Oldal: 1424 / 2212
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 14:25
Szerző: ericco
Nika91127 írta:Ha reálisan gondolkozik valaki... Az a bodega elvan a rövidtávú használatban is 6 liter alatt. Egy 1.6os szívó,ld pl. Mazda 3, kint is megeszik 7,5-8at 100on (nem 80as temponal, üresben kigurulva),hàt még városban... ott közel 10 liter. De pl a Mini Cooper hidegben,csak városban 11-12 liter (az is 1.6).
De ha vkit nem érdekel a fogyasztás,akkor gondolkodhat "nagyban"...
Én értem, és igazad van. Csak hát a legtöbb nőt hidegen hagyja a fogyasztás. Sőt, tudat alatt olyan pasikhoz vonzódnak, akik le se tolják a benzinárakat. Tisztelet a kivételnek. Ilyen világot élünk sajnos...
kelemen.istvan írta:Rég rossz, ha a hölgynél ez az értékmérő!
Netán tagaod, hogy a mai anyagias világban a nők többsége nem ezeket a dolgokat figyeli meg először?
Teljesen értelmes és kedves nők is bevallották nekem, hogy gyakran megnézik, hogy a férfi milyen autóval jön értük, milyen az órája, cipője, stb. Egyszerűbb számukra a tehetősebbek közt megkeresni azt, aki normális velük, mint a a normálisok közt a tehetősebbet.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 14:05
Szerző: ikelemen5
ericco írta:Meg azzal, hogy akár cölibátusba is vonulhat

Rég rossz, ha a hölgynél ez az értékmérő!

Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 14:01
Szerző: Nika91127
ericco írta:Nika91127 írta:Srácok,aki ilyen városi használatra akar autót,az barátkozzon a Honda Jazz nevezetű, városi használatra kihegyezett csodával

Meg azzal, hogy akár cölibátusba is vonulhat

Ha reálisan gondolkozik valaki... Az a bodega elvan a rövidtávú használatban is 6 liter alatt. Egy 1.6os szívó,ld pl. Mazda 3, kint is megeszik 7,5-8at 100on (nem 80as temponal, üresben kigurulva),hàt még városban... ott közel 10 liter. De pl a Mini Cooper hidegben,csak városban 11-12 liter (az is 1.6).
De ha vkit nem érdekel a fogyasztás,akkor gondolkodhat "nagyban"...

Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 13:54
Szerző: ericco
Nika91127 írta:Srácok,aki ilyen városi használatra akar autót,az barátkozzon a Honda Jazz nevezetű, városi használatra kihegyezett csodával

Meg azzal, hogy akár cölibátusba is vonulhat

Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 13:52
Szerző: Nika91127
Srácok,aki ilyen városi használatra akar autót,az barátkozzon a Honda Jazz nevezetű, városi használatra kihegyezett csodával

Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 13:36
Szerző: ___Samy___
Hasznaltautoban benne van mindig a rizikó. Ez valamelyest csökkenthető, ha olyannal mész autót venni, aki ért is hozzá. De akkor sincs garantálva a siker.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 13:29
Szerző: Kerlon
Itt is ez a szitu, hogy 1,6-os, 110 ló körüli autót venni 3-5 évre, aztán váltás. Aztán a Mazda 3asokról eddig jót olvastam többnyire nem tudom, hogy mi másban tudnék még gondolkozni.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:39
Szerző: Galacticos
Jo valamelyest tuloztam azzal az 1-1 kilometerrel.
De felnek hasznaltan ebben az arkategoriaban turbosat venni (masfel misi) ennyiert 8-10eves autot kapsz, es nem tudhatod h az elotted levo pontosan mennyire kimelte es mennyire nem. Es ehhez hozza jon a turelmetlensegem is..
De most ti napi hasznalatra (elmenni munkaba, haza, boltba, hetvegen ide oda, hosszu tavra ritkan) ennyiert milyen autot vennetek? Amiket szeretnek: ne 3ajtos legyen, azert legyen egy 110-120lo es benzin.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:35
Szerző: R.M.C.F
kelemen.istvan írta:2015-ös, 1.2 tsi Fábiám van, 110 lóerő.. egész jól mozgatja a kis kasztnit. Octaviaba az 1.4 tsi is kevésnek tűnik, a családban van. Nyilván nem örökéletű szívó-benzin, vagy sdi motor, de azert bízom benne, hogy 80 ezernél azert többet fog elmenni..
Az 1.0 az turbós, nagyon nyomatékos. Na majd kiderül mi lesz belőle....

Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:33
Szerző: ikelemen5
2015-ös, 1.2 tsi Fábiám van, 110 lóerő.. egész jól mozgatja a kis kasztnit. Octaviaba az 1.4 tsi is kevésnek tűnik, a családban van. Nyilván nem örökéletű szívó-benzin, vagy sdi motor, de azert bízom benne, hogy 80 ezernél azert többet fog elmenni..
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:26
Szerző: R.M.C.F
A nyomatéka nagyon magas, arra apellálok ha menekülőre fogom majd az utakon.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:15
Szerző: Realista24
R.M.C.F írta:___Samy___ írta:Az az ezres motor tuti úgy ki van hegyezve, hogy min 120 ló. Ezek max 100 ezer km, azt kuka.
Ez más mint a korábbi tsi-k,
Hasonlóképen működik mint egy dízel,de majd meglátom mit tud, és leírom......

céges autó lesz nem saját, nincsen vele költségem, tehát nem hat meg ha nem kiforrott, de jókat írnak róla.....meglátjuk.
Nem a tsi a lényeg. Hanem az Octavia méret meg az 1000 köbcenti es a felhúzott teljesítmény.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:09
Szerző: ___Samy___
Jah, az úgy más

Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:08
Szerző: R.M.C.F
___Samy___ írta:Az az ezres motor tuti úgy ki van hegyezve, hogy min 120 ló. Ezek max 100 ezer km, azt kuka.
Ez más mint a korábbi tsi-k,
Hasonlóképen működik mint egy dízel,de majd meglátom mit tud, és leírom......

céges autó lesz nem saját, nincsen vele költségem, tehát nem hat meg ha nem kiforrott, de jókat írnak róla.....meglátjuk.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:02
Szerző: Realista24
R.M.C.F írta:Realista24 írta:Remek lesz ha nem akarod sokkal tovább használni mint 80-100e km. Es lehet sokat irtam.
nem, 3 évig használom, 50.000 Km a futás addig, utána új. Egyébként ez más konstrukció mint a korábbi tsi.k
Az úgy vállalható akkor.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:00
Szerző: ___Samy___
Az az ezres motor tuti úgy ki van hegyezve, hogy min 120 ló. Ezek max 100 ezer km, azt kuka.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 11:58
Szerző: R.M.C.F
Realista24 írta:Remek lesz ha nem akarod sokkal tovább használni mint 80-100e km. Es lehet sokat irtam.
nem, 3 évig használom, 50.000 Km a futás addig, utána új. Egyébként ez más konstrukció mint a korábbi tsi.k
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 11:48
Szerző: Realista24
Remek lesz ha nem akarod sokkal tovább használni mint 80-100e km. Es lehet sokat irtam.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 11:47
Szerző: R.M.C.F
kelemen.istvan írta:___Samy___ írta:A dízel előnye a fogyasztás, meg az, hogy nyomatékosabb a gép
A mostanában divatos turbós benzines motorokkal összevetve már ezek sem igazak, megdőltek az általános állítások, közhelyek..
Igen, én most egy octavia 1.0 tsi-t szerzek éppen be, eléggé új konstrukció, de nagyon jókat írnak róla, a nyomaték és a fogyasztása mint a dízelnek. DSG váltóval, szerintem remek lesz.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 10:42
Szerző: ___Samy___
Így van. A turbot csak akkor kell hűteni, ha huzamosabb ideig mész vele gyorsan, pl autópályán. Ha pályán mész, és megállsz a parkolóba, akkor ketyegteted 1-2 percig, majd leallitod.
De ha a pályáról lejössz, és míg elersz hazáig, az is elég a turbónak, hogy visszahuljon, főleg ha mész lakott területen belül is.
Itt inkább azon van a hangsúly, hogy hirtelen állsz meg nagy sebességről. Akkor kell járatni a kocsit alapjáraton.