpilóta ez esetben
Nekem is sántít a dolog.. tegyük fel, hogy elhatározod, hogy most kicsinálod magad és még 149 embert, mikor már kumma közel van a hegy, közvetlen a becsapódás előtt,csak mondasz egy madafakát/szeretlek Julit/Hala Realt vagy bármit...

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 10:53
Szerző: P. Krisz
Ebből a légitársaság jön ki mindenképp rosszabbul , nem hiszem hogy érdekükben lenne rákenni . Ha depressziós volt miért engedték mégis repülni ? Igen ebben hibáztak . Ha technikai hiba volt az a gyártó hibája . Akkor miért vállalnák be hogy a pilótára kenik és a társaság a sáros . A fekete doboz adatait nem hiszem hogy manipulálták . A pilóta volt a felelős szerintem .

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 10:51
Szerző: nmate
Szerintem a gép volt a szar, 2 négyzetkilométeres terülten nem szóródik szét egy gép, ha a hegynek csapódik. Ennek már a levegőben szét kellett esnie.
Aztán az is lehet, hogy valóban igazak ezek a pszichiátriai problémák, de nem hinném, hogy nyugodt lélegzettel ült volna csak a másodpilóta ez esetben.
Rengeteg elméletet lehet itt gyártani.

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 10:08
Szerző: Kerlon
Jajj az lemaradt, hogy telefonról és németorszagi ott létem alatt/óta..

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 9:14
Szerző: Realista24
Fórum sütik törlése megvolt?

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 9:08
Szerző: Sunsky
Kerlon írta:Chromet használók és nem a legfrissebb bejegyzést hozzá le, ha bemegyek egy topikba és csak frissitesek után tölti be az új irományokat. Volt már valakinek ilyen problémája? Prosti idegesítő...
Hát már nekem is volt ilyen jó pár alkalommal, beléptem, végigolvastam, aztán miután válaszoltam valamire, megjelent egy csomó olyan hsz, amit az előbb nem volt ott. De eddig elhitettem magammal, hogy én vagyok sügér és nem vettem észre az előbb :)

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 8:52
Szerző: Kerlon
Chromet használók és nem a legfrissebb bejegyzést hozzá le, ha bemegyek egy topikba és csak frissitesek után tölti be az új irományokat. Volt már valakinek ilyen problémája? Prosti idegesítő...

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 6:50
Szerző: Realista24
Kuka az egesz. De mi az hogy a gps számolja a fogyasztást? Melyik cég ez, publikus?

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 5:05
Szerző: sanko.
Nincs túlpörgetve a motor, diesel, 1800at pörög, de hiába a GPS túlfogyasztásnak látja, és keményen vonja le. Órabérbe kb 500 ft jön ki nettó, dehát ebből kerül levonásra a fogyasztás. Jobb biztos, hogy nem lesz. 3 hónap után 1 évig kauciót!! fizetek a kocsira, 1 hetes tanfolyam van ami 1 évre oda láncol a céghez.. elég szar meló. Ráadásul időpontra kell menni, esély sincs betartani a sebességet, büntetés persze engem terhel, ha olyan van. Olyanokra, hogy ebéd vagy akármi sosincs idő, az ebédszünetet nem bírod kivenni egyszerűen.

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 0:33
Szerző: h3x0r
hamesz írta:Tudtam, hogy számíthatok rád. :Đ de most ha már így alakult akkor pihenek hála a jó istennek megengedhetem magamnak. Szeptembertől meg Angliában folytatom. Úgy hogy addig aktív leszek elég sokszor (ha nem bannolnak) :Đ
Fel ev azert eleg sok ido. :coffee: Na meg tul sok hsz. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 27., péntek 0:07
Szerző: hamesz
ziro4vr írta:
hamesz írta: Úgy hogy most a felszabadult időmet kihasználom fórumozásra. :mrgreen:
Gyorsan írok pár ajánlólevelet, ezen ne múljon... :mrgreen: :lol:
Tudtam, hogy számíthatok rád. :Đ de most ha már így alakult akkor pihenek hála a jó istennek megengedhetem magamnak. Szeptembertől meg Angliában folytatom. Úgy hogy addig aktív leszek elég sokszor (ha nem bannolnak) :Đ

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 26., csütörtök 23:56
Szerző: ziro4vr
hamesz írta: Úgy hogy most a felszabadult időmet kihasználom fórumozásra. :mrgreen:
Gyorsan írok pár ajánlólevelet, ezen ne múljon... :mrgreen: :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 26., csütörtök 23:39
Szerző: hamesz
Kérdés: már most közöljem velük, vagy várjak még?
Szerintem várj. Keressél közben másik munkát és ha találsz és fel is vesznek akkor majd ott hagyod a mostanit. :)
Nekem is pont most voltak problémák a munkahelyemmel szóvá is tettem ma reggel mikor bementem és 10-kor már ki is b@sztak. Úgy hogy most a felszabadult időmet kihasználom fórumozásra. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2015. március 26., csütörtök 21:33
Szerző: 'shutterisland
a leírtak alapján sok esély nincs rá, hogy majd ez jobb lesz, vagy meg lehet dumálni ezeket a dolgokat, gondolom úgyis beintenek, elvégre "mindenki pótolható".

egyébként ha kiszámolod a nettó órabéred, mennyire jönnél ki ebben a rendszerben ?
mert azért ez sem elhanyagolható abból a szempontból, hogy meddig lenne érdemes kibírnod.