Oldal: 916 / 2197
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 11., vasárnap 21:10
Szerző: csababarca
El Sie7e írta:
az összefogásdosdi első korben csúnyán megbukott, bántóan lesimázta ezt a fidesz
kb ennyi értelme is van az egésznek
lesimázástól messze volt azért.
meg kell próbálni '22ben így, máshogy még ennyi esély sem lesz.
kétharmadot hátha meg lehet akadályozni, az már jó út lehet.
viszont ha még azt sem, akkor a Gyurcsány-féle ellenzéket félre kell söpörni, ez az utolsó dobásuk.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 11., vasárnap 21:05
Szerző: El Sie7e
az összefogásdosdi első korben csúnyán megbukott, bántóan lesimázta ezt a fidesz
kb ennyi értelme is van az egésznek
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 11., vasárnap 11:51
Szerző: alexoxladjackoxi
Ha előfizetéses, akkor jó lesz a sport365-ös stream is.

Re: OFF
Elküldve: 2020. október 11., vasárnap 11:27
Szerző: Tottinho
alexoxladjackoxi írta:
Tottinho írta:
Ha az Arena4 oldalára regisztrálok, akkor minden sportot amit közvetítenek tudok élőben nézni?
Ez engem is érdekelne, de mintha valahol azt olvastam volna, hogy már megszűnt az online közvetítés. Pedig a MotoGP miatt én is akarnám nézni, aztán tegnap nagyot néztem, hogy sehol semmi.
Utánanéztem közben,
októbertől megszűnt a MotoGP élő közvetítése online. Viszont a cikkbe van ez az
Itt/Ott TV link, regisztráció után lehet nézni az Arena4-et (valamint több más magyar adót is).
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 11., vasárnap 11:06
Szerző: alexoxladjackoxi
Tottinho írta:
Ha az Arena4 oldalára regisztrálok, akkor minden sportot amit közvetítenek tudok élőben nézni?
Ez engem is érdekelne, de mintha valahol azt olvastam volna, hogy már megszűnt az online közvetítés. Pedig a MotoGP miatt én is akarnám nézni, aztán tegnap nagyot néztem, hogy sehol semmi.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 11., vasárnap 10:53
Szerző: Tottinho
Ha az Arena4 oldalára regisztrálok, akkor minden sportot amit közvetítenek tudok élőben nézni?
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 19:57
Szerző: Sierra
M1Ö írta:Főként a szervizelés miatt kérdezem, hogy mennyire költséges.
Minden az előző tulajtól függ. Viszont arra számíts, hogy egy 5-6 éves autóhoz minden drága lesz. Nekem a 16 éves Mondeomhoz is vannak szép árak alkatrészekben. Érdemes kiolvastatni mindenképpen, meg átnézetni. Megér 10 ezer Forintot, hogy aztán megspórolj többszázezret. Dízelnél az a baj, ha vmi betérdel, az költséges. Porlasztók, magasnyomású szivattyú, részecskeszűrő, mind több százezres mulatság darabonként. Automata váltó felújítás szintén. És akkor még a kettőstömegű + kuplungszett meg se lett említve. Benzinesnél kb nincs hibalehetőség, max a gyújtás csere, de mindegyiknél olcsóbb.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 18:34
Szerző: M1Ö
Köszi srácok! Főként a szervizelés miatt kérdezem, hogy mennyire költséges. Mert ha selejtes a széria, akkor felejtős. De amúgy meg szerelem első látásra, oda vissza vagyok a külsejétől belsejétől. Az nem lenne probléma ha többet eszik a túlsulyozás miatt, meg hogy nem úgy uarap esetleg. A motorikus meg váltós problémák miatt tartok.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 18:22
Szerző: Sierra
Nika91127 írta:2 MK3-asunk volt, egy facelift előtti 2.0 tdci, 5 sebességes, 430.000 km-nél összetörte egy része idióta (gyári volt a motor minden eleme). A másik egy utolsó szériás, 2007.03-ai 2.0 tdci volt, 410.000-el adtuk el, a motorhoz szintén nem nyúltunk.
A családban 2 MK4 volt/van, faterét 370.000-el adtuk el (bontatlan motor és GYÁRI KUPLUNG+LENDKERÉK). Nekem most egy 2013.decemberi MK4-em van, faternak meg MK5.
A lányoknál Skoda Superb és egy B6-os Passat.
aztaaa.

Akkor ti szeretitek a Mondeot. Amúgy sose értettem miért fikázzák a Fordokat. Nekünk a családban volt már 2 Sierra, 1 Escort meg most egy Mondeo és sose volt velük különösebb baj... igaz mind benzines, így kevesebb a hibaforrás is.
De azért nem semmi miket elmentek az mk3-jaid... azért mondom hogy minden a tulajokon múlik. A Delphi se térdel le, ha normálisan odafigyelnek az olajcserékre, negyed alá nem engednik a tankot stb stb. Durva, hogy mindegyik 400 fölött ment gyári cuccokkal. Viszont sajnos látom napiszinten mondeos csopikban, hogy nem ez a jellemző az mk3 tdci-kre. Sok lekotlott szar van. Enyém mondjuk 2.0 benzin, és egy csepp olajat sem eszik (hálistennek kifogtam), de még bejáratós, 264 ezer van benne.

Imádom, de azért egy turbófeltöltött dízel más... az a nyomaték, ahogy eltol alsó fordulaton ahh... Benzint meg forgathatod, megy szépen, de semmi

Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 18:17
Szerző: Nika91127
Sierra írta:
Jaja mk4 tdci már nem a rossz hírű mk3-ból ismert saját fejlesztésű common rail, ez már ismét PSA motor, sokkal kevésbé nyűgös. Igazából kb minden az előző tulajoktól függ. Dízelnél meg amúgy is több mindenre kell figyelni, kényesebb az egész rendszer mint a benzines társaik.
Nekem mk3 mondeom van, én azt is imádom, az mk4 lépett még egy szintet, modernebb és valamivel tágasabb is, nekem tuti az lesz a következő autóm.

De a powershiftet tényleg kerülni kell, duplakuplungos, drága a javítása stb.
2 MK3-asunk volt, egy facelift előtti 2.0 tdci, 5 sebességes, 430.000 km-nél összetörte egy része idióta (gyári volt a motor minden eleme). A másik egy utolsó szériás, 2007.03-ai 2.0 tdci volt, 410.000-el adtuk el, a motorhoz szintén nem nyúltunk.
A családban 2 MK4 volt/van, faterét 370.000-el adtuk el (bontatlan motor és GYÁRI KUPLUNG+LENDKERÉK). Nekem most egy 2013.decemberi MK4-em van, faternak meg MK5.
A lányoknál Skoda Superb és egy B6-os Passat.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 17:59
Szerző: Sierra
Jaja mk4 tdci már nem a rossz hírű mk3-ból ismert saját fejlesztésű common rail, ez már ismét PSA motor, sokkal kevésbé nyűgös. Igazából kb minden az előző tulajoktól függ. Dízelnél meg amúgy is több mindenre kell figyelni, kényesebb az egész rendszer mint a benzines társaik.
Nekem mk3 mondeom van, én azt is imádom, az mk4 lépett még egy szintet, modernebb és valamivel tágasabb is, nekem tuti az lesz a következő autóm.

De a powershiftet tényleg kerülni kell, duplakuplungos, drága a javítása stb.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 15:08
Szerző: Professore
Ha nem feltétlenül kell a nagyobb járgány (D osztály) akkor én a helyedben mérlegelnek egy Seat Leont (főképp kombi verzióban) 2.0 literes 150 pacis verzióban. Az is tágas, izgalmasabb és olcsóbb mint a Golf, műszakilag meg nagyjából ugyanaz. Vagy ha bevállalósabb vagy és D osztály, akkor esetleg Peugeot 508 facelift (talán 2015-től) ami amolyan németes francia jó dízel motorokkal, kényelmes es árban is jó szokott lenni...
A bőség zavara...bezzeg az átkosban könnyebb volt dönteni

Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 13:24
Szerző: Nika91127
Professore írta:
Nika91127 írta:
Vegyél egy széria végi MK4 Mondeot, 2.0 tdci, 163 pacisat, szigorúan a manuális váltóval, legalább Titanium felszereltséggel. Legjobb volt anno a kategóriában, a használtak is jól öregednek. Sajnos a legfiatalabb is 2014-es, és sok a kintről behozott hulladék, ami PowerShift-es (kerülni).
Ha mindenképp automatát akarsz, akkor VW csoport, 6 sebességes DSG váltó (2.0 CRTDI Octavia, Passat, Superb).
Ez úgy korrekt. Annyi hogy a DSG is ha nem volt olajcsere rendesen elvégezve akkor necces lehet de tény hogy az egyik legjobb automata rendszer. Mondeo korrekt autó, szerintem kicsit túl feszes a futómű (ráz) de cserébe "sportosabban" vezethető, hely van benne dögivel, kicsit a műszerfal ergonomiaja és az anyagminőség szerintem egy picit elmarad a konkurenciához képest de egyáltalán nem gáz. Érdemes több modellt megnézni, kipróbálni és aztán dönteni.
Jaja, a DSG-nél bajos volt, ha elfelejtették a váltóolajcserét. Elvileg a 6 sebességes verzió "biztosabb", mint a későbbi 7 sebességes. A 2.0 CRTDI viszont elég patent motor. Összehasonlítva, nekem valamiért a 2.0 TDCI motor jobban bejön (van mindkettő a családban).
A Mondeo anyagminősége megosztó, nekem Titanium van, a bőrülés kényelmes, nem mállik sehol, ahol kell "puha". Egyedül a nagykijelzős rádió fényereje és minősége gyenge (ugye ez 2007-es fejlesztés, azóta nem nagyon változott), de együtt lehet vele élni. A futómű elég feszes, de cserébe elég jó kanyarsebességre képes a kocsi, a méreteihez képest. Az 5 ajtósomba a hátsó sort lehajtva, befért a 200x160-as IKEA-s ágy, rácsokkal, mindennel együtt.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 13:17
Szerző: Professore
Nika91127 írta:
Vegyél egy széria végi MK4 Mondeot, 2.0 tdci, 163 pacisat, szigorúan a manuális váltóval, legalább Titanium felszereltséggel. Legjobb volt anno a kategóriában, a használtak is jól öregednek. Sajnos a legfiatalabb is 2014-es, és sok a kintről behozott hulladék, ami PowerShift-es (kerülni).
Ha mindenképp automatát akarsz, akkor VW csoport, 6 sebességes DSG váltó (2.0 CRTDI Octavia, Passat, Superb).
Ez úgy korrekt. Annyi hogy a DSG is ha nem volt olajcsere rendesen elvégezve akkor necces lehet de tény hogy az egyik legjobb automata rendszer. Mondeo korrekt autó, szerintem kicsit túl feszes a futómű (ráz) de cserébe "sportosabban" vezethető, hely van benne dögivel, kicsit a műszerfal ergonomiaja és az anyagminőség szerintem egy picit elmarad a konkurenciához képest de egyáltalán nem gáz. Érdemes több modellt megnézni, kipróbálni és aztán dönteni.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 13:08
Szerző: Nika91127
Vegyél egy széria végi MK4 Mondeot, 2.0 tdci, 163 pacisat, szigorúan a manuális váltóval, legalább Titanium felszereltséggel. Legjobb volt anno a kategóriában, a használtak is jól öregednek. Sajnos a legfiatalabb is 2014-es, és sok a kintről behozott hulladék, ami PowerShift-es (kerülni).
Ha mindenképp automatát akarsz, akkor VW csoport, 6 sebességes DSG váltó (2.0 CRTDI Octavia, Passat, Superb).
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 12:57
Szerző: Professore
Nika91127 írta:
Marky írta:
Nem ez az a Insignia, ami brutalisan nehezre sikerult, cserebe a futomu alultervezett? Bocsi, ha hulyeseget mondok, de remlik valami.
Ha elerheto kozelsegben van, akkor probald ki, nezd meg. Az automata valto rangat, ugral, fel-ala valtogat, nem lehet megallni vele, ha haldoklik.
A 2013-as modellfrissítéssel elvileg nagymértékben csökkent a súly, onnantól már nem volt ezzel gond.
Amire figyelj: nagy gáznál ne kormoljon, ne dobjon hibát gyorsításnál 3-4-5-6-ban. Érdemes elvinni átnézetni valami független szervizbe.
A 2013-as facelift sajnos a túlsúly problémát nem oldotta meg, ami változott az motorpaletta kicsit illetve a műszerfal lett jobb és kezelhetőbb na meg kívül volt pár optikai változtatás szerintem szebb lett... A kövi generációs Insignia már a súly téren is előrelépés volt de az egy másik story.
Mondjuk ahogy már írtam ez a súlytöbblet sem katasztrófa de tény hogy azért vannak negatívumai.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 12:52
Szerző: Yazid
M1Ö írta:
Opel Insignia-ról nincs valakinek tapasztalata/ismerete? Kinéztem magamnak egyet, de gyanús, mert lassan egy éve nem vitte el senki. 2014-es, 2000-es cdti motoros, automata váltóval. Lehet, hogy ez egy hibás széria? Vagy az automata váltó miatt tartanak tőle?
rakás fos. így meg hogy automata kerüld el nagy ívben. km mennyi 200ezer? gondolom tetves dpf el van, csak bajos lesz pláne ha főleg városra veszed
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 12:51
Szerző: Professore
M1Ö írta:
Opel Insignia-ról nincs valakinek tapasztalata/ismerete? Kinéztem magamnak egyet, de gyanús, mert lassan egy éve nem vitte el senki. 2014-es, 2000-es cdti motoros, automata váltóval. Lehet, hogy ez egy hibás széria? Vagy az automata váltó miatt tartanak tőle?
Nos nekem J Astram van amivel meg vagyok elégedve forma de Insigniat nem nagyon vennék. A fő probléma az hogy túlsúlyos (akárcsak a J Astra) ez főképp az indulásnál érződik főleg emelkedő esetén, na meg a fogyasztásnál ill. hogy nagy batár de mégis a beltér és a csomagtartó szűkos a konkurenciához képest. Sőt az Astrához képest se sokkal tágasabb... Az automata se olyan kifinomult, a futómű ízlés kérdése szerintem azzal nincs különösebb baj. Főképp városi használatra nem ajánlanám, utazó autónak viszont kényelmes (első sorra értve).
Egyébként szerintem akinek nem annyira fontos a belső tér nagyasága egy fullos 4x4 faceliftes Insigniaval (ecoflex) boldog lehet. A 4x4 a súly miatt főleg télen hasznos. Szomszéd egy A6 Audi 4x4 cserélt OPC Line Insigniara pár éve mert tetszett neki a dizájn...kérdeztem hogy mennyire smakkol neki azt mondta hogy ok de télen hiányzott neki a 4x4. Aztán lecserélte egy 4x4 Insigniara és már megvan neki 2 éve. Pénze lenne lecserélni ha akarná (mondjuk ez a biturbós fullos Insignia ami azért bivaly eros).
Persze autókról van szó ezért ízlések és pofonok. Lehet az ember szerencsés és kifog egy problémás szériából is egy hibátlant és fordítva. Szerintem vidd el egy probakörre (város és országút) és ha rendben van az előélete és jól érzed magad benne akkor vedd meg. Még valami amire figyelj oda.... Opeles baromság volt hogy a hosszú olajcsere ciklust erőltették ami nem volt a legjobb ötlet. Szóval a szervízkönyvbe nézd meg az olajcsere periodusokat ha csak 30000 km körül volt a csere az nem a legjobb hír (lehet alkualap

).
Akárhogy is döntesz sok problémamentes km-t!
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 12:37
Szerző: Nika91127
Marky írta:
Nem ez az a Insignia, ami brutalisan nehezre sikerult, cserebe a futomu alultervezett? Bocsi, ha hulyeseget mondok, de remlik valami.
Ha elerheto kozelsegben van, akkor probald ki, nezd meg. Az automata valto rangat, ugral, fel-ala valtogat, nem lehet megallni vele, ha haldoklik.
A 2013-as modellfrissítéssel elvileg nagymértékben csökkent a súly, onnantól már nem volt ezzel gond.
Amire figyelj: nagy gáznál ne kormoljon, ne dobjon hibát gyorsításnál 3-4-5-6-ban. Érdemes elvinni átnézetni valami független szervizbe.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 10., szombat 10:51
Szerző: Marky
Nem ez az a Insignia, ami brutalisan nehezre sikerult, cserebe a futomu alultervezett? Bocsi, ha hulyeseget mondok, de remlik valami.
Ha elerheto kozelsegben van, akkor probald ki, nezd meg. Az automata valto rangat, ugral, fel-ala valtogat, nem lehet megallni vele, ha haldoklik.