Oldal: 1408 / 2212

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 17:18
Szerző: Realista24
Kerlon írta:Én se vitázni akarok. Mobile.den atlagoltam másodszor első meg autoscoutrol. Parameterhez mi kell? 1,6 benzin, 5 ajtós, 10 év körüli, minél több extra annál jobb 1,8 milla alatt.
Ennyi elég, írok neki.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 17:16
Szerző: Kerlon
Én se vitázni akarok. Mobile.den atlagoltam másodszor első meg autoscoutrol. Parameterhez mi kell? 1,6 benzin, 5 ajtós, 10 év körüli, minél több extra annál jobb 1,8 milla alatt.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 17:09
Szerző: Realista24
Kerlon írta:
Realista24 írta:70*365*10 az nálad mennyi? Nálam 250ezer. :mrgreen:
Jó, befejeztem
A 40 meg 130 körül, nem véletlenül....
Nem azt mondom Kerlon, hogy nincsenek ilyen masinák, de ha tömegével találsz, ott valami nem stimmel.
Van egy autókereskedő barátom, erre a kategóriára van specializálódva, 6-10 éves, alacsony árkategória, ezeket pörgeti. Megveszi, behozza, optikai takarítás, eladás. Tekerés nélkül. Ha gondolod, és adsz paramétereket, megkérdezem a véleményét, benne megbízok.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 17:03
Szerző: rashidm
Realista24 írta:70*365*10 az nálad mennyi? Nálam 250ezer. :mrgreen:
Jó, befejeztem
255 500, de kiszámolja... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 17:03
Szerző: Kerlon
Realista24 írta:70*365*10 az nálad mennyi? Nálam 250ezer. :mrgreen:
Jó, befejeztem
A 40 meg 130 körül, nem véletlenül....

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 16:57
Szerző: Realista24
70*365*10 az nálad mennyi? Nálam 250ezer. :mrgreen:
Jó, befejeztem

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 16:53
Szerző: Kerlon
Realista24 írta:
Kerlon írta:5000 eurós, 12-t átlagolva 122ezer.

1.6 benzin, lehet te dízelben gondolkozol
2008-as? Mert azokra még itthon is 2-300ezeres kilométereket írnak, benzinesre.

Amúgy nekem teljesen mindegy, leírtam a tényeket, nem kitaláltam őket, csak jó tanács. Meg lehet fogadni, meg el is lehet siklani felette.
2007től néztem. 2-300 ezer? 1,5 millióért? hol? Amúgy annyira nem hihetetlen. Napi 40-70 kilométerrel számolva a 10 éves autóknál. Lehet meseországban élek.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 16:47
Szerző: Realista24
Kerlon írta:5000 eurós, 12-t átlagolva 122ezer.

1.6 benzin, lehet te dízelben gondolkozol
2008-as? Mert azokra még itthon is 2-300ezeres kilométereket írnak, benzinesre.

Amúgy nekem teljesen mindegy, leírtam a tényeket, nem kitaláltam őket, csak jó tanács. Meg lehet fogadni, meg el is lehet siklani felette.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 16:35
Szerző: Kerlon
Számoltam még egyet 4000 eurós környéken, 19 autóra, 133ezer.

Most, ha nincs benne vezérlés cserélve és odaállítanék, hogy adnék érte 1,5-et, akkor kiröhögnek vagy win-win?

Vagy most kaptál az alkalmon és gyorsan elmentél megvenni?????????????

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 16:28
Szerző: Kerlon
5000 eurós, 12-t átlagolva 122ezer.

1.6 benzin, lehet te dízelben gondolkozol

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 16:21
Szerző: Realista24
Kerlon írta:Amúgy megnéztem mobile.de-n is a tanácsad alapján. A különbség ott és itt, hogy ott olcsóbban adják 400-600 ezerrel az autókat, de a kilométerek között nincs sok különbség. 80-300 ezerig bármi.
Ott mennyi egy 2008-as focus átlag futásteljesítménye? Tippem szerint 250ezer, de 200 biztos.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 16:18
Szerző: Kerlon
Amúgy megnéztem mobile.de-n is a tanácsad alapján. A különbség ott és itt, hogy ott olcsóbban adják 400-600 ezerrel az autókat, de a kilométerek között nincs sok különbség. 80-300 ezerig bármi.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 16:14
Szerző: Realista24
Vicces, hogy R24 azt mondta, hogy Győrbe és Fehérváron ne nézzek autót, mert kb. azok az értelmes kereskedések a számomra.
NE TEDD!!

115.000 km :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: álmodozz csak. 2011-ben volt benne ennyi.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 16:10
Szerző: Kerlon
istimester írta:Arra azért figyeljetek, hogy az eredetiségvizsgálat az égvilágon semmit nem ér. Vigyetek magatokkal egy ismerős megbízható szakembert + laptopot és helyszínen mehet a diagnosztika.

Mi nemrég vettünk egy 407-es pözsót, az órája 200 000-at mutatott, de valójában ugye ki tudja menni. A családi szerelőnk átnézte és leokézta, végül megvettük és az azóta eltelt 6500 kilométeren egy szem filtert kellett cserélni. Hivatalos Pözsó kereskedésben vettük, 5k-ért árulták, de egy vezérléscsere árát simán le tudod alkudni.
Mondjuk én utálom a francia autókat :lol:
407-es nálam is tervben volt, de azt írják rá, hogy kb. bármikor bármilyen elektronika tönkremehet bennük, ezért azt is offoltam.

Vicces, hogy R24 azt mondta, hogy Győrbe és Fehérváron ne nézzek autót, mert kb. azok az értelmes kereskedések a számomra.

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/f ... n-11039044
akkor ez gondolom egy vezérlés cserementes frissen behozott külföldön először forgalomba helyezett kocsi lehet?

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 10:29
Szerző: Realista24
Galacticos írta:Akkor te inkabb itthonrol vasarolnal hasznaltat?
Inkább itthon, mert kint nem tudod megvenni a normális autót, csak szerencsével, pl. Robi miatt. Sok kereskedő úgy veszi a kocsikat, hogy megrendeli látatlanban az egy trailernyi kocsit, abból 2-3 kuka, a többi jó. Ők már nem fáradoznak azzal, hogy kinéznek 20 címet, kimennek és utána szervezik le a fuvart. Sok idő, sok pénz, több, mint az a bukó, amit azon a 2-3 a kocsin veszítenek esetleg.

Te laikusként kinézel pár kocsit, ha szerencséd van, első jó. Na de akkor is van útiköltség, kell egy másik személy (a szerelőt nem is említem, akit elviszel esetleg magaddal, hogy csekkolja a kocsit), hogy ha mondjuk kocsival mentek ki.
Itthon papírozás, honosítás, műszaki, stb.stb...ez tipikusan az az eset, amiért kifizetem azt az 50-100e Ft-ot pluszban a kereskedőnek, amit ő rutinból lehoz, nekem meg kihullana a hajam.
És ez csak a legjobb verzió, ha elsőre megvan a kocsi. És akkor a 12 hónap szavatosságot az életben nem érvényesíted, ha mégis van valami rejtett hiba.

De volt már rá példa, hogy valaki négyből négy kocsit bukott, elment három napja, kb 100ezer forintja, szállásra, útiköltségre, stb.

Én ezt vallom:
1. kiválasztod a kocsit
2. belövöd az évjáratot
3. kinti oldalon, német eladóknál km ellenőrzés
4. szűrés a hazai autók között
5. autók megnézése
6. vásárlás előtt ellenőrizni az eladót, mert sok esetben valami Günter Jancker az eladó vagy egy faipari vállalkozás, akiken az életben nem érvényesíted a 12 hónap szavatosságot
7. állpotfelmérés szakszervízben, festékréteg vastagság mérés elengedhetetlen
8. reménykedés, hogy minden rendben lesz, mert megtettél mindent, amit csak lehetett.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 10:27
Szerző: istimester
Arra azért figyeljetek, hogy az eredetiségvizsgálat az égvilágon semmit nem ér. Vigyetek magatokkal egy ismerős megbízható szakembert + laptopot és helyszínen mehet a diagnosztika.

Mi nemrég vettünk egy 407-es pözsót, az órája 200 000-at mutatott, de valójában ugye ki tudja menni. A családi szerelőnk átnézte és leokézta, végül megvettük és az azóta eltelt 6500 kilométeren egy szem filtert kellett cserélni. Hivatalos Pözsó kereskedésben vettük, 5k-ért árulták, de egy vezérléscsere árát simán le tudod alkudni.
Mondjuk én utálom a francia autókat :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 10:07
Szerző: Galacticos
Akkor te inkabb itthonrol vasarolnal hasznaltat?

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 9:58
Szerző: Realista24
Persze, mert tele vannak román, magyar meg török eladókkal.

A legtöbb helyen már nem is adnak el ebben a régióban ténykedő kereskedőknek autókat, ezért a jó magyar már létrehozott pár gmbh-t (jobb esetben vette őket némi múlttal), hogy könnyebben megszerezze a kocsikat.

Van egy csóka, úgy hallottam fehérvári, azt is hallottam, hogy nagyjából ő dönti el, hogy ki milyen és mennyi kocsit kitől vehet kint. Úgy hírlik, hogy van Németország - van -(nevezzük) Robinak - Magyarország, megkerülni nem lehet, mert kell a jóváhagyása az üzletekre.

Az is természetes, hogy a fiatal, szerelői karriere vágyódó fiatalember kocsiba/repülőre ül, viszi a kis műszerét, kint visszapörgeti 30-40 euróért kocsinként az órákat, még a szerviz előtt, és voilá, meg tudsz venni egy egész flottát, mondjuk úgy hallottam 20-30 db Ford Fiestát vagy Ford Focust, azonos szín, +/- 10.000 km-er különbséggel, 75-85ezer között futással. Mert persze a német cégek és kereskedők három év alatt nem raknak bele többet havi 2000 km-nél. És így műszaki előtt pont karban lehet tartani az km órát.

De ez a jobbik eset. Mintha lett volna olyan sztori is, hogy magyar vállalkozó barátunk kiment a sógorokhoz, cég, papírok rendben, flottát belízingelt, első havi díj befizetve, majd 20 fullos S-maxnak hirtelen nyoma veszett, és véletlen pont ezekben a régiókban tűnt fel :lol: ügyvéd úr persze elvitte a balhét (asszony persze költi a pénzt és tart egy kertészt a szabadulásig), volt olyan kocsi, amit hiába ástak a föld alá...csak-csak előkerült.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 9:49
Szerző: Galacticos
Jo par hete az autoscouton meg a mobilen is nezek minden nap lancereket.
Volt egy lilasabb arnyalatu aminek a kuszobjen volt egy serules (ezt kulon lefotozta es feltoltotte, eleg jellegzetes kep volt) majd egyszer csak az auto eltunt. Es masnap 50ezer kilometerrel kevesebbel kerult fel, ugyanazokkal a kepekkel, es ugyanazzal a kuszobbel. :lol:

Persze mondanom sem kell hogy igy mar azert egy 5-600euroval dragabb is volt. :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 6:42
Szerző: Realista24
Nem tudom, mikor vagy komoly. :/