Re: OFF
Elküldve: 2021. augusztus 4., szerda 8:32
füst írta:Ilyen gusztustalansok csövest én nem tudom mikor láttam utoljára Pesten.
Hát így az elmúlt 8-10 évben ha jártál a városban, akkor láthattál.



füst írta:Ilyen gusztustalansok csövest én nem tudom mikor láttam utoljára Pesten.
Fel van turva a Blaha, átépítik meg mittudomen. Csovesekre nem tudok mit mondani, azok mindig voltakfüst írta: Majd valaki legyen szíves árulja el, mi történik Pest belvárosában, az utóbbi 2 hét során volt bent dolgom, és érzésre olyan mint Kalkutta. Ilyen gusztustalansok csövest én nem tudom mikor láttam utoljára Pesten. A közlekedést nem firtatnám, pedig arra is lennének jelzőim.![]()
nmate írta:Mert mind azok vagyunkRealista24 írta: Csodalom hogy az önkéntes rendőröket meg nem írta senki![]()
![]()
Mert mind azok vagyunkRealista24 írta: Csodalom hogy az önkéntes rendőröket meg nem írta senki![]()
csababarca írta: Nekem skoda superb-em van, de tény hogy elszaporodtak a főleg skoda octavia combis céges barmok, akik agyatlanul közlekedik. 2-3 éve van ez.
Mexikóban volt jó, mert itt írjátok hogy az irányjelző alap, vagy annak kéne legyen.
Ott az irányjelzést dudával pótolták: gyorsítás, duda majd jobbra/balra bekanyarodás. Ha valaki nem vette a lapot, akkor kanyarodás közben még 1-2 rövid dudaszó.
Embert nem láttam ott indexelni, pedig a fővárosban is vezettem, meg a tengerparton vègig.
Egyébkènt engem két dolog idegesít, amit nem tudok elhagyni:
-belső sáv kibérlése. Ez autópályán vagy a hungárián mindig előfordul. Példa, hungárián a stadionoknál megszáljlja a suzuki ignis a belsőt, mert tudja hogy a népligetnél balra fog az üllőire kanyarodni, és nem tágít, megy ott 40-50nel.
Én nagyon ritkán előzök jobbról, de ilyenkor ha belefér megteszem, mert dudálni, villogni, seggébe mászni nem fogok.
- a másik az egy sima úton a karavánozás.
Amikor mondjuk 70-80ra beáll valaki, amivel semmi baj nincs, de elkezdenek mögé felsorakozni, ahelyett hogy szépen megelőzgetnék.
Feltorlódik 6-8 autó egymás mögé, ott már elég nehéz egy kanyargós úton előzni.
Jah meg eszembe jutott a harmadik, az önérzetesek csoportja.
Megy pályán 120al, ellépekkel mellette 135-140el, majd megsértődik, visszaelőz, és visszaáll 120ra, most jól megmutatta alapon. Ezek általában mercisek, akiknek rosszul esik hogy egy skoda meg merte előzni őket. Ez is hetente egyszer előfordul.
Igen, ismerős az ilyen, rengetegszer látjuk, tapasztaljuk pl a nagyszülők felé menet Vas megyében. De ellenpélda, amikor Sopronból Balatonra menet lehet menni. Pl Sárvárig eljutni sokszor kész agyrém, utána viszont rengeteg hosszú egyenesh3x0r írta:Pont a heten tortent: Kolozsvar - Nagyvarad. Van egy kb 20 perces szakasz, ami alatt 2 helyen lehet elozni, ha epp nem jon szembol senki.(most jott) Altalaban nincs gond, 85-90-el nyugodtan lehet haladni, kamionok is mennek annyival. Viszont harommal elottunk egy auto 70-nel egyaltalan nem akart tobbel menni. A mogotte levo mar sik ideg volt, negyed ora utan szabalytalanul megelozte, ha a szembol jovo nem fekez, meg nem huz le mar szinte az arokba, ossze is utkoznek. Nyilvan a csavo egy idiota volt, de legalabb annyira veszelyes az is, aki indokolatlanul lassan halad. Persze megertem, ha a kocsival van valami, de ilyenkor azert illene neha felre allni egy percre, foleg ha latja, hogy elotte senki, mogotte meg hatalmas a sor._Bushido_ írta: Nyilván nem az értelmesen haladókat mondom, hanem akik országúton is 70-80al mennek, s elképesztően feltartják a sort, kb "vonatot" képezve.
de hisz gondolom nem is láttad meg (még), vagy? láttál már megpöckölt Smartot?Realista24 írta:Ez az érzés fog el, ha meglátom. Semmi személyes, zsigerből jön.mocsok írta: Miért?
Vasúti sorompó, kétsávos út, sorompó előtt balra kanyarodási lehetőség. Többen csinálják, hogy rákanyarodnak a sorompóra és beállnak középre a már ott álló autó mellé és utána megpróbálják lerajtolni...nmate írta: Pl. Sokan csinálják, hogy kanyarodó sávban előre mennek és ott előzik a sort. Nekem volt többször is, hogy építés miatt változott a forgalom, beneztem, majd "bepofatlankodtam". Persze ha nem engedtek be, ok, jogos, korrigáltam később.
Szép álom ez, de én is úgy közlekedem, hogy másoknak is könnyebb legyen. És van a másik réteg, aki panaszkodik, ha nincs parkolóhely, de ő két helyre áll be, hogy nehogy valaki neki nyissa az ajtaját az övének.Realista24 írta:Nagyon adlakMarky írta: En gyulolok mindenkit, aki keptelen csapatmunkakent felfogni a kozlekedestSzeretem, ha a kornyezetem is figyeli a forgalmat, elveszi a gazrol a labat, ha kell, vagy epp indexelessel elore jelzi, ha valami boszme nagy kratert kell kikerulni a sotetben.
En is igyekszem minden tolem telhetot megtenni, ezert elvarom, hogy masok ne veszelyeztessenek indokolatlan fekezgetessel, konstans reflektorhasznalattal, felfele vilagito fenyszorokkal, elottem fustolgo olajkalyhaval….. sorolhatnam reggelig.![]()
![]()
Nagyon adlakMarky írta: En gyulolok mindenkit, aki keptelen csapatmunkakent felfogni a kozlekedestSzeretem, ha a kornyezetem is figyeli a forgalmat, elveszi a gazrol a labat, ha kell, vagy epp indexelessel elore jelzi, ha valami boszme nagy kratert kell kikerulni a sotetben.
En is igyekszem minden tolem telhetot megtenni, ezert elvarom, hogy masok ne veszelyeztessenek indokolatlan fekezgetessel, konstans reflektorhasznalattal, felfele vilagito fenyszorokkal, elottem fustolgo olajkalyhaval….. sorolhatnam reggelig.
Steve írta: A kolléga itt a következőt írta:
“ a lassan haladó autó sokkal veszélyesebb. Ez nem is lehet vita tárgya, ez tény.”
..Mindezt arra, hogy leírtam, hogy ha lassan megy nyugisan kivárom a biztos előzési lehetőséget, addig élvezem a tájat, majd előzök és megyek a saját tempómban tovább és nem stresszelem a másikat..
Az, hogy mi idegesítő, mert valaki türelmetlen egy szerencsétlenebbül vezetővel és mi a SOKKAL VESZÉLYESEBB..azért az magyon nem uaz.
2db kamionsofőr barátom van(igaz svédek és itteni kamionos körülményekkel, gondolom nincsenek agyon stresszeltetve) a legnyugodtabb emberek akiket ismerek és türelmesen vezetnek privátban is amúgy.
En nem autotipus szerint mondok, mert a romanok mindegy miben ulnek, idiotak. Napi szinten kell kozottuk vezetnem, borzaszto es meg balesetveszelyes is.Realista24 írta:De itthon, ha a városban betartod, nehát, ha van egy 30-as vagy 40-es korlátozás, azt is, akkor azt is feltartásnak veszik az emberek 70%-a, és lassúnak tekinti.zoli0415 írta: Alap, hogy a forgalom tempóját a szabályok betartásával mindíg fel kell venni és indokolatlanul nem tartjuk fel a mögöttünk közlekedőt. Nézni a tájat és agyalgatni? Fel kell ülni egy távolsági buszra és ott lehet ezeket a tevékenységeket folytatni. 10 évet dolgoztam nemzetközi sofőrként, kevés kivételtől eltekintve EU összes országában vezettem. Mindenhol ugyanaz a tapasztalat...a lassan haladó autó sokkal veszélyesebb. Ez nem is lehet vita tárgya, ez tény.
Egyébként az utolsó két mondatodat szerintem gondold át újra. A 200-zal 20 centire a seggemtől az autópályán közlekedő BMW-t nem gondolnám biztonságosabbnak, mint a külső sávban 90-nel araszoló nagyfatert.
De ha már közlekedés, kit tartotok a legböszmébb sofőroknek, autótípus szerint? Nem megbántva senkit, de nálam az elmúlt két évben a Skodások odaértek az első helyre, letaszítva a bömbiseket.
A kolléga itt a következőt írta:raul 4 ever írta:Itt Győr környékén van kb. a világ összes körforgalmának a 80%-a, de nem csak a prémiumos nem indexel. Az irányjelző használata valahogy nem dívik, pedig full alap kéne legyen..reeed_ati írta:
Nálam a fabiasok, mar ideges vagyok ha meglátok egyet is, legnagyobb szüttyögők, folyamat lekèsem a zöldet miattuk..![]()
![]()
Másik, hogy mennèk be a körforgòba ès a gyökèr aki jönne ki, nem indexel, ìgy kènytelen vagyok megállni, holott nem lenne rá szüksèg, ha látom, hogy jönne ki..(leginkább bmw-s problèma ez)![]()
Am. sztem a sok céges kocsi miatt "barmult el" a skodás összkép, nálunk minden munkatársam úgy megy velük, mint ha téridőgépek volnának..
A szüttyögők egyébként mindig iszonyúan fájnak annak, aki már valaha volt kamionban. Egy hatvanazó hülye miatt a bécsi lejtőn 5 perccel később érsz a határra és addigra már pont belefutsz a full kontrolléba, elfogy a vezetési időd, nem érsz haza, megmelegszik a sör, a kutya a fűre sz@rik.. Rémálom..
Továbbá, minden egyes 15 km/h lassulással 10mp-et vesztessz kilóméterenként (falun kívüli 90 maxhoz képest)--> szóval 20km alatt ha buksz 3 percet persze nem tűnik soknak, de akinek a "véribe van", hogy ha lehet haladni, akkor menne 90-92-vel irtóra idegesítő..