Oldal: 1455 / 2197
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:51
Szerző: R.M.C.F
A hibryd tényleg jó megoldás,de ma nem is maga az autó már ami döntő lehet....mivel a devizaválság betett a piacnak durván.... így lépni kellett az értékesítő körnek(autóértékesítő és finanszírozó).....a gyártók,dílerek meg léptek...és nem is akármilyent. Ma már olyan konstrukciók vannak hogy be@szarás....nyílt végű lízinggel nagyon jól járnak a vállalkozások,cégek.....iszonyat mennyire jó megoldások léteznek. Vagy ott van a tartós bérlet pl....
1 éve még azt mondtam....a kutya sem fog többé a csaló bankok miatt kp nélkül autót venni....ma már nem így látom....ma már nem éri meg kp-re venni......annyira jó megoldások vannak. Brutális. Ezt is kifundálták.....
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:41
Szerző: MesQueUnClub
R.M.C.F írta:
Ma már egy dizel nem arról híres hogy olcsóbb,max a benzinkúton amikor tankolsz,összességében nem olcsóbb.
Drágább a gázolaj mint a benzin, egyébként, igen a hybridek jók, a gázosak is jók egyébként csak azzal meg mélygarázsba ne menj.

Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:39
Szerző: Steve
ziro4vr írta:Elektromos autót vezettetek már? Héten a cégnél van egy, én is mentem vele már ma is. Kicsit olyan, mintha videójátékoznék, gta feeling.

A legfurább egyébként, hogy a jobb kezem általában a váltón van, most meg kb nem tudom hova tenni.

Nekem egy hybrid Mondeo HEV-m van.
Nagyon szeretem. Fékezés közben tölti az akksit és ha nem adok erősen gázt, illetve a dugóban gurulgatok, akkor az akksiről megy akkor ugy elektromosságot használ.
Mikor újra motort használod, illetve fékezel akkor töltöd.
Parkolóházban fura kicsit mert nem hallanak meg. De baromi jó, hogy csöndes.
Kb. 1 tankot használok el egy hónapban, úgy hogy minden nap megyek vele.
http://totalcar.hu/tesztek/2016/09/01/f ... ybrid_hev/
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:35
Szerző: MesQueUnClub
Kerlon írta:kilőjjük a zűrbe

Feltöltjük vele a felcsúti stadiont, legalább ki lenne használva..

Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:34
Szerző: R.M.C.F
MesQueUnClub írta:Igen amúgy amit Kerlon is ír az a legnagyobb gond, hiába szajkózzák, hogy környezettudatosság meg tudom is én, amikor egy felsőkategóriás autó árán mozog egy olyan elektromos auto, ami nem 100km megtételére elegendő töltést tud tárolni. Majd ha szén nanocsöves technológiával fognak tudni aksit gyártani, akkor gyakorlatilag egy normal aksival kb 5-10k kilométerre elég töltést fog tudni tárolni egy elektromos autó.
Ott a hibryd.....alig eszik,alig van benne olyan alkatrész ami elromlik(nem is romlanak el).....mi kell még? Oké,kell bizonyos kompromisszum,mert más vezetni.....de baxki,én kiszámoltam a céges autómmal 5 év alatt 3.000.000 Ft gázolajat etettem meg....ez hibryddel fele. Az azért elég komoly fegyver. Azt nem is említve,hogy a mai dizelek nem a megbizhatóságukról,tartósságukról híresek....sok velük a probléma. Számtalan komoly gyár ment zsákutcába pl a vw a PD -vel,ritka rossz egy rendszer,de csomó más gyár is "szenved"....a technológia nagy ugráson ment át a magasnyomású rendszer kialakulásával....olyan verseny alakult ki,amivel túlhúzták a határokat .....mennek is szét a turbók,égnek szét a magasnyomású rendszerek,részecskeszűrők stb...
Ma már egy dizel nem arról híres hogy olcsóbb,max a benzinkúton amikor tankolsz,összességében nem olcsóbb.
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:30
Szerző: Kerlon
kilőjjük a zűrbe

Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:23
Szerző: MesQueUnClub
rashidm írta:MesQueUnClub írta:Majd ha szén nanocsöves technológiával fognak tudni aksit gyártani, akkor gyakorlatilag egy normal aksival kb 5-10k kilométerre elég töltést fog tudni tárolni egy elektromos autó.
Ez is majd csak akkor lesz jó, ha az átlagembereknek is megfizethető lenne. Egy Tesla-t a magyar átlag nem tud megfizetni. Nekem mondjuk bejön.

Jó persze amit írtam, az se 5-10 év, inkább 50-100

De egyébként amíg üzemel addig tök környezetkímélő, na majd ha azzal a mennyiségű aksival kell valamit kezdeni, akkor lesz káros, de idővel ez is változni fog.
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:20
Szerző: rashidm
MesQueUnClub írta:Majd ha szén nanocsöves technológiával fognak tudni aksit gyártani, akkor gyakorlatilag egy normal aksival kb 5-10k kilométerre elég töltést fog tudni tárolni egy elektromos autó.
Ez is majd csak akkor lesz jó, ha az átlagembereknek is megfizethető lenne. Egy Tesla-t a magyar átlag nem tud megfizetni. Nekem mondjuk bejön.

Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 19:56
Szerző: Kerlon
Pedig fórumosoknak féláron nyomom.
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 19:39
Szerző: ziro4vr
Én egészen addig nyugodt vagyok, amíg nem te tervezed személyesen.

Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 19:35
Szerző: Kerlon
Amúgy elmondom nektek, hogy nagyon kezd kiépülni a töltő hálózat. Én épület villamossági tervező cégnél nyomulok és minden nagyobb projektnél pl. bevásárló központnál legalább két töltő állomást és még kettő bővíthetőségi lehetőséget tervezünk alapjáraton. És ugye akkor ezek nem is a hivatalos töltő állomások csak pár opcionális. Lassan szerintem a nagyobb parkolókban, parkolóházakban beindul majd a tömeges töltőállomás elhelyezés. Ilyen nagyobb cégek meg tuti ki fogják építtetni maguknak a megfelelő kapacitású töltőket. No para, most indul ez még csak be igazán.
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 19:31
Szerző: ziro4vr
Ez speciel 150 körül tud, de ahogy írtam, ha pl sztrádán csapatja az ember maxon (ami 120 körül van ennél) plusz még fűtés is megy, akkor kevesebb.
Illetve szerintem is azért lehetnek nehézségek, pl meeting van a egyik telephelyen, jönnek a területi képviselők az elektromos verdával. Időre van mindenki, de csak 1 töltő van. Nehéz megoldani, és jah, vidéken még csak most fog szép lassan kiépülni köré az infrastruktúra.
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 19:27
Szerző: KAG
Dízeleseknek nem sok értelmét látom egyébként városban.
Nem arra lett kitalálva, hogy 5 km-t megtegyenek vele aztán leállítsák, majd újra öt.
Csak persze kell a nagy audi,bömbi, stb... De tankolni már nem lenne pénz, ezért marad a dízel.
Majd javíttatásnál visszahozza az árát bőven, de sebaj.
Persze, átlagban elég a 200 km.
De nagyobb trippeket továbbra sem tudsz problémamentesen megtenni velük.
Ezért érzem is úgy, hogy kell mellé egy normál, belsőégéses autó.
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 18:15
Szerző: MesQueUnClub
Igen amúgy amit Kerlon is ír az a legnagyobb gond, hiába szajkózzák, hogy környezettudatosság meg tudom is én, amikor egy felsőkategóriás autó árán mozog egy olyan elektromos auto, ami nem 100km megtételére elegendő töltést tud tárolni. Majd ha szén nanocsöves technológiával fognak tudni aksit gyártani, akkor gyakorlatilag egy normal aksival kb 5-10k kilométerre elég töltést fog tudni tárolni egy elektromos autó.
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 18:05
Szerző: Kerlon
KAG írta:Tesláról van egy vidi, hogy mennek vele egy kört valami versenypályán.
Kb 3 padló-fék-padló után beadja a komputer, hogy low battery meg, beesik a fékpedál, ami azért elég félelmetes
Szóval ez a nulla-száz is jó, meg h két lámpa között odaversz akárkit. De, ha tényleg szeretsz vezetni, akkor pl messze nem ad akkora élményt, mint egy nagyobb benzines autó, ami mondjuk "csak" 5-6 mp alatt van százon.
Illetve magyarországon sajnos szerintem nem angyon lehet használni.
BP-n még csak-csak, de itt sincs rendes tölthetősége nagyon (gyorstöltő, amivel felnyomod napközben is 1 óra alatt)
Én csak úgy tudnám elképzelni, hogy:
-Irodában dolgozom, ahol munkaidőben tudom tölteni
-Fedett garázsom van, hogy este tudjam tölteni mindenképp
-Van mellé egy másik autóm, ami a hosszabb utakra használható.
Ha ezek a kondíciók megvannak, s továbbra is van mellé 10 misim egy villanyautóra, akkor tényleg jó móka, mert sok az előnye. De jelenleg önmagában szerintem kevés.
Marad a hibrid, ami tényleg értelmesen használható, mint autó 100-ig
Szerintem meg simán használható átlag körülmények között (max 200km/napot vezetsz, de már ez is sok szerintem). Illetve pont az ilyet kellene kiváltani, meg a sok városi suttyót, akik 3ezres dízelt hajtanak.
szóval inkább megfizethetetlen jelenleg
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 17:53
Szerző: Remy
sentry írta:
2,5 másodperc alatt van 100-on a legerősebb Tesla, a P100D.
Pont ilyet láttam Hovås-ban. Nem néz ki rosszul.

Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 17:45
Szerző: KAG
Tesláról van egy vidi, hogy mennek vele egy kört valami versenypályán.
Kb 3 padló-fék-padló után beadja a komputer, hogy low battery meg, beesik a fékpedál, ami azért elég félelmetes
Szóval ez a nulla-száz is jó, meg h két lámpa között odaversz akárkit. De, ha tényleg szeretsz vezetni, akkor pl messze nem ad akkora élményt, mint egy nagyobb benzines autó, ami mondjuk "csak" 5-6 mp alatt van százon.
Illetve magyarországon sajnos szerintem nem angyon lehet használni.
BP-n még csak-csak, de itt sincs rendes tölthetősége nagyon (gyorstöltő, amivel felnyomod napközben is 1 óra alatt)
Én csak úgy tudnám elképzelni, hogy:
-Irodában dolgozom, ahol munkaidőben tudom tölteni
-Fedett garázsom van, hogy este tudjam tölteni mindenképp
-Van mellé egy másik autóm, ami a hosszabb utakra használható.
Ha ezek a kondíciók megvannak, s továbbra is van mellé 10 misim egy villanyautóra, akkor tényleg jó móka, mert sok az előnye. De jelenleg önmagában szerintem kevés.
Marad a hibrid, ami tényleg értelmesen használható, mint autó 100-ig
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 17:42
Szerző: sentry
MesQueUnClub írta:
A legújabb Tesla 4 egész 2 alatt van 100on ha jól emlékszem, ott nincs idő fékezgetni.
Szerk: A Model S P100D két és fél másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 kilométer/órás tempóra, a hatótávja pedig meghaladja a 600 kilométert.
Oké itt még fingani sincs időd mielőtt elütsz valakit.

2,5 másodperc alatt van 100-on a legerősebb Tesla, a P100D.

Gondolom ludacris módban.
Nekem álomautó. De nem hiszem hogy mostanában lesz 40 millióm autóra.
De még másra sem
szerk: most látom hogy javítottad.

Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 17:36
Szerző: ziro4vr
Azaz. Városban igazából elég jól elvan vele az ember, viszont sztrádán lehet nekem már hiányozna belőle a kakaó. Plusz ha még fűteni is kell, már nem hozza azt az elvileg 150 km-t szerintem. De vezetni élmény mindenképp.
Re: OFF
Elküldve: 2016. október 10., hétfő 17:29
Szerző: Realista24
ziro4vr írta:A töltöttség meg 100 alatt 2-őn?
Btw ez egy Nissan, a húzása megvan, de azért nem csapatásra van, elég hamar kijönnek a korlátai.
Leaf?
Ismerős olyannal taxizik. Imádja.