Ott a hibryd.....alig eszik,alig van benne olyan alkatrész ami elromlik(nem is romlanak el).....mi kell még? Oké,kell bizonyos kompromisszum,mert más vezetni.....de baxki,én kiszámoltam a céges autómmal 5 év alatt 3.000.000 Ft gázolajat etettem meg....ez hibryddel fele. Az azért elég komoly fegyver. Azt nem is említve,hogy a mai dizelek nem a megbizhatóságukról,tartósságukról híresek....sok velük a probléma. Számtalan komoly gyár ment zsákutcába pl a vw a PD -vel,ritka rossz egy rendszer,de csomó más gyár is "szenved"....a technológia nagy ugráson ment át a magasnyomású rendszer kialakulásával....olyan verseny alakult ki,amivel túlhúzták a határokat .....mennek is szét a turbók,égnek szét a magasnyomású rendszerek,részecskeszűrők stb...MesQueUnClub írta:Igen amúgy amit Kerlon is ír az a legnagyobb gond, hiába szajkózzák, hogy környezettudatosság meg tudom is én, amikor egy felsőkategóriás autó árán mozog egy olyan elektromos auto, ami nem 100km megtételére elegendő töltést tud tárolni. Majd ha szén nanocsöves technológiával fognak tudni aksit gyártani, akkor gyakorlatilag egy normal aksival kb 5-10k kilométerre elég töltést fog tudni tárolni egy elektromos autó.
Ma már egy dizel nem arról híres hogy olcsóbb,max a benzinkúton amikor tankolsz,összességében nem olcsóbb.


