OFF

Filmek, zenék, könyvek, off... Egyszóval minden más.
Avatar
csababarca
Hozzászólások: 4568
Csatlakozott: 2013. április 25., csütörtök 9:48
Kedvenc játékosaid: Messi, Iniesta, MBappé
Kedvenc csapatod: FC Barcelona,Pats,Saints,Celtics, GSW.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: csababarca » 2020. október 11., vasárnap 21:10

El Sie7e írta: az összefogásdosdi első korben csúnyán megbukott, bántóan lesimázta ezt a fidesz :|
kb ennyi értelme is van az egésznek
lesimázástól messze volt azért.

meg kell próbálni '22ben így, máshogy még ennyi esély sem lesz.
kétharmadot hátha meg lehet akadályozni, az már jó út lehet.

viszont ha még azt sem, akkor a Gyurcsány-féle ellenzéket félre kell söpörni, ez az utolsó dobásuk.
"Ma is itt ül lomhán, petyhüdten,
Fejét, jussát, szivét kobozzák
S ha nehányan nem kiáltoznánk,
Azt se tudná, hogy őt pofozzák."

Avatar
El Sie7e
Hozzászólások: 2831
Csatlakozott: 2013. április 26., péntek 18:20
Kedvenc játékosaid: Raúl
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: El Sie7e » 2020. október 11., vasárnap 21:05

az összefogásdosdi első korben csúnyán megbukott, bántóan lesimázta ezt a fidesz :|
kb ennyi értelme is van az egésznek
“Mindig emlékezz rá; a Real Madrid azért harcol, hogy megvédje a dicsőségét, a többi csapat pedig azért harcol, hogy felérjen a Real Madrid szintjére. Ez az igazság.”
egy 64 éves Real Madrid drukker

Avatar
alexoxladjackoxi
Hozzászólások: 2140
Csatlakozott: 2013. július 30., kedd 16:17
Kedvenc játékosaid: Wilshere, Lacazette, Koscielny,
Kedvenc csapatod: Arsenal

Re: OFF

HozzászólásSzerző: alexoxladjackoxi » 2020. október 11., vasárnap 11:51

Ha előfizetéses, akkor jó lesz a sport365-ös stream is. :mrgreen:

Avatar
Tottinho
Hozzászólások: 4355
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:29
Kedvenc játékosaid: Ramos, CR, Varane, Carvajal, Kroos, Totti.
Kedvenc csapatod: Real Madrid.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Tottinho » 2020. október 11., vasárnap 11:27

alexoxladjackoxi írta:
Tottinho írta: Ha az Arena4 oldalára regisztrálok, akkor minden sportot amit közvetítenek tudok élőben nézni?
Ez engem is érdekelne, de mintha valahol azt olvastam volna, hogy már megszűnt az online közvetítés. Pedig a MotoGP miatt én is akarnám nézni, aztán tegnap nagyot néztem, hogy sehol semmi.
Utánanéztem közben, októbertől megszűnt a MotoGP élő közvetítése online. Viszont a cikkbe van ez az Itt/Ott TV link, regisztráció után lehet nézni az Arena4-et (valamint több más magyar adót is).
!El mejor defensor y Capitán del mundo!
Sergio Ramos:Vesztes az, aki hátat fordít és menekül, ha nehézség éri.
"A döntőket nem lejátszani kell, hanem megnyerni."
Sergio Ramos - EL Capitan | CL Final Specialist

Avatar
alexoxladjackoxi
Hozzászólások: 2140
Csatlakozott: 2013. július 30., kedd 16:17
Kedvenc játékosaid: Wilshere, Lacazette, Koscielny,
Kedvenc csapatod: Arsenal

Re: OFF

HozzászólásSzerző: alexoxladjackoxi » 2020. október 11., vasárnap 11:06

Tottinho írta: Ha az Arena4 oldalára regisztrálok, akkor minden sportot amit közvetítenek tudok élőben nézni?
Ez engem is érdekelne, de mintha valahol azt olvastam volna, hogy már megszűnt az online közvetítés. Pedig a MotoGP miatt én is akarnám nézni, aztán tegnap nagyot néztem, hogy sehol semmi.

Avatar
Tottinho
Hozzászólások: 4355
Csatlakozott: 2013. április 13., szombat 22:29
Kedvenc játékosaid: Ramos, CR, Varane, Carvajal, Kroos, Totti.
Kedvenc csapatod: Real Madrid.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Tottinho » 2020. október 11., vasárnap 10:53

Ha az Arena4 oldalára regisztrálok, akkor minden sportot amit közvetítenek tudok élőben nézni?
!El mejor defensor y Capitán del mundo!
Sergio Ramos:Vesztes az, aki hátat fordít és menekül, ha nehézség éri.
"A döntőket nem lejátszani kell, hanem megnyerni."
Sergio Ramos - EL Capitan | CL Final Specialist

Avatar
Sierra
Hozzászólások: 9517
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 23:49

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Sierra » 2020. október 10., szombat 19:57

M1Ö írta:Főként a szervizelés miatt kérdezem, hogy mennyire költséges.
Minden az előző tulajtól függ. Viszont arra számíts, hogy egy 5-6 éves autóhoz minden drága lesz. Nekem a 16 éves Mondeomhoz is vannak szép árak alkatrészekben. Érdemes kiolvastatni mindenképpen, meg átnézetni. Megér 10 ezer Forintot, hogy aztán megspórolj többszázezret. Dízelnél az a baj, ha vmi betérdel, az költséges. Porlasztók, magasnyomású szivattyú, részecskeszűrő, mind több százezres mulatság darabonként. Automata váltó felújítás szintén. És akkor még a kettőstömegű + kuplungszett meg se lett említve. Benzinesnél kb nincs hibalehetőség, max a gyújtás csere, de mindegyiknél olcsóbb.

Avatar
M1Ö
Hozzászólások: 5841
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 6:36
Kedvenc játékosaid: Zidane; Modric, Isco, Ramos; Nagy Ádám; Özil, Xabi
Kedvenc csapatod: Real Madrid

Re: OFF

HozzászólásSzerző: M1Ö » 2020. október 10., szombat 18:34

Köszi srácok! Főként a szervizelés miatt kérdezem, hogy mennyire költséges. Mert ha selejtes a széria, akkor felejtős. De amúgy meg szerelem első látásra, oda vissza vagyok a külsejétől belsejétől. Az nem lenne probléma ha többet eszik a túlsulyozás miatt, meg hogy nem úgy uarap esetleg. A motorikus meg váltós problémák miatt tartok.
De Gea - Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo - Modric, Kroos, Verratti - Isco - Benzema, Agüero

Avatar
Sierra
Hozzászólások: 9517
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 23:49

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Sierra » 2020. október 10., szombat 18:22

Nika91127 írta:2 MK3-asunk volt, egy facelift előtti 2.0 tdci, 5 sebességes, 430.000 km-nél összetörte egy része idióta (gyári volt a motor minden eleme). A másik egy utolsó szériás, 2007.03-ai 2.0 tdci volt, 410.000-el adtuk el, a motorhoz szintén nem nyúltunk.
A családban 2 MK4 volt/van, faterét 370.000-el adtuk el (bontatlan motor és GYÁRI KUPLUNG+LENDKERÉK). Nekem most egy 2013.decemberi MK4-em van, faternak meg MK5.
A lányoknál Skoda Superb és egy B6-os Passat.
aztaaa. :D Akkor ti szeretitek a Mondeot. Amúgy sose értettem miért fikázzák a Fordokat. Nekünk a családban volt már 2 Sierra, 1 Escort meg most egy Mondeo és sose volt velük különösebb baj... igaz mind benzines, így kevesebb a hibaforrás is.

De azért nem semmi miket elmentek az mk3-jaid... azért mondom hogy minden a tulajokon múlik. A Delphi se térdel le, ha normálisan odafigyelnek az olajcserékre, negyed alá nem engednik a tankot stb stb. Durva, hogy mindegyik 400 fölött ment gyári cuccokkal. Viszont sajnos látom napiszinten mondeos csopikban, hogy nem ez a jellemző az mk3 tdci-kre. Sok lekotlott szar van. Enyém mondjuk 2.0 benzin, és egy csepp olajat sem eszik (hálistennek kifogtam), de még bejáratós, 264 ezer van benne. :D Imádom, de azért egy turbófeltöltött dízel más... az a nyomaték, ahogy eltol alsó fordulaton ahh... Benzint meg forgathatod, megy szépen, de semmi :D

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2020. október 10., szombat 18:17

Sierra írta: Jaja mk4 tdci már nem a rossz hírű mk3-ból ismert saját fejlesztésű common rail, ez már ismét PSA motor, sokkal kevésbé nyűgös. Igazából kb minden az előző tulajoktól függ. Dízelnél meg amúgy is több mindenre kell figyelni, kényesebb az egész rendszer mint a benzines társaik.
Nekem mk3 mondeom van, én azt is imádom, az mk4 lépett még egy szintet, modernebb és valamivel tágasabb is, nekem tuti az lesz a következő autóm. :D De a powershiftet tényleg kerülni kell, duplakuplungos, drága a javítása stb.
2 MK3-asunk volt, egy facelift előtti 2.0 tdci, 5 sebességes, 430.000 km-nél összetörte egy része idióta (gyári volt a motor minden eleme). A másik egy utolsó szériás, 2007.03-ai 2.0 tdci volt, 410.000-el adtuk el, a motorhoz szintén nem nyúltunk.
A családban 2 MK4 volt/van, faterét 370.000-el adtuk el (bontatlan motor és GYÁRI KUPLUNG+LENDKERÉK). Nekem most egy 2013.decemberi MK4-em van, faternak meg MK5.
A lányoknál Skoda Superb és egy B6-os Passat.

Avatar
Sierra
Hozzászólások: 9517
Csatlakozott: 2013. április 14., vasárnap 23:49

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Sierra » 2020. október 10., szombat 17:59

Jaja mk4 tdci már nem a rossz hírű mk3-ból ismert saját fejlesztésű common rail, ez már ismét PSA motor, sokkal kevésbé nyűgös. Igazából kb minden az előző tulajoktól függ. Dízelnél meg amúgy is több mindenre kell figyelni, kényesebb az egész rendszer mint a benzines társaik.
Nekem mk3 mondeom van, én azt is imádom, az mk4 lépett még egy szintet, modernebb és valamivel tágasabb is, nekem tuti az lesz a következő autóm. :D De a powershiftet tényleg kerülni kell, duplakuplungos, drága a javítása stb.

Professore
Hozzászólások: 2306
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 7:49
Kedvenc játékosaid: Zidane, Redondo, Hierro, Casillias
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Kolozsvár

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Professore » 2020. október 10., szombat 15:08

Ha nem feltétlenül kell a nagyobb járgány (D osztály) akkor én a helyedben mérlegelnek egy Seat Leont (főképp kombi verzióban) 2.0 literes 150 pacis verzióban. Az is tágas, izgalmasabb és olcsóbb mint a Golf, műszakilag meg nagyjából ugyanaz. Vagy ha bevállalósabb vagy és D osztály, akkor esetleg Peugeot 508 facelift (talán 2015-től) ami amolyan németes francia jó dízel motorokkal, kényelmes es árban is jó szokott lenni...

A bőség zavara...bezzeg az átkosban könnyebb volt dönteni :mrgreen:

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2020. október 10., szombat 13:24

Professore írta:
Nika91127 írta: Vegyél egy széria végi MK4 Mondeot, 2.0 tdci, 163 pacisat, szigorúan a manuális váltóval, legalább Titanium felszereltséggel. Legjobb volt anno a kategóriában, a használtak is jól öregednek. Sajnos a legfiatalabb is 2014-es, és sok a kintről behozott hulladék, ami PowerShift-es (kerülni).
Ha mindenképp automatát akarsz, akkor VW csoport, 6 sebességes DSG váltó (2.0 CRTDI Octavia, Passat, Superb).
Ez úgy korrekt. Annyi hogy a DSG is ha nem volt olajcsere rendesen elvégezve akkor necces lehet de tény hogy az egyik legjobb automata rendszer. Mondeo korrekt autó, szerintem kicsit túl feszes a futómű (ráz) de cserébe "sportosabban" vezethető, hely van benne dögivel, kicsit a műszerfal ergonomiaja és az anyagminőség szerintem egy picit elmarad a konkurenciához képest de egyáltalán nem gáz. Érdemes több modellt megnézni, kipróbálni és aztán dönteni.
Jaja, a DSG-nél bajos volt, ha elfelejtették a váltóolajcserét. Elvileg a 6 sebességes verzió "biztosabb", mint a későbbi 7 sebességes. A 2.0 CRTDI viszont elég patent motor. Összehasonlítva, nekem valamiért a 2.0 TDCI motor jobban bejön (van mindkettő a családban).
A Mondeo anyagminősége megosztó, nekem Titanium van, a bőrülés kényelmes, nem mállik sehol, ahol kell "puha". Egyedül a nagykijelzős rádió fényereje és minősége gyenge (ugye ez 2007-es fejlesztés, azóta nem nagyon változott), de együtt lehet vele élni. A futómű elég feszes, de cserébe elég jó kanyarsebességre képes a kocsi, a méreteihez képest. Az 5 ajtósomba a hátsó sort lehajtva, befért a 200x160-as IKEA-s ágy, rácsokkal, mindennel együtt.

Professore
Hozzászólások: 2306
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 7:49
Kedvenc játékosaid: Zidane, Redondo, Hierro, Casillias
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Kolozsvár

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Professore » 2020. október 10., szombat 13:17

Nika91127 írta: Vegyél egy széria végi MK4 Mondeot, 2.0 tdci, 163 pacisat, szigorúan a manuális váltóval, legalább Titanium felszereltséggel. Legjobb volt anno a kategóriában, a használtak is jól öregednek. Sajnos a legfiatalabb is 2014-es, és sok a kintről behozott hulladék, ami PowerShift-es (kerülni).
Ha mindenképp automatát akarsz, akkor VW csoport, 6 sebességes DSG váltó (2.0 CRTDI Octavia, Passat, Superb).
Ez úgy korrekt. Annyi hogy a DSG is ha nem volt olajcsere rendesen elvégezve akkor necces lehet de tény hogy az egyik legjobb automata rendszer. Mondeo korrekt autó, szerintem kicsit túl feszes a futómű (ráz) de cserébe "sportosabban" vezethető, hely van benne dögivel, kicsit a műszerfal ergonomiaja és az anyagminőség szerintem egy picit elmarad a konkurenciához képest de egyáltalán nem gáz. Érdemes több modellt megnézni, kipróbálni és aztán dönteni.

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2020. október 10., szombat 13:08

Vegyél egy széria végi MK4 Mondeot, 2.0 tdci, 163 pacisat, szigorúan a manuális váltóval, legalább Titanium felszereltséggel. Legjobb volt anno a kategóriában, a használtak is jól öregednek. Sajnos a legfiatalabb is 2014-es, és sok a kintről behozott hulladék, ami PowerShift-es (kerülni).
Ha mindenképp automatát akarsz, akkor VW csoport, 6 sebességes DSG váltó (2.0 CRTDI Octavia, Passat, Superb).

Professore
Hozzászólások: 2306
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 7:49
Kedvenc játékosaid: Zidane, Redondo, Hierro, Casillias
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Kolozsvár

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Professore » 2020. október 10., szombat 12:57

Nika91127 írta:
Marky írta: Nem ez az a Insignia, ami brutalisan nehezre sikerult, cserebe a futomu alultervezett? Bocsi, ha hulyeseget mondok, de remlik valami.
Ha elerheto kozelsegben van, akkor probald ki, nezd meg. Az automata valto rangat, ugral, fel-ala valtogat, nem lehet megallni vele, ha haldoklik.
A 2013-as modellfrissítéssel elvileg nagymértékben csökkent a súly, onnantól már nem volt ezzel gond.

Amire figyelj: nagy gáznál ne kormoljon, ne dobjon hibát gyorsításnál 3-4-5-6-ban. Érdemes elvinni átnézetni valami független szervizbe.
A 2013-as facelift sajnos a túlsúly problémát nem oldotta meg, ami változott az motorpaletta kicsit illetve a műszerfal lett jobb és kezelhetőbb na meg kívül volt pár optikai változtatás szerintem szebb lett... A kövi generációs Insignia már a súly téren is előrelépés volt de az egy másik story.
Mondjuk ahogy már írtam ez a súlytöbblet sem katasztrófa de tény hogy azért vannak negatívumai.

Avatar
Yazid
Hozzászólások: 4294
Csatlakozott: 2013. május 2., csütörtök 8:57
Kedvenc játékosaid: Zidane

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Yazid » 2020. október 10., szombat 12:52

M1Ö írta: Opel Insignia-ról nincs valakinek tapasztalata/ismerete? Kinéztem magamnak egyet, de gyanús, mert lassan egy éve nem vitte el senki. 2014-es, 2000-es cdti motoros, automata váltóval. Lehet, hogy ez egy hibás széria? Vagy az automata váltó miatt tartanak tőle?
rakás fos. így meg hogy automata kerüld el nagy ívben. km mennyi 200ezer? gondolom tetves dpf el van, csak bajos lesz pláne ha főleg városra veszed

Professore
Hozzászólások: 2306
Csatlakozott: 2013. április 23., kedd 7:49
Kedvenc játékosaid: Zidane, Redondo, Hierro, Casillias
Kedvenc csapatod: Real Madrid
Tartózkodási hely: Kolozsvár

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Professore » 2020. október 10., szombat 12:51

M1Ö írta: Opel Insignia-ról nincs valakinek tapasztalata/ismerete? Kinéztem magamnak egyet, de gyanús, mert lassan egy éve nem vitte el senki. 2014-es, 2000-es cdti motoros, automata váltóval. Lehet, hogy ez egy hibás széria? Vagy az automata váltó miatt tartanak tőle?
Nos nekem J Astram van amivel meg vagyok elégedve forma de Insigniat nem nagyon vennék. A fő probléma az hogy túlsúlyos (akárcsak a J Astra) ez főképp az indulásnál érződik főleg emelkedő esetén, na meg a fogyasztásnál ill. hogy nagy batár de mégis a beltér és a csomagtartó szűkos a konkurenciához képest. Sőt az Astrához képest se sokkal tágasabb... Az automata se olyan kifinomult, a futómű ízlés kérdése szerintem azzal nincs különösebb baj. Főképp városi használatra nem ajánlanám, utazó autónak viszont kényelmes (első sorra értve).
Egyébként szerintem akinek nem annyira fontos a belső tér nagyasága egy fullos 4x4 faceliftes Insigniaval (ecoflex) boldog lehet. A 4x4 a súly miatt főleg télen hasznos. Szomszéd egy A6 Audi 4x4 cserélt OPC Line Insigniara pár éve mert tetszett neki a dizájn...kérdeztem hogy mennyire smakkol neki azt mondta hogy ok de télen hiányzott neki a 4x4. Aztán lecserélte egy 4x4 Insigniara és már megvan neki 2 éve. Pénze lenne lecserélni ha akarná (mondjuk ez a biturbós fullos Insignia ami azért bivaly eros).
Persze autókról van szó ezért ízlések és pofonok. Lehet az ember szerencsés és kifog egy problémás szériából is egy hibátlant és fordítva. Szerintem vidd el egy probakörre (város és országút) és ha rendben van az előélete és jól érzed magad benne akkor vedd meg. Még valami amire figyelj oda.... Opeles baromság volt hogy a hosszú olajcsere ciklust erőltették ami nem volt a legjobb ötlet. Szóval a szervízkönyvbe nézd meg az olajcsere periodusokat ha csak 30000 km körül volt a csere az nem a legjobb hír (lehet alkualap :mrgreen: ).

Akárhogy is döntesz sok problémamentes km-t!

Avatar
Nika91127
Hozzászólások: 3643
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 21:50
Kedvenc játékosaid: Guti, Marcelo,Valverde

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2020. október 10., szombat 12:37

Marky írta: Nem ez az a Insignia, ami brutalisan nehezre sikerult, cserebe a futomu alultervezett? Bocsi, ha hulyeseget mondok, de remlik valami.
Ha elerheto kozelsegben van, akkor probald ki, nezd meg. Az automata valto rangat, ugral, fel-ala valtogat, nem lehet megallni vele, ha haldoklik.
A 2013-as modellfrissítéssel elvileg nagymértékben csökkent a súly, onnantól már nem volt ezzel gond.

Amire figyelj: nagy gáznál ne kormoljon, ne dobjon hibát gyorsításnál 3-4-5-6-ban. Érdemes elvinni átnézetni valami független szervizbe.

Marky
Hozzászólások: 2293
Csatlakozott: 2013. április 20., szombat 22:31
Kedvenc játékosaid: R9, CR7, Benzema, Marcelo
Kedvenc csapatod: csakamadrid.

Re: OFF

HozzászólásSzerző: Marky » 2020. október 10., szombat 10:51

Nem ez az a Insignia, ami brutalisan nehezre sikerult, cserebe a futomu alultervezett? Bocsi, ha hulyeseget mondok, de remlik valami.
Ha elerheto kozelsegben van, akkor probald ki, nezd meg. Az automata valto rangat, ugral, fel-ala valtogat, nem lehet megallni vele, ha haldoklik.


Vissza:

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: 2 regisztrált és 0 vendég