Re: OFF
Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 10:07
Akkor te inkabb itthonrol vasarolnal hasznaltat?
Nem vetted poénnak.Realista24 írta:Nem figyelsz.De most őszintén te 100 vagy 200ezerrel vennéd meg inkább????![]()
Nem volt három éves, amikor megvettem 130ezerrel. Vehettem volna 300.000-rel drágábban olyat, amibe 78ezer km van, de mi értelme? De ha megkérdezel 30 magyart, 28 a 80ezer km-es kocsit veszi meg.
Akármikor megpörgetik, ha akarom, tiszta szervizkönyvet kapok kitöltve, pecsételve 20 euróért.
Volt olyan autó, ahol olyan friss volt a pecsét rajta, hogy elkenődött, amikor lapozták![]()
Felőlem átverheted magad, csak jó tanácsot adtam, hogy minimalizálni tudd a lehetséges bosszankodások számát.
A kedvencem, amikor Pesten és Bécsben is árulják ugyanazt a kocsit, eltérő km-rel.
Én ugyan csak kb. fél órát utaztam egy mokkában, de uez az érzésem volt.L.Miki írta:A családnak van Oppel Mokkája, 2015-ben vették. 1,4 turbó. Nem rossz kis crossover egyébként, mert kívűlről és belülről is dizájnos, de piszok kényelmetlen. Amikor átülök a francia autómba, komolyan megváltás. Nekem nincs gondom úgy az opellel, ezek az újak egyre jobbak, csak a kényelem az sose volt az erősségük.Steve írta: Nálam sajnos az Opel semmilyen szempontból sem opció.
Ezzel remélem nem bántok meg egy Opelost sem. Egyéni ízlés kérdése ez igazából.
Jaja, sokan elfelejtik, hogy állapotra vásárolunk autót és nem kilóméterre. Ezt tartsd majd a szemed előtt Kerlon Te is, hogy az állapot legyen a fontos és ne a KM legyen a fő tényező...Realista24 írta: Nem volt három éves, amikor megvettem 130ezerrel. Vehettem volna 300.000-rel drágábban olyat, amibe 78ezer km van, de mi értelme? De ha megkérdezel 30 magyart, 28 a 80ezer km-es kocsit veszi meg.
Akármikor megpörgetik, ha akarom, tiszta szervizkönyvet kapok kitöltve, pecsételve 20 euróért.
Nem figyelsz.De most őszintén te 100 vagy 200ezerrel vennéd meg inkább????
De most őszintén te 100 vagy 200ezerrel vennéd meg inkább????Realista24 írta:Venni viszont nehezen fogsz olyat, aminek a múltja is okés.Kerlon írta:Na királyság. Focus amugyis elég pofás, de még csupa jót is írtok.
Nem e-szervízkönyves, ford szervízben úgy 2-3000 Ftért kapok teljes szervízhátteret és még lehetne folytatni. Győrben és Fehérváron ne keress, az biztos.
Ha nézelődsz, előbb évjárat alapján keress rá mobile.de-n, ott német eladót keress, nézd meg a futásteljesítményt, úgy 10-20 darabnál, átlagolj, az lesz a valós. Már ha van a németeknél 5 évesnél régebbi![]()
Tippem szerint 200-250ezer kilométer lesz az átlag a 8 évesek körében, itthon ezeket 100-120ezerrel fogják árulni, sok esetben nem kicserélt vezérléssel.
Én három évesen vettem, 130ezer km-rel, soknak tűnik, de inkább ez és tudom, hogy szervizelve volt, mint ugyanez visszatekerve 70ezerre, aztán 120nál elszáll a vezérlés, mert amúgy az már 180-200ezer. Ja, és árban a 10ezer forintos visszatekerésért rádobnak fél millát.
Hallottam persze ezeket.
A családnak van Oppel Mokkája, 2015-ben vették. 1,4 turbó. Nem rossz kis crossover egyébként, mert kívűlről és belülről is dizájnos, de piszok kényelmetlen. Amikor átülök a francia autómba, komolyan megváltás. Nekem nincs gondom úgy az opellel, ezek az újak egyre jobbak, csak a kényelem az sose volt az erősségük.Steve írta: Nálam sajnos az Opel semmilyen szempontból sem opció.
Ezzel remélem nem bántok meg egy Opelost sem. Egyéni ízlés kérdése ez igazából.
A fateré Benzines sajnos ennyit eszik.peadani írta:Most minden bántás nélkül én akkor azt felgyújtanám inkább. Én nekem céges Focusom van 2008-as 1.4 dízel...nincs vele gond 340 ezer km-nél jár már az autó leginkább azt tudnám rá mondani, hogy elég igénytelen egy kocsi tud lenni.Bár szerintem én vagyok aki még vigyáz is rá sokakkal ellentétben.ikarus93 írta:Sorry elnéztem az évet 2006os focus és igen megeszik 9t.
1.4es
Ezért is gyakori céges flottákban. Jó áron lehet szervizelni, viszonylag kevés típushibával, de ha elő is jön, azokra a neten ott a válasz. Egyszer én is ez alapján javítottam meg sk a kocsit, még fiatal koromban. Szerviz le akart húzni teljes vezérlés cserére, aztán utánaolvastam és a gyújtótrafó csere mindent megoldott 25ezerből.peadani írta:Most minden bántás nélkül én akkor azt felgyújtanám inkább. Én nekem céges Focusom van 2008-as 1.4 dízel...nincs vele gond 340 ezer km-nél jár már az autó leginkább azt tudnám rá mondani, hogy elég igénytelen egy kocsi tud lenni.Bár szerintem én vagyok aki még vigyáz is rá sokakkal ellentétben.ikarus93 írta:Sorry elnéztem az évet 2006os focus és igen megeszik 9t.
1.4es
Most minden bántás nélkül én akkor azt felgyújtanám inkább. Én nekem céges Focusom van 2008-as 1.4 dízel...nincs vele gond 340 ezer km-nél jár már az autó leginkább azt tudnám rá mondani, hogy elég igénytelen egy kocsi tud lenni.Bár szerintem én vagyok aki még vigyáz is rá sokakkal ellentétben.ikarus93 írta:Sorry elnéztem az évet 2006os focus és igen megeszik 9t.
1.4es
Realista24 írta:Akkor ott gond van vagy vastag a fater talpa.ikarus93 írta:
Faterom 2004es Focusa 9et eszik klimával 10et.
Benzines nekem 6-6,5, dízel 4,8-5.
Gondoltam megemlíteni, hogy az Insignia az egyetlen, amivel nincs bajom, de az teljesen más árkategória. Azért a pénzért amibe egy Insignia kerül, már megint lehet x db sokkal jobb kocsit is említeni.MesQueUnClub írta:Az Insignia mondjuk kicsit szebb és jobban felszerelt.Steve írta: Astra szerintem is kényelmetlen. Nem szeretem az Opeleket. Nekem túl nyersek.
Venni viszont nehezen fogsz olyat, aminek a múltja is okés.Kerlon írta:Na királyság. Focus amugyis elég pofás, de még csupa jót is írtok.
Váltson fel ötösbe néhaikarus93 írta:
Faterom 2004es Focusa 9et eszik klimával 10et.