Oldal: 105 / 2212

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 10., csütörtök 10:20
Szerző: istimester
Egészségükre.

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 9., szerda 21:16
Szerző: reeed_ati
weah írta:
reeed_ati írta:

Linket meg majd a postás hozza? :D
Most szexvideót Linkeljek ide be? lehet?
Ez facebookja:https://www.facebook.com/KaraarslanElif/
Max kirak a főnök. :D
Fiatalok úgysem járnak fel ide, elég öreg már ez a fórum.. :mrgreen:
De elég ennyi is, azt látom, hogy tehetséges a hölgy. :kalapos:

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 9., szerda 21:08
Szerző: weah
reeed_ati írta:
weah írta: Törökországban kiszivárgott egy videó ahol a 61 éves játékvezetők ellenőre dugja hátulról a 24 éves Elif Karaarslan női játékvezetőt.Elég jóféle csaj.Az ellenőr már beismerte(le se tagadhatná mert látszik teljesen az arca) a csaj még tagad,de tuti hogy ő az.Rajta napszemüveg van miközben dolgozza az öreg :D
Linket meg majd a postás hozza? :D
Most szexvideót Linkeljek ide be? lehet?
Ez facebookja:https://www.facebook.com/KaraarslanElif/

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 9., szerda 21:06
Szerző: reeed_ati
weah írta: Törökországban kiszivárgott egy videó ahol a 61 éves játékvezetők ellenőre dugja hátulról a 24 éves Elif Karaarslan női játékvezetőt.Elég jóféle csaj.Az ellenőr már beismerte(le se tagadhatná mert látszik teljesen az arca) a csaj még tagad,de tuti hogy ő az.Rajta napszemüveg van miközben dolgozza az öreg :D
Linket meg majd a postás hozza? :D

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 9., szerda 21:03
Szerző: weah
Törökországban kiszivárgott egy videó ahol a 61 éves játékvezetők ellenőre dugja hátulról a 24 éves Elif Karaarslan női játékvezetőt.Elég jóféle csaj.Az ellenőr már beismerte(le se tagadhatná mert látszik teljesen az arca) a csaj még tagad,de tuti hogy ő az.Rajta napszemüveg van miközben dolgozza az öreg :D

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 9., szerda 6:55
Szerző: Nika91127
gutihaz14 írta: koszi a velemenyeket.

sajnos nincs benzinesre lehetoseg. ez a ketto van eladasra vagy kell vagy nem. alapbol nem keresek autot
Akkor ne ilyenben gondolkodj :)

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 22:07
Szerző: gutihaz14
koszi a velemenyeket.

sajnos nincs benzinesre lehetoseg. ez a ketto van eladasra vagy kell vagy nem. alapbol nem keresek autot

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 21:58
Szerző: nmate
Ja, csatlakozom, dieselt erre biztosan ne. Japó szívó, vagy elektromos, ha van hol tölteni.

Nekem is 2.0 cr van, de Budapestet csak addig lát, amíg kierek vele a városból, utána 100km pálya, 40km közút.

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 21:38
Szerző: Babinho
Inkább benzin, automata. A skoda ambiton jó, de inkább adj le a kategóriából (superb) és legyen kevesebb km.

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 21:37
Szerző: Marky
gutihaz14 írta: főleg bp-n használnám, párszor évente balaton és egyéb vidéki helyek,

regenerálódásnak ez mennyire szar így a városi autókázás?
Erre vegyel egy elektromost. Benzinesek kozott sem uszod meg a problemakat, mert a mai turbos motorok ugyanugy szenvednek, ha rovid tavokra hasznaljak. Ha jo aron hozzajutsz, jo allapotban van es ralocsolsz kb. 1m korul, akkor a dizellel is el leszel jo sokaig. De akkor ki kell cserelni a teljes uzemanyagrendszert.

Az 1.6 CRTDI-vel mentem par hosszabb utat, eleg korrektul tud fogyasztani, de 130 korul erezhetoen elfogy az ero belole es eleg hangos lett. En 2.0 CRTDI-t keresnek, a nagyobb kasztnihoz kell a tobb ero, hogy kenyelmesen lehessen utazni.

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 21:27
Szerző: Nika91127
gutihaz14 írta: főleg bp-n használnám, párszor évente balaton és egyéb vidéki helyek,

regenerálódásnak ez mennyire szar így a városi autókázás?
Szerintem halál. Főleg a rövid utak.
Nekem 2.0 crtdi van, városban 150-180kmenként regenerál(na). Kint 500-600. Nem szereti.

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 21:09
Szerző: gutihaz14
főleg bp-n használnám, párszor évente balaton és egyéb vidéki helyek,

regenerálódásnak ez mennyire szar így a városi autókázás?

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 21:02
Szerző: Nika91127
gutihaz14 írta:
Nika91127 írta:

Érdemes nem ambitiont venni.
Próbáld ki, ha elég neked az 1.6, és nagyon olcsó, lekövethető szerviz+számlák, akkor megvehető.
ja most utánanéztem és az ambition nem az alja. az a 2. szint. az active az alap.

ez van, vagy jó az ambition nekem vagy nincs más :D
Mindig van más :)
Ki kell próbálni, bele kell ülni. Nem lesz egy erős tank, de nagy és eljársz majd vele 5-5.5 liter go-val.

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 20:58
Szerző: gutihaz14
Nika91127 írta:
gutihaz14 írta: lehetőségem van venni jól árazott 2016-os superbet, kombi 290k km vagy sedan 250k km-rel.

manuál 6 seb váltó. ambition tehát alap felszereltségi szintűek.


1.6 TDI mindkettő. van valakinek jó/rossz tapasztalata ezekkel?
Érdemes nem ambitiont venni.
Próbáld ki, ha elég neked az 1.6, és nagyon olcsó, lekövethető szerviz+számlák, akkor megvehető.
ja most utánanéztem és az ambition nem az alja. az a 2. szint. az active az alap.

ez van, vagy jó az ambition nekem vagy nincs más :D

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 20:54
Szerző: Nika91127
gutihaz14 írta: lehetőségem van venni jól árazott 2016-os superbet, kombi 290k km vagy sedan 250k km-rel.

manuál 6 seb váltó. ambition tehát alap felszereltségi szintűek.


1.6 TDI mindkettő. van valakinek jó/rossz tapasztalata ezekkel?
Érdemes nem ambitiont venni.
Próbáld ki, ha elég neked az 1.6, és nagyon olcsó, lekövethető szerviz+számlák, akkor megvehető.

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 20:39
Szerző: Yazid
Sokszor ki volt vesézve ez az auto tema itt. Kinek a pap kinek a paplan. Ha szerencséd van, ezek olyan kocsik amik túl vannak 1-2 nagyobb javításon ennyi kmrel

Csak a szokásos szutyok dizel problemak. Cr rendszer komplett plusz dpf, olyan zsákbamacska ez, nem lehet jót tanácsolni. Én biztos nem adnék ennyi kmrel, 10éves kocsiért 5-6milliót(tippcsak)

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 20:29
Szerző: gutihaz14
lehetőségem van venni jól árazott 2016-os superbet, kombi 290k km vagy sedan 250k km-rel.

manuál 6 seb váltó. ambition tehát alap felszereltségi szintűek.


1.6 TDI mindkettő. van valakinek jó/rossz tapasztalata ezekkel?

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 20:13
Szerző: Nika91127
Marky írta:
Nika91127 írta: Szerintem az autók "karbantartásától" is függ, hogy mennyi a fékút.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.
Mindketto szabalytalan, az egyiknek az utra se lenne szabad gurulnia, a masiknak pedig versenypalyan a helye, nem kozuton.
Viszont muszakilag a kozlekedesre alkalmas autoval 50-nel sokkal rovidebb uton lehet 0-ra fekezni, mint 70-rol. Ez teny, a fizikat nem lehet meghazudtolni, meg a nagy Elon Musknak sem sikerul :lol:

Az utobbi idoben szerencsere mar nem kell napi szinten autoznom, de meg igy is eleg gyakori az olyan szituacio, amikor a "forgalom ritmusaval gyorshajto" csak azert nem tori romma magat, vagy a kornyezetet, mert en a szabalykoveto beengedem magam ele, vagy esetleg fekezek is.
Az autopalyak is veszelyes helyek, de az 1-2-3 szamjegyu kozutakon konkretan halalfelelmem van, mert mindent en se tudok kivedeni.

Az a baj, hogy a szabalyokat nem a buntetessel lehet betartatni, hanem azzal, ha az uj belepok mar eleve nem is szegik meg azokat. Ehhez viszont tarsadalmi szintu valtozas kene, mert jelenleg a szabalyok csak disznek vannak, legyen az KRESZ, adozas, vagy barmi.
Hát... autó és autó féktávja közt is nagy a különbség. És azért a magyar műszaki tudjuk milyen korrput.

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 19:29
Szerző: nmate
Amúgy az is milyen már, hogy a csilliárd lóerős rsq5 vezethető ugyanazzal a jogsival, amit megcsinálsz egy Suzuki Swifttel.

Re: OFF

Elküldve: 2024. október 8., kedd 19:29
Szerző: Marky
Nika91127 írta: Szerintem az autók "karbantartásától" is függ, hogy mennyi a fékút.
Lehet egy 50el közlekedő 80 éves baba kopott 16 eves gumikon, elkopott fekekkel lassabban áll meg, mint a 35 eves, 80al kozlekedo Q5 audi, a premium evszaknak megfelelo gumikon.
Mindketto szabalytalan, az egyiknek az utra se lenne szabad gurulnia, a masiknak pedig versenypalyan a helye, nem kozuton.
Viszont muszakilag a kozlekedesre alkalmas autoval 50-nel sokkal rovidebb uton lehet 0-ra fekezni, mint 70-rol. Ez teny, a fizikat nem lehet meghazudtolni, meg a nagy Elon Musknak sem sikerul :lol:

Az utobbi idoben szerencsere mar nem kell napi szinten autoznom, de meg igy is eleg gyakori az olyan szituacio, amikor a "forgalom ritmusaval gyorshajto" csak azert nem tori romma magat, vagy a kornyezetet, mert en a szabalykoveto beengedem magam ele, vagy esetleg fekezek is.
Az autopalyak is veszelyes helyek, de az 1-2-3 szamjegyu kozutakon konkretan halalfelelmem van, mert mindent en se tudok kivedeni.

Az a baj, hogy a szabalyokat nem a buntetessel lehet betartatni, hanem azzal, ha az uj belepok mar eleve nem is szegik meg azokat. Ehhez viszont tarsadalmi szintu valtozas kene, mert jelenleg a szabalyok csak disznek vannak, legyen az KRESZ, adozas, vagy barmi.