Oldal: 16 / 2196

Re: OFF

Elküldve: 2025. június 2., hétfő 9:41
Szerző: wZoLee7
istimester írta:
wZoLee7 írta: Sziasztok! Van itt olyan aki használ gázgrillt? Vagy esetleg van már egy jobbacska tudása/ismerete a témában? Milyen márkát érdemes nézni, milyent abszolút nem. Mire kell odafigyelni stb.
Láttunk rokonoknál char broil márkájút, de hát Ők is most szerezték, nem is újonnan, túlsokat nem tudtak róla mondani. Előre is köszi a tippeket!
A LIDL Grillmeister ár/érték arányban teljesen jó.
Pont ezt küldte valaki családból, hogy még akcióban is van jelenleg.

Re: OFF

Elküldve: 2025. június 2., hétfő 9:03
Szerző: istimester
wZoLee7 írta: Sziasztok! Van itt olyan aki használ gázgrillt? Vagy esetleg van már egy jobbacska tudása/ismerete a témában? Milyen márkát érdemes nézni, milyent abszolút nem. Mire kell odafigyelni stb.
Láttunk rokonoknál char broil márkájút, de hát Ők is most szerezték, nem is újonnan, túlsokat nem tudtak róla mondani. Előre is köszi a tippeket!
A LIDL Grillmeister ár/érték arányban teljesen jó.

Re: OFF

Elküldve: 2025. június 1., vasárnap 22:51
Szerző: ___Samy___
tubatibi írta: Édesanyámnak nézünk autót.

Jelenleg egy Ssangyong Korandója van, ami így, hogy egyedül maradt túl nagy neki.

- Pici autó legyen, hogy könnyen tudjon parkolni
- Automata váltó legyen
- Magasított egy picit, hogy könnyen tudjon ki-be szállni
- Tolatókamera és radar

Lehet benzines vagy akár hibrid is, mivel idős (70+)nem nagy távokat megy, a szomszéd városba a boltba szokott leginkább járni (20-30 km), ha meg távolabbra akkor pedig valamelyikünk elviszi.

A keret 8 millió forint körülig van. Inkább szalonból hoznánk az autót a garanciális dolgok miatt.

Amit Én találtam az az AygoX.
Az asszonynak sima Aygo van, egy 2018-as, ugyanezzel a felszereltseggel. Hibatlan, tudom ajanlani. Mi most akarunk valtani, mert valtoztak az igenyek. Kb 65 ezer van benne jelenleg.

Re: OFF

Elküldve: 2025. június 1., vasárnap 22:43
Szerző: kiserik
wZoLee7 írta: Sziasztok! Van itt olyan aki használ gázgrillt? Vagy esetleg van már egy jobbacska tudása/ismerete a témában? Milyen márkát érdemes nézni, milyent abszolút nem. Mire kell odafigyelni stb.
Láttunk rokonoknál char broil márkájút, de hát Ők is most szerezték, nem is újonnan, túlsokat nem tudtak róla mondani. Előre is köszi a tippeket!
Én a pellet grill mellett tettem le a voksomat évekkel ezelőtt. Jól jön a füst ebben a műfajban :)

Re: OFF

Elküldve: 2025. június 1., vasárnap 21:48
Szerző: Halfkey
tubatibi írta: Édesanyámnak nézünk autót.

Jelenleg egy Ssangyong Korandója van, ami így, hogy egyedül maradt túl nagy neki.

- Pici autó legyen, hogy könnyen tudjon parkolni
- Automata váltó legyen
- Magasított egy picit, hogy könnyen tudjon ki-be szállni
- Tolatókamera és radar

Lehet benzines vagy akár hibrid is, mivel idős (70+)nem nagy távokat megy, a szomszéd városba a boltba szokott leginkább járni (20-30 km), ha meg távolabbra akkor pedig valamelyikünk elviszi.

A keret 8 millió forint körülig van. Inkább szalonból hoznánk az autót a garanciális dolgok miatt.

Amit Én találtam az az AygoX.
Anyám "városi autója" Renault Captur, az bevált neki, pont ez is szempont volt hogy magas legyen.

Re: OFF

Elküldve: 2025. június 1., vasárnap 19:48
Szerző: rikko
wZoLee7 írta: Sziasztok! Van itt olyan aki használ gázgrillt? Vagy esetleg van már egy jobbacska tudása/ismerete a témában? Milyen márkát érdemes nézni, milyent abszolút nem. Mire kell odafigyelni stb.
Láttunk rokonoknál char broil márkájút, de hát Ők is most szerezték, nem is újonnan, túlsokat nem tudtak róla mondani. Előre is köszi a tippeket!
Hello !

Nekem egy Weber-em van. Csak a legjobbakat tudom róla mondani. Ha sikerül jól belõni a grillt, akkor iszonyat jól süt.

Re: OFF

Elküldve: 2025. június 1., vasárnap 19:42
Szerző: wZoLee7
Sziasztok! Van itt olyan aki használ gázgrillt? Vagy esetleg van már egy jobbacska tudása/ismerete a témában? Milyen márkát érdemes nézni, milyent abszolút nem. Mire kell odafigyelni stb.
Láttunk rokonoknál char broil márkájút, de hát Ők is most szerezték, nem is újonnan, túlsokat nem tudtak róla mondani. Előre is köszi a tippeket!

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 29., csütörtök 12:44
Szerző: nuevo_ericco
Babinho írta: Az jó.
Vagy Kia xceed
Nem tudom szempont-e, csak beírom, mint plusz infót, hogy jövőre érkezik a facelift belőle.
A többi Ceed pedig év végén végez, a tisztán benzines motorok is, valószínűleg csak hybrid és elektromos Kia lesz kapható 2026-tól.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 29., csütörtök 12:41
Szerző: Babinho
Az jó.
Vagy Kia xceed

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 29., csütörtök 10:15
Szerző: tubatibi
Édesanyámnak nézünk autót.

Jelenleg egy Ssangyong Korandója van, ami így, hogy egyedül maradt túl nagy neki.

- Pici autó legyen, hogy könnyen tudjon parkolni
- Automata váltó legyen
- Magasított egy picit, hogy könnyen tudjon ki-be szállni
- Tolatókamera és radar

Lehet benzines vagy akár hibrid is, mivel idős (70+)nem nagy távokat megy, a szomszéd városba a boltba szokott leginkább járni (20-30 km), ha meg távolabbra akkor pedig valamelyikünk elviszi.

A keret 8 millió forint körülig van. Inkább szalonból hoznánk az autót a garanciális dolgok miatt.

Amit Én találtam az az AygoX.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 28., szerda 21:35
Szerző: Steve
Nika91127 írta:
nuevo_ericco írta:

Cégben 2025-ös plug-in Superb-k vannak. Nem tudom, mennyire érvényes még a mondás, hogy a Superb az tk. Passat, de azok nem tudják reálisan a 100 km-t. Meg számomra már az ár is húzós (40 000 Euró az alapfelszereltségért).
Inkább a Renault R5 felé kacsintgatok, mint második opció, mert van lehetőség melóban minimum pénzért tölteni (ezzel sokat tudnék spórolni). Csak hát ott a hatótávpara bennem pl. kirándulásokkor, de azt is olvastam, hogy a töltőhálózat sokat fejlődött az elmúlt pár évben, már nem annyira macera.



Ugyanez esett meg az én kollegámmal, el is adta két hónap múlva.

TDI-t már mellőzném. Most az van, jó volt, elég volt :mrgreen:
Alapból csak Superb lett fejlesztve, abból maszkolták át a Passatot.
Szerintem a hybrideknél ez az 5 liter pályán kamu szagú -főleg a SUV-oknál.

Nekem Volvo XC60-m van, ami elég nehéz kocsi.

Beléptem most az app-be, hogy megnézzem teljesen pontosan. 5,2 hybrid módban

Mondjuk én az esetek nagyon nagy százalékában áramon elgurulok ide-oda, majd otthon töltöm.

T8 motor, 455kombinált lóerő vagy csak benzinen 310lóerő.

Szóval abszolút nem elképzelhetetlen.

Volvo T6 motorja is kevesebbet fogyaszt.

Japán kocsik biztos még gazdaságosabbak például.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 28., szerda 14:22
Szerző: kiserik
h3x0r írta: Alirol szoktatok rendelni? Az elmult hetekben tobb rendelesnel is ugy jartam, hogy egy het utan egyszer csak kaptam egy emailt, hogy nem tudjak szallitani a termeket es a rendelest lezartak; vagy a bankom szolt, hogy penzt fogok kapni, majd par oraval kesobb jott az email is.
Én szoktam, de még így nem jártam. Mondjuk ha tudok, akkor mindig olyan helyről, ahonnan sokan rendeltek már.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 28., szerda 13:52
Szerző: h3x0r
Alirol szoktatok rendelni? Az elmult hetekben tobb rendelesnel is ugy jartam, hogy egy het utan egyszer csak kaptam egy emailt, hogy nem tudjak szallitani a termeket es a rendelest lezartak; vagy a bankom szolt, hogy penzt fogok kapni, majd par oraval kesobb jott az email is.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 25., vasárnap 11:49
Szerző: Nika91127
Realista24 írta:
nuevo_ericco írta:

https://youtu.be/ppvmPuaNCjo

E videó alapján nem annyira kamu, már ha lehet bízni a készítőben (külföldi oldalak is ennyit mértek kb.). Pontosan így használnám én is, napi kb. 100 km, abból a fele autópályán. Ha ez alatt tudná a videóban mért 5,3 litert, azzal elégedett lennék. Doboz SUV-knál tuti magasabb.
Bécs Fehevar 4,7-5 liter. 205km, fele palya kb.

Ha Bécs-Budaörs-Fehervar, az 280 km, full palya, 6,2-6,7.

Corolla Hybrid, 60ezer km saját tapasztalat.
Mondom, a példa a RAV4 volt. Az 8-9 pályatempónál.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 25., vasárnap 11:38
Szerző: Realista24
nuevo_ericco írta:
Nika91127 írta: Szerintem a hybrideknél ez az 5 liter pályán kamu szagú -főleg a SUV-oknál.
https://youtu.be/ppvmPuaNCjo

E videó alapján nem annyira kamu, már ha lehet bízni a készítőben (külföldi oldalak is ennyit mértek kb.). Pontosan így használnám én is, napi kb. 100 km, abból a fele autópályán. Ha ez alatt tudná a videóban mért 5,3 litert, azzal elégedett lennék. Doboz SUV-knál tuti magasabb.
Bécs Fehevar 4,7-5 liter. 205km, fele palya kb.

Ha Bécs-Budaörs-Fehervar, az 280 km, full palya, 6,2-6,7.

Corolla Hybrid, 60ezer km saját tapasztalat.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 25., vasárnap 11:21
Szerző: nuevo_ericco
Nika91127 írta: Szerintem a hybrideknél ez az 5 liter pályán kamu szagú -főleg a SUV-oknál.
https://youtu.be/ppvmPuaNCjo

E videó alapján nem annyira kamu, már ha lehet bízni a készítőben (külföldi oldalak is ennyit mértek kb.). Pontosan így használnám én is, napi kb. 100 km, abból a fele autópályán. Ha ez alatt tudná a videóban mért 5,3 litert, azzal elégedett lennék. Doboz SUV-knál tuti magasabb.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 25., vasárnap 11:19
Szerző: tcskhun
Nika91127 írta:
nuevo_ericco írta:

Plug-in számomra nem nagyon opció, mert sokat autópályázok, az pik-pak lemeríti az aksit (amíg meg nem jelennek az általad említett reálisan 100-120 km-t tudó modellek), aztán a benzines motor pedig sokat fogyaszt a plusz súly miatt.
A Honda hybrid pedig az esetek 90%-ban elektromos meghajtású, azonnal jön a nyomaték és a 184 lóerő, a kétliteres botegyszerű atkinson ciklusú benzinmotor pedig ilyenkor csak a kis aksit tölti, csak 120 felett kapcsolódik a meghajtásba, amikor már az elektromos nem annyira hatékony (mindkét motor akkor van használva, amikor az neki a legmegfelelőbb, így elméletileg tartósnak is számít). Tehát van benne egy kis sportosság, emellett 5,5 literes vegyes, autópályás fogyasztás. De ezek mind a teszteken hallott dolgok, ezért érdekelne reális, hosszabb távú tapasztalat. Akár HR-V-ből, CR-V-ből is.
A VW konstrukciója reálisan tud ennyit.

https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2025 ... hianyozna/

De ha sokat pályázol, akkor egy 2.0 TDI.

Nekem kollégám panaszkodik, hogy a RAV4 140-150es sebességnél bizony benyeli a 8-9 litert, 5 fővel.
a taxisok a hybrid toyotákba a LPG gáztartályt is beszerelik,igy ezzel rengeteget sporolnak,nem egy taxis ismerösöm van aki igy hasznélja/ta egyik taxis pédául beletekert 750ezer km-t.... avensise volt most már 2 éve meg a RAV 4-et hajta,

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 25., vasárnap 11:09
Szerző: Nika91127
nuevo_ericco írta:
Nika91127 írta:

A VW konstrukciója reálisan tud ennyit.

https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2025 ... hianyozna/
Cégben 2025-ös plug-in Superb-k vannak. Nem tudom, mennyire érvényes még a mondás, hogy a Superb az tk. Passat, de azok nem tudják reálisan a 100 km-t. Meg számomra már az ár is húzós (40 000 Euró az alapfelszereltségért).
Inkább a Renault R5 felé kacsintgatok, mint második opció, mert van lehetőség melóban minimum pénzért tölteni (ezzel sokat tudnék spórolni). Csak hát ott a hatótávpara bennem pl. kirándulásokkor, de azt is olvastam, hogy a töltőhálózat sokat fejlődött az elmúlt pár évben, már nem annyira macera.
Nekem kollégám panaszkodik, hogy a RAV4 140-150es sebességnél bizony benyeli a 8-9 litert, 5 fővel.
Ugyanez esett meg az én kollegámmal, el is adta két hónap múlva.

TDI-t már mellőzném. Most az van, jó volt, elég volt :mrgreen:
Alapból csak Superb lett fejlesztve, abból maszkolták át a Passatot.
Szerintem a hybrideknél ez az 5 liter pályán kamu szagú -főleg a SUV-oknál.

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 25., vasárnap 11:00
Szerző: nuevo_ericco
Nika91127 írta:
nuevo_ericco írta:

Plug-in számomra nem nagyon opció, mert sokat autópályázok, az pik-pak lemeríti az aksit (amíg meg nem jelennek az általad említett reálisan 100-120 km-t tudó modellek), aztán a benzines motor pedig sokat fogyaszt a plusz súly miatt.
A Honda hybrid pedig az esetek 90%-ban elektromos meghajtású, azonnal jön a nyomaték és a 184 lóerő, a kétliteres botegyszerű atkinson ciklusú benzinmotor pedig ilyenkor csak a kis aksit tölti, csak 120 felett kapcsolódik a meghajtásba, amikor már az elektromos nem annyira hatékony (mindkét motor akkor van használva, amikor az neki a legmegfelelőbb, így elméletileg tartósnak is számít). Tehát van benne egy kis sportosság, emellett 5,5 literes vegyes, autópályás fogyasztás. De ezek mind a teszteken hallott dolgok, ezért érdekelne reális, hosszabb távú tapasztalat. Akár HR-V-ből, CR-V-ből is.
A VW konstrukciója reálisan tud ennyit.

https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2025 ... hianyozna/
Cégben 2025-ös plug-in Superb-k vannak. Nem tudom, mennyire érvényes még a mondás, hogy a Superb az tk. Passat, de azok nem tudják reálisan a 100 km-t. Meg számomra már az ár is húzós (40 000 Euró az alapfelszereltségért).
Inkább a Renault R5 felé kacsintgatok, mint második opció, mert van lehetőség melóban minimum pénzért tölteni (ezzel sokat tudnék spórolni). Csak hát ott a hatótávpara bennem pl. kirándulásokkor, de azt is olvastam, hogy a töltőhálózat sokat fejlődött az elmúlt pár évben, már nem annyira macera.
Nekem kollégám panaszkodik, hogy a RAV4 140-150es sebességnél bizony benyeli a 8-9 litert, 5 fővel.
Ugyanez esett meg az én kollegámmal, el is adta két hónap múlva.

TDI-t már mellőzném. Most az van, jó volt, elég volt :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2025. május 25., vasárnap 10:51
Szerző: Nika91127
nuevo_ericco írta:
Nika91127 írta:

Én se vennék Toyota hybridet.
Ami tetszik, az a VW plug-in rendszere, de jelenleg a kocsicserén nem agyalok.
De ha majd felmerül 4-5 év múlva, akkor ez lesz a perspektíva. 100-120 km elektromosan tisztán, kint meg hybrid mód.
Plug-in számomra nem nagyon opció, mert sokat autópályázok, az pik-pak lemeríti az aksit (amíg meg nem jelennek az általad említett reálisan 100-120 km-t tudó modellek), aztán a benzines motor pedig sokat fogyaszt a plusz súly miatt.
A Honda hybrid pedig az esetek 90%-ban elektromos meghajtású, azonnal jön a nyomaték és a 184 lóerő, a kétliteres botegyszerű atkinson ciklusú benzinmotor pedig ilyenkor csak a kis aksit tölti, csak 120 felett kapcsolódik a meghajtásba, amikor már az elektromos nem annyira hatékony (mindkét motor akkor van használva, amikor az neki a legmegfelelőbb, így elméletileg tartósnak is számít). Tehát van benne egy kis sportosság, emellett 5,5 literes vegyes, autópályás fogyasztás. De ezek mind a teszteken hallott dolgok, ezért érdekelne reális, hosszabb távú tapasztalat. Akár HR-V-ből, CR-V-ből is.
A VW konstrukciója reálisan tud ennyit.

https://www.vezess.hu/ujauto-teszt/2025 ... hianyozna/

De ha sokat pályázol, akkor egy 2.0 TDI.

Nekem kollégám panaszkodik, hogy a RAV4 140-150es sebességnél bizony benyeli a 8-9 litert, 5 fővel.