
de rég is volt...
HozzászólásSzerző: ferni » 2015. március 29., vasárnap 10:41
HozzászólásSzerző: András93 » 2015. március 29., vasárnap 10:26
Ja, biztos csak szerencse?Remy írta:Előző versenyen a csapat baszta el neki, most meg defekt... hagyjuk már. Vettel meg simán végigmegy megint.Hogy mindig ekkora legyen a kontraszt két pilóta szerencséje között... hihetetlen.
HozzászólásSzerző: Remy » 2015. március 29., vasárnap 10:07
Előző versenyen a csapat baszta el neki, most meg defekt... hagyjuk már. Vettel meg simán végigmegy megint.ferni írta:Kiminek fasza hétvégéje van...
HozzászólásSzerző: ferni » 2015. március 29., vasárnap 9:07
HozzászólásSzerző: wZoLee7 » 2015. március 28., szombat 21:26
HozzászólásSzerző: wZoLee7 » 2015. március 28., szombat 14:59
HozzászólásSzerző: tibi18 » 2015. március 28., szombat 14:00
Ezt, hogy érted? A piros lámpánál beállat a sorba (kb. 5 helyen).. Előtte, utána voltak.. Sorban jöttek be, sőt a gyors körén az előtte lévő kicsit fel is tartotta. Hogy tudott volna gyors kört menni? Max. úgy, hogy 5mp-vel korábban áll oda a lámpához.. de kb. ennyi lehetett..Tudták, látták, hogy jön az eső. Miért nem igyekezett gyors kört menni? Nem értem
HozzászólásSzerző: Anthony » 2015. március 28., szombat 13:12
Tudták, látták, hogy jön az eső. Miért nem igyekezett gyors kört menni? Nem értemBH710 írta:Kimit sajnálom
HozzászólásSzerző: BH710 » 2015. március 28., szombat 12:47
HozzászólásSzerző: RealRaúl77 » 2015. március 16., hétfő 9:39
HozzászólásSzerző: Santi » 2015. március 16., hétfő 9:32
HozzászólásSzerző: RealRaúl77 » 2015. március 15., vasárnap 14:18
HozzászólásSzerző: RealRaúl77 » 2015. március 15., vasárnap 12:59
h3x0r írta:Szerintem a hulye szabalyokkal van a gond. Elozo evben a Merci osszerakott egy brutal jo autot, a legjobb motorral.
- Mi lenne a logikus? Megengedni a Ferrarinak es persze a tobbieknek is, hogy fejlesszenek ezerrel, rakjanak ossze egy, a jelenleginel erosebb motort, amivel felvehetik a versenyt a Mercivel.
- Mit csinalnak? Szabalyozzak, hogy csak 20 vagy hany elemet cserelhetnek ki a motorban egesz ev alatt.
Ez csak egy pelda. De minden evben az van, hogy ev elejen valamelyik csapat osszerak egy jo autot es mivel ev kozben nem lehet tesztelni, a tobbieknek szinte eselyuk sincs utolerni oket. Vagy ha megis, addigra mar nem lehet behozni a hatranyt (pl 2009-ben Button az elso 7-bol 6 futamot megnyert)
Vagy eleg csak arra gondolni, hogy regebben az izgalmak eleg nagy reszet a tankolasok jelentettek. Mi eri meg jobban, 2 kerekcsere nehezebb autoval, vagy 3 kerekcsere, de gyors es konnyu autoval. Volt hogy valaki beprobalta az 1-et vagy extrem esetben a 4-et is. Mennyit izgultunk, hogy melyik a nyero taktika. Mikor a konnyebb autoval levo megelozte a masikat, kiautozott egy elonyt, be a boxba, kifele menet meg izgulhattunk hogy pont befer ele vagy elkezdenek csatazni. Manapsag mi van? Mindegyik kocsiba belenyomnak 100 litert, nezzuk meg ki tud jobban sporolni az uzemanyaggal. (es meg a gumihaborut meg se emlitettem)
HozzászólásSzerző: h3x0r » 2015. március 15., vasárnap 12:54
HozzászólásSzerző: BH710 » 2015. március 15., vasárnap 12:50
HozzászólásSzerző: RealRaúl77 » 2015. március 15., vasárnap 12:44
HozzászólásSzerző: Mike » 2015. március 15., vasárnap 12:17
ezt jogosnmate írta:Azért mert senki nem megy ki megnézni a futamokat (itt is 100 euró egy jegy, amiből annyit látsz állva 1 km-ről hogy zümmegnek a kocsik) és a TV-ben is egyre kevesebben nézik. Nincs show, nincs felhajtás. Gyenge. Nagyon gyenge.
HozzászólásSzerző: RealRaúl77 » 2015. március 15., vasárnap 12:04
Faszán megkérdeztem, és utána már nem jöttem visszaSanti írta:2009 év végén vonult ki Kimi, szal azt az évet még vágod gondolom, utána kb ezek voltak a nagyobb dolgok:
2010
- futam közbeni tankolás beszüntetve
- 8 motoros szabály, ennyiből kell gazdálkodni 1 szezonban, a váltónak 4 versenyhétvégét kell kibírnia
- azzal a gumival indulsz versenyen, amivel a Q3-ban a legjobb idődet elérted, aki nemjutott be Q3-ba az szabadon választhat keveréket
- pontrendszer változott, nyolc helyett tizen kapnak pontot így: 25, 18, 15, 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1
2011
- Pirelli váltja a Bridgestone-t gumiszállítóként
- dupladiffúzor, F-csatorna , cápauszony betiltva
- KERS (újra)bevezetve
- DRS bevezetve (bővebben lásd: google)
- 5 versenyhétvégét kell kibírnia egy váltónak
- 107%-os szabály újra bevezetve
- a korábban betiltott csapatutasítás újra engedve
2012
- kacsaorrú autók (lépcsős orrkúp)
- kipufogóval volt valami a szabály a befújt diffúzorok ellen, pontosan már nemtom, ezt is guglizd, ha érdekel
- safetycar alatt visszavehetik a lekörözött versenyzők a pozíciójukat, hogy újraindításnál ne okozzanak gondot a mezőnyben a kerülgetésük
- szigorítottak a kanyarlevágási szabályokon
2013
- eltűntek a kacsacsőrök meg voltak még apróbb változások a kasztnin, de más nagyobb dolgora nem emlékszek
2014
- 1.6-os V6 turbómotor bevezetve, max. fordulat 15ezer, ha jól emlékszem 5-t használhattak egy évben büntetés nélkül
- 8 sebességes váltó, aminek 4000km-t kell bírni az előírások szerint csere nélkül
- KERS-t felváltja az ERS rendszer (bővebben lásd: google)
- 100kg-s üzemanyaghatár, ennyivel kell végitolni minden versenyt
- Pilótáknak saját rajtszámuk lehet, nem a vb sorrend alapján megy automatikusan, hanem ők választhatnak
- ismét "csodálatos" orrkúpok (hangyász, porszívó, villás formák stb.)
- kipufogó megint változott, a megszokott dupla kivezetés helyett, középen lett egy helyen kivezetve
- dupla pontokat osztanak az utolsó versenyen
2015
- 4 motorral kell végigtolni az évet
- korlátozások a rádiókommunikációban
- orrkúpszabályokon megint változtattak, hogy normálisabban nézzenek ki
- nem osztanak dupla pontot az utolsó versenyen
Úgy most kb ennyi, biztos valamiket még elfelejtettem, nyugodtan lehet írni mit hagytam ki, vagy ha hülyeséget írtam, akkor helyesbíteni.
HozzászólásSzerző: nmate » 2015. március 15., vasárnap 11:50
HozzászólásSzerző: Drake » 2015. március 15., vasárnap 11:48
Jelenlévő fórumozók: 0 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem