Re: OFF
Elküldve: 2024. október 10., csütörtök 10:20
Egészségükre.
Max kirak a főnök.weah írta:Most szexvideót Linkeljek ide be? lehet?reeed_ati írta:
Linket meg majd a postás hozza?![]()
Ez facebookja:https://www.facebook.com/KaraarslanElif/
Most szexvideót Linkeljek ide be? lehet?reeed_ati írta:Linket meg majd a postás hozza?weah írta: Törökországban kiszivárgott egy videó ahol a 61 éves játékvezetők ellenőre dugja hátulról a 24 éves Elif Karaarslan női játékvezetőt.Elég jóféle csaj.Az ellenőr már beismerte(le se tagadhatná mert látszik teljesen az arca) a csaj még tagad,de tuti hogy ő az.Rajta napszemüveg van miközben dolgozza az öreg![]()
![]()
Linket meg majd a postás hozza?weah írta: Törökországban kiszivárgott egy videó ahol a 61 éves játékvezetők ellenőre dugja hátulról a 24 éves Elif Karaarslan női játékvezetőt.Elég jóféle csaj.Az ellenőr már beismerte(le se tagadhatná mert látszik teljesen az arca) a csaj még tagad,de tuti hogy ő az.Rajta napszemüveg van miközben dolgozza az öreg![]()
Akkor ne ilyenben gondolkodjgutihaz14 írta: koszi a velemenyeket.
sajnos nincs benzinesre lehetoseg. ez a ketto van eladasra vagy kell vagy nem. alapbol nem keresek autot
Erre vegyel egy elektromost. Benzinesek kozott sem uszod meg a problemakat, mert a mai turbos motorok ugyanugy szenvednek, ha rovid tavokra hasznaljak. Ha jo aron hozzajutsz, jo allapotban van es ralocsolsz kb. 1m korul, akkor a dizellel is el leszel jo sokaig. De akkor ki kell cserelni a teljes uzemanyagrendszert.gutihaz14 írta: főleg bp-n használnám, párszor évente balaton és egyéb vidéki helyek,
regenerálódásnak ez mennyire szar így a városi autókázás?
Szerintem halál. Főleg a rövid utak.gutihaz14 írta: főleg bp-n használnám, párszor évente balaton és egyéb vidéki helyek,
regenerálódásnak ez mennyire szar így a városi autókázás?
Mindig van másgutihaz14 írta:ja most utánanéztem és az ambition nem az alja. az a 2. szint. az active az alap.Nika91127 írta:
Érdemes nem ambitiont venni.
Próbáld ki, ha elég neked az 1.6, és nagyon olcsó, lekövethető szerviz+számlák, akkor megvehető.
ez van, vagy jó az ambition nekem vagy nincs más![]()
ja most utánanéztem és az ambition nem az alja. az a 2. szint. az active az alap.Nika91127 írta:Érdemes nem ambitiont venni.gutihaz14 írta: lehetőségem van venni jól árazott 2016-os superbet, kombi 290k km vagy sedan 250k km-rel.
manuál 6 seb váltó. ambition tehát alap felszereltségi szintűek.
1.6 TDI mindkettő. van valakinek jó/rossz tapasztalata ezekkel?
Próbáld ki, ha elég neked az 1.6, és nagyon olcsó, lekövethető szerviz+számlák, akkor megvehető.
Érdemes nem ambitiont venni.gutihaz14 írta: lehetőségem van venni jól árazott 2016-os superbet, kombi 290k km vagy sedan 250k km-rel.
manuál 6 seb váltó. ambition tehát alap felszereltségi szintűek.
1.6 TDI mindkettő. van valakinek jó/rossz tapasztalata ezekkel?
Hát... autó és autó féktávja közt is nagy a különbség. És azért a magyar műszaki tudjuk milyen korrput.Marky írta:Mindketto szabalytalan, az egyiknek az utra se lenne szabad gurulnia, a masiknak pedig versenypalyan a helye, nem kozuton.Nika91127 írta: Szerintem az autók "karbantartásától" is függ, hogy mennyi a fékút.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.
Viszont muszakilag a kozlekedesre alkalmas autoval 50-nel sokkal rovidebb uton lehet 0-ra fekezni, mint 70-rol. Ez teny, a fizikat nem lehet meghazudtolni, meg a nagy Elon Musknak sem sikerul![]()
Az utobbi idoben szerencsere mar nem kell napi szinten autoznom, de meg igy is eleg gyakori az olyan szituacio, amikor a "forgalom ritmusaval gyorshajto" csak azert nem tori romma magat, vagy a kornyezetet, mert en a szabalykoveto beengedem magam ele, vagy esetleg fekezek is.
Az autopalyak is veszelyes helyek, de az 1-2-3 szamjegyu kozutakon konkretan halalfelelmem van, mert mindent en se tudok kivedeni.
Az a baj, hogy a szabalyokat nem a buntetessel lehet betartatni, hanem azzal, ha az uj belepok mar eleve nem is szegik meg azokat. Ehhez viszont tarsadalmi szintu valtozas kene, mert jelenleg a szabalyok csak disznek vannak, legyen az KRESZ, adozas, vagy barmi.
Mindketto szabalytalan, az egyiknek az utra se lenne szabad gurulnia, a masiknak pedig versenypalyan a helye, nem kozuton.Nika91127 írta: Szerintem az autók "karbantartásától" is függ, hogy mennyi a fékút.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.