Oldal: 904 / 2197
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 26., hétfő 22:53
Szerző: csababarca
Mondjuk több szalagcímet olvastam a vw konszern, vagy mercedesek kapcsán mint a Tesláról, nem kell média áldozatoknak beállítani őket.
Figyelemmel kísérem itt a diskurzust, mert érdekel a téma, de mindenre azért nem biztos hogy jó válasz az hogy fiatal cég, meg javítják, ügyesek aranyosak fejlődnek.
Konkrét balfaszkodásokat csinálnak, mint egy normál gyártó, semmivel sem különbek ilyen értelemben.
Ha baj van javítják, visszahîvnak, ez nem erény/pozitívum, hanem kötelesség.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 26., hétfő 22:46
Szerző: kiserik
Kercsó írta:
kiserik írta:
Én ezeknek nem nyilvánítok sokmindent, mert mégiscsak egy nagyon fiatal cégről beszélünk, nem volt tapasztalatuk ezekkel a dolgokkal, de folyamatosan fejlődnek és javítják a hibákat.
azért ott se 0 kilométeres mérnökök dolgoznak.
Persze, de a tervezés, a teszt és a tapasztalat, azért nem ugyan az.
A lényeg az, hogy ha a Tesla visszahív autókat valami miatt, az szalagcím, közben meg nincs olyan gyártó, aki ne hívott volna vissza már autókat. Ugyan úgy a Kerlon által nagyra tartott Porsche is hívott már vissza autókat mégse röhögi senki fennhangon.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 26., hétfő 22:20
Szerző: Kercsó
kiserik írta:
Én ezeknek nem nyilvánítok sokmindent, mert mégiscsak egy nagyon fiatal cégről beszélünk, nem volt tapasztalatuk ezekkel a dolgokkal, de folyamatosan fejlődnek és javítják a hibákat.
azért ott se 0 kilométeres mérnökök dolgoznak.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 26., hétfő 21:56
Szerző: kiserik
Realista24 írta:
kiserik írta:
Milyen teszt?
Gondolom valamivel alatamasztjak a kínaiak az igényüket, nem?
Jaaa. Alapvetően ismertek a futómű problémái, ezért is változtatták meg őket. Innen kezdve bármi lehet. Az egész fel van fújva, mert Tesla. A Totalcaros videóban benne van, hogy mely alkatrészek mennyire megbízhatóak. A 2018 utáni modellekben meg javították is őket. Én ezeknek nem nyilvánítok sokmindent, mert mégiscsak egy nagyon fiatal cégről beszélünk, nem volt tapasztalatuk ezekkel a dolgokkal, de folyamatosan fejlődnek és javítják a hibákat.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 26., hétfő 21:36
Szerző: Realista24
kiserik írta:
Realista24 írta:
A gondolatiam.
A Tesla Olyan na mint a kilenc éves gyerkőcöm. Mindenre van csípőből válasza, szóval okos és fix kamuzik.
Masodreszt. Ez a teszt komoly? Nyilván ha padkazol 80al vagy megfogsz egy negyven centis katyut, baja lehet a kocsidnak. Tesla vagy nem tesla.
Nyilván ennél összetettebb a teszt amiről szó van, de így elsőre nem értem.
Milyen teszt?
Gondolom valamivel alatamasztjak a kínaiak az igényüket, nem?
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 26., hétfő 21:33
Szerző: kiserik
Realista24 írta:
A gondolatiam.
A Tesla Olyan na mint a kilenc éves gyerkőcöm. Mindenre van csípőből válasza, szóval okos és fix kamuzik.
Masodreszt. Ez a teszt komoly? Nyilván ha padkazol 80al vagy megfogsz egy negyven centis katyut, baja lehet a kocsidnak. Tesla vagy nem tesla.
Nyilván ennél összetettebb a teszt amiről szó van, de így elsőre nem értem.
Milyen teszt?
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 26., hétfő 21:08
Szerző: Realista24
A gondolatiam.
A Tesla Olyan na mint a kilenc éves gyerkőcöm. Mindenre van csípőből válasza, szóval okos és fix kamuzik.
Masodreszt. Ez a teszt komoly? Nyilván ha padkazol 80al vagy megfogsz egy negyven centis katyut, baja lehet a kocsidnak. Tesla vagy nem tesla.
Nyilván ennél összetettebb a teszt amiről szó van, de így elsőre nem értem.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 26., hétfő 21:02
Szerző: kiserik
Kerlon írta:
kiserik írta:
Előbb azt írod, hogy nem a gyorsulás, most meg azt, hogy az.

Max 1-2 tized addig, amíg a Plaid ki nem jön

Hatótávban meg gyakorlatilag fele annyit tud. A Porschéban meg örülsz, ha elindul a szoftver. Nem bántom a Taycan-t, de dupla annyiért nem ad dupla annyit.
Autopilot: az önvezetésnek 5 szintje van. Az 5. szint a teljes önvezetés. Ha minden igaz ezt tesztelik most. Ami mindenkinek elérhető, az még nem ez. ""Csak"" vezetést segítő rendszerek, és erre fel is hívja a figyelmet az autó. Ha jól rémlik a német bíróság ki is mondta, hogy nem lehet autopilotnak nevezni, mert nem az. De az lesz. Legalább is azt ígérik. Majd meglátjuk.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/ ... F3eemyFBp0
https://www.youtube.com/watch?v=mcJHJhf ... e=emb_logo
19:30 és 25:30 környékén beszél róla a hazai guru. Semmi extra és már javítva van. Ha barom módjára belemész valamibe/neki mész valaminek, akkor képes eltörni. Ahogy írják a cikkben, valószínűleg a kínai bürokrácia miatt jobban jár a gyár, ha a régebbi autókban kicseréli ingyen a lengőkart mindenkinek, már amelyikben ez még nem történt meg. Valószínűleg már nagyon sokban rég kicserélték, így csak egy felülvizsgálat lesz a visszahíváson.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 26., hétfő 21:02
Szerző: DinhoL
Eközben Winkler felmondott a totalcarnál..

Re: OFF
Elküldve: 2020. október 26., hétfő 20:06
Szerző: Kerlon
kiserik írta:
Kerlon írta:
Az agyon hangoztatott gyorsulásban, az egész Porsche technikáról meg ne is beszéljünk... Az autó belsejét meg kár összehasonlítani. Ja, fing párna nincs. Meg a techbuziságok fele nem kiforrott, bár ugye az - újfent - agyonhangoztatott autopilotra sem mondhatják már, hogy az, mert van azzal is gond...
Előbb azt írod, hogy nem a gyorsulás, most meg azt, hogy az.

Max 1-2 tized addig, amíg a Plaid ki nem jön

Hatótávban meg gyakorlatilag fele annyit tud. A Porschéban meg örülsz, ha elindul a szoftver. Nem bántom a Taycan-t, de dupla annyiért nem ad dupla annyit.
Autopilot: az önvezetésnek 5 szintje van. Az 5. szint a teljes önvezetés. Ha minden igaz ezt tesztelik most. Ami mindenkinek elérhető, az még nem ez. ""Csak"" vezetést segítő rendszerek, és erre fel is hívja a figyelmet az autó. Ha jól rémlik a német bíróság ki is mondta, hogy nem lehet autopilotnak nevezni, mert nem az. De az lesz. Legalább is azt ígérik. Majd meglátjuk.
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2020/ ... F3eemyFBp0

Re: OFF
Elküldve: 2020. október 26., hétfő 19:57
Szerző: Realista24
Hege írta:
Sziasztok,
Tudja valaki hogy a mai világban lehet e valaki kamionsofőr ha szinteveszto zöldre és pirosra?
Csak az arnyalatokkal van probléma, tehát a piros és zöld egymás melle van rakva, és nem hasonló közeli árnyalat akkor látom a különbséget.
Előre is köszi.
Használj szemüveget. Van egy speckó, ha jól tudom.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 26., hétfő 19:19
Szerző: Hege
Sziasztok,
Tudja valaki hogy a mai világban lehet e valaki kamionsofőr ha szinteveszto zöldre és pirosra?
Csak az arnyalatokkal van probléma, tehát a piros és zöld egymás melle van rakva, és nem hasonló közeli árnyalat akkor látom a különbséget.
Előre is köszi.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 25., vasárnap 20:11
Szerző: kiserik
Kerlon írta:
kiserik írta:
Ahogy R24 írja, azért a 30 az nem 60. Mi mindenben is győzi le a Taycan a Model S-t?
Az agyon hangoztatott gyorsulásban, az egész Porsche technikáról meg ne is beszéljünk... Az autó belsejét meg kár összehasonlítani. Ja, fing párna nincs. Meg a techbuziságok fele nem kiforrott, bár ugye az - újfent - agyonhangoztatott autopilotra sem mondhatják már, hogy az, mert van azzal is gond...
Előbb azt írod, hogy nem a gyorsulás, most meg azt, hogy az.

Max 1-2 tized addig, amíg a Plaid ki nem jön

Hatótávban meg gyakorlatilag fele annyit tud. A Porschéban meg örülsz, ha elindul a szoftver. Nem bántom a Taycan-t, de dupla annyiért nem ad dupla annyit.
Autopilot: az önvezetésnek 5 szintje van. Az 5. szint a teljes önvezetés. Ha minden igaz ezt tesztelik most. Ami mindenkinek elérhető, az még nem ez. ""Csak"" vezetést segítő rendszerek, és erre fel is hívja a figyelmet az autó. Ha jól rémlik a német bíróság ki is mondta, hogy nem lehet autopilotnak nevezni, mert nem az. De az lesz. Legalább is azt ígérik. Majd meglátjuk.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 25., vasárnap 19:54
Szerző: e.gergo
A full self driving ha jol tudom meg csak public beta stadiumban kerult ki a napokban egy kisebb teszteloi csoportnak, varhato hogy lesz vele meg gond egy darabig (ha erre gondolsz autopilot alatt, mert most ez van nagyon felkapva). Raadasul ez nem csak kibovitett verzioja az eddig is elerheto autopilotnak, hanem ha jol tudom nullarol ujrairtak az egesz szoftvert, a mogottes ML pedig elkepeszto mennyisegu videos adat feldolgozasara lesz kepes a fejlodeshez, ha lehet hinni a promonak. Ha ertenek a machine learninghez, akkor ertenem a full self drivingrol szolo technologiai cikkeket is, de igy csak fanboykodni tudok laikuskent, hogy milyen allat lesz
Disclaimer: meg csak jogsim sincs, es teslam ezen az aron nem is lenne, ha volna. De ha lenyugszik a piac, reszvenyekkel mindenkepp beszallok majd a buliba. A mostani arfolyam nagyon meme kategoria, 420.69 korul meg Musk beszamithatatlan tweetjei mellett veszelyesnek tartom a vasarlast

Re: OFF
Elküldve: 2020. október 25., vasárnap 19:27
Szerző: Kerlon
kiserik írta:
Kerlon írta:
Én nem a gyorsulásra gondoltam, ha erre gondolsz. Aki meg 30 milluoert vesz a modelt, annak sanszosan futja 60 Porschera is, ami mindenben legyozi es meg belul autonak is erzed. Meg hat, megis csak egy Porsche.
Ahogy R24 írja, azért a 30 az nem 60. Mi mindenben is győzi le a Taycan a Model S-t?
Az agyon hangoztatott gyorsulásban, az egész Porsche technikáról meg ne is beszéljünk... Az autó belsejét meg kár összehasonlítani. Ja, fing párna nincs. Meg a techbuziságok fele nem kiforrott, bár ugye az - újfent - agyonhangoztatott autopilotra sem mondhatják már, hogy az, mert van azzal is gond...
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 25., vasárnap 16:08
Szerző: kiserik
Kerlon írta:
kiserik írta:
Tökéletesen tükrözi a jelenlegi helyzetet. Sikerült építeni egy sportautót, ami utólér egy 7 éves szedánt

Kívül belűl simán lekörözi minőségben, luxus, de másfélszer annyiba is kerül a hatótávban viszont jócskán elmarad.
Én nem a gyorsulásra gondoltam, ha erre gondolsz. Aki meg 30 milluoert vesz a modelt, annak sanszosan futja 60 Porschera is, ami mindenben legyozi es meg belul autonak is erzed. Meg hat, megis csak egy Porsche.
Ahogy R24 írja, azért a 30 az nem 60. Mi mindenben is győzi le a Taycan a Model S-t?
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 25., vasárnap 10:43
Szerző: Realista24
Kerlon írta:
kiserik írta:
Tökéletesen tükrözi a jelenlegi helyzetet. Sikerült építeni egy sportautót, ami utólér egy 7 éves szedánt

Kívül belűl simán lekörözi minőségben, luxus, de másfélszer annyiba is kerül a hatótávban viszont jócskán elmarad.
Én nem a gyorsulásra gondoltam, ha erre gondolsz. Aki meg 30 milluoert vesz a modelt, annak sanszosan futja 60 Porschera is, ami mindenben legyozi es meg belul autonak is erzed. Meg hat, megis csak egy Porsche.
Azért 30 és 60 között baromi nagy az ugrás.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 25., vasárnap 10:36
Szerző: csababarca
flori írta:
Van most gamer magyar kupa a MOL szervezésében, leginkább fifa. Sikerült beleszaladnom egy hirdetésbe, az alábbi emberekkel a plakáton: Csuti, Kulcsár Edina, Köllő Babett, Curtis. Még egyszer mondom, esport rendezvény. Annyira legalja ország vagyunk.
megélhetési mocskok, főleg ez a Kulcsár meg Kulcsárné Csuti, ez a kettő kb a legalja, semmi teljesítmény mögöttük.
de a cégek a hülyék hogy alájuk tesznek mindent, komplett házakat, medencéket, stb.
Re: OFF
Elküldve: 2020. október 25., vasárnap 10:28
Szerző: flori
Van most gamer magyar kupa a MOL szervezésében, leginkább fifa. Sikerült beleszaladnom egy hirdetésbe, az alábbi emberekkel a plakáton: Csuti, Kulcsár Edina, Köllő Babett, Curtis. Még egyszer mondom, esport rendezvény. Annyira legalja ország vagyunk.

Re: OFF
Elküldve: 2020. október 24., szombat 13:19
Szerző: Kerlon
kiserik írta:
Kerlon írta:
Azért a Taycant ne vedd ide, a Porsche mindenhogy más szint.
Tökéletesen tükrözi a jelenlegi helyzetet. Sikerült építeni egy sportautót, ami utólér egy 7 éves szedánt

Kívül belűl simán lekörözi minőségben, luxus, de másfélszer annyiba is kerül a hatótávban viszont jócskán elmarad.
Én nem a gyorsulásra gondoltam, ha erre gondolsz. Aki meg 30 milluoert vesz a modelt, annak sanszosan futja 60 Porschera is, ami mindenben legyozi es meg belul autonak is erzed. Meg hat, megis csak egy Porsche.