Oldal: 1409 / 2197

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 18:27
Szerző: Kerlon
Szerintem meg felesleges, ha valami törni akar az fog is.

1.6-os meg pont azért akarok, hogy ne csak városban furikázásra legyen alkalmas. És nem véletlenül, hogy nem ilyen kis autókban gondolkozom.

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 14:53
Szerző: Nzedge
kelemen.istvan írta:Az új stoplissal első használat előtt szoktatok valamit csinálni, például azért, hogy ne törje fel a lábatokat? Több ismerősöm esküszik "a langyos vízbe kell áztatni, majd úgy felvenni" megoldásra.
Vettem egy Copa Mundialt, ami ugye bőr, és nem szeretném elrontani. :)
Nekünk is mindig, mindenkinek ezt mondta az edző. :D
Szerintem azért nem kell áztatni, elég egy vizes ronggyal jól áttörölni.

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 14:36
Szerző: ikelemen5
Az új stoplissal első használat előtt szoktatok valamit csinálni, például azért, hogy ne törje fel a lábatokat? Több ismerősöm esküszik "a langyos vízbe kell áztatni, majd úgy felvenni" megoldásra.
Vettem egy Copa Mundialt, ami ugye bőr, és nem szeretném elrontani. :)

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 14:25
Szerző: ericco
Nika91127 írta:Ha reálisan gondolkozik valaki... Az a bodega elvan a rövidtávú használatban is 6 liter alatt. Egy 1.6os szívó,ld pl. Mazda 3, kint is megeszik 7,5-8at 100on (nem 80as temponal, üresben kigurulva),hàt még városban... ott közel 10 liter. De pl a Mini Cooper hidegben,csak városban 11-12 liter (az is 1.6).
De ha vkit nem érdekel a fogyasztás,akkor gondolkodhat "nagyban"...
Én értem, és igazad van. Csak hát a legtöbb nőt hidegen hagyja a fogyasztás. Sőt, tudat alatt olyan pasikhoz vonzódnak, akik le se tolják a benzinárakat. Tisztelet a kivételnek. Ilyen világot élünk sajnos...
kelemen.istvan írta:Rég rossz, ha a hölgynél ez az értékmérő!
Netán tagaod, hogy a mai anyagias világban a nők többsége nem ezeket a dolgokat figyeli meg először?
Teljesen értelmes és kedves nők is bevallották nekem, hogy gyakran megnézik, hogy a férfi milyen autóval jön értük, milyen az órája, cipője, stb. Egyszerűbb számukra a tehetősebbek közt megkeresni azt, aki normális velük, mint a a normálisok közt a tehetősebbet.

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 14:05
Szerző: ikelemen5
ericco írta:Meg azzal, hogy akár cölibátusba is vonulhat :mrgreen:
Rég rossz, ha a hölgynél ez az értékmérő! :roll:

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 14:01
Szerző: Nika91127
ericco írta:
Nika91127 írta:Srácok,aki ilyen városi használatra akar autót,az barátkozzon a Honda Jazz nevezetű, városi használatra kihegyezett csodával :)
Meg azzal, hogy akár cölibátusba is vonulhat :mrgreen:
Ha reálisan gondolkozik valaki... Az a bodega elvan a rövidtávú használatban is 6 liter alatt. Egy 1.6os szívó,ld pl. Mazda 3, kint is megeszik 7,5-8at 100on (nem 80as temponal, üresben kigurulva),hàt még városban... ott közel 10 liter. De pl a Mini Cooper hidegben,csak városban 11-12 liter (az is 1.6).
De ha vkit nem érdekel a fogyasztás,akkor gondolkodhat "nagyban"... :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 13:54
Szerző: ericco
Nika91127 írta:Srácok,aki ilyen városi használatra akar autót,az barátkozzon a Honda Jazz nevezetű, városi használatra kihegyezett csodával :)
Meg azzal, hogy akár cölibátusba is vonulhat :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 13:52
Szerző: Nika91127
Srácok,aki ilyen városi használatra akar autót,az barátkozzon a Honda Jazz nevezetű, városi használatra kihegyezett csodával :)

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 13:36
Szerző: ___Samy___
Hasznaltautoban benne van mindig a rizikó. Ez valamelyest csökkenthető, ha olyannal mész autót venni, aki ért is hozzá. De akkor sincs garantálva a siker.

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 13:29
Szerző: Kerlon
Itt is ez a szitu, hogy 1,6-os, 110 ló körüli autót venni 3-5 évre, aztán váltás. Aztán a Mazda 3asokról eddig jót olvastam többnyire nem tudom, hogy mi másban tudnék még gondolkozni.

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:39
Szerző: Galacticos
Jo valamelyest tuloztam azzal az 1-1 kilometerrel.
De felnek hasznaltan ebben az arkategoriaban turbosat venni (masfel misi) ennyiert 8-10eves autot kapsz, es nem tudhatod h az elotted levo pontosan mennyire kimelte es mennyire nem. Es ehhez hozza jon a turelmetlensegem is.. :D
De most ti napi hasznalatra (elmenni munkaba, haza, boltba, hetvegen ide oda, hosszu tavra ritkan) ennyiert milyen autot vennetek? Amiket szeretnek: ne 3ajtos legyen, azert legyen egy 110-120lo es benzin.

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:35
Szerző: R.M.C.F
kelemen.istvan írta:2015-ös, 1.2 tsi Fábiám van, 110 lóerő.. egész jól mozgatja a kis kasztnit. Octaviaba az 1.4 tsi is kevésnek tűnik, a családban van. Nyilván nem örökéletű szívó-benzin, vagy sdi motor, de azert bízom benne, hogy 80 ezernél azert többet fog elmenni..
Az 1.0 az turbós, nagyon nyomatékos. Na majd kiderül mi lesz belőle.... :D :D

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:33
Szerző: ikelemen5
2015-ös, 1.2 tsi Fábiám van, 110 lóerő.. egész jól mozgatja a kis kasztnit. Octaviaba az 1.4 tsi is kevésnek tűnik, a családban van. Nyilván nem örökéletű szívó-benzin, vagy sdi motor, de azert bízom benne, hogy 80 ezernél azert többet fog elmenni..

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:26
Szerző: R.M.C.F
A nyomatéka nagyon magas, arra apellálok ha menekülőre fogom majd az utakon.

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:15
Szerző: Realista24
R.M.C.F írta:
___Samy___ írta:Az az ezres motor tuti úgy ki van hegyezve, hogy min 120 ló. Ezek max 100 ezer km, azt kuka.
Ez más mint a korábbi tsi-k,
Hasonlóképen működik mint egy dízel,de majd meglátom mit tud, és leírom...... :lol: céges autó lesz nem saját, nincsen vele költségem, tehát nem hat meg ha nem kiforrott, de jókat írnak róla.....meglátjuk.
Nem a tsi a lényeg. Hanem az Octavia méret meg az 1000 köbcenti es a felhúzott teljesítmény.

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:09
Szerző: ___Samy___
Jah, az úgy más :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:08
Szerző: R.M.C.F
___Samy___ írta:Az az ezres motor tuti úgy ki van hegyezve, hogy min 120 ló. Ezek max 100 ezer km, azt kuka.
Ez más mint a korábbi tsi-k,
Hasonlóképen működik mint egy dízel,de majd meglátom mit tud, és leírom...... :lol: céges autó lesz nem saját, nincsen vele költségem, tehát nem hat meg ha nem kiforrott, de jókat írnak róla.....meglátjuk.

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:02
Szerző: Realista24
R.M.C.F írta:
Realista24 írta:Remek lesz ha nem akarod sokkal tovább használni mint 80-100e km. Es lehet sokat irtam.

nem, 3 évig használom, 50.000 Km a futás addig, utána új. Egyébként ez más konstrukció mint a korábbi tsi.k
Az úgy vállalható akkor.

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 12:00
Szerző: ___Samy___
Az az ezres motor tuti úgy ki van hegyezve, hogy min 120 ló. Ezek max 100 ezer km, azt kuka.

Re: OFF

Elküldve: 2017. február 8., szerda 11:58
Szerző: R.M.C.F
Realista24 írta:Remek lesz ha nem akarod sokkal tovább használni mint 80-100e km. Es lehet sokat irtam.

nem, 3 évig használom, 50.000 Km a futás addig, utána új. Egyébként ez más konstrukció mint a korábbi tsi.k