Oldal: 577 / 670

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. október 3., szombat 19:07
Szerző: morientes
wZoLee7 írta:Alonso meg azon kapná fel a vizet ha más neve is ott lenne.
Button marad, nagyhiba a részéről is meg a csapattól is. Igazából ezek után Alonsot váltanám le, 40 millió az 40 millió, bár lehet a leléptetése se lenne olcsóbb.
Elmegy o ha nem változik semmi....konnyen lehet hogy megegyezik az amerikaikkal 17-ben.
Button meg nem oszt,nem szoroz,rutinos gyerek,a fejlesztèsekhez hozzá tud szolni a tapasztalata alapján,igaz motort èpiteni o sem tud...

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. október 2., péntek 9:28
Szerző: wZoLee7
Alonso meg azon kapná fel a vizet ha más neve is ott lenne.
Button marad, nagyhiba a részéről is meg a csapattól is. Igazából ezek után Alonsot váltanám le, 40 millió az 40 millió, bár lehet a leléptetése se lenne olcsóbb.

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. október 2., péntek 9:23
Szerző: Realista24
h3x0r írta:Ezt csak most vettem eszre.. milyen undorito ez a Vettel :(

Igazából ezzel is csak meg akarta alázni Kimit. :shifty:










:mrgreen:

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. október 2., péntek 0:20
Szerző: h3x0r

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. október 1., csütörtök 22:03
Szerző: P. Krisz

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 27., vasárnap 17:09
Szerző: morientes
realcamp írta:Rosberg nagyon kevés..pedig bíztam,hogy talán most elkapja Hamiltont :-(
A "makkos" Vettelt is csak èp hogy...

Nekem meg Raikkonen a csalodás,kezd sok lenni a nyafnyaf,a társa meg sorra szerzi a dobogokat...nem lesz ez jo Kimi :D

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 27., vasárnap 7:14
Szerző: realcamp
Rosberg nagyon kevés..pedig bíztam,hogy talán most elkapja Hamiltont :-(

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 24., csütörtök 8:00
Szerző: morientes
Cosworth vagy Toyota, akik most igazán odacsaphatnának a gyengélkedő Hondának, ebből komoly piaci előnyt is kovácsolhatnának. Ott a WTCC-ben uralkodó Citroen is, bár ők sem mutatnak jeleket, hogy akarnának, meg nem biztos, hogy van kapacitásuk, de látjuk tudnak motort gyártani. És lennének még a listán további gyártók.
Azèrt nem ennyire egyszeru,hogy "tudnak motort gyártani..."
A citrom sose csinált motorokat egyulèses versenykocsikhoz,a toyota ráment a nascar-ra,meg voltak ok az f1-ben,rengeteg pènzèrt,kevès sikerrel,a hondát látjuk,már már parodiába illo,lassan tokiobol kell elindulni egy egy versenyen a kocsiknak...
Az audi jo opcio lenne,egyrèszt mert a la mans sorozatban hasonlo eroforrások vannak,szal ez a hibrid dolog nem áll távol,másrèszt a DTM-ben is ott vannak,szal tudnának verseny eroforrásokat gyártani.
Az igaz Hagy a VW szarban van,s bár az audi konfuzioban van a cèggel,de kulon koltsègvetèssel dolgozik ingolstadtban...

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 23., szerda 18:01
Szerző: ericco
VanillaSky írta:Attól a 18 millárdos büntitől csak nem csődölnek be.
Attól nem, de a részvényeik 40%-os csökkenésétől már annál inkább.
A csődnek magának én sem adok sok esélyt, de hogy Forma1-ezni nem most fognak elkezdeni, az is tuti.

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 23., szerda 16:44
Szerző: VanillaSky
Jelenleg a VW azért küzd, hogy ne menjen csődbe
Attól a 18 millárdos büntitől csak nem csődölnek be. Amúgy is nevetséges, hogy most ők buktak és ekkora hepaj van körülötte. Persze érthető, hogy amerikai földön körbehordják őket, mint a véres kardot, mert évek alatt találtak valamit a VW konszern ellen, pár éve a Toyotat vegzálták. A GM meg szopórolleren van nem kevés ideje.

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 23., szerda 16:42
Szerző: András93
ericco írta:Jelenleg a VW azért küzd, hogy ne menjen csődbe, nem most fognak Forma1-es projectbe kezdeni.
Értem, köszi. :D

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 23., szerda 16:42
Szerző: Santi
Egyébként igen, ez egy jó esély a motorgyártóknak, mert a vas adott (nem rossz a mostani RedBull sem, csak ugye a motor) és csak kell a borkulat alá egy megbízható és gyors technika. Ha valaki be akar szállni, mint motorgyártó, akkor itt a legjobb esélyük.
Én nagyon örülnék az Audinak vagy a BMW-nek, bár ez utóbbira nincs túl sok esély, de ott van a Cosworth vagy Toyota, akik most igazán odacsaphatnának a gyengélkedő Hondának, ebből komoly piaci előnyt is kovácsolhatnának. Ott a WTCC-ben uralkodó Citroen is, bár ők sem mutatnak jeleket, hogy akarnának, meg nem biztos, hogy van kapacitásuk, de látjuk tudnak motort gyártani. És lennének még a listán további gyártók.

Egyébként szerintem a legjobb megoldás az lenne a bikáknak, ha elfogadnák 1 évre a tavalyi ferka motort és 2017-től jönne az Audi vagy valami új beszállító.

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 23., szerda 16:38
Szerző: ericco
Santi írta:Én azt mondom a Red Bullnak nagyobb szüksége van a Forma1-re, mint a Forma1-nek a Red Bullra.
Általánosságban igazad lenne, de a jelenlegi helyzetben a Forma1-nek minden csapatba kapaszkodnia kell. OK, hogy a tradicionális csapatok akár 20 év VB cím nélkül sem fenyegetlölődznek kilépéssel (Ferrari 1979-2000), de a Red Bull nagyon jól meglesz a Forma1 nélkül. Nem szép tőlük, hogy állandóan kilépéssel jönnek, de sajnos megtehetik.
András93 írta:És mi van azzal, hogy 2017-ben(?) jön az Audi a Red Bullal?
Jelenleg a VW azért küzd, hogy ne menjen csődbe, nem most fognak Forma1-es projectbe kezdeni.

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 23., szerda 16:34
Szerző: András93
És mi van azzal, hogy 2017-ben(?) jön az Audi a Red Bullal?

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 23., szerda 16:30
Szerző: Santi
A Red Bull nincs abban a helyzetben, hogy feltételeket szabjanak a Ferrarinak. Vagy elfogadják, amit kapnak, vagy lelépnek. Ferrari indít fiókcsapatot jövőre (Haas) plusz még vannak jelentkezők. Én azt mondom a Red Bullnak nagyobb szüksége van a Forma1-re, mint a Forma1-nek a Red Bullra. Más a helyzet a McLarennel, Ferrarival, Williamssel, akik egybeforrottak a Forma1-el, de Red Bull sehol nincs hozzájuk, csak pénzük van, múlt és tradíció nélkül. Nem azt mondom, nem hiányoznának első évben, de aztán még 1 év és mindenki elfelejtené őket, csak Vettel emlékeztetne rájuk.

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 23., szerda 16:20
Szerző: ericco
Na, lehet befellegzik a Forma1-nek... végre. Mert ebben a formában nem sok értelme van. És nem, nem az új motorokra gondolok, kell a fejlődés. Inkább a teszttilalomra és a motorok befagyasztására. Ez a két dolog a mai Forma1 rákfenéje.
Szóval a Red Bull komolyan fontolgatja, hogy kiszáll már ez év végén. Ez mínusz 4 autó, 4 pilóta és az egyik legerősebb szponzor. A Merci kijelentette, hogy ők nem hajralndóak újra esélyest varázsolni a bikákból, a Honda motor senkinek sem kell, maradt a Ferrari. Az olaszok tudják, ha a Red Bull kiszáll, az óriási pofon a sportnak, viszont nekik sincs kedvük újra maguk elé engedni őket. Az osztrákok viszont hallani sem akarnak gyengébb motorról, ugyanazt a motrot szeretnék, mint ami a piros autókban lesz. Elég patthelyzetnek tűnik, és ez a kérdés eddig messze a legizgalmasabb dolog idén, amit ebben a sz@r Forma1-ben történt.
Végre felébredhetne a FIA, és visszahozhatna valamit a sport varázsából. Mert igen, régen is voltak unalmas futamok, régen is voltak egyeduralkodók, de legalább mindenki annyit adott ki magából, amennyit tudott, amennyire futotta az erőforrásokból (technológia, pénz, emberek és legfőképp a kreativitás). Most pedig mindenki keze megkötve, kezdve a mérnököktől, a szerelőkön át, egészen a pilótákig.
Nevetséges. Kell ennek a bagázsnak a pofon, mégha a Red Bull, mint istáló elvesztése is az ára.

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 22., kedd 11:57
Szerző: morientes
lestat írta:A legnagyobb pillanat az volt mikor egy néző besétált a pályára aztán le :D óriasi volt..amugy sima Vettel siker...meglepetés talán Hamilton kiesése. Ennyi.
Mondjuk azèrt ettol tobb minden tortènt,annyi hogy az èlen nem veszèlyeztette senki Vettelt,Ezèrt aztán nem is nagyon mutatták.
De a kèt toro,vagy a Massa-Hulkenberg affèr,pl ude szinfolt volt...
Nyolcvanas èvek elejètol figyelem a cirkuszt,aki azt gondolja hogy règen mindig sziporkázo versenyek voltak,az tèved.Csak az ido megszèpit mindent.Az igazán emlèkezetes versenyekre emlèkszunk,a sok kozepes futamot meg elfelejtjuk.
Akkor is-ahogy ma is-volt 4-5 kiemelkedo pilota a mezonybol,a tobbi meg átlagos,vagy egy kicsit jobb,vagy rettenetesen szar.
Mert hogy akkor elèg volt megvenni az ulèst,ma már ezt szerencsère nem lehet,hiába viszel be pènzt,ha hulye vagy,nem kellesz.

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 20., vasárnap 20:07
Szerző: lestat
Az Epic az h utána még lenyilatkozzák h jol tette Verstappen h nem adta át a helyét...ez mi mi a...? :lol:

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 20., vasárnap 18:46
Szerző: OutSider
P. Krisz írta:
A Toro Rosso-nak pedig vigyáznia kellene , ez bőven kimeríti a csapatutasítás fogalmát . :hmmm:
Már nem tilos a csapatutasítás.

Re: Formula-1

Elküldve: 2015. szeptember 20., vasárnap 17:42
Szerző: P. Krisz
Verstappen azért mutatja a fukkot . Egy előzzön meg ha tud beszólás epic lett volna . :lol:
A Toro Rosso-nak pedig vigyáznia kellene , ez bőven kimeríti a csapatutasítás fogalmát . :hmmm: