Oldal: 60 / 690
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 12., szombat 18:30
Szerző: Remy
Lawson szerintem, ha így folytatja, RB-ből az F1-en kívülre fog kerülni egy szezon alatt.
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 10., csütörtök 21:49
Szerző: lestat
Remy írta:
Alonso megint megmondta a tutit
Imádom ezt az embert, meg azt, ahogy Maxhoz áll és látja vele kapcsolatban a dolgokat.
De adnék egy Le Manst vele és a hollanddal.
22-ben sem volt azert az nagy kuzdelem valljuk be csak jo volt ugy beallitani az elso par futamig…
Maradjunk annyiban hogy Alonso sosem volt Hanilton spanja de meg Vettelt is sokszor kritizalta sztem sokszor ok nelkul.
Alonso nagy Max fanboy de ettol nem lesz igaz minden allitasa vele kapcsolatban.
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 10., csütörtök 21:36
Szerző: Remy
Alonso megint megmondta a tutit
Imádom ezt az embert, meg azt, ahogy Maxhoz áll és látja vele kapcsolatban a dolgokat.
De adnék egy Le Manst vele és a hollanddal.

Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 16:32
Szerző: Santi
Pontosítanám magam, mert bebasztam egy linket csak csuklóból, hogy alátámasszam az igazamat, de az "every corner there is an overtake" nyilván túlzás, ugyanakkor a célegyenes végén az első kanyarba menet, a hajtűben, a hátsó egyenesben a 130R előtt vagy alatt és a sikánba menet a féktávon ez minimum 4 normális reális előzési pont.
Nyilván nem ez a naptárban a legkönnyebb pálya az előzésére, talán top5-ben sincs, nem is akarom ezt kihozni belőle, de azért bőven lehet, mint ahogy a múltban tudtak is előzni rajta szép számmal. Továbbra is a mai autókkal van a fő gond, a mai szabályrendszerben unalmas vonat, nem a pálya a rossz.
Korábban izgalmas, eseménydús futamokat hozott Suzuka, mostmár ez is nézhetetlen lett...
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 15:49
Szerző: wZoLee7
Autók ide vagy oda, ha a gumi típusok között nem csak a szín meg az elnevezés lenne különböző ma bitang jó versenyt láttunk volna. Működött volna Hamilton taktikája, a mclaren elválasztott pilótái ellen sem tudtak volna védekezni, Russel meg a korai csere miatt teljesen eltűnt volna. Alig van különbség az autók között, évekkel ezelőtt mindenki egyenautókért könyörgött mert akkor a pilóta és a jó taktika dönthet. Biztos, hogy kérdőre vonnám a pirellit, hogy ez mégis mi a jó franc, hoznek egy lágyat amivel lehet menni 10 kört, egy közepest amivel 30-at? Ha nem lenne kötelező kiállni szerintem csere nélkül is végig mehetne bárki a legkeményebb keverékkel, még csak gumimágusnak sem kell lenni.
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 15:47
Szerző: Santi
Hoppy írta:
Sajnos nem pontos, mert statisztikailag ezen a pályán ténylegesen ritka, hogy valaki nem az első sorból indulva nyer.
Egészen pontosan 35 futamból mindössze 5 alkalommal fordult elő, hogy olyan nyerjen aki nem az első sorból indult.
Ez inkább azt mondatja, hogy a pálya karakterisztikájának a “hibája” mintsem a jelenlegi szabályrendszerben készült autóké.
Persze amúgy tényleg ormótlan dögök alapvetően a mai verdák.
https://www.youtube.com/watch?v=w0eI3MlWXLg 
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 15:40
Szerző: Hoppy
Sajnos nem pontos, mert statisztikailag ezen a pályán ténylegesen ritka, hogy valaki nem az első sorból indulva nyer.
Egészen pontosan 35 futamból mindössze 5 alkalommal fordult elő, hogy olyan nyerjen aki nem az első sorból indult.
Ez inkább azt mondatja, hogy a pálya karakterisztikájának a “hibája” mintsem a jelenlegi szabályrendszerben készült autóké.
Persze amúgy tényleg ormótlan dögök alapvetően a mai verdák.
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 12:27
Szerző: Tjacks
Santi írta:
Nem a pálya, ezek az autók meg ez a szabályrendszer alkalmatlan.
Ezen a pályán a Hakkinen-Schumi-Alonso-Kimi korszakban az év legjobb versenyei voltak (és amúgy legjobb időmérői is).
2005 japán nagydíj például Kimi 17-ről győzelem utolsó körös előzéssel, de Alonso is 16-ról dobogóra. Alonso többször nyert itt amúgy 4-5. helyekről.
Most egy Norris vagy Max jönne 16-17-ről, abból legfeljebb egy pontszerzést elcsípni a reális.
A mezőny is nagyon együtt van, mert jópár éve fennáll ez a szabályrendszer nagyobb változtatás nélkül és kb. 1-1,5mp van az első meg az utolsó között tempóban, másrészt a buszmli dög nehéz autók sem előzésre vannak tervezve, azokkal is kezdeni kellene valamit a fene nagy energia visszanyerés meg zöld üzemanyag erőltetése mellett, mert közben a versenyzésnek annyi lesz.
Így a pontos

Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 10:20
Szerző: Santi
Nem a pálya, ezek az autók meg ez a szabályrendszer alkalmatlan.
Ezen a pályán a Hakkinen-Schumi-Alonso-Kimi korszakban az év legjobb versenyei voltak (és amúgy legjobb időmérői is).
2005 japán nagydíj például Kimi 17-ről győzelem utolsó körös előzéssel, de Alonso is 16-ról dobogóra. Alonso többször nyert itt amúgy 4-5. helyekről.
Most egy Norris vagy Max jönne 16-17-ről, abból legfeljebb egy pontszerzést elcsípni a reális.
A mezőny is nagyon együtt van, mert jópár éve fennáll ez a szabályrendszer nagyobb változtatás nélkül és kb. 1-1,5mp van az első meg az utolsó között tempóban, másrészt a buszmli dög nehéz autók sem előzésre vannak tervezve, azokkal is kezdeni kellene valamit a fene nagy energia visszanyerés meg zöld üzemanyag erőltetése mellett, mert közben a versenyzésnek annyi lesz.
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 9:37
Szerző: Tjacks
Remy írta:
Tjacks írta:
3 futam után az látszik hogy remy szezon eleji predictje már borult -amit már akkor tudni lehetett-, Verstappen időmérőn+versenyen is lenyomja a merciket és ferrarikat is, a mclarenek vannak előtte egyértelműen.
F1 2025, Hot take:
- Red Bull 0-1 győzelem
Szóval még áll.
Basszus, my bad
hehetheoriginal írta:
Hozzáteszem ez a pálya totál alkalmatlan az előzésre, Maxnak ez egy rutin feladat volt,amit tökéletesen oldott meg.
ugyan már.. 1 secen belülre kéne kerülni, aztán DRS van célegyenesben...
Ugyan már, 1 sec-en belülel is csak az tudott előzni akinek akkora gumielőnye volt mint állat, azt néztem hogy a DRS 3 tized mp-t hozott a teljes célegyenesben, utána meg jön a sok és gyors kanyaros 1 szektor és nem tudsz rátapadni a másikra, elúszik a balansz ha ilyen közel vagy.
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 9:03
Szerző: hehetheoriginal
Hozzáteszem ez a pálya totál alkalmatlan az előzésre, Maxnak ez egy rutin feladat volt,amit tökéletesen oldott meg.
ugyan már.. 1 secen belülre kéne kerülni, aztán DRS van célegyenesben...
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 8:59
Szerző: Remy
Tjacks írta:
3 futam után az látszik hogy remy szezon eleji predictje már borult -amit már akkor tudni lehetett-, Verstappen időmérőn+versenyen is lenyomja a merciket és ferrarikat is, a mclarenek vannak előtte egyértelműen.
F1 2025, Hot take:
- Red Bull 0-1 győzelem
Szóval még áll.

Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 8:56
Szerző: Tjacks
Szezon elején vannak, szerintem normális hogy nem cseréltek helyett, tessék erőből megoldani. Hozzáteszem ez a pálya totál alkalmatlan az előzésre, Maxnak ez egy rutin feladat volt,amit tökéletesen oldott meg.
3 futam után az látszik hogy remy szezon eleji predictje már borult -amit már akkor tudni lehetett-, Verstappen időmérőn+versenyen is lenyomja a merciket és ferrarikat is, a mclarenek vannak előtte egyértelműen.
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 8:36
Szerző: Remy
Wéberék is fejtegették ezt, hogy mit teszel vagy mit tehetsz akkor, ha a pilótád vezet a VB pontversenyben. Csapat oldalról nézve fix jobban jártak volna, ha megpróbálják Piastrival, aztán max visszaadja a helyét, de na... mégis a pilótád vezeti a VB-t. Eléggé vékony mezsgye ez.
Szerintem korrekt volt így, Norrisszal szemben.
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 8:34
Szerző: hehetheoriginal
Dögunalom annak, aki roncsderbit vár.
Ebben a nyamnyila drs korszakban sokkal izgalmasabb és többet ér bármilyen elozesnel, ha ezredre meg tudod tartani az ellenfelet 1 másodpercen kívül. Robot maximilian kurvanagyot ment, egész évben 1v2 lesz, mint egyke tinédzser a szülei ellen.
A boxutca exitnel meg nóri nem tudom mit akart, nem volt előrébb, max nem húzta rá az autót, hanem ment egyenesen, egyszerűen véget ért az aszfalt, jött a homok. Én meg a meklarent megbasztam volna unsafe releasert

(tudom messze volt attól)
Amúgy értem én, hogy nórit kell nyomatni, de a pajasztriban több kakaót érzek...
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 8:32
Szerző: Remy
Mestermunka vagy valami olyasmi. Se a szezon eddigi része, se a mostani hétvége alapján nem volt benne az, hogy itt pole és győzelem lesz az RB számára.
Verstappen csapattársa továbbra is 0 pontos! Félelmetes mélységek.
Vagy félelmetes magasságok Max oldaláról nézve?
Pure WORLD CLASS!
Norrisnak továbbra is le kell higgadnia, mert ha így folytatja nem, hogy világbajnok nem lesz, hanem még a csapattársa is el fogja verni. Mert az tuti, hogy Piastrit nem kell majd félteni... A kocsi jó, tehát nyugodtan lehet okosabban csinálni. Megint egy hiba az angoltól.
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 8:30
Szerző: Casillas fan
Remy írta:
Kegyetlen, hogy 3 futam után sincs pontja Verstappen csapattársának. Ez valami félelmetes.
Hadjar felkészül?
Ferrariban meg úgyfest ennyi van

Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 8:23
Szerző: Remy
Kegyetlen, hogy 3 futam után sincs pontja Verstappen csapattársának. Ez valami félelmetes.
Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 8:17
Szerző: Galacticos
Norris nagyon sotlan, piastriba sokkal tobb kakao van.
Beall verstappen melle, es a fuvon akarta megelozni? Vagy mi volt az elkepzeles hogy majd max elengedi?

Re: Formula-1
Elküldve: 2025. április 6., vasárnap 8:14
Szerző: Remy
wZoLee7 írta:
Hat itt megint lehetne egy jo futam, izgalmas strategiakkal, de ez a gumi egy komedia. Nulla kulonbseg van a kemeny es a kozepes kozott. Kozeoessel tovabb mennek es utana gyorsabbak kemenyen.
Kegyetlen. Lényegében semmi taktikai lehetőség nincs bennük.
Kellett volna az eső... Legalább egy 10 körig...