Oldal: 1454 / 2197

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 15., szombat 16:28
Szerző: Realista24
Lehet de mindneki jobban jár ha nekem utalja at azt a pénzt :lol:

Btw Kroos kegyetlen erős kisugárzással rendelkezik. Csendes faszi, mert elég ha radnez a pályán es beszarsz. Gondoltam megosztom veletek ha mar ma találkoztunk vele es Nachoval a meccs előtti szeanszon.

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 15., szombat 16:25
Szerző: El Sie7e
Realista24 írta:
csababarca írta:
http://www.iparfumeria.hu/

én innen szoktam, lehet nem full eredeti, de összehasonlítottam egy fixen eredetivel pl a hugo bossom, és nem lehet megmondani laikusként.
Habiszti adócsalók.
attól még lehet tőlük rendelni :mrgreen: :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 15., szombat 16:22
Szerző: Realista24
csababarca írta:
rashidm írta:Hol érdemes parfümöt venni? Mindig karira kapok a családtól, aztán azzal elvagyok egy darabig, de most elfogyott. :mrgreen: :D
http://www.iparfumeria.hu/

én innen szoktam, lehet nem full eredeti, de összehasonlítottam egy fixen eredetivel pl a hugo bossom, és nem lehet megmondani laikusként.
Habiszti adócsalók.

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 15., szombat 14:10
Szerző: csababarca
rashidm írta:Hol érdemes parfümöt venni? Mindig karira kapok a családtól, aztán azzal elvagyok egy darabig, de most elfogyott. :mrgreen: :D
http://www.iparfumeria.hu/

én innen szoktam, lehet nem full eredeti, de összehasonlítottam egy fixen eredetivel pl a hugo bossom, és nem lehet megmondani laikusként.

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 15., szombat 12:05
Szerző: P. Krisz
Én a Rossmannba szoktam eljárni. Ott lehet kapni azt a parfümöt amit évek óta használok/Mexx Pure Life/.

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 15., szombat 9:06
Szerző: rashidm
Hol érdemes parfümöt venni? Mindig karira kapok a családtól, aztán azzal elvagyok egy darabig, de most elfogyott. :mrgreen: :D

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 11., kedd 18:21
Szerző: Steve
Realista24 írta:
Ilyen HEV-ed van?
Haha :lol: :lol:

Igen csak az enyém szürke és nem ilyen nagy sajnos a csomagterem. :mrgreen:
Special edition.

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 21:57
Szerző: Realista24
Steve írta:
ziro4vr írta:Elektromos autót vezettetek már? Héten a cégnél van egy, én is mentem vele már ma is. Kicsit olyan, mintha videójátékoznék, gta feeling. :D A legfurább egyébként, hogy a jobb kezem általában a váltón van, most meg kb nem tudom hova tenni. :lol:
Nekem egy hybrid Mondeo HEV-m van.
Ilyen HEV-ed van?

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:51
Szerző: R.M.C.F
A hibryd tényleg jó megoldás,de ma nem is maga az autó már ami döntő lehet....mivel a devizaválság betett a piacnak durván.... így lépni kellett az értékesítő körnek(autóértékesítő és finanszírozó).....a gyártók,dílerek meg léptek...és nem is akármilyent. Ma már olyan konstrukciók vannak hogy be@szarás....nyílt végű lízinggel nagyon jól járnak a vállalkozások,cégek.....iszonyat mennyire jó megoldások léteznek. Vagy ott van a tartós bérlet pl....
1 éve még azt mondtam....a kutya sem fog többé a csaló bankok miatt kp nélkül autót venni....ma már nem így látom....ma már nem éri meg kp-re venni......annyira jó megoldások vannak. Brutális. Ezt is kifundálták.....

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:41
Szerző: MesQueUnClub
R.M.C.F írta:
Ma már egy dizel nem arról híres hogy olcsóbb,max a benzinkúton amikor tankolsz,összességében nem olcsóbb.
Drágább a gázolaj mint a benzin, egyébként, igen a hybridek jók, a gázosak is jók egyébként csak azzal meg mélygarázsba ne menj. :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:39
Szerző: Steve
ziro4vr írta:Elektromos autót vezettetek már? Héten a cégnél van egy, én is mentem vele már ma is. Kicsit olyan, mintha videójátékoznék, gta feeling. :D A legfurább egyébként, hogy a jobb kezem általában a váltón van, most meg kb nem tudom hova tenni. :lol:
Nekem egy hybrid Mondeo HEV-m van.

Nagyon szeretem. Fékezés közben tölti az akksit és ha nem adok erősen gázt, illetve a dugóban gurulgatok, akkor az akksiről megy akkor ugy elektromosságot használ.

Mikor újra motort használod, illetve fékezel akkor töltöd.

Parkolóházban fura kicsit mert nem hallanak meg. De baromi jó, hogy csöndes.

Kb. 1 tankot használok el egy hónapban, úgy hogy minden nap megyek vele.

http://totalcar.hu/tesztek/2016/09/01/f ... ybrid_hev/

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:35
Szerző: MesQueUnClub
Kerlon írta:kilőjjük a zűrbe :smile:
Feltöltjük vele a felcsúti stadiont, legalább ki lenne használva.. :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:34
Szerző: R.M.C.F
MesQueUnClub írta:Igen amúgy amit Kerlon is ír az a legnagyobb gond, hiába szajkózzák, hogy környezettudatosság meg tudom is én, amikor egy felsőkategóriás autó árán mozog egy olyan elektromos auto, ami nem 100km megtételére elegendő töltést tud tárolni. Majd ha szén nanocsöves technológiával fognak tudni aksit gyártani, akkor gyakorlatilag egy normal aksival kb 5-10k kilométerre elég töltést fog tudni tárolni egy elektromos autó.
Ott a hibryd.....alig eszik,alig van benne olyan alkatrész ami elromlik(nem is romlanak el).....mi kell még? Oké,kell bizonyos kompromisszum,mert más vezetni.....de baxki,én kiszámoltam a céges autómmal 5 év alatt 3.000.000 Ft gázolajat etettem meg....ez hibryddel fele. Az azért elég komoly fegyver. Azt nem is említve,hogy a mai dizelek nem a megbizhatóságukról,tartósságukról híresek....sok velük a probléma. Számtalan komoly gyár ment zsákutcába pl a vw a PD -vel,ritka rossz egy rendszer,de csomó más gyár is "szenved"....a technológia nagy ugráson ment át a magasnyomású rendszer kialakulásával....olyan verseny alakult ki,amivel túlhúzták a határokat .....mennek is szét a turbók,égnek szét a magasnyomású rendszerek,részecskeszűrők stb...
Ma már egy dizel nem arról híres hogy olcsóbb,max a benzinkúton amikor tankolsz,összességében nem olcsóbb.

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:30
Szerző: Kerlon
kilőjjük a zűrbe :smile:

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:23
Szerző: MesQueUnClub
rashidm írta:
MesQueUnClub írta:Majd ha szén nanocsöves technológiával fognak tudni aksit gyártani, akkor gyakorlatilag egy normal aksival kb 5-10k kilométerre elég töltést fog tudni tárolni egy elektromos autó.
Ez is majd csak akkor lesz jó, ha az átlagembereknek is megfizethető lenne. Egy Tesla-t a magyar átlag nem tud megfizetni. Nekem mondjuk bejön. :mrgreen:
Jó persze amit írtam, az se 5-10 év, inkább 50-100 :lol: :lol: :lol: De egyébként amíg üzemel addig tök környezetkímélő, na majd ha azzal a mennyiségű aksival kell valamit kezdeni, akkor lesz káros, de idővel ez is változni fog.

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 20:20
Szerző: rashidm
MesQueUnClub írta:Majd ha szén nanocsöves technológiával fognak tudni aksit gyártani, akkor gyakorlatilag egy normal aksival kb 5-10k kilométerre elég töltést fog tudni tárolni egy elektromos autó.
Ez is majd csak akkor lesz jó, ha az átlagembereknek is megfizethető lenne. Egy Tesla-t a magyar átlag nem tud megfizetni. Nekem mondjuk bejön. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 19:56
Szerző: Kerlon
Pedig fórumosoknak féláron nyomom.

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 19:39
Szerző: ziro4vr
Én egészen addig nyugodt vagyok, amíg nem te tervezed személyesen. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 19:35
Szerző: Kerlon
Amúgy elmondom nektek, hogy nagyon kezd kiépülni a töltő hálózat. Én épület villamossági tervező cégnél nyomulok és minden nagyobb projektnél pl. bevásárló központnál legalább két töltő állomást és még kettő bővíthetőségi lehetőséget tervezünk alapjáraton. És ugye akkor ezek nem is a hivatalos töltő állomások csak pár opcionális. Lassan szerintem a nagyobb parkolókban, parkolóházakban beindul majd a tömeges töltőállomás elhelyezés. Ilyen nagyobb cégek meg tuti ki fogják építtetni maguknak a megfelelő kapacitású töltőket. No para, most indul ez még csak be igazán.

Re: OFF

Elküldve: 2016. október 10., hétfő 19:31
Szerző: ziro4vr
Ez speciel 150 körül tud, de ahogy írtam, ha pl sztrádán csapatja az ember maxon (ami 120 körül van ennél) plusz még fűtés is megy, akkor kevesebb.

Illetve szerintem is azért lehetnek nehézségek, pl meeting van a egyik telephelyen, jönnek a területi képviselők az elektromos verdával. Időre van mindenki, de csak 1 töltő van. Nehéz megoldani, és jah, vidéken még csak most fog szép lassan kiépülni köré az infrastruktúra.