Oldal: 1410 / 2197
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 11:48
Szerző: Realista24
Remek lesz ha nem akarod sokkal tovább használni mint 80-100e km. Es lehet sokat irtam.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 11:47
Szerző: R.M.C.F
kelemen.istvan írta:___Samy___ írta:A dízel előnye a fogyasztás, meg az, hogy nyomatékosabb a gép
A mostanában divatos turbós benzines motorokkal összevetve már ezek sem igazak, megdőltek az általános állítások, közhelyek..
Igen, én most egy octavia 1.0 tsi-t szerzek éppen be, eléggé új konstrukció, de nagyon jókat írnak róla, a nyomaték és a fogyasztása mint a dízelnek. DSG váltóval, szerintem remek lesz.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 10:42
Szerző: ___Samy___
Így van. A turbot csak akkor kell hűteni, ha huzamosabb ideig mész vele gyorsan, pl autópályán. Ha pályán mész, és megállsz a parkolóba, akkor ketyegteted 1-2 percig, majd leallitod.
De ha a pályáról lejössz, és míg elersz hazáig, az is elég a turbónak, hogy visszahuljon, főleg ha mész lakott területen belül is.
Itt inkább azon van a hangsúly, hogy hirtelen állsz meg nagy sebességről. Akkor kell járatni a kocsit alapjáraton.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 10:37
Szerző: kiserik
Galacticos írta:
hát ezt én értem, de most figyelj például ma elindulok mindjárt a pékségbe, utána a kisboltba és a munkahelyemre. ezek között a távolság kb 1-1-1 kilométer. kizárt dolog hogyha késésben vagyok, mind a három helynél várni fogok 1-2 percet érkezésnél és elindulásnál is.
a környék pedig nem adott arra hogy járó motorral a pékség előtt merjem hagyni a kocsit.
eleinte még csak csak vigyáznék rá de hosszútávon sajnos kinyírnám, a turbót.

Nekem eddig csak turbós autóim voltak, egyiknek sem volt turbó ügyileg semmi baja, de ilyeneket én soha nem csináltam. Nem olyan egyszerű kinyírni azt a csigát (persze a R24 által említett vezetési stílustól eltekintve)
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 10:31
Szerző: Realista24
Turbó be sem kapcsol 1 kilométeren, hacsak nem barom módon vezetsz.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 10:27
Szerző: Galacticos
___Samy___ írta:ugyanez ha sietek nem fogok állni még alapjáraton hagyni hogy lehüljön..
Ez időben kb 1-2 perc.
hát ezt én értem, de most figyelj például ma elindulok mindjárt a pékségbe, utána a kisboltba és a munkahelyemre. ezek között a távolság kb 1-1-1 kilométer. kizárt dolog hogyha késésben vagyok, mind a három helynél várni fogok 1-2 percet érkezésnél és elindulásnál is.
a környék pedig nem adott arra hogy járó motorral a pékség előtt merjem hagyni a kocsit.
eleinte még csak csak vigyáznék rá de hosszútávon sajnos kinyírnám, a turbót.

Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 10:09
Szerző: ___Samy___
ugyanez ha sietek nem fogok állni még alapjáraton hagyni hogy lehüljön..
Ez időben kb 1-2 perc.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 10:03
Szerző: Galacticos
Kerlon írta:Volt már valakinek tapasztalata Mazda 3 1,6-os benzines vagy 1,6 109LEs dízellel?
1,5 milla körül kocsit vennék hasonló kondíciókkal.
egy haver anyjának olyan van, mikor a havernál volt azért ő nyomogatta rendesen, és akkor szép is vol a fogyasztás.
de azon kívül hogy egyszer beléjük mentek az ég világon soha nem volt vele semmi bajuk.
én is autót szeretnék venni, hasonló árban mint te és elég nagy dilemmában vagyok.
a második kasztnis leonon vagyok rajta nagyon (most az első van) nekem baromira tetszik de az 1,6osról rengeteg véleményt olvastam és nem mindenki van elragadtatva tőle, mondván szinte annyit eszik mint egy 1,8as, ami viszont már turbós és tudom nagyon jól hogy nem "vigyáznék rá" meg baromi nagy a ugrás a 105lovas 1,6os és a 160lovas 1,8turbós között, főleg fenntartásban és főleg úgy hogy tudom hogyha sietek valahova akkor nem fogok percekig várni míg a turbó valamelyest bemelegszik és ugyanez ha sietek nem fogok állni még alapjáraton hagyni hogy lehüljön.. akkor meg szinte felesleges csak plusz egy dolog ami elromolhat és drága ha elromlik, meg adózásba se mindegy hogy az 1,8as van vagy 1,6os.
úgyhogy én egyelőre úgy döntöttem hagyom a témát várok amíg lesz még egy kis pénz, aztán egy 1,8as (nem turbós)
mitshubishi lancert szeretnék, 2009est. 143lovast. erről eléggé vegyesek a vélemények, van aki szerint lomha (bár nem tudom annyira elképzelni ezt, bár viszonyítás kérdése egy 1,4es 75lovas leonhoz képest szerintem biztos nem lenne lomha

)
meg néztem azt az "űrhajó" formájú civicet is 2007től van asszem, az se turbós és az 1,8as 140lovas az akkora kasztnire bitang lehet, és
belülről azt szerintem valami iszonyat jól eltalálták.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 9:51
Szerző: istimester
Steve írta:
Nekem több évig két különböző Mazda 6-om volt. Nagyon szerettem őket.
A mostani hatos olyan szinten gyönyörű, ha nő lenne, minimum ő lenne Michelle Wild
És az alap benzines motor /145 LE/ is bőven elég hozzá.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 9:49
Szerző: ___Samy___
Jogos, de ezek már az újabb autókra jellemzőek leginkább. Ha meg ezt nézzük, akkor gyakorlatilag már nem nagyon van különbség az új dízelek és benzinesek között. Benzinesen is van már turbó, van benne kettostomegu, fogyasztás is kevesebb, mint a regieke.
Egy jó szerelonek mindegy hogy hány hiba lehetséges ugyanarra a problémára, ha jó szaki, úgyis belenyúl a tutiba
Meg ugye már mindent ki lehet olvasni hibakód alapján.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 9:27
Szerző: Realista24
, a benzinesnek meg az olcsóbb alkatrészek,
Mondjuk ez eléggé típus függő.
Ha már szervizköltség, akkor mondjuk, amíg egy hiba esetén a dízelnél van 30-40 variáció, ami okozhatja addig a benzinesnél ennek töredéke.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 9:24
Szerző: ikelemen5
___Samy___ írta:A dízel előnye a fogyasztás, meg az, hogy nyomatékosabb a gép
A mostanában divatos turbós benzines motorokkal összevetve már ezek sem igazak, megdőltek az általános állítások, közhelyek..
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 8:55
Szerző: ___Samy___
Hat fatereknak benzines van, azt nyuztem évekig, vagy két éve vettem magamnak egy dizelt, és én úgy vagyok vele, hogy nem vennék mar benzinest.
Nyilván függ attól is, hogy ki hogy hasznal egy kocsit, hogy vezet, mennyit megy vele, stb. Szóval ezek alapján kell eldönteni, hogy kinek mi éri meg.
A dízel előnye a fogyasztás, meg az, hogy nyomatékosabb a gép, a benzinesnek meg az olcsóbb alkatrészek, meg hogy könnyebben bemelegszik, plusz árban is olcsóbb egy ugyanolyan kocsi benzinesben.
Mondjuk én az utóbbi időben az újabb kocsikrol semmi jót nem hallok, legyen az benzines vagy dizeles.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 6:38
Szerző: MesQueUnClub
dannen írta:Steve írta:
Kerlon!
Nekem több évig két különböző Mazda 6-om volt. Nagyon szerettem őket. Ha kell bővebb egyéni tapasztalat akkor írhatok. Pozitívat és negatívat is. De itt nem fárasztanék senkit vele.
Egy biztos én csak benzines kocsit vennék. Manapság már nem éri meg dízelt venni.
miért nem éri meg?
Diesel csak akkor éri meg, ha folyamatosan hosszabb távra használod, ha csak ilyen napi 4-5 kmekre, akkor többet lesz a szervízben egy idő után, mint használatban, ráadásul mostmár árban sincs kül, az üzemanyagban.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 1:18
Szerző: Pipita
Egyrészt minden politika(!!!

) másrészt meg semmit sem
kell olvasni.
Én személy szerint amúgy sokkal inkább olvasok politikai véleményeket, mint mondjuk azt, hogy ki milyen dezodort használ, vagy hova hányt szilveszterkor, de ez meg az én defektem.

Amúgy mennek itt más témák
is.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 8., szerda 0:55
Szerző: sentry
Steve írta:Kár, hogy az off politika topic lett és még egy Realos fórumon is ezt kell olvasni. De mindegy. Demokrácia van mindenki arról beszél ami neki fontos.
Nem Te élsz Svédországban?
(Ha nem akkor bocs) Ha igen akkor onnan én se aggódnék nagyon, hogy akkora korrpució hogy csak a románok meg bulgárok előznek meg az EU-ban. És még sorolhatnám de nem akarom, és ne támadásnak vedd ezt. Csak azért valamivel jobb helyed van szerintem. Amiért biztos sokat tettél, szóval tényleg nem okoskodni akarok. De szerintem normális hogy frusztrálja a jelenlegi helyzet a magyar embereket - már aki képben van és követi az eseményeket)
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 7., kedd 22:40
Szerző: Steve
Kár, hogy az off politika topic lett és még egy Realos fórumon is ezt kell olvasni. De mindegy. Demokrácia van mindenki arról beszél ami neki fontos.
Kerlon írta:Volt már valakinek tapasztalata Mazda 3 1,6-os benzines vagy 1,6 109LEs dízellel?
1,5 milla körül kocsit vennék hasonló kondíciókkal.
Kerlon!
Nekem több évig két különböző Mazda 6-om volt. Nagyon szerettem őket. Ha kell bővebb egyéni tapasztalat akkor írhatok. Pozitívat és negatívat is. De itt nem fárasztanék senkit vele.
Egy biztos én csak benzines kocsit vennék. Manapság már nem éri meg dízelt venni.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 7., kedd 22:28
Szerző: Kerlon
Volt már valakinek tapasztalata Mazda 3 1,6-os benzines vagy 1,6 109LEs dízellel?
1,5 milla körül kocsit vennék hasonló kondíciókkal.
Re: OFF
Elküldve: 2017. február 7., kedd 13:17
Szerző: sentry
Ez már évek óta nyílt titok, csak a kormány ahol lehet ezt titkolja. Aztán ha felhozod, hogy mi a valóság akkor demagóg g*ci vagy
Azért arra kíváncsi leszek hogy 5-10 év múlva Magyarországon mekkora hiány lesz/lehet az orvos/mérnök/szakmunkás-ból. Bár vannak akik (még) úgy gondolkoznak, hogy ők semmi áron sem mennének el, mert ez a hazájuk. De őket is meg tudom érteni, nem egyformán gondolkodunk. Viszont a kormánynak ezt meg kell(ene) oldania valahogy.

Re: OFF
Elküldve: 2017. február 7., kedd 13:01
Szerző: M1Ö
Pont tegnap néztem egy 444!!! videót, amut még '16-ban egy szemeszter bulin csináltak. Nem tudom, hogy igaz-e, vagy nem -mondjuk miért ne lenne?-, de korábban 400 végzősből 300 kiment. Ez az arány valószínüleg nem is fog változni. De igen, Magyarország erősödik!
