Tesláról van egy vidi, hogy mennek vele egy kört valami versenypályán.
Kb 3 padló-fék-padló után beadja a komputer, hogy low battery meg, beesik a fékpedál, ami azért elég félelmetes
Szóval ez a nulla-száz is jó, meg h két lámpa között odaversz akárkit. De, ha tényleg szeretsz vezetni, akkor pl messze nem ad akkora élményt, mint egy nagyobb benzines autó, ami mondjuk "csak" 5-6 mp alatt van százon.
Illetve magyarországon sajnos szerintem nem angyon lehet használni.
BP-n még csak-csak, de itt sincs rendes tölthetősége nagyon (gyorstöltő, amivel felnyomod napközben is 1 óra alatt)
Én csak úgy tudnám elképzelni, hogy:
-Irodában dolgozom, ahol munkaidőben tudom tölteni
-Fedett garázsom van, hogy este tudjam tölteni mindenképp
-Van mellé egy másik autóm, ami a hosszabb utakra használható.
Ha ezek a kondíciók megvannak, s továbbra is van mellé 10 misim egy villanyautóra, akkor tényleg jó móka, mert sok az előnye. De jelenleg önmagában szerintem kevés.
Marad a hibrid, ami tényleg értelmesen használható, mint autó 100-ig