Re: OFF
Elküldve: 2018. szeptember 11., kedd 9:24
Venni nem akar, ingyen adhatod.KAG írta:wZoLee7 írta:Francia meg olasz autot nem vennek soha eletben
Pedig pont hozzád akartunk vágni egy Ferrarit... dehát, ha nem nem...

Venni nem akar, ingyen adhatod.KAG írta:wZoLee7 írta:Francia meg olasz autot nem vennek soha eletben
Pedig pont hozzád akartunk vágni egy Ferrarit... dehát, ha nem nem...
Chip tuning meg chip tuning között is van különbség. Ez nem egy fix dolog, hogy csak a maxot lehet kihozni belőle. Mivel a régebbi dizelekben eléggé túl vannak tervezve az alkatrészek, ezért el lehet érni teljesitmenyjavulast az eszközök tonkremenetele nelkul.Nika91127 írta:Kérdés, h egy többszázezret futott régi dízel mennyit bírna tuning után. Szívó benzinest nem érdemes. Aki erős autót akar, vegyen azt és fizesse ;)
wZoLee7 írta:Francia meg olasz autot nem vennek soha eletben
A motorral sosem volt gond, az kimegy a világból is. Bezzeg az elektronika és az üzemanyagrendszerKAG írta:Realista24 írta:Pözsó meg Citroen...volt mind a kettő, lehet azokba őszültem bele![]()
![]()
Annyi gond autóval, mint azokkal...jóságos ég![]()
Pofásak, agyonfelszereltek, jól is mennek, de a fenntartásából egy jobb kocsi kijön.
Elméletileg ezek az új HDI-k elég jól sikerült konstrukciók (2012- )
Alattad mi ment, amit ennyire megutáltál?
Realista24 írta:Pözsó meg Citroen...volt mind a kettő, lehet azokba őszültem bele![]()
![]()
Annyi gond autóval, mint azokkal...jóságos ég![]()
Pofásak, agyonfelszereltek, jól is mennek, de a fenntartásából egy jobb kocsi kijön.
Kérdés, h egy többszázezret futott régi dízel mennyit bírna tuning után. Szívó benzinest nem érdemes. Aki erős autót akar, vegyen azt és fizesse ;)BarçaNorbi írta:Az, hogy kisebb lesz a fogyasztás, nagyobb teljesítmény mellett, az annál jobban igaz, minél régebbi az autó altalanossagban. Azért van, mert mai tudással és az autóról szerzett tapasztalattal állítják a számítógép agyát, más kérdés ki csinálja és mennyire megbízható. Új autóknál igen elrontott gyári beállítások kellenek, hogy abba eredményesen belenyuljanak._Bushido_ írta:
Másik kérdés a témában: CHIP TUNING (Nem a chipboxos verzió) tapasztalatok?
Egyik ismerősünk már a 3. kocsiját csináltatja meg, és állítja, hogy kisebb lett a fogyasztása + ugye gyorsabb a kocsi és jobban ugrik amikor odalép neki.
Az, hogy kisebb lesz a fogyasztás, nagyobb teljesítmény mellett, az annál jobban igaz, minél régebbi az autó altalanossagban. Azért van, mert mai tudással és az autóról szerzett tapasztalattal állítják a számítógép agyát, más kérdés ki csinálja és mennyire megbízható. Új autóknál igen elrontott gyári beállítások kellenek, hogy abba eredményesen belenyuljanak._Bushido_ írta:
Másik kérdés a témában: CHIP TUNING (Nem a chipboxos verzió) tapasztalatok?
Egyik ismerősünk már a 3. kocsiját csináltatja meg, és állítja, hogy kisebb lett a fogyasztása + ugye gyorsabb a kocsi és jobban ugrik amikor odalép neki.
Realista24 írta:Pözsó meg Citroen...volt mind a kettő, lehet azokba őszültem bele![]()
![]()
Annyi gond autóval, mint azokkal...jóságos ég![]()
Pofásak, agyonfelszereltek, jól is mennek, de a fenntartásából egy jobb kocsi kijön.
A családban van egy 1.6 tdci Focus, 90 LE-s verzió. Ha nagyon sokat városozol, 5,5 a fogyasztása. Ha főleg kint használod 5,0 alá bemegy simán. A kategóriában a Focusnak top 1 a futóműve. Ilyen árkategóriában a Renault egy fos, az 1.5 dci motor maga a pokol, ha nem vigyázott rá az előző gazdája._Bushido_ írta:Amiket írtam, azért azok nem is tetszenek.Nika91127 írta:Kérdés, h mire akarsz autót. Évi km-futás? Egyedül v családdal inkább? Rövid v hosszútáv? Az 1,5 a kötelezö szervizzel, gumival, stb v azon felül? Milyen màrkát zársz ki fixen?
pl a VW, Fordot én kizárnám - abszolút nem tetszenek. Seat Leon mondjuk tetszik, de akárkitől megkérdeztem, senki sem ajánlja. 3 éve van épkézláb kocsim, ezidőalatt lenyomtam vele 54.000 km-t. Vegyes távra, sok város is van benne, de ha lehet megyek ide-oda az országban, illetve külföldre is. 1,5 millión belül maga a kocsi. EGyelőre még csak 1 max 2 fő részére.
De ilyen Ford Focus, Seat Leon, Hyundai i30, Kia Ceed, Opel Astra féle (méretre mondom) kocsikban gondolkodok.
Másik kérdés a témában: CHIP TUNING (Nem a chipboxos verzió) tapasztalatok?
Egyik ismerősünk már a 3. kocsiját csináltatja meg, és állítja, hogy kisebb lett a fogyasztása + ugye gyorsabb a kocsi és jobban ugrik amikor odalép neki.
Amiket írtam, azért azok nem is tetszenek.Nika91127 írta:Kérdés, h mire akarsz autót. Évi km-futás? Egyedül v családdal inkább? Rövid v hosszútáv? Az 1,5 a kötelezö szervizzel, gumival, stb v azon felül? Milyen màrkát zársz ki fixen?
Teljesen egyetértek azzal, hogy az IT-s OKJ-s képzések itthon a béka segge alatt vannak, viszont én mégis pozitivat csalódtam abban az intézményben ahová jártam (OKJ szoftverfejlesztő), mivel az alapokat nagyon jól átadták. Ehhez hozzá kell tenni azt, hogy az ott IT szakon tanító tanárok mindegyikének csak másodállás a tanári szakma.kierkegaard írta:füst írta: cart: voltál már okjn? Az IT okjk nagyon gyengék. Semmire se tanítanak meg, főleg nem programozni. Két év alatt sokkal provokatívabban haladna az ember otthon.
Én okjt végeztem úgy hogy elég sok időt forditottam otthon tanulásra még is az egyetemista kollegáim tudása durván felettem van.
_Bushido_ írta:Tervbe vettem egy autócserét...
Konkrétan a Kia C'eed, Hyundai i20 és i30 féle autókat néztem ki.
- i20 igencsak "gyenge" autónak tűnik, 1,25-ös motorral.
- Kia-ra azt írják, hogy ne benzinest, mert az nehezebben megy arrébb
Esetleg van ezekkel valakinek tapasztalata, PRO és KONTRA is érdekel.
Seat, Ford autókat senki nem ajánlja, hamar rosdásodás miatt, illetve "egyéb dolgok" miatt (amit konkrétan nem nagyon említettek). A mindenki által ajnározott VW-t nem akarok, az van minden sarkon - meg nem is tetszenek.
Az ár 1,5 M körül van, amit bele tudnék invesztálni.
szerinte nincs globális felmelegedés. szerintem ostoba. Az obama care után az egészségügyi programja egyből ment a kukába annyira trash lett. Az apja nélkül nem tudom hol bohóckodna de így is elég sok adósságot sikerült felhalmoznia.füst írta:Egyfelől Trump egyáltalán nem ostoba, egy ostoba ember nem építi fel azt, amire ő volt képes volt egy élet alatt. Másfelől egyáltalán nem való elnöknek, nagyon alkalmatlannak tartom. Igaz még mindig jobb mint Hillary, de ez nem nagy szó, ettől még mindig pocsék elnök. Az USA tragédiája, hogy ilyen náluk a merítési lehetőség, Reagantől kezdve katasztrófa az összes.