Realista24 írta:
Ez az egész akkor érne valamit, ha legalább egy ezrest elmennének, azért meg pluszt is fizetne sok ember. De addig ez csak korlátozás az én szememben zöld köntösbe bújtatva.
Kerdezd meg a cegnel a Lucid Airt, 850-900-at elmegy, a belseje is minosegi, csak az arat ne nezze meg a fonok.
ikelemen5 írta:
A csodálatos hybrid rendszer... nemrég mentem Pestre egy corollával, tele tankból nem fordult meg a Pécs-Budapest útvonalon... ráadásul kényelmetlen is volt..
Nem tudom, hogy mi lesz a megoldás, de ennél egy "egyszerű" turbó benzin motor is kevesebbet fogyaszt.
Octavia iv, pentek reggel tele tankkal + akksi feltoltve Temesvar - Nagyvarad (180 km, ebbol kis szakasz autopalya, nagy resze varosokon, falukon keresztul) benzin + elektromos.
3.8-as fogyasztas 100-on. munkahelyen volt feltoltve ingyen, ugyanez otthoni arammal arban +2 litert jelentene a fogyasztasban.
vasarnap ugyanez a tav, csak vissza (az elozo kep is onnan linkelve), jelenleg a tank kb 2/3-on van,
510 km-t menne csak benzinnel. Teljesen feltoltve, tele tankkal kb 800-at menne.
Masik alkalom, fele ut autopalya, fele orszagut, csak benzinnel 6.4-es fogyasztas.
Augusztustol novemberig 2,4-es atlag fogyasztas, nagy resze varosban, hetvegenkent par szaz km. Novembertol a mai napig 3,2-es atlag, ugyancsak hasonlo fogyasztassal. (februarban nem volt hasznalva az auto, az eves atlag 16 ezer)
Ez arra valo, hogy hetkoznap varosban, agglomeracioban elvagy vele. Ha hetvegen hosszabb utra messz, akkor nem kell a toltessel szarakodj. Viszont ha folyamatosan autopalyazol, akkor a dizel meg mindig jobb opcio.