Re: OFF
Elküldve: 2018. március 7., szerda 13:59
na maradjnuk az ízlésesség határán
Szépnek nem mondanám azt a Civicet az biztos. Amúgy én is ezeken a vonalakon gondolkoztam, de egyszerűen az nem tetszik. Többet meg nem akarok már rászánni, mert lakás témában is gondolkozom, aztán most veszek inkább 3-4 évre valami "olcsóbbat".H.E.H.E. írta:Amugy ennyi penzbol mar gyönyörű szép honda civicet veszel, ami jol megy, megbízható, keveset fogyaszt es a fel lakas belefer, annyira pakolhato, konkretan a kisse leultetettsege es emiatt feszesebb futomuve az egyetlen gyengeje es ez se hiba csak szarok hozza a magyar utak, kb evente allitani kell a szervizben rajta, nyilvan nem horror osszeg.
En nem feltetlen koltenek nemet premium markara ennyibol, inkabb japan, vagy kell meg penz es akkor lehet ujabb, jobb nemet autot. De lehet ez csak az en felfogasom
úgyúgyRealista24 írta:Akkor te is megosztottad a Tesla nyereményjátékot és azóta is keresed a márka képviseletet Pesten?H.E.H.E. írta: igen, majd ha mindenki kap kisteslát karácsonyra meg RS6-ot cégesnek, akkor betilthatják a dízelt.
mondom ezt ugy, hogy az életben soha nem vennék, csak a benzin.
Akkor te is megosztottad a Tesla nyereményjátékot és azóta is keresed a márka képviseletet Pesten?H.E.H.E. írta: igen, majd ha mindenki kap kisteslát karácsonyra meg RS6-ot cégesnek, akkor betilthatják a dízelt.
mondom ezt ugy, hogy az életben soha nem vennék, csak a benzin.
igen, majd ha mindenki kap kisteslát karácsonyra meg RS6-ot cégesnek, akkor betilthatják a dízelt.Realista24 írta:Persze, kis hazánkba ez pont így fog történni, hogy 2022-ben nem mehetünk dízellel városba, mindezt úgy, hogy nem kompenzálják a tulajdonosokat, a dízel piacot kinyírják, stb.stb.Anthony írta:Mióta fogyaszt keveset a Civic? Bár gondolom a dieselre céloztál, de azzal pár év és nem engednek be a városokba, ami esetleg egyeseknek kellemetlen lehet.
Persze, kis hazánkba ez pont így fog történni, hogy 2022-ben nem mehetünk dízellel városba, mindezt úgy, hogy nem kompenzálják a tulajdonosokat, a dízel piacot kinyírják, stb.stb.Anthony írta:Mióta fogyaszt keveset a Civic? Bár gondolom a dieselre céloztál, de azzal pár év és nem engednek be a városokba, ami esetleg egyeseknek kellemetlen lehet.
Ültél már ilyen Hyundaiokban? Majdhogynem bomlik a belsejük. Illetve mintha űrhajóban ülnél. Sokkal jobbna kedvelem a letisztult elegánsabb megoldásokat, mint a "menőnek" tűnő túldiszítéseket.istimester írta:Így is meg lehet nevezni a több éves műszaki lemaradást.kiserik írta: Egy autoszerelő rokonommal úgy szoktuk mondani, hogy az Audi a csillogás, oda minden újítást be kell pakolni, amolyan tesztautó, a VW már valamivel kiforrottabb, de még mindig magas az ára, a Skoda meg megkapja mindenből a már letesztelt, jól bevált dolgokat.
A VW úgy drága, hogy amikor az Octaviába konfiguráltam bele a Golf VII Sportsvanünk szériafelszereltségét, az Octi volt drágább. A zajszigetelés, beltér minősége pedig ég és föld.
Az Octit (2,0Tdi 4x4) céges kocsinak használom. Flottába flottakedvezménnyel én is megvenném, egyébként nem.
A 125 LE 1,4 TSI egy kiforrott, nem túlpörgetett elég stabil motor.
Egyébként 8-9000 euróért elég sok, egy 2009-es A3-nál erkölcsileg frissebb autót találsz. Ilyen I30-ből akár 2014-es évjáratot is.
Kinek mi a fontos. Nekem egyik legfontosabb a megbízhatóság, ezért is vettem pl Hiluxot L200-as helyett. Na ott van "műszaki lemaradás" mindenféle cicomákban, mégis megérte. Ugyanígy a személyautónál. Nekem fontosabb, hogy megbízzak benne, mint hogy beszéljen. Az Octavia ára meg érdekes dolog. Golfhoz kell hasonlítani, de annál sokkal nagyobb autó. Én 2014-ben cseréltem le az elődöt (2009-es pdtdi RS). 3 millióért beszámították és fizettem mellé 3,5 milliót. Ennyiért nem tudtam jobb új autót találni, mint az RS Octavia némi extrával. Nagy, kényelmes, megbízható, jól megy, olcsó a fenntartása és még szép is. Persze, az hogy a zajszigetelés meg a felhasznált anyagok nem prémium dolgok, az tény (de nem is alsó kategóriások). Valahol meg kell fogni a kasszát, de Golf áron kapsz egy Passat lite-ot.istimester írta:Így is meg lehet nevezni a több éves műszaki lemaradást.kiserik írta: Egy autoszerelő rokonommal úgy szoktuk mondani, hogy az Audi a csillogás, oda minden újítást be kell pakolni, amolyan tesztautó, a VW már valamivel kiforrottabb, de még mindig magas az ára, a Skoda meg megkapja mindenből a már letesztelt, jól bevált dolgokat.
A VW úgy drága, hogy amikor az Octaviába konfiguráltam bele a Golf VII Sportsvanünk szériafelszereltségét, az Octi volt drágább. A zajszigetelés, beltér minősége pedig ég és föld.
Az Octit (2,0Tdi 4x4) céges kocsinak használom. Flottába flottakedvezménnyel én is megvenném, egyébként nem.
A 125 LE 1,4 TSI egy kiforrott, nem túlpörgetett elég stabil motor.
Egyébként 8-9000 euróért elég sok, egy 2009-es A3-nál erkölcsileg frissebb autót találsz. Ilyen I30-ből akár 2014-es évjáratot is.
Így is meg lehet nevezni a több éves műszaki lemaradást.kiserik írta: Egy autoszerelő rokonommal úgy szoktuk mondani, hogy az Audi a csillogás, oda minden újítást be kell pakolni, amolyan tesztautó, a VW már valamivel kiforrottabb, de még mindig magas az ára, a Skoda meg megkapja mindenből a már letesztelt, jól bevált dolgokat.
Azért ezzel vitatkoznék. Egy autoszerelő rokonommal úgy szoktuk mondani, hogy az Audi a csillogás, oda minden újítást be kell pakolni, amolyan tesztautó, a VW már valamivel kiforrottabb, de még mindig magas az ára, a Skoda meg megkapja mindenből a már letesztelt, jól bevált dolgokat. Én mindenkinek csak ajánlani szoktam a Skodát. Nekem az első egy PD-s RS volt. Soha semmi baja nem volt, míg a márka szerviz be nem hívta egy visszarendelt alkatrész cseréjére, ami gyári hibás lehetett és 8 hónapon át szívattak a márka szervizben, míg kicserélték ismét. Ekkorra úgy felidegesített, hogy becseréltem egy újra (ami azóta se látott márka szervizt és nem is fog), ez CR motoros, és ezzel sincs semmi baj. Tágas, megbízható, kényelmes, minden benne van, ami nekem kell, olcsó a szervizelése és nekem tetszik isKerlon írta:Ezért vennék inkább sima 1.6ost. Avensis nem tetszik, Octavia méret nem kell (műszakilag uaz), Mazda megint nagyobb. 2009es 3as meg nem tetszik, viszont az újak.. Ihaj.
1.4 vezetett szervízelőélettel.Kerlon írta: 1.4-es? Mert arra azt írják többnyire, hogy normálisan szervízelve nem túl bajos, de kockázatosabb, mint egy sima szívóbezines.
1.4-es? Mert arra azt írják többnyire, hogy normálisan szervízelve nem túl bajos, de kockázatosabb, mint egy sima szívóbezines.Süti írta:Ha találsz rozsdamentes 6-ost akkor sokáig boldog ember leszel. TSi-t én nagyon elengedném, egyik ismerősnél most lett kuka az egész motor folyton szervizelt autónál, és ahogy hallom nem egyedi.
Így van. Csak ezt magasabb valószínűséggel.H.E.H.E. írta:istimester írta:Octaviát ne.
Ellopják.![]()
nyilván ennyi erővel akkor bármit alkatrésznek ellopnak