Re: OFF
Elküldve: 2021. április 27., kedd 14:23
van vki, aki nagyon otthonosan mozog az itteni avatar szerkesztésben?
Tévedsz. Kurvajó dolog magasnak lennialexoxladjackoxi írta:Aha, ez olyasmi, mint a Tracer. Akkor te is le vagy korlátolva, nyilván az sem jó ha nagyon magas valaki. Egyébként egy gondolat erejéig még vissza a sportmotorokhoz, elvileg ezek a Ninják inkább sporttúra kivitelnek számítanak, és nem olyan kényelmetlen az üléspozício, mint egy szupersporton.Mester77 írta: eredetileg én is mindig sportmotort szerettem vna, de egyrészt békában ülni nem leány álom, másrészt az én magasságom a motorok nagy %át kizárja, mert túl picik alattam, a tank fölé lóg a térdem stb.
Nekem most egy 650ccm-es, 70 LE Kawa Versys-em van, ami se nem sport, se nem túra, a kettő közt van vhol, ú.n funbike
Ilyen:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawas ... l-16718760
csak nekem full fekete, nincs hátul az a csicska sárvédős rendszám, sport plexi, leo vince dob..szóval picit azért fazonra van szabva![]()
![]()
Aha, ez olyasmi, mint a Tracer. Akkor te is le vagy korlátolva, nyilván az sem jó ha nagyon magas valaki. Egyébként egy gondolat erejéig még vissza a sportmotorokhoz, elvileg ezek a Ninják inkább sporttúra kivitelnek számítanak, és nem olyan kényelmetlen az üléspozício, mint egy szupersporton.Mester77 írta: eredetileg én is mindig sportmotort szerettem vna, de egyrészt békában ülni nem leány álom, másrészt az én magasságom a motorok nagy %át kizárja, mert túl picik alattam, a tank fölé lóg a térdem stb.
Nekem most egy 650ccm-es, 70 LE Kawa Versys-em van, ami se nem sport, se nem túra, a kettő közt van vhol, ú.n funbike
Ilyen:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/versys_650/kawasaki_versys_650_3_plusz_1_ev_red_baron_garanciaval-16718760
csak nekem full fekete, nincs hátul az a csicska sárvédős rendszám, sport plexi, leo vince dob..szóval picit azért fazonra van szabva![]()
Jaa, azt mondjuk hallottam én is, hogy a KTM-eknek nagyobb a szervízigényük, mint a japán gyártók gépeinek, pedig a 200-as Duke is ideális lehetett volna. Egyébként igen, ha a szívemre teszem a kezem, akkor én is YBR250 vagy CBF250-et gondolom a legideálisabbnak elsőre. Zero idom, nem is olyan erősek, elvileg nagyon megbízhatóak is. Pedig a Kawasakik jobban tetszenek, neked milyen Kawád van?Mester77 írta:ja, h korban még nem vagy ott.. az másalexoxladjackoxi írta: Ja, én nem azért nem akarok 50-est, mert lenézem ezeket a motorokat, hanem szimplán valószínűleg ezt is balfax lennék kezelni, ha nem tanít meg valaki az alapokra.Ezért hajlok afelé, hogy rendesen beiratkozok A2-re, ahol legalább az alapokat elsajátítanám, de nem feltétlen maxolnám ki a kategóriát, ami az első motor választást illeti. Nem tudom mekkora az a motor, ami egy kezdő kezében nem okoz még túl nagy meglepetéseket, de lehet vele normálisan is közlekedni, mert ahogy az sem jó, ha túl gyenge. Valahol az is egy külön veszélyhelyzet, amikor kínlódsz egy 50-essel, vagy egy 4T 125-el, hogy megelőzz egy 60-al tötymörgő kamiont. Persze nem akarok okoskodni, én ezeket csak olvastam. A korlátlan A még 2 évig nem jöhet szóba a korom miatt. Amik tetszenek, azok a sportosabb motorok illetve a naked-ek. Supermotozás , endurozás, offroad meg a magasságom miatt kilőve.
Eléggé körbejártam az utóbbi időben a témát, néztem 50-eseket is amúgy, amúgy lehet poénkodni a Simsonnal, csak nagyot néztem a múltkor , amikor megláttam, hogy már 3 kiló körül mennek a jó állapotúak. Régen 100-150-ért patikát adtak. Befektetésnek nem lenne mondjuk utolsó.
Egyébként egy 2-300 köbcentisre gondoltam, ami talán nem lenne túl nagy, és lehet vele normálisan közlekedni, de passz. Néztem mik vannak ebben a kategóriában. Honda CBF 250, Yamaha YBR 250, MT03, KTM Duke 200, Kawa Z300... meg hát ami talán a legjobban tetszik az a NInja. 250 vagy 300-as. Csak az a baj, hogy azért lehet ökörség lenne sportmocival kezdeni. Az idomozás azt mondják nem olcsó mulatság.
Mondjuk legkorábban tuti, hogy max. jövőre lesz aktuális a dolog, szóval ráérek még kigondolni mi legyen.
![]()
igen, ha nem vagy túl magas akkor a supermoto, enduro kilőve. Sportmotorral véletlenül se kezdj!
naked akkor a neked való sztem. ezek közül első motornak egyértelműen az ybrahim 250et ajánlanám ( mt még 03al is igényel rutint, kawa szintúgy, ktm foglakozós)
de amúhy, ha az oktatáson elmondod, h 0 rutinnal rendelkezel, se váltani nem tudsz, se motoron nem ültél, akkor úgy is fognak kezelni. külön vesznek, megtanítanak váltani, elindulni, megállni, és majd utána engednek vissza a többiekhez. nem ördögtől való dolog ez, tök normális. ezen ne parázz
ja, h korban még nem vagy ott.. az másalexoxladjackoxi írta: Ja, én nem azért nem akarok 50-est, mert lenézem ezeket a motorokat, hanem szimplán valószínűleg ezt is balfax lennék kezelni, ha nem tanít meg valaki az alapokra.Ezért hajlok afelé, hogy rendesen beiratkozok A2-re, ahol legalább az alapokat elsajátítanám, de nem feltétlen maxolnám ki a kategóriát, ami az első motor választást illeti. Nem tudom mekkora az a motor, ami egy kezdő kezében nem okoz még túl nagy meglepetéseket, de lehet vele normálisan is közlekedni, mert ahogy az sem jó, ha túl gyenge. Valahol az is egy külön veszélyhelyzet, amikor kínlódsz egy 50-essel, vagy egy 4T 125-el, hogy megelőzz egy 60-al tötymörgő kamiont. Persze nem akarok okoskodni, én ezeket csak olvastam. A korlátlan A még 2 évig nem jöhet szóba a korom miatt. Amik tetszenek, azok a sportosabb motorok illetve a naked-ek. Supermotozás , endurozás, offroad meg a magasságom miatt kilőve.
Eléggé körbejártam az utóbbi időben a témát, néztem 50-eseket is amúgy, amúgy lehet poénkodni a Simsonnal, csak nagyot néztem a múltkor , amikor megláttam, hogy már 3 kiló körül mennek a jó állapotúak. Régen 100-150-ért patikát adtak. Befektetésnek nem lenne mondjuk utolsó.
Egyébként egy 2-300 köbcentisre gondoltam, ami talán nem lenne túl nagy, és lehet vele normálisan közlekedni, de passz. Néztem mik vannak ebben a kategóriában. Honda CBF 250, Yamaha YBR 250, MT03, KTM Duke 200, Kawa Z300... meg hát ami talán a legjobban tetszik az a NInja. 250 vagy 300-as. Csak az a baj, hogy azért lehet ökörség lenne sportmocival kezdeni. Az idomozás azt mondják nem olcsó mulatság.
Mondjuk legkorábban tuti, hogy max. jövőre lesz aktuális a dolog, szóval ráérek még kigondolni mi legyen.
szevaalexoxladjackoxi írta: Olyasmi kérdésem lenne hozzátok, hogy van köztetek olyan, aki motorozott, vagy motorozik? Egyelőre még csak kacérkodok a gondolattal, és ez legkorábban csak jövőre lehet aktuális, de azért megkérdezem. Az az igazság, hogy full 0 km-es vagyok, még csak robogós múltam sincs, és ezért kicsit tartok a dologtól, hogy feleslegesen tenném bele majd esetlegesen a pénzt, közben meg kiderülne, hogy érzékem sincs a dologhoz. B-s jogsi megvan, szóval vehetnék valami phicsa 50-est, de mondom zero tapasztalattal laikusként azt sem lenne egyszerű kipróbálni meg rendesen átnézni az adott vasat, illetve igazság szerint ismerettségi körben se nagyon van senki, aki motorozna és tudna segíteni. Szóval arra gondoltam, hogy inkább majd A2-re jelentkeznék, és legalább az alapokra megtanítana a motoros suli, bár azt mondják egy nagy fapad az egész oktatás. Egyébként az is megérne majd egy misét, ha rábaxnak egyből egy 500-asra, márpedig az lenne gondolom. Autózás nekem nem élmény, nem különösebben ad élvezetet, inkább csak stresszel az egész.Szóval akinek van mocis múltja, vagy bármit tud mondani a témával kapcsolatban, hogy nála hogy alakult ki, miként kezdte, esetleg mit tanácsol, megköszönöm!
50es váltós..Mester77 írta:szevaalexoxladjackoxi írta: Olyasmi kérdésem lenne hozzátok, hogy van köztetek olyan, aki motorozott, vagy motorozik? Egyelőre még csak kacérkodok a gondolattal, és ez legkorábban csak jövőre lehet aktuális, de azért megkérdezem. Az az igazság, hogy full 0 km-es vagyok, még csak robogós múltam sincs, és ezért kicsit tartok a dologtól, hogy feleslegesen tenném bele majd esetlegesen a pénzt, közben meg kiderülne, hogy érzékem sincs a dologhoz. B-s jogsi megvan, szóval vehetnék valami phicsa 50-est, de mondom zero tapasztalattal laikusként azt sem lenne egyszerű kipróbálni meg rendesen átnézni az adott vasat, illetve igazság szerint ismerettségi körben se nagyon van senki, aki motorozna és tudna segíteni. Szóval arra gondoltam, hogy inkább majd A2-re jelentkeznék, és legalább az alapokra megtanítana a motoros suli, bár azt mondják egy nagy fapad az egész oktatás. Egyébként az is megérne majd egy misét, ha rábaxnak egyből egy 500-asra, márpedig az lenne gondolom. Autózás nekem nem élmény, nem különösebben ad élvezetet, inkább csak stresszel az egész.Szóval akinek van mocis múltja, vagy bármit tud mondani a témával kapcsolatban, hogy nála hogy alakult ki, miként kezdte, esetleg mit tanácsol, megköszönöm!
én azt tanácsolnám, h vegyél egy kis 50ccmes motort, ami már váltós. ezek nem olyan drágák, könnyen túl is tudsz adni rajta, könnyű súlyban is. én is így kezdtem anno, megtanulod vele a forgalmat, sebességet váltani stb..
aztán iratkozz be suliba és (szerintem) tök felesleges a1, a2t csinálni... ha már ott vagy, menj korlátlan nagy A-ra. nekem is van nincs megkötés, később úgyis mindig csak nagyobbat akarsz majd![]()
nekem most egy 650es kawa van
első órán egy 125ccmest kapsz magad alá. és ha már stabil vagy vele, utána tesznek csak nagyobbra. ( kivéve nálam, mert túl magas vagyok az ilyen kis gépekhez, én azonnal 500ast kaptam, de nem volt vele gond)
Szóval az én tanácsom:
- 50es váltós motor
- utána beiratkozol nagy A-ra
- kész vagy![]()
szevaalexoxladjackoxi írta: Olyasmi kérdésem lenne hozzátok, hogy van köztetek olyan, aki motorozott, vagy motorozik? Egyelőre még csak kacérkodok a gondolattal, és ez legkorábban csak jövőre lehet aktuális, de azért megkérdezem. Az az igazság, hogy full 0 km-es vagyok, még csak robogós múltam sincs, és ezért kicsit tartok a dologtól, hogy feleslegesen tenném bele majd esetlegesen a pénzt, közben meg kiderülne, hogy érzékem sincs a dologhoz. B-s jogsi megvan, szóval vehetnék valami phicsa 50-est, de mondom zero tapasztalattal laikusként azt sem lenne egyszerű kipróbálni meg rendesen átnézni az adott vasat, illetve igazság szerint ismerettségi körben se nagyon van senki, aki motorozna és tudna segíteni. Szóval arra gondoltam, hogy inkább majd A2-re jelentkeznék, és legalább az alapokra megtanítana a motoros suli, bár azt mondják egy nagy fapad az egész oktatás. Egyébként az is megérne majd egy misét, ha rábaxnak egyből egy 500-asra, márpedig az lenne gondolom. Autózás nekem nem élmény, nem különösebben ad élvezetet, inkább csak stresszel az egész.Szóval akinek van mocis múltja, vagy bármit tud mondani a témával kapcsolatban, hogy nála hogy alakult ki, miként kezdte, esetleg mit tanácsol, megköszönöm!
Nem inkabb a MediaTek?nmate írta: Bennem is van a snapdragon chip.
Kutyasutogetes valaki holnap delutan?
Én március 8-án lettem pozitívra tesztelve, majd március 22-én már negatív voltam. Azóta várom a kártyát. lCaraway írta: Sracok aki hivatalosan volt koronas (ántsz), annak mennyi ido utan kuldtek a vedettsegi igazolvanyt?
Aprilis 7.-en lett hivatalosan vege nekem, szoval mar 3 hete, de meg mindig nem jott semmi. En is nagyon szeretnek mar uszodaba eljutni, szoval remelhetoleg mire elerik a 4 millio beoltottat es nyitnak a helyek, hozzam is megerkezik az igazolvany.
Kicsit elírtad de kijavítottam.nmate írta: Sima ügy![]()
![]()
Azért várom a WHO döntését, de a lényeg, hogy legalább mehetek majd kocsmába a kártyával. Amióta nem iszok, kb. 2 hetente fáj a derekam.
Lesz denevérleves is? Akkor jövök.nmate írta: Bennem is van a snapdragon chip.
Kutyasutogetes valaki holnap delutan?