Re: OFF
Elküldve: 2020. október 30., péntek 9:29
regi corollák, regi fabia esetleg, benzinest vegyél kizárólag. kereskedőket kerüld messziről.
1.6-os sport G Astra van nekem, allandoan megyek vele, meloba hasznalom, soha nem hagy cserben, akarmi baja van. Itt ott mar kikezdte a rozsda a kerekek kozeleben es az aljan, evente-2 evente csiszoljuk polirozzuk es festekjavitoval lefujjuk, ennyi a max amit tehetunk. Az olajat figyelni kell, 2 havonta ratoltok 1 litert. Minden mas rendben van, ha valami elbaszodik, nem draga megcsinaltatni, az alkatreszek sem dragak bele. Faek egyszeru benne minden, majdnem hogy szerelo se kell hozza, hogy meg lehessen javitani. Az elmult 5 evben venni kellett ra egy uj kipufogo rendszert, fekbeteteket cserelni es az ABS jeladot cserelni (52.000), beesett a bal oldali ablak (28.000), elszoposodott az indito (10.000), a generatort kellett javitani meg az ekszijakat cserelni illetve a feszito gorgot cserelni (32.000). Tavaly a vizpumpa ment szet meg a termosztatot csereltettem plusz olajcsere (72.000). Egy jobb Astrat ami nincs leharcolva, 4-500.000 Ft-ert lehet mar kapni, ami kisebb teljesitmenyu motorral van ellatva es leharcoltabb, vagy dizeles (azt nem ajanlom), mar 300.000 Ft korul lehet venni. Inkabb Opel, mint Suzuki, ha mar ez az arkategoria.alexoxladjackoxi írta: Hajt még közületek vagy családból valaki régi autókat? Faternak gallyra ment a verdája, kéne valami olcsó, megbízható megoldás. Környéken találtunk egy Volkswagen Borát, 430-ért írták, ha jól láttam, 1999-es, 1.6 benzin. Hát nem tudom eldönteni, hogy ez most azért csak ennyi, mert ilyen régi, vagy mert ilyen ócska állapotú? Mert Borákból ez még inkább a kínálat alja, de egyébként meg nem lehet hogy korai évjárat, és azért olcsóbb relatíve? Meg amúgy mit érdemes tudni ezekről az autókról,mert ha egy betegágy a típus, akkor mondjuk tárgytalan a dolog.
Akkor a Toyota Yaris a ti autotok. Ezres, vagy 1.3-as benzin motorral. 1999-2001-es evjaratuak mozognak a max fel millas árban. Egyszerűek, mint egy faek, és megbízhatóak.alexoxladjackoxi írta: Hát ja, nagyjából fél milla a keret, de inkább papírozással. Legfontosabb szempont szerintem hogy ne rohadjon, mert azzal nemigen lehet mit kezdeni, főleg ha nem kezdetleges. Illetve még talán, ami elvárható, hogy motorikusan legyen rendben. Persze kérdés, hogy ez mennyire reális, de ahogy nézegetjük a hirdetéseket, és is azt mondom, hogy 400 alatt tényleg kevés az olyan, amiért érdemes lenne, akárcsak egy kisebb utat is megtenni. Még képek alapján se, hát akkor élőbe milyen lehet... Amiket mondtatok páran, Focus pl., simán jó lenne, de még abból is azt látom, hogy fél milla felett mennek a normálisak. A 300ezres Focusok az nagyon az alja a dolognak. Egyik ismerősöm 320-ért vett G Astrát 1 vagy 2 évvel ezelőtt, 1millió2-be van neki jelenleg, és tiszta hulladék a kocsi. Ezért mondom, hogy kicsit gyanús ez a Bora is, ekkorát azért nem lenne jó xopni, hogy finoman fogalmazzak. Hajlok afelé, hogy akár régebbi típus, rosszabb felszereltség stb, csak legyen jobb állapotban. Idős tulajoktól pl. ki lehet fogni ilyet.
Idős tulajtól? Max svájcban/németországban. Itthon törve vannak mindenhol, felszállópályás indulás (felpörget 6000-ig, majd kuplung csúsztatva indulás). Nincs “tutitipp”.alexoxladjackoxi írta: Hát ja, nagyjából fél milla a keret, de inkább papírozással. Legfontosabb szempont szerintem hogy ne rohadjon, mert azzal nemigen lehet mit kezdeni, főleg ha nem kezdetleges. Illetve még talán, ami elvárható, hogy motorikusan legyen rendben. Persze kérdés, hogy ez mennyire reális, de ahogy nézegetjük a hirdetéseket, és is azt mondom, hogy 400 alatt tényleg kevés az olyan, amiért érdemes lenne, akárcsak egy kisebb utat is megtenni. Még képek alapján se, hát akkor élőbe milyen lehet... Amiket mondtatok páran, Focus pl., simán jó lenne, de még abból is azt látom, hogy fél milla felett mennek a normálisak. A 300ezres Focusok az nagyon az alja a dolognak. Egyik ismerősöm 320-ért vett G Astrát 1 vagy 2 évvel ezelőtt, 1millió2-be van neki jelenleg, és tiszta hulladék a kocsi. Ezért mondom, hogy kicsit gyanús ez a Bora is, ekkorát azért nem lenne jó xopni, hogy finoman fogalmazzak. Hajlok afelé, hogy akár régebbi típus, rosszabb felszereltség stb, csak legyen jobb állapotban. Idős tulajoktól pl. ki lehet fogni ilyet.
Hát én azt már nem ajánlanám senkinek így 2020-ban. Ahhoz már túl öregek és túl veszélyesek. Azzal bármilyen karambolod van, otthagyod a fogad az tuti.___Samy___ írta: Amúgy egy régi swiftet is érdemes lehet beprobalni. Azt apró pénzért szinte bárhol megcsinálják, bármi baja van.
Így van.Sierra írta:ezek az elvárások pár százezerért teljesen irreálisak. Pont azért annyi általában egy ilyen autó, mert a tulaja már nem akart cserélni rajta ezt-azt, vagy már eszi az olajat, szimplán igénytelen-szarok bele tulajdonosa volt. Nyilván azért ennyi egy autó, mert szar.Marky írta: Ennyi penzert nem lehet valogatni. Minel kevesebb rozsda legyen, ne fustoljon, olajat ne zabalja, vizet ne forralja es legyen alatta egy hasznalhato futomu.
Vigyazni kell, rengeteg akna lesz.
Kb örökérvényű igazság, ha 200-300-ért veszel autót, fel is készülhetsz hogy bele kell locsolnod még egyszer ennyit, hogy minden fasza legyen. Talán még a 400 ezresekre is igaz ez.
ezek az elvárások pár százezerért teljesen irreálisak. Pont azért annyi általában egy ilyen autó, mert a tulaja már nem akart cserélni rajta ezt-azt, vagy már eszi az olajat, szimplán igénytelen-szarok bele tulajdonosa volt. Nyilván azért ennyi egy autó, mert szar.Marky írta: Ennyi penzert nem lehet valogatni. Minel kevesebb rozsda legyen, ne fustoljon, olajat ne zabalja, vizet ne forralja es legyen alatta egy hasznalhato futomu.
Vigyazni kell, rengeteg akna lesz.
Ez alapján én egy jó szívó benzint mondandek, de a VW benzin motorja nem igazán telitalálat. Inkább nezelodnek a Toyota felé.alexoxladjackoxi írta:Igazából rövidtávokra kéne, meg túl nagy autóra nincs is szükség, max ez az alsó középkategória, mint a Bora. Egyébként nincs konkrét elképzelés, ne legyen egy betegágy leginkább, illetve ez közel lenne. Mondjuk nem tudom ezek a Borák ennyi idősen milyenek, valaki dicséri valaki szerint problémás pl. a váltó. Hát nem tudom, képeken jól néz ki, de nem gyanúsan kevés ez a pénz érte?lordgabi írta: Ha régebbi érdekel, akkor nyűhetetlen a B4 Passat 1.9 TDI (110Le).
hát nézd meg hahu-n hogy mennek ezek, azonos évjárat, motor, stb beállítással.alexoxladjackoxi írta: Hát nem tudom, képeken jól néz ki, de nem gyanúsan kevés ez a pénz érte?
Igazából rövidtávokra kéne, meg túl nagy autóra nincs is szükség, max ez az alsó középkategória, mint a Bora. Egyébként nincs konkrét elképzelés, ne legyen egy betegágy leginkább, illetve ez közel lenne. Mondjuk nem tudom ezek a Borák ennyi idősen milyenek, valaki dicséri valaki szerint problémás pl. a váltó. Hát nem tudom, képeken jól néz ki, de nem gyanúsan kevés ez a pénz érte?lordgabi írta: Ha régebbi érdekel, akkor nyűhetetlen a B4 Passat 1.9 TDI (110Le).
Ezt remélem nem nekem írtad, mert ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy pontosan ezzel kezdtem én is.füst írta:Lehet más értékeket vallani, de a rongálás aljas dolog. Nem csak a templom épülete miatt. Minden egyes templom több száz, illetve évszázados távlatokat nézve inkább több ezer ember munkájának gyümölcse. Van aki az életét áldozta hogy óvja, gondozza, felépítse a templomot, másoknak pedig az életének a része hogy ott élje meg a hitét.Ők használták fel erre,
Nincs ami felmentse az ilyen cselekedet, ha mégis valaki képes felmenteni, akkor nyugodtan tekintheti kölcsönalapnak a jövőre való tekintettel, mert ez felhívás a keringőre, hogy minden társadalmi kérdésben ilyen eszközökkel nyilvánítsunk véleményt. Csak ugye mindenkinek az fáj, amikor az ő tyúkszemére lépnek.