Oldal: 12 / 2211

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 17., péntek 10:40
Szerző: ziro4vr
Mi megkapjuk ajiba a cégtől, de ha nem kapnánk meg, akkor meg HO, good luck aki ellenőrizni akarja dolgozom e, repül a time sheet-en a 8 órás meeting. :mrgreen:

BTW kurvára elkényelmesedtünk szerencsére, covid előtt azért még emlékszem hogy be kellett menni szombaton, kellemes volt. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 17., péntek 9:02
Szerző: gutihaz14
munkahelyi kornyezetben a szombati munkanap a legnagyobb kummantas, vetek erre szabit elpazarolni, foleg ha HO is jatszik

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 17., péntek 8:53
Szerző: hehetheoriginal
ahanyszor szombati munkanap volt, mindig vagy masnaposan, vagy konkretan nyaron a margitszigetrol feltapaszkodva kerult az ember vhogy az irodaba, onnan meg komolytalan volt az egesz, 90%-ban semmilyen erdemi munka nem folyik, ebed utan mar mindenki csomagol, hogy megy haza. erre kivenni szabit tök faszság sztem, siman el lehet csalni.

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 17., péntek 8:47
Szerző: nmate
Legnagyobb faszság a szombati munkanap. Nem vagyok hajlandó se kivenni, se rendesen dolgozni. :mrgreen:

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 17., péntek 8:44
Szerző: Zack
sebydani írta:
Zack írta: Mit gondoltok a pihenőnapok meg a ledolgozandó szombatok ügyében? Szerintem a társadalom gyereksorban tartásához kell, mert nem tudják eldönteni, hogy a keddi vagy csütörtöki munkaszüneti napok előtti/utáni napot kivegye szabadságnak vagy sem. Sok szektorban alapból kiadják ezeket a szombatokat, mert értelme nincs sok a szombati munkavégzésnek. Nekünk a legtöbb ügyfelünk külföldi, azok nem fognak szombaton dolgozni, így kb egész nap menni fog a malmozás.
Általában ki szoktam venni szabadságnak a munkás szombat utáni hétfőt, de most nem érzem indokoltnak. A lényeg annyi, hogy szerintem jobb lenne, ha mindenki eldönthetné, hogy akar 4 napos hétvégét vagy sem, ha ez munkáltatói oldalról nehezen vagy csak túlzott ráfordítással oldható meg, akkor legyenek nagyvonalúak, biztosan túlélné mindenki.
Mi minden évben kapunk rá extra két dedikált szabit. Amelyik évben három dolgozós szombat van ott vagy kiveszel egy rendes szabit vagy munkát imitálsz :kalapos: A csapatom külföldi piacokért felelős úgyhogy semmilyen kontaktjuk nem dolgozik, lehet kicsit behozni a lemaradást de déltől elengedtem őket meg magamat is, megyek MTK-Szpari rangadóra, nincs időm dolgozni :mrgreen:

Egyébként mint céges hozzáállás ez így nekem teljesen okés, szerintem jó megoldás bár az is hozzá tartozik, hogy a munkánkból adódóan mi sokszor dolgozunk munkaszüneti napokon mivel a német/belga/holland munkarend nem ugyanaz mint a miénk itthon, de ez mondjuk csak egy minimális része a teljes cégnek szóval nem általános.
Ha a munkáltató kiadja magától a saját kontójára, azzal én is elégedett lennék. :kalapos: Nálunk adótanácsadáson sajnos vezetni kell munkaidő kimutatást. Beosztottak is mindig valahogy pont nincsenek gép előtt, ha ilyenkor írok nekik :kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 17., péntek 8:39
Szerző: sebydani
Zack írta: Mit gondoltok a pihenőnapok meg a ledolgozandó szombatok ügyében? Szerintem a társadalom gyereksorban tartásához kell, mert nem tudják eldönteni, hogy a keddi vagy csütörtöki munkaszüneti napok előtti/utáni napot kivegye szabadságnak vagy sem. Sok szektorban alapból kiadják ezeket a szombatokat, mert értelme nincs sok a szombati munkavégzésnek. Nekünk a legtöbb ügyfelünk külföldi, azok nem fognak szombaton dolgozni, így kb egész nap menni fog a malmozás.
Általában ki szoktam venni szabadságnak a munkás szombat utáni hétfőt, de most nem érzem indokoltnak. A lényeg annyi, hogy szerintem jobb lenne, ha mindenki eldönthetné, hogy akar 4 napos hétvégét vagy sem, ha ez munkáltatói oldalról nehezen vagy csak túlzott ráfordítással oldható meg, akkor legyenek nagyvonalúak, biztosan túlélné mindenki.
Mi minden évben kapunk rá extra két dedikált szabit. Amelyik évben három dolgozós szombat van ott vagy kiveszel egy rendes szabit vagy munkát imitálsz :kalapos: A csapatom külföldi piacokért felelős úgyhogy semmilyen kontaktjuk nem dolgozik, lehet kicsit behozni a lemaradást de déltől elengedtem őket meg magamat is, megyek MTK-Szpari rangadóra, nincs időm dolgozni :mrgreen:

Egyébként mint céges hozzáállás ez így nekem teljesen okés, szerintem jó megoldás bár az is hozzá tartozik, hogy a munkánkból adódóan mi sokszor dolgozunk munkaszüneti napokon mivel a német/belga/holland munkarend nem ugyanaz mint a miénk itthon, de ez mondjuk csak egy minimális része a teljes cégnek szóval nem általános.

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 17., péntek 8:24
Szerző: Zack
Mit gondoltok a pihenőnapok meg a ledolgozandó szombatok ügyében? Szerintem a társadalom gyereksorban tartásához kell, mert nem tudják eldönteni, hogy a keddi vagy csütörtöki munkaszüneti napok előtti/utáni napot kivegye szabadságnak vagy sem. Sok szektorban alapból kiadják ezeket a szombatokat, mert értelme nincs sok a szombati munkavégzésnek. Nekünk a legtöbb ügyfelünk külföldi, azok nem fognak szombaton dolgozni, így kb egész nap menni fog a malmozás.
Általában ki szoktam venni szabadságnak a munkás szombat utáni hétfőt, de most nem érzem indokoltnak. A lényeg annyi, hogy szerintem jobb lenne, ha mindenki eldönthetné, hogy akar 4 napos hétvégét vagy sem, ha ez munkáltatói oldalról nehezen vagy csak túlzott ráfordítással oldható meg, akkor legyenek nagyvonalúak, biztosan túlélné mindenki.

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 15., szerda 19:00
Szerző: Nika91127
_Bushido_ írta:
Marky írta:
2013-as, szoval normal allapotaban most kb. 2-4m Ft lehet az erteke. Mi a keret? Mi a terv?
Egy 2-3 evvel fiatalabbra valoszinuleg rafizetes csak lecserelni, mert az csak egy ismeretlen auto, rengeteg rejtett koltseggel. Ahol megerheti elgondolkozni az a 2018-2020-as evjarat, ott mar jottek be olyan technologiak, amik adhatnak pluszt. 7 ev alatt egy dizellel alsohangon mennek 7*35k km-t, szoval a kilometerora 250k folott lesz, kulonben vagy visszatekert, vagy rovidtavokra hasznaltak es a tenyleges elhasznalodasa sokkal magasabb.
De amugy sem kilometer alapjan kell autot venni. Vannak szolgaltatok, akik kimennek, korbemerik az autot, megnezik a motorteret, kiprobaljak es irnak egy jelentest. Valoszinuleg meg egy jovobeni javitasi tervet is tudnak adni.
Visszatérve a korábbi témára.
Még egyelőre azóta is terítéken van.
Szóval pár korábbi kérdésre válaszolva:
- A terv max 5 millióért venni.
- A terv az, hogy pl német kocsit nem.
- A jelenlegi Hyundaial tökéletesen meg vagyok elégedve, egyetlen "gondja", hogy "csak" 1,4es motor van benne, nem 1,6os. Amikor ezt vettem, néztem az 1,6ost is, de az értelemszerűen drágább volt, min 1 millióval. Így sajnos nem tudtam megvenni. Bár utólag belegondolva, lehetett volna kölcsönkérni - ahogy egyik ismerős is tette most nyáron: szintén 5 millió volt a keret, de végül egy Tucsont vettek az asszonynak, hogy magasan üljön, és kilásson előre rendesen. A szőlük adtak hozzá 2m-t.
- Főleg Hyundai és Kia autókban gondolkodok. Nekem és a környezetemben lévőknek sincsen semmi gondjuk ezekkel a márkákkal, bár főleg előbbi van mindenkinek.
- Ezzel a km óra állással nem feltétlen értek egyet. Megnéztem Használtautón külön leszűkítve a dízelre és a benzinesre. Ahogy láttam, benzinesből rengeteg opció lenne kevés km-el, mivel azokat nem hosszú távra, ingázni használják szerintem. Nagyon sok benzines van 150e km alatt, sőt, 100e alatt is akad. Aki ingázik, vagy nagyobb távokra használja, az szerintem dízelt vesz.
Néztem az újabb fajtákat is, de néhányban elég furcsa középen a monitor, és ha lehet, még egy darabig nem szeretnék olyat. Mondják, hogy ne telefonozz a kocsiban vezetés közben, de a kijelzőben keresgélj a menüben, mi? A gombokkal és tekerőkkel felszerelt kocsiban menet közben oda se néz az ember, tudja mi hol van és nyom / teker rajta párat és kész. Plusz az új tipusokban (többen is) van már kettőstömegű. pl most cseréltem a sajátomban kuplungot, ha lett volna kettőstömegű, akkor + fél milliós összeg jött volna hozzá.
Egy szó mint száz, azért is nézelődök ebben az életkorban, 2015-2016, mert egy aféle korrekciónak szánom, hogy anno nem volt pénz az 1,6os dízelre, most lenne.

Találtam egy számomra megfelelő 1,6os fullos Kia Ceedet, kb minden megvolt benne, a legnagyobb motorral, amivel lehetett kapni, és felszereltségügyileg is. De mivel ugye Debrecenben volt, nem tudtam csak úgy elmenni megnézni. Ahogy tanácsolta itt is valaki, és itthon is egyik haver mondta, hogy ő is így tett autóvásárlásokkor, elküldtem Debrecenbe egy szakit, hogy nézze meg, ellenőrizze le. Egy elég részletes leírást, 50+ képet és pár videót is készített a járó motorról. Ez alapján kiderült, hogy kapásból a hátsó féktárcsák és betétek cserések, a rajta lévő gumik 3 mm-esek, csere. és a motornak valami fura hangja van. Ő se tudta megmondani. 4,5 millió volt, alapból is sokalltam, de így meg főleg. Úgyhogy hagytam.

Most van egy másik, de persze hogy ez is keleten, Nyíregyházán, 2016/2, nemrégi hírdetés, ez "csak" 3,9M. Ceedhez képest nincsen benne tolatókamera, de nekem nem is kimondottan kell az. És itt vanak lehetőségek arra, hogy különböző garancia pakkokat vásárolj a kocsihoz. Egy éves alapból jár a rejtett hibák esetére. 1 év kiterjesztett fullos fajta 120e, 2 éves fullos garancia 190e. Elég kecsegtető ez így.

Van fent pár 2018-2020as, de mind alacsonyan felszerelt.
Mi a baj a németekkel? :)
Focus 1.5/1.6 tdci elég jó, a 2.0 meg még jobb.
VW 1.6 dízel is a 7-es DSG-vel fürge, 2.0 meg több mint elég.
Ez a kettőstömegűtől félni dolog... hát, lehet, de nem érdemes. Minden újabb kocsit szervizelni drága, ha nem a Pistabá szervizeli a tescos olajjal, meg a gagyi utángyártottal.

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 15., szerda 18:18
Szerző: _Bushido_
Marky írta:
_Bushido_ írta: 6 éve van meg a jelenlegi kocsim. 2013as évjárat. Jóformán 90%ban én is autópályán és országúton használtam (Bécs, Pest, Balaton, és hasonlók).
Emiatt is kéne újra dízel, mert nem városi autó.
Tudom, hogy nem mindegy ki hol használja a kocsit, de ez a hirdetésekbe szerintem sose írják bele. Talán 1 kivétel volt: ismerőssel jött szembe egy hirdetés, fél millió feletti km volt a kocsiban, de területi képviselő volt a tulaj, végig autópályázott Magyarország területén. Meg is vették.
Joautókat köszi, átnézem azt is.
2013-as, szoval normal allapotaban most kb. 2-4m Ft lehet az erteke. Mi a keret? Mi a terv?
Egy 2-3 evvel fiatalabbra valoszinuleg rafizetes csak lecserelni, mert az csak egy ismeretlen auto, rengeteg rejtett koltseggel. Ahol megerheti elgondolkozni az a 2018-2020-as evjarat, ott mar jottek be olyan technologiak, amik adhatnak pluszt. 7 ev alatt egy dizellel alsohangon mennek 7*35k km-t, szoval a kilometerora 250k folott lesz, kulonben vagy visszatekert, vagy rovidtavokra hasznaltak es a tenyleges elhasznalodasa sokkal magasabb.
De amugy sem kilometer alapjan kell autot venni. Vannak szolgaltatok, akik kimennek, korbemerik az autot, megnezik a motorteret, kiprobaljak es irnak egy jelentest. Valoszinuleg meg egy jovobeni javitasi tervet is tudnak adni.
Visszatérve a korábbi témára.
Még egyelőre azóta is terítéken van.
Szóval pár korábbi kérdésre válaszolva:
- A terv max 5 millióért venni.
- A terv az, hogy pl német kocsit nem.
- A jelenlegi Hyundaial tökéletesen meg vagyok elégedve, egyetlen "gondja", hogy "csak" 1,4es motor van benne, nem 1,6os. Amikor ezt vettem, néztem az 1,6ost is, de az értelemszerűen drágább volt, min 1 millióval. Így sajnos nem tudtam megvenni. Bár utólag belegondolva, lehetett volna kölcsönkérni - ahogy egyik ismerős is tette most nyáron: szintén 5 millió volt a keret, de végül egy Tucsont vettek az asszonynak, hogy magasan üljön, és kilásson előre rendesen. A szőlük adtak hozzá 2m-t.
- Főleg Hyundai és Kia autókban gondolkodok. Nekem és a környezetemben lévőknek sincsen semmi gondjuk ezekkel a márkákkal, bár főleg előbbi van mindenkinek.
- Ezzel a km óra állással nem feltétlen értek egyet. Megnéztem Használtautón külön leszűkítve a dízelre és a benzinesre. Ahogy láttam, benzinesből rengeteg opció lenne kevés km-el, mivel azokat nem hosszú távra, ingázni használják szerintem. Nagyon sok benzines van 150e km alatt, sőt, 100e alatt is akad. Aki ingázik, vagy nagyobb távokra használja, az szerintem dízelt vesz.
Néztem az újabb fajtákat is, de néhányban elég furcsa középen a monitor, és ha lehet, még egy darabig nem szeretnék olyat. Mondják, hogy ne telefonozz a kocsiban vezetés közben, de a kijelzőben keresgélj a menüben, mi? A gombokkal és tekerőkkel felszerelt kocsiban menet közben oda se néz az ember, tudja mi hol van és nyom / teker rajta párat és kész. Plusz az új tipusokban (többen is) van már kettőstömegű. pl most cseréltem a sajátomban kuplungot, ha lett volna kettőstömegű, akkor + fél milliós összeg jött volna hozzá.
Egy szó mint száz, azért is nézelődök ebben az életkorban, 2015-2016, mert egy aféle korrekciónak szánom, hogy anno nem volt pénz az 1,6os dízelre, most lenne.

Találtam egy számomra megfelelő 1,6os fullos Kia Ceedet, kb minden megvolt benne, a legnagyobb motorral, amivel lehetett kapni, és felszereltségügyileg is. De mivel ugye Debrecenben volt, nem tudtam csak úgy elmenni megnézni. Ahogy tanácsolta itt is valaki, és itthon is egyik haver mondta, hogy ő is így tett autóvásárlásokkor, elküldtem Debrecenbe egy szakit, hogy nézze meg, ellenőrizze le. Egy elég részletes leírást, 50+ képet és pár videót is készített a járó motorról. Ez alapján kiderült, hogy kapásból a hátsó féktárcsák és betétek cserések, a rajta lévő gumik 3 mm-esek, csere. és a motornak valami fura hangja van. Ő se tudta megmondani. 4,5 millió volt, alapból is sokalltam, de így meg főleg. Úgyhogy hagytam.

Most van egy másik, de persze hogy ez is keleten, Nyíregyházán, 2016/2, nemrégi hírdetés, ez "csak" 3,9M. Ceedhez képest nincsen benne tolatókamera, de nekem nem is kimondottan kell az. És itt vanak lehetőségek arra, hogy különböző garancia pakkokat vásárolj a kocsihoz. Egy éves alapból jár a rejtett hibák esetére. 1 év kiterjesztett fullos fajta 120e, 2 éves fullos garancia 190e. Elég kecsegtető ez így.

Van fent pár 2018-2020as, de mind alacsonyan felszerelt.

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 9., csütörtök 16:01
Szerző: lestat
https://24.hu/belfold/2025/10/08/mentos ... utallomas/


Magyarorszag 2025 :roll:

Van egy erzesem nem az elso eset hogy pufolte a betegeket.

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 5., vasárnap 17:53
Szerző: sebydani
Szintén. A sört én is szeretem, amúgy :kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 5., vasárnap 17:48
Szerző: Realista24
EmbroZZ írta: Ha van köztetek akinek van szabad 2 perce, légyszi szavazzon egyet kedves kollégámra, Bleich Lászlóra! Tök megérdemli, nekem pedig egy tálca söröm múlik rajta!
https://www.surveymonkey.com/r/DBT2MRQ
Jelszó: Bgyh2025!

Nagyon köszi, skacok! :salute: :salute:
Pipa.

Re: OFF

Elküldve: 2025. október 5., vasárnap 17:47
Szerző: EmbroZZ
Ha van köztetek akinek van szabad 2 perce, légyszi szavazzon egyet kedves kollégámra, Bleich Lászlóra! Tök megérdemli, nekem pedig egy tálca söröm múlik rajta!
https://www.surveymonkey.com/r/DBT2MRQ
Jelszó: Bgyh2025!

Nagyon köszi, skacok! :salute: :salute:

Re: OFF

Elküldve: 2025. szeptember 22., hétfő 7:59
Szerző: jack95hun
Sziasztok!

Jelezni szeretném, hogy ismét aktivizálom magam Facebookon és Instagramon is (sajnos személyes okok miatt az utóbbi pár hónapban nem tudtam foglalkozni vele).

Szóval ha van kedvetek, nyugodtan gyertek oda IS beszélgetni, vitázni, diskurálni a témákról, jól jönne az algoritmusnak egy kis support, ennyi kihagyás után. :salute:

https://www.instagram.com/madridom/
https://www.facebook.com/madridom/?locale=hu_HU

Re: OFF

Elküldve: 2025. szeptember 10., szerda 11:37
Szerző: hehetheoriginal
Halfkey írta: A madridom fórum 7/24 szórakoztat :D Megpihentek a kiserik napok a Politika topikban, most beindulnak a heheszakértőúr napok az összes többiben :D
Vege a szabinak, munkaido van, ugyhogy gyakrabban vagyok :kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2025. szeptember 10., szerda 11:35
Szerző: Halfkey
A madridom fórum 7/24 szórakoztat :D Megpihentek a kiserik napok a Politika topikban, most beindulnak a heheszakértőúr napok az összes többiben :D

Re: OFF

Elküldve: 2025. szeptember 8., hétfő 9:19
Szerző: Marky
_Bushido_ írta: 6 éve van meg a jelenlegi kocsim. 2013as évjárat. Jóformán 90%ban én is autópályán és országúton használtam (Bécs, Pest, Balaton, és hasonlók).
Emiatt is kéne újra dízel, mert nem városi autó.
Tudom, hogy nem mindegy ki hol használja a kocsit, de ez a hirdetésekbe szerintem sose írják bele. Talán 1 kivétel volt: ismerőssel jött szembe egy hirdetés, fél millió feletti km volt a kocsiban, de területi képviselő volt a tulaj, végig autópályázott Magyarország területén. Meg is vették.
Joautókat köszi, átnézem azt is.
2013-as, szoval normal allapotaban most kb. 2-4m Ft lehet az erteke. Mi a keret? Mi a terv?
Egy 2-3 evvel fiatalabbra valoszinuleg rafizetes csak lecserelni, mert az csak egy ismeretlen auto, rengeteg rejtett koltseggel. Ahol megerheti elgondolkozni az a 2018-2020-as evjarat, ott mar jottek be olyan technologiak, amik adhatnak pluszt. 7 ev alatt egy dizellel alsohangon mennek 7*35k km-t, szoval a kilometerora 250k folott lesz, kulonben vagy visszatekert, vagy rovidtavokra hasznaltak es a tenyleges elhasznalodasa sokkal magasabb.
De amugy sem kilometer alapjan kell autot venni. Vannak szolgaltatok, akik kimennek, korbemerik az autot, megnezik a motorteret, kiprobaljak es irnak egy jelentest. Valoszinuleg meg egy jovobeni javitasi tervet is tudnak adni.

Re: OFF

Elküldve: 2025. szeptember 8., hétfő 8:51
Szerző: Realista24
Galacticos írta:
_Bushido_ írta: 6 éve van meg a jelenlegi kocsim. 2013as évjárat. Jóformán 90%ban én is autópályán és országúton használtam (Bécs, Pest, Balaton, és hasonlók).
Emiatt is kéne újra dízel, mert nem városi autó.
Tudom, hogy nem mindegy ki hol használja a kocsit, de ez a hirdetésekbe szerintem sose írják bele. Talán 1 kivétel volt: ismerőssel jött szembe egy hirdetés, fél millió feletti km volt a kocsiban, de területi képviselő volt a tulaj, végig autópályázott Magyarország területén. Meg is vették.
Joautókat köszi, átnézem azt is.
De ez meg mindig nem segit abban hogy most milyen kocsit nezel, meg mennyiert. :)
Legalapvetobb kerdeseknel kezdenem.
Mi baja a mostani autonak, hogy le kell cserelni?
Mennyit hasznalja az ember evente?
Kiszamolta-e mar a varhato szervizkoltsegeket, dizel es benniznes eseten a varhato hasznalat mellett.
Es nyilvan, mi a keret?

Re: OFF

Elküldve: 2025. szeptember 8., hétfő 8:38
Szerző: Galacticos
_Bushido_ írta: 6 éve van meg a jelenlegi kocsim. 2013as évjárat. Jóformán 90%ban én is autópályán és országúton használtam (Bécs, Pest, Balaton, és hasonlók).
Emiatt is kéne újra dízel, mert nem városi autó.
Tudom, hogy nem mindegy ki hol használja a kocsit, de ez a hirdetésekbe szerintem sose írják bele. Talán 1 kivétel volt: ismerőssel jött szembe egy hirdetés, fél millió feletti km volt a kocsiban, de területi képviselő volt a tulaj, végig autópályázott Magyarország területén. Meg is vették.
Joautókat köszi, átnézem azt is.
De ez meg mindig nem segit abban hogy most milyen kocsit nezel, meg mennyiert. :)

Re: OFF

Elküldve: 2025. szeptember 8., hétfő 8:33
Szerző: _Bushido_
6 éve van meg a jelenlegi kocsim. 2013as évjárat. Jóformán 90%ban én is autópályán és országúton használtam (Bécs, Pest, Balaton, és hasonlók).
Emiatt is kéne újra dízel, mert nem városi autó.
Tudom, hogy nem mindegy ki hol használja a kocsit, de ez a hirdetésekbe szerintem sose írják bele. Talán 1 kivétel volt: ismerőssel jött szembe egy hirdetés, fél millió feletti km volt a kocsiban, de területi képviselő volt a tulaj, végig autópályázott Magyarország területén. Meg is vették.
Joautókat köszi, átnézem azt is.