Re: OFF
Elküldve: 2017. március 2., csütörtök 20:41
Gondoltam odaírom, hogy nem ilyenekre vagyok kíváncsi, de végül nem tettem. Hibáztam. 

Feleséget. Persze csocsoset es nem pocsoset.Remy írta:Thaiföldön volt már valaki? Ha igen, milyen szuveníreket érdemes onnan hozni? Mit ajánlotok, ami jó, és lényegében ott kapható. Kávé, fűszerek, stb.
Mert ugye nem minden nap jut el oda az ember, így nehéz beszerezni onnan dolgokat.
Ennyi elég, írok neki.Kerlon írta:Én se vitázni akarok. Mobile.den atlagoltam másodszor első meg autoscoutrol. Parameterhez mi kell? 1,6 benzin, 5 ajtós, 10 év körüli, minél több extra annál jobb 1,8 milla alatt.
Nem azt mondom Kerlon, hogy nincsenek ilyen masinák, de ha tömegével találsz, ott valami nem stimmel.Kerlon írta:A 40 meg 130 körül, nem véletlenül....Realista24 írta:70*365*10 az nálad mennyi? Nálam 250ezer.
Jó, befejeztem
255 500, de kiszámolja...Realista24 írta:70*365*10 az nálad mennyi? Nálam 250ezer.
Jó, befejeztem
A 40 meg 130 körül, nem véletlenül....Realista24 írta:70*365*10 az nálad mennyi? Nálam 250ezer.
Jó, befejeztem
2007től néztem. 2-300 ezer? 1,5 millióért? hol? Amúgy annyira nem hihetetlen. Napi 40-70 kilométerrel számolva a 10 éves autóknál. Lehet meseországban élek.Realista24 írta:2008-as? Mert azokra még itthon is 2-300ezeres kilométereket írnak, benzinesre.Kerlon írta:5000 eurós, 12-t átlagolva 122ezer.
1.6 benzin, lehet te dízelben gondolkozol
Amúgy nekem teljesen mindegy, leírtam a tényeket, nem kitaláltam őket, csak jó tanács. Meg lehet fogadni, meg el is lehet siklani felette.
2008-as? Mert azokra még itthon is 2-300ezeres kilométereket írnak, benzinesre.Kerlon írta:5000 eurós, 12-t átlagolva 122ezer.
1.6 benzin, lehet te dízelben gondolkozol
Ott mennyi egy 2008-as focus átlag futásteljesítménye? Tippem szerint 250ezer, de 200 biztos.Kerlon írta:Amúgy megnéztem mobile.de-n is a tanácsad alapján. A különbség ott és itt, hogy ott olcsóbban adják 400-600 ezerrel az autókat, de a kilométerek között nincs sok különbség. 80-300 ezerig bármi.
NE TEDD!!Vicces, hogy R24 azt mondta, hogy Győrbe és Fehérváron ne nézzek autót, mert kb. azok az értelmes kereskedések a számomra.
407-es nálam is tervben volt, de azt írják rá, hogy kb. bármikor bármilyen elektronika tönkremehet bennük, ezért azt is offoltam.istimester írta:Arra azért figyeljetek, hogy az eredetiségvizsgálat az égvilágon semmit nem ér. Vigyetek magatokkal egy ismerős megbízható szakembert + laptopot és helyszínen mehet a diagnosztika.
Mi nemrég vettünk egy 407-es pözsót, az órája 200 000-at mutatott, de valójában ugye ki tudja menni. A családi szerelőnk átnézte és leokézta, végül megvettük és az azóta eltelt 6500 kilométeren egy szem filtert kellett cserélni. Hivatalos Pözsó kereskedésben vettük, 5k-ért árulták, de egy vezérléscsere árát simán le tudod alkudni.
Mondjuk én utálom a francia autókat
Inkább itthon, mert kint nem tudod megvenni a normális autót, csak szerencsével, pl. Robi miatt. Sok kereskedő úgy veszi a kocsikat, hogy megrendeli látatlanban az egy trailernyi kocsit, abból 2-3 kuka, a többi jó. Ők már nem fáradoznak azzal, hogy kinéznek 20 címet, kimennek és utána szervezik le a fuvart. Sok idő, sok pénz, több, mint az a bukó, amit azon a 2-3 a kocsin veszítenek esetleg.Galacticos írta:Akkor te inkabb itthonrol vasarolnal hasznaltat?