Re: OFF
Elküldve: 2015. december 5., szombat 22:55
Ezt a kinti megokosítást nem is kérdőjelezem meg, bár nem tudok róla. Viszont megokosítani azt kell, amivel probléma van. Ami ugye a kínálat alja. Ami jön be. Amit írtam. 

Ezzel nem lehet vitatkozni, ezért is van az, hogy ezeket a típusokat (is) már kint "megokosítják".Süti írta:A BMW-t mint legnépszerűbb behozott autótípust azért hoztam fel, mert tükrözi az autóimport helyzetét, és jellegét. Nézd meg a legnagyobb példányszámban behozott típusokat, te is látni fogod.
Nincs is jobb mint, amikor megveszed a kocsit, papírozás megvan, pénzt is leraktál érte, pár nap múlva mehetsz, mert addig honosítják, aztán amikor mész azt az infót kapod, hogy érdeklődj a navnál, mert áfázott a kereskedő. Se pénz, se kocsi.Legtöbb esetnél kereskedőnél vagy kereskedésnél voltak gondok, nem eredeti adásvételi, rejtett hibák előjöttek pár nap múlva, lopott autót adtak el, meg hasonló finomságok.
Te bmw-ről beszélsz én meg használt autó piacról. De mindegy, nem ismétlem magam.Közhely, nem közhely, ez így van. Ha nem így lenne, nem élnének meg. A magyar nem fog kifizetni másfélszer annyit egy jobb állapotúért, ha papíron ugyanazt a típust olcsóbban is megkapja. Nézz csak szét az elmúlt 2 év slágere, az alulmotorizált E46-os 3-as BMW-k, olyan állapotban hogy kifordul az ember gyomra, de az emberek viszik, mert akkor vagy valaki, ha propelleresbe ülsz. Nem akarom tovább fejtegetni, számomra ez tény kategória.
Közhely, nem közhely, ez így van. Ha nem így lenne, nem élnének meg. A magyar nem fog kifizetni másfélszer annyit egy jobb állapotúért, ha papíron ugyanazt a típust olcsóbban is megkapja. Nézz csak szét az elmúlt 2 év slágere, az alulmotorizált E46-os 3-as BMW-k, olyan állapotban hogy kifordul az ember gyomra, de az emberek viszik, mert akkor vagy valaki, ha propelleresbe ülsz. Nem akarom tovább fejtegetni, számomra ez tény kategória.Realista24 írta:Közhely.Amit külföldről a nepperek behoznak, az a kínálat alja
Jaja,ez igaz.___Samy___ írta: Az, hogy úgy akarsz osztrák kocsit, hogy te magad is kint élsz, az teljesen más dolog, mint ahogy te is írtad. De amit onnan hoztak be ide, és azt adják el itt, arról még jót nem hallottam. Ismerősnél volt olyan Audi nagy szervizen, hogy konkrétan az egész eleje el volt rohadva. Gyakorlatilag egy csavart sem kellett kicsavarni a kasztniból a vezérléscseréhez. Pedig ránézésre patika.
Egyébként én sem azt mondtam, hogy a külföldiek a jók, az itthoniak meg szarok. De a nagy átlagot nézve sok a különbség a külföldiek javára.
Én vettem vagy 2-3 hónapja. Igaz használt, meg olasz, de itthon vettemVesz valaki itthon autót?
Az, hogy úgy akarsz osztrák kocsit, hogy te magad is kint élsz, az teljesen más dolog, mint ahogy te is írtad. De amit onnan hoztak be ide, és azt adják el itt, arról még jót nem hallottam. Ismerősnél volt olyan Audi nagy szervizen, hogy konkrétan az egész eleje el volt rohadva. Gyakorlatilag egy csavart sem kellett kicsavarni a kasztniból a vezérléscseréhez. Pedig ránézésre patika.miro írta:Ausztriában élek!___Samy___ írta:Amit tanácsolni, tudok, hogy külföldi kocsit szerezz. Most, hogy te mész ki érte, vagy hozatod, vagy kereskedésben olyat veszel, teljesen mindegy, de külföldi legyen. Minőségibb, és nincs annyira lestrapálva a nagy átlagot nézve. Odakint jobb utakon, autópályán használják őket többnyire. És ugye nem mindegy, hogy azt a 150 ezret autópályán tették bele, vagy városban cikázva.
Viszont az osztrák kocsikat kerüld el a lehető legmesszebb, iszonyat mód rohadnak.![]()
Szóval itt akarok venni mindenképp.
Az hogy rohadnak..A só miatt,viszont itt évente kell műszakit csináltatni,ha csak nem fiatal az autód még. ( azt hiszem 10 fölött már csak éveset kapsz) De a műszakin nem megy át az autó ha rozsdás.
Szóval baromira figyelnek erre.Egyik csapattársamnak most nem ment át a Passatja,mert az ablaktörlő gumija be volt keményedve...Ki kellett cserélni és így engedték át.
Itt a műszakit nagyon szigorúan veszik.
Kipihentem magam, szóval újra sziporkázokHa kint veszed német embertől, német állampolgártól akinek van 2-3-4 autója, és egyiket eladja. Majd pont ő baszakodik a visszatekeréssel.
Nem mondtam hogy csak Bp létezik. Pont lejjebb írtam hogy nem hülye aki itthon vesz. Ne kötekdj mán!![]()
![]()
Ha kint veszed német embertől, német állampolgártól akinek van 2-3-4 autója, és egyiket eladja. Majd pont ő baszakodik a visszatekeréssel.Realista24 írta:Magyarország nem csak Pestből áll...Én is inkább kint vennék mint egy bpi autót ami még szét van hajtva a kátyús szar utakon.
De nézzünk egy példát. Veszel egy három-négy éves Müncheni autót, van benne mondjuk 30-50ezer, amit a jó magyar "szakember" jó esetben 100ról csapatott vissza. Autópályát csak hétvégén látott, amúgy városban faragták, az utolsó szerviz meg csak hírből ismeri, mert pont eladták előtte.
Magyarország nem csak Pestből áll...Én is inkább kint vennék mint egy bpi autót ami még szét van hajtva a kátyús szar utakon.
Olyan ez mint a dopping, az ellenőrzés mindig a nepperek mögött van. Néha egy-egy elbukik, lesz helyette másik.Visszatekerni meg itt nem divat,ugyan is (szintén csapattársam mesélte ezzel kapcsolatban),hogy az apját megakarták szívatni,utána jártak,kiderült hogy tényleg visszatekerték,a faszi aki csinálta kapott 3 évet..
Vásárlásnál itt azaz első hogy elviszed az ÖAMTC-hez azt a kocsit ami tetszik és megakarod venni.
Az a hivatalos szerviz ausztriába,ott néznek egy teljes tesztet,és a kezedbe adják a papírt hogy ez és ez a probléma vele.
Kevesebb a stikli,mert könnyen lebuksz,szóval jobban jársz ha jót adsz el..
Nagy átlagban jobbak itt az autók.Süti írta:Persze kint is lehet rosszat venni, és itthon is jót, viszont a nagy átlagot tekintve nekem ez a véleményem.
Közhely.Amit külföldről a nepperek behoznak, az a kínálat alja
Szerintem a nagy átlag nem tud olyan dolgokat a külföldi autókról, amiket néhányan - nem nagyképűségből, de én is - igen. Szép és jó dolog ez a menjünk ki és vegyünk kint autót, mert itthon a nepper átver és lehúz, ja.Szerintem a nagy átlagra gondolt.
Ha nem magánszemélytől vették, akkor ez is egy remek példa az ilyenre valószínű. Mert olyan nincs, hogy külföldön minden autó patent, itthon meg mind szar.Mindegyik pazar állapotban voltak 2-3 éves volt mind 20-50 ezer km-rel. De tényleg úgy néztek ki mintha szalonból jönnének.
Érdekes.Süti írta:Szerintem a nagy átlagra gondolt.
BMW-ből ebben a kategóriában 116-118i van, a 116i 1.6-os N45-ös típuskódú motorjáról nem sok jót írnak. pl itt. Gyenge, de sokat fogyaszt, és megbízhatatlan, én ezt mindenképp elkerülném. Ha viszont már 118i-n gondolkozik az ember, akkor a 120i-n is érdemes, ha jól tudom ugyanaz a kétliteres van mindkettőben, csak előbbiben lebutítva.
szvsz, én is a bömöst választanám az a3 helyett, viszont semmiképp se 116i-t. A 120i benzinese vidám kis autóvá teheti a kis 1-est, 3-asban vezettem már, még azt a lényegesen nagyobb bódét is egész kellemesen mozgatta.![]()
Viszont a fogyasztása valamivel biztos nagyobb, de erről részletesebben nem tudok nyilatkozni.