Re: OFF
Elküldve: 2020. október 24., szombat 12:47
Tökéletesen tükrözi a jelenlegi helyzetet. Sikerült építeni egy sportautót, ami utólér egy 7 éves szedántKerlon írta:Azért a Taycant ne vedd ide, a Porsche mindenhogy más szint.kiserik írta: R24:
Megmarom magam, bakker! Még Kerlonnal is egyetértettünk abban, hogy a Tesla nem az átlag embernek, főleg nem az átlag magyar embernek való. Ahogyan az átlag ember nem vesz Ferrarit sem, de még BMW-t sem. Az átlag magyar ember Suzukit meg Dacia-t vesz. Az átlag magyar embernek ott a Renault Zoé, állami támogatással meg lehetett venni 8,5 millió Ft-ért remek hatótávval. Remek kis autó. Vagy ott az e-Niro, Leaf, Ioniq. Mind mind elérhetőek voltak 8,5 millió Ft-tól. (ugye 11 millió alatti autóra lehetett igényelni 2,5 millió támogatást).
A Tesla más kávéház. Azt nem vesz átlag magyar nagyon sokáig. Az átlag amerikai vagy nyugat európai az vesz, a magyar az nem.
Remek példa az Audi e-tron. Nem tudják gyártani. Nincs akksi. Ebben is nagyon le van maradva a konkurencia. A Tesla maga gyártja az akksikat is. Ők fejlesztik, ők gyártják. Mellesleg eddig ezek az autók aránytalanul drágák: eTron 26 milliótól, Taycan 50-60 millió. Egyszerűen nem tudnak olyan prémium autót gyártani gazdaságosan. Az ID3 is 14 millió és abban semmi sincs.![]()
