Oldal: 1394 / 2197

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 10:07
Szerző: Galacticos
Akkor te inkabb itthonrol vasarolnal hasznaltat?

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 9:58
Szerző: Realista24
Persze, mert tele vannak román, magyar meg török eladókkal.

A legtöbb helyen már nem is adnak el ebben a régióban ténykedő kereskedőknek autókat, ezért a jó magyar már létrehozott pár gmbh-t (jobb esetben vette őket némi múlttal), hogy könnyebben megszerezze a kocsikat.

Van egy csóka, úgy hallottam fehérvári, azt is hallottam, hogy nagyjából ő dönti el, hogy ki milyen és mennyi kocsit kitől vehet kint. Úgy hírlik, hogy van Németország - van -(nevezzük) Robinak - Magyarország, megkerülni nem lehet, mert kell a jóváhagyása az üzletekre.

Az is természetes, hogy a fiatal, szerelői karriere vágyódó fiatalember kocsiba/repülőre ül, viszi a kis műszerét, kint visszapörgeti 30-40 euróért kocsinként az órákat, még a szerviz előtt, és voilá, meg tudsz venni egy egész flottát, mondjuk úgy hallottam 20-30 db Ford Fiestát vagy Ford Focust, azonos szín, +/- 10.000 km-er különbséggel, 75-85ezer között futással. Mert persze a német cégek és kereskedők három év alatt nem raknak bele többet havi 2000 km-nél. És így műszaki előtt pont karban lehet tartani az km órát.

De ez a jobbik eset. Mintha lett volna olyan sztori is, hogy magyar vállalkozó barátunk kiment a sógorokhoz, cég, papírok rendben, flottát belízingelt, első havi díj befizetve, majd 20 fullos S-maxnak hirtelen nyoma veszett, és véletlen pont ezekben a régiókban tűnt fel :lol: ügyvéd úr persze elvitte a balhét (asszony persze költi a pénzt és tart egy kertészt a szabadulásig), volt olyan kocsi, amit hiába ástak a föld alá...csak-csak előkerült.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 9:49
Szerző: Galacticos
Jo par hete az autoscouton meg a mobilen is nezek minden nap lancereket.
Volt egy lilasabb arnyalatu aminek a kuszobjen volt egy serules (ezt kulon lefotozta es feltoltotte, eleg jellegzetes kep volt) majd egyszer csak az auto eltunt. Es masnap 50ezer kilometerrel kevesebbel kerult fel, ugyanazokkal a kepekkel, es ugyanazzal a kuszobbel. :lol:

Persze mondanom sem kell hogy igy mar azert egy 5-600euroval dragabb is volt. :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 6:42
Szerző: Realista24
Nem tudom, mikor vagy komoly. :/

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 6:41
Szerző: Kerlon
Realista24 írta:
De most őszintén te 100 vagy 200ezerrel vennéd meg inkább????
Nem figyelsz. :)
Nem volt három éves, amikor megvettem 130ezerrel. Vehettem volna 300.000-rel drágábban olyat, amibe 78ezer km van, de mi értelme? De ha megkérdezel 30 magyart, 28 a 80ezer km-es kocsit veszi meg.

Akármikor megpörgetik, ha akarom, tiszta szervizkönyvet kapok kitöltve, pecsételve 20 euróért.

Volt olyan autó, ahol olyan friss volt a pecsét rajta, hogy elkenődött, amikor lapozták :lol:

Felőlem átverheted magad, csak jó tanácsot adtam, hogy minimalizálni tudd a lehetséges bosszankodások számát.

A kedvencem, amikor Pesten és Bécsben is árulják ugyanazt a kocsit, eltérő km-rel. :)
Nem vetted poénnak. :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 22:36
Szerző: Steve
L.Miki írta:
Steve írta: Nálam sajnos az Opel semmilyen szempontból sem opció.

Ezzel remélem nem bántok meg egy Opelost sem. Egyéni ízlés kérdése ez igazából.
A családnak van Oppel Mokkája, 2015-ben vették. 1,4 turbó. Nem rossz kis crossover egyébként, mert kívűlről és belülről is dizájnos, de piszok kényelmetlen. Amikor átülök a francia autómba, komolyan megváltás. Nekem nincs gondom úgy az opellel, ezek az újak egyre jobbak, csak a kényelem az sose volt az erősségük.
Én ugyan csak kb. fél órát utaztam egy mokkában, de uez az érzésem volt.

Most egy 2016-os Mondeo HEV-m van, ennek az ülései szerintem jók, de a régi Mazda 6-os sportülései annyira magasra tették a mércét, hogy szerintem soha semmivel nem leszek elégedett. :)
Fantasztikusan kényelmes volt.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 22:36
Szerző: L.Miki
Realista24 írta: Nem volt három éves, amikor megvettem 130ezerrel. Vehettem volna 300.000-rel drágábban olyat, amibe 78ezer km van, de mi értelme? De ha megkérdezel 30 magyart, 28 a 80ezer km-es kocsit veszi meg.

Akármikor megpörgetik, ha akarom, tiszta szervizkönyvet kapok kitöltve, pecsételve 20 euróért.
Jaja, sokan elfelejtik, hogy állapotra vásárolunk autót és nem kilóméterre. Ezt tartsd majd a szemed előtt Kerlon Te is, hogy az állapot legyen a fontos és ne a KM legyen a fő tényező...


...na bakker Piros... :vivo:

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 22:33
Szerző: Realista24
De most őszintén te 100 vagy 200ezerrel vennéd meg inkább????
Nem figyelsz. :)
Nem volt három éves, amikor megvettem 130ezerrel. Vehettem volna 300.000-rel drágábban olyat, amibe 78ezer km van, de mi értelme? De ha megkérdezel 30 magyart, 28 a 80ezer km-es kocsit veszi meg.

Akármikor megpörgetik, ha akarom, tiszta szervizkönyvet kapok kitöltve, pecsételve 20 euróért.

Volt olyan autó, ahol olyan friss volt a pecsét rajta, hogy elkenődött, amikor lapozták :lol:

Felőlem átverheted magad, csak jó tanácsot adtam, hogy minimalizálni tudd a lehetséges bosszankodások számát.

A kedvencem, amikor Pesten és Bécsben is árulják ugyanazt a kocsit, eltérő km-rel. :)

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 22:30
Szerző: Kerlon
Realista24 írta:
Kerlon írta:Na királyság. Focus amugyis elég pofás, de még csupa jót is írtok.
Venni viszont nehezen fogsz olyat, aminek a múltja is okés.
Nem e-szervízkönyves, ford szervízben úgy 2-3000 Ftért kapok teljes szervízhátteret és még lehetne folytatni. Győrben és Fehérváron ne keress, az biztos.
Ha nézelődsz, előbb évjárat alapján keress rá mobile.de-n, ott német eladót keress, nézd meg a futásteljesítményt, úgy 10-20 darabnál, átlagolj, az lesz a valós. Már ha van a németeknél 5 évesnél régebbi :mrgreen:
Tippem szerint 200-250ezer kilométer lesz az átlag a 8 évesek körében, itthon ezeket 100-120ezerrel fogják árulni, sok esetben nem kicserélt vezérléssel.

Én három évesen vettem, 130ezer km-rel, soknak tűnik, de inkább ez és tudom, hogy szervizelve volt, mint ugyanez visszatekerve 70ezerre, aztán 120nál elszáll a vezérlés, mert amúgy az már 180-200ezer. Ja, és árban a 10ezer forintos visszatekerésért rádobnak fél millát.

Hallottam persze ezeket.
De most őszintén te 100 vagy 200ezerrel vennéd meg inkább????

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 22:28
Szerző: Realista24
Ha nem felsőkategóriás, de legalább közép-felső a német autó, akkor megpusztulok benne a derékfájdalomtól.
Hozzáteszem Audiban hátul, akkor is ha egy Q5.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 22:27
Szerző: L.Miki
Steve írta: Nálam sajnos az Opel semmilyen szempontból sem opció.

Ezzel remélem nem bántok meg egy Opelost sem. Egyéni ízlés kérdése ez igazából.
A családnak van Oppel Mokkája, 2015-ben vették. 1,4 turbó. Nem rossz kis crossover egyébként, mert kívűlről és belülről is dizájnos, de piszok kényelmetlen. Amikor átülök a francia autómba, komolyan megváltás. Nekem nincs gondom úgy az opellel, ezek az újak egyre jobbak, csak a kényelem az sose volt az erősségük.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 22:23
Szerző: Sierra
Nekem 26 éves autóm van, és gyakorlatilag egy-két esztétikai hibát leszámítva kitűnő állapotnak örvend. :)
Az a durva, hogy egyáltalán nem rohad, nem rég volt szerencsém tüzetesebben átvizsgálni az alját, szinte teljesen ép, 1-2 pici foltot leszámítva. Pedig egy 26 éves autóról beszélek. :)

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 21:39
Szerző: ikarus93
peadani írta:
ikarus93 írta:Sorry elnéztem az évet 2006os focus és igen megeszik 9t.

1.4es
Most minden bántás nélkül én akkor azt felgyújtanám inkább. Én nekem céges Focusom van 2008-as 1.4 dízel...nincs vele gond 340 ezer km-nél jár már az autó leginkább azt tudnám rá mondani, hogy elég igénytelen egy kocsi tud lenni.Bár szerintem én vagyok aki még vigyáz is rá sokakkal ellentétben.
A fateré Benzines sajnos ennyit eszik.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 21:39
Szerző: Realista24
peadani írta:
ikarus93 írta:Sorry elnéztem az évet 2006os focus és igen megeszik 9t.

1.4es
Most minden bántás nélkül én akkor azt felgyújtanám inkább. Én nekem céges Focusom van 2008-as 1.4 dízel...nincs vele gond 340 ezer km-nél jár már az autó leginkább azt tudnám rá mondani, hogy elég igénytelen egy kocsi tud lenni.Bár szerintem én vagyok aki még vigyáz is rá sokakkal ellentétben.
Ezért is gyakori céges flottákban. Jó áron lehet szervizelni, viszonylag kevés típushibával, de ha elő is jön, azokra a neten ott a válasz. Egyszer én is ez alapján javítottam meg sk a kocsit, még fiatal koromban. Szerviz le akart húzni teljes vezérlés cserére, aztán utánaolvastam és a gyújtótrafó csere mindent megoldott 25ezerből.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 21:36
Szerző: peadani
ikarus93 írta:Sorry elnéztem az évet 2006os focus és igen megeszik 9t.

1.4es
Most minden bántás nélkül én akkor azt felgyújtanám inkább. Én nekem céges Focusom van 2008-as 1.4 dízel...nincs vele gond 340 ezer km-nél jár már az autó leginkább azt tudnám rá mondani, hogy elég igénytelen egy kocsi tud lenni.Bár szerintem én vagyok aki még vigyáz is rá sokakkal ellentétben.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 21:31
Szerző: ikarus93
Realista24 írta:
ikarus93 írta:
Faterom 2004es Focusa 9et eszik klimával 10et.
Akkor ott gond van vagy vastag a fater talpa.
Benzines nekem 6-6,5, dízel 4,8-5.

Sorry elnéztem az évet 2006os focus és igen megeszik 9t.

1.4es

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 21:30
Szerző: Steve
MesQueUnClub írta:
Steve írta: Astra szerintem is kényelmetlen. Nem szeretem az Opeleket. Nekem túl nyersek.
Az Insignia mondjuk kicsit szebb és jobban felszerelt.
Gondoltam megemlíteni, hogy az Insignia az egyetlen, amivel nincs bajom, de az teljesen más árkategória. Azért a pénzért amibe egy Insignia kerül, már megint lehet x db sokkal jobb kocsit is említeni.

Nálam sajnos az Opel semmilyen szempontból sem opció.

Ezzel remélem nem bántok meg egy Opelost sem. Egyéni ízlés kérdése ez igazából.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 21:29
Szerző: Realista24
Kerlon írta:Na királyság. Focus amugyis elég pofás, de még csupa jót is írtok.
Venni viszont nehezen fogsz olyat, aminek a múltja is okés.
Nem e-szervízkönyves, ford szervízben úgy 2-3000 Ftért kapok teljes szervízhátteret és még lehetne folytatni. Győrben és Fehérváron ne keress, az biztos.
Ha nézelődsz, előbb évjárat alapján keress rá mobile.de-n, ott német eladót keress, nézd meg a futásteljesítményt, úgy 10-20 darabnál, átlagolj, az lesz a valós. Már ha van a németeknél 5 évesnél régebbi :mrgreen:
Tippem szerint 200-250ezer kilométer lesz az átlag a 8 évesek körében, itthon ezeket 100-120ezerrel fogják árulni, sok esetben nem kicserélt vezérléssel.

Én három évesen vettem, 130ezer km-rel, soknak tűnik, de inkább ez és tudom, hogy szervizelve volt, mint ugyanez visszatekerve 70ezerre, aztán 120nál elszáll a vezérlés, mert amúgy az már 180-200ezer. Ja, és árban a 10ezer forintos visszatekerésért rádobnak fél millát.

Hallottam persze ezeket.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 21:24
Szerző: Kerlon
Na királyság. Focus amugyis elég pofás, de még csupa jót is írtok.

Re: OFF

Elküldve: 2017. március 1., szerda 21:23
Szerző: Sastre
ikarus93 írta:
Faterom 2004es Focusa 9et eszik klimával 10et.
Váltson fel ötösbe néha :mrgreen:

Nekem 7,9es fogyasztást ír egyébként, főleg városon kívül használom (sokat autópályán) (2011es 1,6os benzines)