A másik opció a Mondeo, amíg nem jött szembe ez az Insignia addig a Ford volt az első helyen. Ma is megnéztem és a sok negatív kritika és tapasztalat miatt valószínű elengedem az Opelt. Mondeoban a 2012-13-as 2.0 tdci ről megköszönném ha írnátok véleményt. 2,5 millió amit szánnék rá.Sierra írta:Pont most akartam írni.Nika91127 írta: Vegyél egy mk4-es Mondeot, 2.0 tdci, manuális váltó. Ha tudsz, facelifteset. Nekünk több darab volt, 350ezer felett is gyári kuplung-lendkerék-turbó-porlasztó szettel.Emlékszem beszéltünk is már a Mondeokról hogy nektek több is volt.
Mk4-es Mondeo, tágasabb mint az Insignia meg a Mazda6, full extrás felszereltségűekből is sok van a piacon. Nagyon nyűgjük nincs is, powershiftes automatát kerülni kell, meg a 2.0 ecoboostot. Amit Nika is ír 2.0 tdci kézivel, vagy 2.2 tdci kézivel / aisin automatával (ebből mondjuk nagyon keveset árulnak). Ebből a kombi szerintem jól is néz ki, és nagyon tágas, igazi családi utazóautó. Motorja pedig PSA származék, megbízható motorok, kis fogyasztással.
OFF
Re: OFF
- h3x0r
- Hozzászólások: 9918
- Csatlakozott: 2013. április 22., hétfő 11:24
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Nagyvárad
Re: OFF
Nem a hozzaallas a rossz, hanem nekem az egesz matek resze nem stimmel.Remy írta: Mondjuk, aki kieso fizut szamolgatja, meg ha ertem is, hogy miert, az alapbol nem fog ilyet bevallalni, mar csak az eletfelfogasa miatt sem.
Rossz hozzaallas ebben az esetben.
A. verzio: otthon maradsz. Van mondjuk alapbol 20 ezer euro a szamladon. Beveteli oldalon ott a fizud, kiadasnak a lakber, rezsi, kaja, buszberlet, stb. A vegen kijon egy szam, hogy 2 honap utan mennyi penz lesz a szamladon. (ha visszanezed az elozo havi kolteseidet, nagyjabol azert meg lehet becsulni)
B. verzio: elutazol. Ugyancsak van 20 ezer eurod. Beveteled, ha fizetes nelkuli szabin vagy, akkor nincs; kiadasnak a lakber ugyanugy ott van, par dolog kiesik (talan a kaja a legnagyobb tetel), cserebe az utazas miatt sok uj megjelenik. Nyilvan ha ebbe belevagsz, masoktol utazas elott megerdeklodod, hogy milyen volt, hol voltak, ok mire mennyit koltottek, stb.. Nyilvan itt is kijon egy becsult szam, hogy mennyi penzed marad a 2 honap utan.
A 2 kulonbozetebe kerul ez a kaland. Kicsit pontosabb szam jon ki, mint a shutter fele matek szerint
- hehetheoriginal
- Hozzászólások: 19077
- Csatlakozott: 2021. augusztus 30., hétfő 16:05
- Kedvenc játékosaid: elfenomeno
Re: OFF
Pont most akartam írni.Nika91127 írta: Vegyél egy mk4-es Mondeot, 2.0 tdci, manuális váltó. Ha tudsz, facelifteset. Nekünk több darab volt, 350ezer felett is gyári kuplung-lendkerék-turbó-porlasztó szettel.
Mk4-es Mondeo, tágasabb mint az Insignia meg a Mazda6, full extrás felszereltségűekből is sok van a piacon. Nagyon nyűgjük nincs is, powershiftes automatát kerülni kell, meg a 2.0 ecoboostot. Amit Nika is ír 2.0 tdci kézivel, vagy 2.2 tdci kézivel / aisin automatával (ebből mondjuk nagyon keveset árulnak). Ebből a kombi szerintem jól is néz ki, és nagyon tágas, igazi családi utazóautó. Motorja pedig PSA származék, megbízható motorok, kis fogyasztással.
- Remy
- Hozzászólások: 30141
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 20:54
- Kedvenc játékosaid: Zidane, CR, Ramos, Jesé, Griezmann, Varane, Marcelo, Modric, Bappé, Ødegaard
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
- Tartózkodási hely: Gotham
- Kapcsolat:
Re: OFF
Mondjuk, aki kieso fizut szamolgatja, meg ha ertem is, hogy miert, az alapbol nem fog ilyet bevallalni, mar csak az eletfelfogasa miatt sem.
Rossz hozzaallas ebben az esetben.
Ezt bele kell kalkulalni. Aki ilyet bevallal, gondolom nem hetrol hetre, honaprol honapra el. Tehat van megtakaritasa, igy ha kiesik az az 1-2 honap vagy amennyi, azzal o nem karosodik. A megtakaritasod nem fog novekedni, de ez ezzel jar, ha nincs mellette egyeb beveteli forrasod.
Ehhez nem kell gazdagnak lenni, csak szimplan tudni kell tervezni es merlegelni, hogy ha lepsz valamit, az mivel jar.
Utazomajmon talaltam egy posztot, ott peldaul egy elefant rezervatumban volt a csaj es csupan egy hetes volt az onkentes munka. Tapasztalatnak, elmenynek az is oriasi lehet.
Rossz hozzaallas ebben az esetben.
Ezt bele kell kalkulalni. Aki ilyet bevallal, gondolom nem hetrol hetre, honaprol honapra el. Tehat van megtakaritasa, igy ha kiesik az az 1-2 honap vagy amennyi, azzal o nem karosodik. A megtakaritasod nem fog novekedni, de ez ezzel jar, ha nincs mellette egyeb beveteli forrasod.
Ehhez nem kell gazdagnak lenni, csak szimplan tudni kell tervezni es merlegelni, hogy ha lepsz valamit, az mivel jar.
Utazomajmon talaltam egy posztot, ott peldaul egy elefant rezervatumban volt a csaj es csupan egy hetes volt az onkentes munka. Tapasztalatnak, elmenynek az is oriasi lehet.
- 'shutterisland
- Hozzászólások: 10000
- Csatlakozott: 2013. április 16., kedd 1:45
- Kedvenc játékosaid: LM / GD
- Kedvenc csapatod: fcb / esp / arg
- Tartózkodási hely: UK
Re: OFF
ahol neztem, ott ezt lattam :
mondjuk van egy kis baj a szamokkal, mert a 12 hetesre hittem azt h 2 honap ezert irtam 2 ezret
de akkor is ha osszeadom, akkor az 2700 + a kieso fizuk 2-2 honapra + repjegy + egyeb koltsegek (nyilvan nem csak eszel alszol es dolgozol) azert az siman 11k font feletti kieses lenne.
nyilvan aki kevesebbet keres annak kevesebb kieses, de a tobbi koltseg meg aranyosan jobban megviseli akkor velhetoen.
nekem gazdagok hobbijanak tunik.
Programme pricing per person
To confirm your placement today, all we require is payment of the £179 registration fee. Your remaining balance for the programme fees and any optional extras will not be due until 60 days before your chosen start date.
Duration 8 weeks
£1,360
mondjuk van egy kis baj a szamokkal, mert a 12 hetesre hittem azt h 2 honap ezert irtam 2 ezret
de akkor is ha osszeadom, akkor az 2700 + a kieso fizuk 2-2 honapra + repjegy + egyeb koltsegek (nyilvan nem csak eszel alszol es dolgozol) azert az siman 11k font feletti kieses lenne.
nyilvan aki kevesebbet keres annak kevesebb kieses, de a tobbi koltseg meg aranyosan jobban megviseli akkor velhetoen.
nekem gazdagok hobbijanak tunik.
- Pipita
- Hozzászólások: 3514
- Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 12:32
- Kedvenc játékosaid: Ronaldo, Zidane, Guti, Iker, Higuaín, Marcelo, Bale
- Kedvenc csapatod: Real, Leeds
Re: OFF
Hogy jön ki ez az 5-6 millió forint két hónapra? Még ha havi 1 milliót keres is a pár mindkét tagja (ami itthon azért lássuk be, nem túl gyakori, de talán még Angliában sem), akkor a két hónap alatt kiesik négy millió forint kereset. Írtad is, hogy szállásra, kajára nem kell költeni. Maradt két hónapra két millió forint amiből kettő darab oda-vissza repjegyet kell venni. Viszonylag ritkán nézem, de talán 1 millió/főért a legegzotikusabb helyekre is el lehet már jutni.'shutterisland írta:amiket en lattam, ott kb 2 ezer font egy 2 honapos tortenet/fo (nem tudom abban benne van e repulojegy) es a szallast, kajat alljak.Pénzügyileg elméletileg több szervezetnél 0-n vagy ugye, szóval nem kell hozzá pénzmilliomosnak lenni csak időt feladni, értsd pénzügyileg az alatt nem leszel gazdagabb (de szegényebb se). Más értelemben meg nyilván gazdagodsz.
ez alatt nyilvan elbuknank az itthoni 2-2 havi fizut is.
osszesen tippre 5-6 millios kaland lenne egy parnak szerintem, ha a vegen valaki merleget von.
egy rovidebb az nyilvan aranyosan kevesebb persze.
szerintem elsosorban gazdag szulok csemetei kalandoznak igy legtobbszor.
Ez a gazdag szülők csemetéi nagyon lekezelően hangzik. Nagyon sok utazó ismerősöm van akik se maguk nem gazdagok, se a szüleik, és főleg nem vernek el milliókat havonta.
Hogy legyen a kérdésre érdemi válasz is, a workaway pl abszolút megbízható, csak nyilván sok jelentkező van, valószínűleg nem elég egyetlen helyre jelentkezni, meg lehet hogy hónapokat rá kell szánni hogy megtaláld a helyed. Egy szépen megfogalmazott motivációs levél mondjuk sokat dob az esélyeken.
Az utazás inkább eltökéltség, semmint pénz kérdése, már ha valaki képes havi millió alatt elvegetálni valahogy.
Re: OFF
En ugy tudom,hogy a regebbi mazdak nem kaptak meg azt az alvazvedelmet,amit a tobbi europai auto igen.zsuninnyo írta:Annyit jelent, hogy az atlaghoz kepest jobban rozsdasodik mert nem jo az alvazvedelme, mert sporolnak rajta mar akkor, amikor kigurul a gyarbol. Gyanus, hogy a mazdakon egyaltalan nincs (foleg az olcsobb modelleken, a 3-as es 2-es de ugyanugy igaz a tobbire is), vagy ha van akkor egy lepkefingnyi peldaul. Ha hasznaltan veszed fokozottan kell figyelned arra, hogy honnan jon az auto (Ausztria, Nemetorszag - eszaki resz), ahol leginkabb tobbet esik a ho es sozzak az utakat, ezert az elso dolog amit meg kell nezni rajta, hogy az alja nem rozsdas-e nagyon, vagy a sarvedok, kuszobok, motorter.Halfkey írta: Szerintem amikor azt mondják egy autóra hogy rozsdásodik akkor az nem jelenti azt hogy minden egyes darab, hanem hogy mittudomén 30% a többi márkánál tipikusa 10% helyett. De ez egy laikus vélemény, nem értek az autókhoz azon túl hogy tudok vezetni meg volt sokfajta a családban, szóval ha van valaki aki autószerelő itt akkor kíváncsi lennék hogy valójában mit értenek ez alatt![]()
Cserebe ha rozsdamenteset veszel - ami lehetseges - es lealvazvedozod, meg is vagy vele. Kb ennyi.
De szerintem ez az ujaknal mar nem valid.
-
Tjacks
- Hozzászólások: 4417
- Csatlakozott: 2013. szeptember 10., kedd 14:43
- Kedvenc játékosaid: Raúl, Robi Carlos, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
Biztos szép állapotú a verda, nem ellened szólt ez hanem hogy ennyi pénzt kell letenni egy ilyen korú vasért.nmate írta:5 éves Octaviák mennek 5.5-6 körül, ami nincs törve (6-7 éves vannak 4 körül is, megnéztem 20-at szerintem, mind ripityára volt törve), és akkor az még csak egy 1.6 cr vagy 1.4 tsi, aminél azért a 2.0 cr sok szempontból jobb.Tjacks írta:ejha, ~4M egy 13 éves autóért, pofám leszakad a piactól.
Ha felszorzod inflációval, kijön az ár amúgy. Meg ez kínálat teteje, Touranból is majdnem full extrásat találtam, jobbik motorral, belseje (alcantara) makulátlan, alváz, sárvédő rozsdamentes (felületi van alkatrészeken, de azt könnyű kezelni), Németországban végig márkaszervizelt.
- nmate
- Hozzászólások: 14494
- Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:24
- Kedvenc játékosaid: Arbeloa
Re: OFF
5 éves Octaviák mennek 5.5-6 körül, ami nincs törve (6-7 éves vannak 4 körül is, megnéztem 20-at szerintem, mind ripityára volt törve), és akkor az még csak egy 1.6 cr vagy 1.4 tsi, aminél azért a 2.0 cr sok szempontból jobb.Tjacks írta:ejha, ~4M egy 13 éves autóért, pofám leszakad a piactól.
Ha felszorzod inflációval, kijön az ár amúgy. Meg ez kínálat teteje, Touranból is majdnem full extrásat találtam, jobbik motorral, belseje (alcantara) makulátlan, alváz, sárvédő rozsdamentes (felületi van alkatrészeken, de azt könnyű kezelni), Németországban végig márkaszervizelt.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3741
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Alapvetően a VW csoport autóira, a golf VI-os szériáig (Touran, stb). Mivel ezek nagy része is nyugatról jön, ahol sóznak.nmate írta: +1 zsuninnyo
Ugyanez igaz régi Golfokra is pl.
De alapvetően minden autó egyéni elbírálás.
-
Tjacks
- Hozzászólások: 4417
- Csatlakozott: 2013. szeptember 10., kedd 14:43
- Kedvenc játékosaid: Raúl, Robi Carlos, Modric
- Kedvenc csapatod: Real Madrid
Re: OFF
ejha, ~4M egy 13 éves autóért, pofám leszakad a piactól.nmate írta:Alját nagyon meg kell nézni, sárvédőt is, belül is, ezeket zabálja a rozsda.zsuninnyo írta: Mazda 6. Ugyanaz az evjarat, majdnem ugyanaz az auto, csak nincs vele tul sok problema .
Én most vettem végül, 1 éve úgy mentem neki, hogy 2-nél többért nem akarok költeni rá, aztán 4M alatt valamivel volt ahol már találkoztak az igények az árral (VW Touran 1T3 2.0 cr, 2011-es).
Re: OFF
Annyit jelent, hogy az atlaghoz kepest jobban rozsdasodik mert nem jo az alvazvedelme, mert sporolnak rajta mar akkor, amikor kigurul a gyarbol. Gyanus, hogy a mazdakon egyaltalan nincs (foleg az olcsobb modelleken, a 3-as es 2-es de ugyanugy igaz a tobbire is), vagy ha van akkor egy lepkefingnyi peldaul. Ha hasznaltan veszed fokozottan kell figyelned arra, hogy honnan jon az auto (Ausztria, Nemetorszag - eszaki resz), ahol leginkabb tobbet esik a ho es sozzak az utakat, ezert az elso dolog amit meg kell nezni rajta, hogy az alja nem rozsdas-e nagyon, vagy a sarvedok, kuszobok, motorter.Halfkey írta: Szerintem amikor azt mondják egy autóra hogy rozsdásodik akkor az nem jelenti azt hogy minden egyes darab, hanem hogy mittudomén 30% a többi márkánál tipikusa 10% helyett. De ez egy laikus vélemény, nem értek az autókhoz azon túl hogy tudok vezetni meg volt sokfajta a családban, szóval ha van valaki aki autószerelő itt akkor kíváncsi lennék hogy valójában mit értenek ez alatt![]()
Cserebe ha rozsdamenteset veszel - ami lehetseges - es lealvazvedozod, meg is vagy vele. Kb ennyi.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3741
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Hát, azért mert te kifogtál 1 megvigyázott példányt, nem kellene neked se általanosítanod. Amikor autót kerestem 10+-ot megnéztem, az összes rozsdásodott.zsuninnyo írta:Ez megint nem tudom honnan jon, nap mint nap ulok bele es 0 rozsda van rajta, de biztosan szetporladt es muszaki totalkar, csak elfelejtettek szolni az autonak.Nika91127 írta:
Nincs vele sok probléma. Csak szétporlad és műszaki totálkár lesz. De igaz.
Vegyél egy mk4-es Mondeot, 2.0 tdci, manuális váltó. Ha tudsz, facelifteset. Nekünk több darab volt, 350ezer felett is gyári kuplung-lendkerék-turbó-porlasztó szettel.
Nyilvan vannak rozsdas peldanyok, mert a mazda hiresen rozsdasodik, de ez az altalanositas egy ordas nagy budos faszsag. Ha figyelnek ra minimalisan, akkor semmi baja. De ezt honnan tudhatnad.
De ezt te honnan tudhatnád
Halfkey:
A Mazdák rozsdavédelme ebben az időszakban híresen szar volt, a sózást nem bírják. Ha valaki minden út után lemosta, meg télen nem használta, vagy havi 3x elviszi alvázmosásra, 2 évente alvázvédelemre, akkor nem rohad majd szét.
Re: OFF
Szerintem amikor azt mondják egy autóra hogy rozsdásodik akkor az nem jelenti azt hogy minden egyes darab, hanem hogy mittudomén 30% a többi márkánál tipikusa 10% helyett. De ez egy laikus vélemény, nem értek az autókhoz azon túl hogy tudok vezetni meg volt sokfajta a családban, szóval ha van valaki aki autószerelő itt akkor kíváncsi lennék hogy valójában mit értenek ez alatt
Re: OFF
Ez megint nem tudom honnan jon, nap mint nap ulok bele es 0 rozsda van rajta, de biztosan szetporladt es muszaki totalkar, csak elfelejtettek szolni az autonak.Nika91127 írta:Nincs vele sok probléma. Csak szétporlad és műszaki totálkár lesz. De igaz.zsuninnyo írta:
Mazda 6. Ugyanaz az evjarat, majdnem ugyanaz az auto, csak nincs vele tul sok problema.
Vegyél egy mk4-es Mondeot, 2.0 tdci, manuális váltó. Ha tudsz, facelifteset. Nekünk több darab volt, 350ezer felett is gyári kuplung-lendkerék-turbó-porlasztó szettel.
Nyilvan vannak rozsdas peldanyok, mert a mazda hiresen rozsdasodik, de ez az altalanositas egy ordas nagy budos faszsag. Ha figyelnek ra minimalisan, akkor semmi baja. De ezt honnan tudhatnad.
- Nika91127
- Hozzászólások: 3741
- Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
- Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde
Re: OFF
Nincs vele sok probléma. Csak szétporlad és műszaki totálkár lesz. De igaz.zsuninnyo írta:Mazda 6. Ugyanaz az evjarat, majdnem ugyanaz az auto, csak nincs vele tul sok problemazoli0415 írta:
Családi autó lenne, mindenképp viszonylag nagy autót szeretnék mert két gyerköccel nehéz a pakolás. Lehet, hogy megtartanám a mostanit mindennaposnak ez pedig maradna hétvégi, kirándulós autónak. Viszont pénznyelőt, fokyamatos szervízigényűt nem vennék a nyakamba. Semmiképp nem akarok autóra keresni a kötelező szervízeken és kopó alkatrészeken kívül..
Vegyél egy mk4-es Mondeot, 2.0 tdci, manuális váltó. Ha tudsz, facelifteset. Nekünk több darab volt, 350ezer felett is gyári kuplung-lendkerék-turbó-porlasztó szettel.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: 8 regisztrált és 0 vendég

