Oldal: 9 / 2197

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 18:07
Szerző: miro.
Bencze írta: Miro biztos visszautasitana az uj 1200 lovas Ferrari F80-at :lol:
Eladnam,mint a szart. :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 17:50
Szerző: Bencze
Miro biztos visszautasitana az uj 1200 lovas Ferrari F80-at :lol:

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 17:46
Szerző: Galacticos
miro. írta:De ezert meg mindig nem kell egy 600 loeros auto.
De ha valakinek ahhoz van kedve miert ne vegye? Nem a 600loero fog megolni hanem az aki es ahogy hasznalja.
Az nem kozveszelyes aki napkozben es nem megbantva senkit a 120ezer forintos corsajaval rallyizik a hungarian dugoba es csak azert nem tori ossze magat mert a tobbiek feltik annyira a sajat autojukat es kikerulik. Az nem veszelyes? Es nem az 1.4es corsa meg az opel a hibas hanem a sofor.
De erre mondtam hogy szerintem is van az az elethelyzet ami felulir mindent, en taxiskent egesznap a varosban latok sok mindent. A taxis sztereotipiak is mind igazak, de vittem meg be olyan not szuleszetre aki utolso hetes volt, fajdalmai voltak, az apat nem lehetett elerni es az elottem erkezo kedves kollegaim nem vittek el nehogy osszekoszolja az ulest. Akkor ebben az esetben 40el guruljak neki a soroksari uton mert a dacias hazafele nem sieto bacsi szant szandekkal a belso savban megy a tobbieket feltartva onkentes rendort jatszva? Ezek hasonlokeppen balesetveszelyesek, nem beszelve a pakisztani woltos biciklis futarokrol meg nagyon sok minden masrol.

Szerk. A vegere kicsit eltertem, de tenyleg sok a balfasz es nem auto fuggo. En azzal se feltetlen ertek egyet h akiknek premium autojuk van bunkosagbol, gizdasagbol foglalnak a tesconal ket helyet. (Nem a mozgasserult helyre beallokrol beszelek)Habem azert allnak be oda es ugy mert utana jon a bacsika nenike a kis kocsijaval es rabssza az ajtot a te autodra mert mit sem szamit senki nem figyel senkire.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 17:42
Szerző: hehetheoriginal
rikko írta:
hehetheoriginal írta:
Ha oda kell erni a sürgősségire pl a novel vagy gyerekkel.
En aztan pont leszarom a sebesseghatarokat meg buta kis tablakat.

en meg ezt a kommunista tempot nem ertem meg, sok embernel.
Persze legyen akkor mindenkinek egy trabantja vagy wartburgja, mint anno, es kuss van.

sztem abban mindenki egyetert, hogy a buntetes merteket kell szabalyozni es a kihagas mertekevel ekvivalensse tenni.
Csak lehet amíg az asszonyt vagy a gyereket beviszed a kórházba, addig elcsapsz 1-2 embert, kinyírsz egy családot, mert te úgy döntöttél, hogy majd te hehe megmutatod.
Gondolom nem 2 hete van jogsid, azt is feltételezem, hogy tisztában vagy azzal a ténnyel, hogy Te csak egy kis porszem vagy a forgalom Szaharájában. Vezethetsz te felelősségteljesen vagy idiótán, ígyis - úgyis ottmaradhatsz. A kérdés, hogy hány százalékkal akarod megemelni annak a kockázatát, hogy ez be is következzen!?
Évekig dolgoztam egy fiatal sráccal, aki mindig idióta módon vezetett, átcsúszott pár person( hisz az csak érett sárga) ...
Aztán az egyik alkalommal ottmaradt, most meg 30 évesen két amputált lábbal, fél fogyatékosan otthon a szülei gondozzák...
nyilvan nem dodzsem módban fogyatékba' vezet olyankor az ember, hiába írod körül úgy, vagy próbálod ezt éreztetni.
érzékszervek csúcsra húzva, tudatosan és a stressztől közvetetten is max koncentráció, és szánom-bánom, de leszarom az 50es táblát.
lehet gyorsan, hatékonyan vezetni ésszel is, ez nem azt jelenti, hogy minden max gáz, és azért nem tudsz a fékekről semmit mondani, mert még soha nem használtad.... nem kell lemenni aberrált diszkóbaleset elmebetegbe, ahol viszont tényleg ön- és közveszélyes a szitu, ezt a két különböző felfogást válasszuk szét.

most az, hogy engem ismeretlenül vmi nem túl iqhuszár kisgyerekhez hasonlítasz, meg már nem is kommentálom :lol:

senki nem sérthetetlen, maximum istenkomplexusos, akármiben is ül, kellő intelligencia és értelem kell hozzá, mint az élet minden területén. a szabályok meg pont a gyengébb képességűek miatt lettek kitalálva, hogy ne hulljanak el raklapszámra, mint vmi húsdarálóban.
plusz nyilvan info jelleggel kell hasznalni, hogy latod az eles kanyar tablat, akkor nem vagodsz be 130cal, de ugye ehhez is esz kell.
De ezert meg mindig nem kell egy 600 loeros auto.
fizessenek a gazdagok!!!!!!! éljen sztalin! :agree:

de amugy nyilvan aki nem autobuzi, annak felesleges magyarazni, sohasem fogja megerteni.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 17:36
Szerző: miro.
Galacticos írta:
rikko írta: Csak lehet amíg az asszonyt vagy a gyereket beviszed a kórházba, addig elcsapsz 1-2 embert, kinyírsz egy családot, mert te úgy döntöttél, hogy majd te hehe megmutatod.
Viszont ezzel a felfogassal akkor inkabb ne csinalj semmit mert barmikor megtortenhet a baj.
Aztan amugy meg ember legyen a talpan aki viszi az asszonyt szulni es az elotte 40el gurulo dacia/suzuki soforjet nem akarja megolni.
De ezert meg mindig nem kell egy 600 loeros auto.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 17:32
Szerző: Galacticos
rikko írta: Csak lehet amíg az asszonyt vagy a gyereket beviszed a kórházba, addig elcsapsz 1-2 embert, kinyírsz egy családot, mert te úgy döntöttél, hogy majd te hehe megmutatod.
Viszont ezzel a felfogassal akkor inkabb ne csinalj semmit mert barmikor megtortenhet a baj.
Aztan amugy meg ember legyen a talpan aki viszi az asszonyt szulni es az elotte 40el gurulo dacia/suzuki soforjet nem akarja megolni.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 17:25
Szerző: rikko
hehetheoriginal írta:
Andrew Dawn írta: Amit nem értek hehe, hogy miért van szükség olyan autóra, ami 300-al képes menni, ha egyszerűen mindenhol szabálytalan itthon? Vagy vannak olyan szituációk, amikor pl szerinted ésszerű 250-el csapatni, attól függetlenül is, hogy szabálytalan?
Ha oda kell erni a sürgősségire pl a novel vagy gyerekkel.
En aztan pont leszarom a sebesseghatarokat meg buta kis tablakat.
mit nem értek hehe, hogy miért van szükség olyan autóra, ami 300-al képes menni,
en meg ezt a kommunista tempot nem ertem meg, sok embernel.
Persze legyen akkor mindenkinek egy trabantja vagy wartburgja, mint anno, es kuss van.
általános esetekben én sem hiszek a totális kontrollban, de a közlekedés során általában nem csak magadat veszélyezteted 200-250-nél..
sztem abban mindenki egyetert, hogy a buntetes merteket kell szabalyozni es a kihagas mertekevel ekvivalensse tenni.
Csak lehet amíg az asszonyt vagy a gyereket beviszed a kórházba, addig elcsapsz 1-2 embert, kinyírsz egy családot, mert te úgy döntöttél, hogy majd te hehe megmutatod.
Gondolom nem 2 hete van jogsid, azt is feltételezem, hogy tisztában vagy azzal a ténnyel, hogy Te csak egy kis porszem vagy a forgalom Szaharájában. Vezethetsz te felelősségteljesen vagy idiótán, ígyis - úgyis ottmaradhatsz. A kérdés, hogy hány százalékkal akarod megemelni annak a kockázatát, hogy ez be is következzen!?
Évekig dolgoztam egy fiatal sráccal, aki mindig idióta módon vezetett, átcsúszott pár person( hisz az csak érett sárga) ...
Aztán az egyik alkalommal ottmaradt, most meg 30 évesen két amputált lábbal, fél fogyatékosan otthon a szülei gondozzák...

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 16:58
Szerző: L.Miki
Én nem mondtam, hogy követendő az amit leírtam, hozza is tettem, hogy kivitelezhetetlen, csak azt nem értem, hogy miért kellett elkezdeni gyorsabbnál gyorsabb és veszélyes autókat gyártani az állampolgároknak közútra. Az pedig hogy lovaskocsi meg 1.2es benzines pedig nagyon a véglete a dolognak, szó sincs erről, hogy ne legyen technikai fejlődés, csak szabni kellett volna egy határt, hogy mi való közútra és mi nem. Aztán lehet itt bízni másokban, mondjuk én egyáltalán nem bízom, lényegtelen.
Vannak azért autók amik “hétköznapiak” nem nagy vérűek, mégis biztonságosak.

Én úgy gondolom hogy egy 120-150 lovas autó bőven elég a forgalomba, annál feljebb kész öngyilkosság, mert olyan emberek is hozza juthatnak akik oda vágják kilohetvennel a szerpentinen és te pont arra jössz és kész.

De persze ezt már nem most kellene vissza fordítani, eleve el sem kellett volna kezdeni gyártani közútra. Szerintem.

Abban viszont egyetértek erre végleges megoldás soha nem fog szuletni, felgyorsult a világ, a technikai fejlődés és az emberiség nem bírja a lépést tartani, sietünk mindenhova, kapkodunk, egyik helyről a másikra, sokan is lettünk hirtelen az utakon, egy háztartásban minimum 2 autó áll, mindenki azzal megy szinte mindenhova, elkerülhetetlen és megakadályozhatatlan hogy hibázzanak az emberek, de szerintem ha az elején nem kezdenek el nagy vérű, piszok gyors autókat gyártani, kevesebb baleset születne, mert az egyik nem érezné azt higy alatta a világ és simán lenyomja a többit, ide még beférek, de nem fér és frontálisan bumm.
Persze láttam már suzuki swifttel is úgy közlekedni embereket mintha nagy Merci lenne alattuk. Szóval patthelyzet.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 16:06
Szerző: kiserik
nmate írta:

Le is zárnám azzal, hogy közlekedjetek óvatosan, felelősségetek van a volán mögött.
Nagyjából ennyit kell leszűrni az egészből. Naponta kb 3200-an halnak meg az utakon. 1 év alatt többen, mint az orosz-ukrán háborúban 2014 óta. Most egy híresség, így a hír értéke magas.

A világ legnagyobb bizalomjátéka a közlekedés. Csak okosan, felelősen.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 15:11
Szerző: nmate
Galacticos írta: En nem feltetlen az autoban latom a problemat, ezres suzukival is lehet ugy menni hogy halal legyen ha jon valami nem vart esemeny.
Persze, azzal nekitolatok egy bevásárlókocsinak és fix meghalok, de akkor sem ugyanaz a kettő, rossz példa. Kárt is kevesebbet teszek a környezetemben vele.

Az a baj, hogy ez mind-mind politika és hatalomjáték már, ahol ugye a józan ész nem ismert fogalom, csak a profit és a népszerűség.



Le is zárnám azzal, hogy közlekedjetek óvatosan, felelősségetek van a volán mögött.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 15:00
Szerző: nuevo_ericco
h3x0r írta: Pedig igaza van hehenek, fontos a technikai fejlodes, hisz az elektromos autokkal is akkor mentjuk meg a Foldet, ha 3 masodperc alatt vannak 100-on.
Pont most kezd észhez térni az autóipar, és a könnyű, kompakt elektromosak mennek nagyot, mint pl. a Renault 5, amik "csak" 8 mp alatt vannak 100-on.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 14:26
Szerző: Galacticos
Szerintem felesleges itt talalgatni mitol lehetett. 200 felett ment mint az allat, a legkisebb uthiba is kiszakithatja a gumit azt szia.
En nem feltetlen az autoban latom a problemat, ezres suzukival is lehet ugy menni hogy halal legyen ha jon valami nem vart esemeny.
Alszentkedni sem akarok, de amugy 200felett mar tenyleg a belathato tavolsag is szempillantas alatt eljon.

Az meg hogy minek ilyen auto amikor nem lehet ennyivel menni sehol.. 130nal tobbel itthon se lehet menni akkor mindenki jarjon 1.2es benzinessel meg legyen lekorlatozva az auto?

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 14:11
Szerző: h3x0r
Pedig igaza van hehenek, fontos a technikai fejlodes, hisz az elektromos autokkal is akkor mentjuk meg a Foldet, ha 3 masodperc alatt vannak 100-on.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 14:09
Szerző: hehetheoriginal
Andrew Dawn írta: Amit nem értek hehe, hogy miért van szükség olyan autóra, ami 300-al képes menni, ha egyszerűen mindenhol szabálytalan itthon? Vagy vannak olyan szituációk, amikor pl szerinted ésszerű 250-el csapatni, attól függetlenül is, hogy szabálytalan?
Ha oda kell erni a sürgősségire pl a novel vagy gyerekkel.
En aztan pont leszarom a sebesseghatarokat meg buta kis tablakat.
mit nem értek hehe, hogy miért van szükség olyan autóra, ami 300-al képes menni,
en meg ezt a kommunista tempot nem ertem meg, sok embernel.
Persze legyen akkor mindenkinek egy trabantja vagy wartburgja, mint anno, es kuss van.
általános esetekben én sem hiszek a totális kontrollban, de a közlekedés során általában nem csak magadat veszélyezteted 200-250-nél..
sztem abban mindenki egyetert, hogy a buntetes merteket kell szabalyozni es a kihagas mertekevel ekvivalensse tenni.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 14:00
Szerző: EmbroZZ
Én teljes mértékben megértem amit hehe ír és ebben az esetben félig-meddig igaza is van, mondjuk a sofőrön kívül egy utas is elhunyt... általános esetekben én sem hiszek a totális kontrollban, de a közlekedés során általában nem csak magadat veszélyezteted 200-250-nél... engem nem vigasztalna, hogy joga van dönteni a sofőrnek és majd kifizeti a büntit, ha mondjuk 250-nél benéz valamit és kinyírja a családom...

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 13:54
Szerző: Andrew Dawn
Amit nem értek hehe, hogy miért van szükség olyan autóra, ami 300-al képes menni, ha egyszerűen mindenhol szabálytalan itthon? Vagy vannak olyan szituációk, amikor pl szerinted ésszerű 250-el csapatni, attól függetlenül is, hogy szabálytalan?

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 13:45
Szerző: cart
Szerencsére a 600 lóerős Lambo meg a lovaskocsi között van még néhány lépcsőfok.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 13:45
Szerző: hehetheoriginal
nem tudom, mindig lesznek hülyék, mindig lesz hiba, mindig lesz baleset, akárhogy szabályzod, tiltod, bármit csinálsz.
én nem akarok egy utolsó cm-ig bekeretezett, beszabályzott, diktatorikus vilagban elni, mert tartom magam annyira értelmesnek és felnőttnek, hogy a szabadságjogaimmal élve fel tudom mérni, hogy nem baszom neki esőben kilóhetvennel a szerpentinen, vagy a zsufolt belvarosban. viszont az emberi ostobasagra nem talaltak meg ki gyogyszert.
most tegyuk fel jotaek esete nem ostobasagon alapszik - kicsit vitatkoznek ezzel, mert allitolag egy kompot akartak idore elerni, ezert basztak neki, kerdeznem: megerte? koltoi kerdes -, de akkor sem tudod a kulso, altalad nem befolyasolhato hatasokat kikuszobolni, pl egy durrdefekt eseteben. 30 kmhval is meg lehet halni / meg lehet ölni valakit, nem kell hozza 150-re korlatozni semmit se....
a szigorubb szabalyrendszerrel egyetertek, de jozan paraszti esszel, nem a mai elmebeteg aberralt felfogast kovetve, a frekventalt helyekre - tehat nem mint balfasz olaszoknal vagy svajcban, ahol kb mara elhetetlen a helyzet, teljes agyfasz az egesz, mert 50 meterenkent mernek es buntetnek - tegyenek kamerat, rendort, es menjen a retorzio, mikor vki jatszoter mellett gyorsulasosat jatszik pl.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 13:29
Szerző: nmate
Persze, ezer oka lehet, csak általában merülnek fel bennem ilyenkor kérdések. Ritka balszerencsés dolog mindenesetre.

Ettől függetlenül egyetértek egyébként, szabályozni kellene ezeket az autókat. Nem való mindenkinek a v10 vagy a Tesla Insane mode az utcán. Nem betiltani, hanem szabályozni. Jobban felelősségre vonhatóvá tenni. Ne tudjon már mindenféle LL Junior 130-cal menni a Petőfi hídon az AMG Mercivel, aztán instán liveozni közben. Továbbá az autó műszaki állapota még jobban igényli az ellenőrzést, mivel akár ha már alacsonyabb guminyomással mész is változhat annyit a kezelhetősége, hogy balesetet okozol.

Ismétlem - tényleg sajnálom a srácot. De ezek fontos dolgok, amikkel foglalkozni kellene, mert ott vagyunk megint, hogy a technológia elhaladt a szabályok mellett.

Re: OFF

Elküldve: 2025. július 4., péntek 13:26
Szerző: nuevo_ericco
Mint minden kihágásnál, bűnténynél, itt sem annyira a büntetés mértéke a visszatartó erő, hanem a lebukás veszélye, esélye. Ha senki sem tudná kikerülni a szabályokat, pl. a gazdagokra is ugyanúgy vonatkoznának a szabályok (ide tartozik az arányosság is, pl. minél drágább autó, annál magasabb büntetés), nem tudnák okosban megkerülni a felelősségre vállalást, szerintem fokozatosan javulna a helyzet. Pl. az éjjeli gyorshajtás Lamboval is ritkább lenne, ha bemérnék őket, és magasabb túllépésnél egy, másfél évre röpülne a jogsi, visszaesőknél akár 5 évre is.