Oldal: 1180 / 2212

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 3., vasárnap 22:20
Szerző: csababarca
tubatibi írta:Aki síelésben otthon van, az dobjon már egy PÜ-t.
Írj nekem.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 3., vasárnap 21:55
Szerző: tubatibi
Aki síelésben otthon van, az dobjon már egy PÜ-t.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 3., vasárnap 18:01
Szerző: Yazid
___Samy___ írta:Azt lehet tudni, hogy melyik evjarattol kezdve van benne részecske szűrő? Erről a hengerfej problémáról lehet informálódni valahol? Melyik autón lett elvégezve.
A fateré 06os volt abba nem volt, az enyém utolsó széria 09es, de azt németből hoztam, nem tudom hogy vane hozzá köze. Ha olyantól veszel aki folyamat hivatalos szervízbe vitte vagy az már olyantól vette akkor van rá esély, hogy megtudd, megcsinálták-e. De van jó toyota fórum kérdezz rá ott is vagy nézzél szét benzinesek közt, ugyanebben a kaszniban

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 3., vasárnap 17:34
Szerző: ___Samy___
Azt lehet tudni, hogy melyik evjarattol kezdve van benne részecske szűrő? Erről a hengerfej problémáról lehet informálódni valahol? Melyik autón lett elvégezve.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 3., vasárnap 11:46
Szerző: Yazid
___Samy___ írta:Azt tudom. Nem véletlenül van annyi eladó példány belőle. Csak jó lenne tudni, hogy a 2 literes motornal, vagy úgy összességében a Toyotanal mire kell odafigyelni egy vásárlás során. Nem volt még japán autó a családban senkinek.
Nekem az van, pöpec. Nem fog rohadni, egy toyota sem rohad, a mazdahoz annyi köze van mint a bmwhez. Ha németből hozott akkor lehet részecskeszűrős, ha olyan akkor városi használatot felejtsd el vagy egy héten 1x nyomasd meg pályán. Motorkódja 1ad ftv legyen, a legfaszább. Ezeknél volt gyári hengerfej probléma, nem tudom pontosan melyik szériánál, visszalettek hívva de az rizikó, ki csináltatta meg. Apámnak 2006os volt az így járt kellett rá új hengerfej. Ha többet akarsz tudni írj nyugodtan, nekem nem kéne más autó a feleségemnek is ezt a márkát fogom venni.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 3., vasárnap 10:34
Szerző: tubatibi
Steve írta:
___Samy___ írta:Azt tudom. Nem véletlenül van annyi eladó példány belőle. Csak jó lenne tudni, hogy a 2 literes motornal, vagy úgy összességében a Toyotanal mire kell odafigyelni egy vásárlás során. Nem volt még japán autó a családban senkinek.
A rohadást mindenképpen nézd meg rendesen.

Küszöbök és kerékháznál minimum.Illetve az ajtó alját.

3 Mazdám volt, abból a harmadik csak azért nem rohadt mert szalon új volt. :D

A másik kettő 5 éves kor körül már rohadtak és iszonyú gyorsasággal.

Nem tudom a Toyota is ilyen-e.Én szerettem a japán kocsikat a rozsdán kívül soha nem volt bajom.

Hallo!

Mutter Toyota fan, Ő csak olyat használt, eddig egyik sem rohadt, mindegyikkel megvolt elégedve teljesen, még egy 12 éves Yaris is olyan kis patika autó volt, hogy öröm volt vele menni, most egy 2016-s Corollát használ, semmi baja vele, szereti nagyon.

Szerintem a Toyoták nagyon jók kis autók! :)

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 3., vasárnap 10:29
Szerző: Steve
___Samy___ írta:Azt tudom. Nem véletlenül van annyi eladó példány belőle. Csak jó lenne tudni, hogy a 2 literes motornal, vagy úgy összességében a Toyotanal mire kell odafigyelni egy vásárlás során. Nem volt még japán autó a családban senkinek.
A rohadást mindenképpen nézd meg rendesen.

Küszöbök és kerékháznál minimum.Illetve az ajtó alját.

3 Mazdám volt, abból a harmadik csak azért nem rohadt mert szalon új volt. :D

A másik kettő 5 éves kor körül már rohadtak és iszonyú gyorsasággal.

Nem tudom a Toyota is ilyen-e.Én szerettem a japán kocsikat a rozsdán kívül soha nem volt bajom.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 3., vasárnap 10:16
Szerző: Marky
Én a szokásos checklistet nézném végig:
-olaj minősége, mennyisége, csomagtartóban olajos flakon van?, olajbeöntő sapka szép olajfilmes?
-fagyálló van -e benne?
-hidegen, melegen könnyen indul? füstöl?
-terhelésen a turbó sípol?, tölt egyáltalán?
-leállításkor van -e csörrenő, koppanó hang? (lendkerék)

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 3., vasárnap 10:01
Szerző: ___Samy___
Azt tudom. Nem véletlenül van annyi eladó példány belőle. Csak jó lenne tudni, hogy a 2 literes motornal, vagy úgy összességében a Toyotanal mire kell odafigyelni egy vásárlás során. Nem volt még japán autó a családban senkinek.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 3., vasárnap 8:11
Szerző: Kercsó
___Samy___ írta:Toyota 2.0 D4D dízel motorokrol van vkinek vmilyen tapasztalata? Egy 2007-es Avensisrol lenne szó.
a 2.2-t szidják mint a bokrot.
erről nem hallani rosszat.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 2., szombat 20:15
Szerző: nmate
Remy írta:
nmate írta: Kis kiegészítés: lehet kerékpárral a zebrán átmenni, úgy hogy rajta ülsz, csak épp nincs elsőbbséged. Legfeljebb 10 km/h sebességgel, hasonlóan, mint a járdán. Ahol szintén a gyalogosok elsőbbségének kárára nem mehet a kerékpározás, de amúgy szabályos.
Ez hol van leírva? Mert a KRESZ ezt írja, idézem: A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva - a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint - kell az úttesten áthaladnia.
Alapvetően ez a szabály valóban helyt áll és be is kell tartani. De Amennyiben az úttest nem alkalmas kerékpáros közlekedésre, lehet kerékpározni a járdán max 10 km/h sebességgel. Mivel a zebra több helyzetben tekinthető a járda meghosszabbításának, így ott is lehet.
Illetve 12 éves kor alatt csak járdán.

Más kérdés, hogy a kiscsajnal egyik sem merül fel, de mondandóm lényege az volt, hogy van kivétel.
Meg az, hogy nem jogsi függő ez a dolog, legnagyobb baromság lenne.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 2., szombat 17:58
Szerző: Remy
Volt már valaki átutazóban Pekingben? Értem ez alatt, hogy a végcél esetleg Dél-Korea, Japán, stb, de az átszállás Pekingben volt.

Ami érdekelne, hogy mik a tapasztalatok a 72 órás, reptéren igényelhető turista vízumról. Illetve, hogy kellett-e bármit fizetni a reptéren, mert el akartad hagyni a repteret egy rövid városnézéshez.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 2., szombat 17:40
Szerző: ___Samy___
Toyota 2.0 D4D dízel motorokrol van vkinek vmilyen tapasztalata? Egy 2007-es Avensisrol lenne szó.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 2., szombat 17:07
Szerző: Remy
nmate írta: Kis kiegészítés: lehet kerékpárral a zebrán átmenni, úgy hogy rajta ülsz, csak épp nincs elsőbbséged. Legfeljebb 10 km/h sebességgel, hasonlóan, mint a járdán. Ahol szintén a gyalogosok elsőbbségének kárára nem mehet a kerékpározás, de amúgy szabályos.
Ez hol van leírva? Mert a KRESZ ezt írja, idézem: A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva - a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint - kell az úttesten áthaladnia.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 2., szombat 16:55
Szerző: Rabiosa
Szerintem meg alapvetően az életedet kockáztatod ha nem nézel szét mindig a zebrán átkeléskor. Ez nem arról szól ki hibás meg ki nem, akkor is van rá esély hogy elgázolnak ha rendesen zöld lámpánál mész át, ha nem nézel szét.
Volt olyan eset amikor automatikusan ráléptem a zebrára amint láttam hogy zöldre váltott, majd a 2. vagy 3. lépés után hallottam hogy jön a mentő szirénával, inkább gyorsan hátraarc és vissza mert még az út felénél sem jártam, na ha zenével a fülben megyek akkor ez a fáziskésés halálos is lehetett volna.
Másik eset, éppen nem működtek rendesen a lámpák, ugye a narancs villogó státuszban volt, magyarul elvileg átkelhetek és az autósoknak kellene lassítani a zebrához közeledve mintha nem lenne lámpa. Ez olyan jól sikerült hogy a 2 sávoson a hozzám közelebb álló sávon megállt egy autós hogy átengedjen, elindultam szép lassan, a második távolabbi sávban meg satuval fékezett, mert ő leszarta hogy lassítani kéne, olyan 3 méterre előttem állt meg félig a zebrán.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 2., szombat 16:41
Szerző: nmate
Na, erre témára én is tollat ragadok.

Kis kiegészítés: lehet kerékpárral a zebrán átmenni, úgy hogy rajta ülsz, csak épp nincs elsőbbséged. Legfeljebb 10 km/h sebességgel, hasonlóan, mint a járdán. Ahol szintén a gyalogosok elsőbbségének kárára nem mehet a kerékpározás, de amúgy szabályos.

Második, nem értem mitől lenne jobb, ha jogosítvány kellene a kerékpárra is? Autósok között is ugyanakkora suttyó faszok vannak, akik nem képesek megfelelő oldaltávolságot adni, vagy épp kivárni az előzési tilalom feloldását. Aztán elvileg van jogosítványuk is.
A kerékpározás nagyon jó dolog, abszolút prioritást kéne élveznie a városi közlekedési módok között, csak már gyerekkorban kéne nevelni mindenkit arra, hogy hogyan közlekedjünk, ez nem jogosítvány függő.

Aki egy pöcs jogsi nélkül, az jogsival is egy pöcs lesz.

Továbbá a kiscsajnál szerintem sokadrendű dolog volt, hogy kerékpáron ült. Ha egy gyalogos lép le bömbölő zenével a fülében, mert nem figyel, akkor sem tud megállni a mentős. 90 km/h, városban.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 2., szombat 11:18
Szerző: kodo
dzsi91 írta:
Alapból zebrán nem bringázunk, szerintem esélye nem volt a sofőrnek és nem is kellett volna számítson rá mert a zebrán gyalogosra számítasz.Belső sávban ment az autó bárki gyalogosan kilép elé van ideje lereagálni de így semmi.
itt a lényeg ebben a szituacioban. Foleg az utolsó mondat.

Es a videon is latszik hogy amikor a zebrara hajt a biciklis nem a semmibol kerül elő hirtelen a mentő szoval sajnos valószínűleg tényleg nem nézett körül.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 2., szombat 11:11
Szerző: dzsi91
Szomorú eset meg rip meg minden.

DE amit bringások leművelnek az utakon az valami borzalom, most nem feltétlen ez a lány (bár azt a fülhallgatót lehet ám csak egyik fülben is hallgatni plusz a zebrán általában gyalogosra számítasz,bringával kicsit könnyebb a semmiből belerongyolni egy autóba úgy,hogy az köpni nyelni ne tudjon). Na mind1 nekem inkább juli nénivel meg pistabácsival(aki általában picsa részeg) van bajom akik kacsáznak hol az út szélén hol az út közepén, van aki kivilágítatlanul néha esetleg még hátra is néz úgy hogy közben az egész bringa kitekeredik és akkor tartsd be előzésnél a távolságot úgy,hogy ne ütközz a szembe jövő autóval.

Hibázott a mentős is, de én már a bringához is jogosítványt írnék elő mert borzalom az egész és ha egyszer ne adj isten elütök valakit az biztos nem gyalogos lesz, azokra van idő reagálni ha nem sprintel ki eléd egy Bolt vagy hasonló kaliber.

Alapból zebrán nem bringázunk, szerintem esélye nem volt a sofőrnek és nem is kellett volna számítson rá mert a zebrán gyalogosra számítasz.Belső sávban ment az autó bárki gyalogosan kilép elé van ideje lereagálni de így semmi.

Biztos mást mondanék ha az én hozzátartozóm lett volna a lány és anyáznám a mentőst, mert néha ők is úgy használják a szirénát mintha az valami védőpajzs lenne de itt szerintem sansza nem volt.

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 2., szombat 10:57
Szerző: tibi18
Áhh esélye nem volt megállni. Plusz a nap is szembe sütött, viszonylag minimális forgalom az úton. Kár, hogy ekkorát hibázott a csaj, mindenki jobban járt volna, ha odafigyel. Ő a felelős, de sajnos a mentős is hibázott.. szerencsétlen. :(

Re: OFF

Elküldve: 2019. február 2., szombat 10:00
Szerző: M1Ö

Áhhá, így már érthető. Én úgy tudtam, hogy itt nem egyenesen ment, hanem jobbra fordult és a másik zebrán történt a baleset.