Re: Politika
Elküldve: 2023. március 14., kedd 6:42
Akkor vegyen mindenki kamiont 

De nem az a celja, hogy te legyel az uralkodo, hanem hogy kiegyenlitodjenek a viszonyok es ne te legyel a kiscsicska, akit csak szivatnak. Hogy ez osszessegeben mennyire jo dolog, az persze mar mas kerdes.hehetheoriginal írta:Ez olyan akkor, hogy 1 elkezd fegyverkezni, akkor mindenki osszefossa magat es o is elkezd fegyverkezni, aztan az egésznek a vegen semmi ertelme.Gknight007 írta:
Hogy miért tettem egy modern és több mint másfél tonnás vasat az asszony meg a gyerek alá? Egyszerű; sosem költöttünk sokat autóra másra fordítottuk a pénzünket. Megfelelt egy jól karbantartott Hyundai Accent. Volt légkondi, ment télen-nyáron, nem rohadt, kényelmes volt, elfértünk. Aztán egy szép napon egy szőke hölgy egy Q7-ben nem bírta kivárni a városi dugót, csinált magának egy harmadik sávot, és felcsapott reflektorral érkezett szemből, városban, 70-80-as tempóval, mi mentünk 55 körül. Kitértünk, amit jól is tettünk, mert érzésre ő nem tért volna ki. Akkor gyorsan kiszámoltam, az Accent velünk együtt volt kb. 1000kg, az Audi mennyi lehet, 2500 kg ? Ott haltunk volna meg, városban 50-es tempónál, mert amíg ő lelassul 80-ról 50-re, mi elindulunk hátrafelé, vagyis mintha falnak mentünk volna 80-al. Nem éltük volna túl. A magyar utakon, még a városban is, az autó puszta súlya passzív védelem a baromarcúak ellen, megtoldva modern ütközésvédelemmel ad némi esélyt túlélni.
Ugyanezt írtam...nokedli írta:Nem. Ez olyan,hogy rádlőnek fegyverrel,ezért veszel te is. Nem azért mert másnak van.hehetheoriginal írta: Ez olyan akkor, hogy 1 elkezd fegyverkezni, akkor mindenki osszefossa magat es o is elkezd fegyverkezni, aztan az egésznek a vegen semmi ertelme.
Nem. Ez olyan,hogy rádlőnek fegyverrel,ezért veszel te is. Nem azért mert másnak van.hehetheoriginal írta: Ez olyan akkor, hogy 1 elkezd fegyverkezni, akkor mindenki osszefossa magat es o is elkezd fegyverkezni, aztan az egésznek a vegen semmi ertelme.
sajnos ilyen alapon mukodik a vilag, ezert van szteroid az elsportban (vagy mar az alatt is) stb-stb.Ez olyan akkor, hogy 1 elkezd fegyverkezni, akkor mindenki osszefossa magat es o is elkezd fegyverkezni, aztan az egésznek a vegen semmi ertelme.
Ez olyan akkor, hogy 1 elkezd fegyverkezni, akkor mindenki osszefossa magat es o is elkezd fegyverkezni, aztan az egésznek a vegen semmi ertelme.Gknight007 írta:Hogy miért tettem egy modern és több mint másfél tonnás vasat az asszony meg a gyerek alá? Egyszerű; sosem költöttünk sokat autóra másra fordítottuk a pénzünket. Megfelelt egy jól karbantartott Hyundai Accent. Volt légkondi, ment télen-nyáron, nem rohadt, kényelmes volt, elfértünk. Aztán egy szép napon egy szőke hölgy egy Q7-ben nem bírta kivárni a városi dugót, csinált magának egy harmadik sávot, és felcsapott reflektorral érkezett szemből, városban, 70-80-as tempóval, mi mentünk 55 körül. Kitértünk, amit jól is tettünk, mert érzésre ő nem tért volna ki. Akkor gyorsan kiszámoltam, az Accent velünk együtt volt kb. 1000kg, az Audi mennyi lehet, 2500 kg ? Ott haltunk volna meg, városban 50-es tempónál, mert amíg ő lelassul 80-ról 50-re, mi elindulunk hátrafelé, vagyis mintha falnak mentünk volna 80-al. Nem éltük volna túl. A magyar utakon, még a városban is, az autó puszta súlya passzív védelem a baromarcúak ellen, megtoldva modern ütközésvédelemmel ad némi esélyt túlélni.hehetheoriginal írta: mert anya igy erzi magat biztonsagban, amikor viszi az ivadekokat az oviba.
(hogy közben atgazol hat kutyan es 8 csecsemőn, az most mindegy.)
meg mert apa igy erzi magat biztonsagban, es faszaul, hogy ne folyamat a 4 centis mikropeniszere kelljen gondolnia.
ezek az emberek, akik pláne csak a kütyük miatt akarnak szép és új autót, de amugy maga a vezetes meg az autozas kurvára nem érdekli őket, pláne nekik semmi értelme a 140ezer euros suv, nekik egy erintokepernyos opel astra is megfelelne.
de mindegyik benyalja a marketinget meg a propagandat.
Hogy miért tettem egy modern és több mint másfél tonnás vasat az asszony meg a gyerek alá? Egyszerű; sosem költöttünk sokat autóra másra fordítottuk a pénzünket. Megfelelt egy jól karbantartott Hyundai Accent. Volt légkondi, ment télen-nyáron, nem rohadt, kényelmes volt, elfértünk. Aztán egy szép napon egy szőke hölgy egy Q7-ben nem bírta kivárni a városi dugót, csinált magának egy harmadik sávot, és felcsapott reflektorral érkezett szemből, városban, 70-80-as tempóval, mi mentünk 55 körül. Kitértünk, amit jól is tettünk, mert érzésre ő nem tért volna ki. Akkor gyorsan kiszámoltam, az Accent velünk együtt volt kb. 1000kg, az Audi mennyi lehet, 2500 kg ? Ott haltunk volna meg, városban 50-es tempónál, mert amíg ő lelassul 80-ról 50-re, mi elindulunk hátrafelé, vagyis mintha falnak mentünk volna 80-al. Nem éltük volna túl. A magyar utakon, még a városban is, az autó puszta súlya passzív védelem a baromarcúak ellen, megtoldva modern ütközésvédelemmel ad némi esélyt túlélni.hehetheoriginal írta: mert anya igy erzi magat biztonsagban, amikor viszi az ivadekokat az oviba.
(hogy közben atgazol hat kutyan es 8 csecsemőn, az most mindegy.)
meg mert apa igy erzi magat biztonsagban, es faszaul, hogy ne folyamat a 4 centis mikropeniszere kelljen gondolnia.
ezek az emberek, akik pláne csak a kütyük miatt akarnak szép és új autót, de amugy maga a vezetes meg az autozas kurvára nem érdekli őket, pláne nekik semmi értelme a 140ezer euros suv, nekik egy erintokepernyos opel astra is megfelelne.
de mindegyik benyalja a marketinget meg a propagandat.
Csak arra értettem, hogy prognosztizálta az "ingyenpénz" pályafutásának végét, mert várható volt, hogy előbb-utóbb jön majd egy kamatemeléses időszak, csak gondoltam nem egy 2008 II-t várt bankcsődökkel és így tovább.zsuninnyo írta: Olyan nincs, hogy nincs hova visszafizetni. Max a bank megy csodbe, amit bekebelez egy masik, es oda fizeted.
Olyan nincs, hogy nincs hova visszafizetni. Max a bank megy csodbe, amit bekebelez egy masik, es oda fizeted.raul 4 ever írta: Lusta vagyok visszakeresni halfkeyt, de asszem tavaly nyáron mondta, hogy most vegyen fel hitelt aki akar, mert ennyire olcsón nem lehet pénzhez jutni. Azt nem tudom gondolta-e, hogy lesz akinek vissza se kell majd fizetni, mert nem lesz hova.
Nekem utana rogton a kedvenc a nincs teli gumim, mert azt csak a gyartok talaltak ki, hogy lehuzzanak penzzel.Marky írta:Imadom, amikor a nehany eves tankokon tukorsimara kopott gumik vannak, mert nincs 1 milliojuk egy normalis szettre, ami nem kopik el a padlogaz-satufek vezetesi stilusuk mellett.hehetheoriginal írta: ujabb költői kérdés: ha ilyen fontos a környezetvedelem, akkor miert ezek a majd' 3 tonnas 0-100 2,5 sec alatt tankok mennek elektromos auto gyártás es nyomatás terén?![]()
Imadom, amikor a nehany eves tankokon tukorsimara kopott gumik vannak, mert nincs 1 milliojuk egy normalis szettre, ami nem kopik el a padlogaz-satufek vezetesi stilusuk mellett.hehetheoriginal írta: ujabb költői kérdés: ha ilyen fontos a környezetvedelem, akkor miert ezek a majd' 3 tonnas 0-100 2,5 sec alatt tankok mennek elektromos auto gyártás es nyomatás terén?![]()
Fu engem ki lehet kergenti a vilagbol ezekkel a budos SUV kamion szarokkal, hogy ez kell az embereknek, ezek a fos tankok amik fogyasztanak es kurvara feleslegesek. Totalis agyatlan az egesz kqategoria es ez a legkelendobb.hehetheoriginal írta:
ujabb költői kérdés: ha ilyen fontos a környezetvedelem, akkor miert ezek a majd' 3 tonnas 0-100 2,5 sec alatt tankok mennek elektromos auto gyártás es nyomatás terén?
lokalisan nem. globalisan igen. ez a lokalisra ad megoldast.hehetheoriginal írta: az a szép benne, hogy a felhasználó ilyen szem/száj/fül befog stilusban majomkodik, es nincs tisztaban, hogy mielott atveszi es miutan leadja a gépet, jobban szenneyezi a környezetet, mint akarmelyik.
ujabb költői kérdés: ha ilyen fontos a környezetvedelem, akkor miert ezek a majd' 3 tonnas 0-100 2,5 sec alatt tankok mennek elektromos auto gyártás es nyomatás terén?![]()
nem lenne okosabb korlatozni a teljesitmenyt "normal" felhasznaloi keretek koze? akkor nem ez a gagyi 250km hatotav lenne, vagy talan nem kéne 2 tonna raklapnyi akksit bebaszni az ülesek alá....
Ne is mondd...cegnel most harom opcio van, hibrid, meg ket elektromos. Abbol az egyik hatotav legidealisabb esetben 286 km...hehetheoriginal írta: az a szép benne, hogy a felhasználó ilyen szem/száj/fül befog stilusban majomkodik, es nincs tisztaban, hogy mielott atveszi es miutan leadja a gépet, jobban szenneyezi a környezetet, mint akarmelyik.
ujabb költői kérdés: ha ilyen fontos a környezetvedelem, akkor miert ezek a majd' 3 tonnas 0-100 2,5 sec alatt tankok mennek elektromos auto gyártás es nyomatás terén?![]()
nem lenne okosabb korlatozni a teljesitmenyt "normal" felhasznaloi keretek koze? akkor nem ez a gagyi 250km hatotav lenne, vagy talan nem kéne 2 tonna raklapnyi akksit bebaszni az ülesek alá....