Sokszor gondolkodom rajta hogy vajon biztos hogy a politikusokkal van-e baj, vagy az emberekkel. Ki formál kit?
https://index.hu/kulfold/2022/09/03/cse ... etr-fiala/
Nem ide akartam, hanem a politika topikba, bocsesz!
HozzászólásSzerző: Tjacks » 2022. szeptember 3., szombat 20:09
HozzászólásSzerző: _Bushido_ » 2022. szeptember 3., szombat 17:28
Egy WRX kék színben van Sopronban is, nagyon pöpec járgánynak tűnik.node írta:Egy WRX-et nem megjáratni télen, miután leesett a hó? Vétek!pergabor írta:
Igazán nincs mit. Extrém helyzetben jóformán csak a szerencse ment meg![]()
Igen, Impreza WRX![]()
![]()
HozzászólásSzerző: Sierra » 2022. szeptember 3., szombat 12:50
Ez igaz, de attól még azok nem fognak leszúrni 5000 ft-ért.zsuninnyo írta: A legtobb tolvaj es gyilkos erdekes modon Budapesten van a Kossuth teren.
Biztos hogy Somogyban is sok van, több embertől hallottam, de északkelet Magyarország az ország legelmaradottabb régiója elég régóta.Nika91127 írta: Arányaiban nem biztos. Én somogyi vagyok... Hát, ott is lassan az echte magyar lesz a kisebbség
HozzászólásSzerző: Nika91127 » 2022. szeptember 3., szombat 12:30
Arányaiban nem biztos. Én somogyi vagyok... Hát, ott is lassan az echte magyar lesz a kisebbségzsuninnyo írta:A legtobb tolvaj es gyilkos erdekes modon Budapesten van a Kossuth teren.Sierra írta: Jajj ne vegyétek már vérkomolyan amit a megyékről írtam.Amúgy se a természeti értékekre írtam, hanem a 100% cigány falukra meg kannibálokra, akikből sztem abban a 3 megyében van a legtöbb.
HozzászólásSzerző: zsuninnyo » 2022. szeptember 3., szombat 12:21
A legtobb tolvaj es gyilkos erdekes modon Budapesten van a Kossuth teren.Sierra írta: Jajj ne vegyétek már vérkomolyan amit a megyékről írtam.Amúgy se a természeti értékekre írtam, hanem a 100% cigány falukra meg kannibálokra, akikből sztem abban a 3 megyében van a legtöbb.
HozzászólásSzerző: Sierra » 2022. szeptember 3., szombat 11:47
HozzászólásSzerző: Süti » 2022. szeptember 3., szombat 9:39
Ezt azért kifejthetnéd, mert óriási túlzásnak érzem.kiserik írta: A többi csak szeretne elektromos autót gyártani, de baromira nem megy nekik és még jó pár évig nem is fog (nem tudnak szemléletet váltani).
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 3., szombat 8:06
HozzászólásSzerző: h3x0r » 2022. szeptember 3., szombat 0:06
Szolsz a becsuletes neppernekhehetheoriginal írta:ha már ez a téma, akkor onnan Mo-ra hogy hozol be autót?Amennyiben használt Teslát vennél és ténylegesen érdekel, akkor ajánlhatok privátban egy-két használtautó oldalt. Itt rengetek a céges, vagy privátlízing után eladó Tesla. A céges és lízingelt használtkocsik itt a legjobbak, mert itt keményen kötelezik a cégeket a szervízelésre és a céges kocsik szépen karban vannak tartva. Az utolsó 3db kocsim mind használt 2-3-4 éves céges volt és semmi bajom nem volt velük. Írj privátban ha tudok tippeket adni.
megbízol céget, mintha németbol hoznád? az gecidrága lesz.
vagy repcsi stockholmba es hazagurulsz vele? az se két fillér
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 3., szombat 0:03
ha már ez a téma, akkor onnan Mo-ra hogy hozol be autót?Amennyiben használt Teslát vennél és ténylegesen érdekel, akkor ajánlhatok privátban egy-két használtautó oldalt. Itt rengetek a céges, vagy privátlízing után eladó Tesla. A céges és lízingelt használtkocsik itt a legjobbak, mert itt keményen kötelezik a cégeket a szervízelésre és a céges kocsik szépen karban vannak tartva. Az utolsó 3db kocsim mind használt 2-3-4 éves céges volt és semmi bajom nem volt velük. Írj privátban ha tudok tippeket adni.
HozzászólásSzerző: Steve » 2022. szeptember 3., szombat 0:00
Ha valakinek megéri, akkor az jó. Számomra jelenleg sem az elektromos, sem a plug-in nem játszik. Nem hozná vissza az árát. Hiába a világ legdrágább benzinjét kell beletankolnom a kocsiba, jelenleg még továbbra is ez éri meg és van jobb helye a pénznek sajnos.kiserik írta:Ez így van, de azért jelenleg Európában több Model Y-t adnak el, mint Octaviát. Tavaly Model 3-at lehetett venni itthon 15 millióért, állami támogatással 13,5-ért. Az már azért baráti ár volt.Steve írta:
Erik, Teslát nem az átlag ember veszi sehol sem, azért maradjunk annyiban.Nem értem ezt az átlag emberekkel akarnak kifizettetni valamit dolgot. A töltőhálózat köszöni szépen jól van, fejlődik szépen.cart írta:
Lehet erdemesebb lenne elobb raeroltetni azokra az iparagakra a technologia kikiserletezesevel jaro koltsegeket akik jobban szennyeznek mint pl a hajo vagy a repulok, ahelyett hogy az atlagemberekkel probelnak kifizettetni. Ezen felul egyeb allami szintu vagy EU-s osztonzokrol se nagyon lehet hallani hogy valami hozzajarulast terveznenek az infrastrutura fejleszteshez hogy legyen hol tolteni az autokat meg hasonlok.
Raadasul ezek nem is lesznek hasznalhatoak nagyobb leptekben.
HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 2., péntek 23:52
Ez így van, de azért jelenleg Európában több Model Y-t adnak el, mint Octaviát. Tavaly Model 3-at lehetett venni itthon 15 millióért, állami támogatással 13,5-ért. Az már azért baráti ár volt.Steve írta:
Erik, Teslát nem az átlag ember veszi sehol sem, azért maradjunk annyiban.
Nem értem ezt az átlag emberekkel akarnak kifizettetni valamit dolgot. A töltőhálózat köszöni szépen jól van, fejlődik szépen.cart írta:Lehet erdemesebb lenne elobb raeroltetni azokra az iparagakra a technologia kikiserletezesevel jaro koltsegeket akik jobban szennyeznek mint pl a hajo vagy a repulok, ahelyett hogy az atlagemberekkel probelnak kifizettetni. Ezen felul egyeb allami szintu vagy EU-s osztonzokrol se nagyon lehet hallani hogy valami hozzajarulast terveznenek az infrastrutura fejleszteshez hogy legyen hol tolteni az autokat meg hasonlok.kiserik írta: Baromi nehéz és érdekes téma. Csak az idő fogja eldönteni, hogy melyik irány marad majd fenn. Kb, mint az evolúció
Raadasul ezek nem is lesznek hasznalhatoak nagyobb leptekben.
HozzászólásSzerző: cart » 2022. szeptember 2., péntek 23:08
Lehet erdemesebb lenne elobb raeroltetni azokra az iparagakra a technologia kikiserletezesevel jaro koltsegeket akik jobban szennyeznek mint pl a hajo vagy a repulok, ahelyett hogy az atlagemberekkel probelnak kifizettetni. Ezen felul egyeb allami szintu vagy EU-s osztonzokrol se nagyon lehet hallani hogy valami hozzajarulast terveznenek az infrastrutura fejleszteshez hogy legyen hol tolteni az autokat meg hasonlok.kiserik írta: Baromi nehéz és érdekes téma. Csak az idő fogja eldönteni, hogy melyik irány marad majd fenn. Kb, mint az evolúció
HozzászólásSzerző: Steve » 2022. szeptember 2., péntek 22:48
HozzászólásSzerző: kiserik » 2022. szeptember 2., péntek 22:37
Most rákukkantottam: itthon egy V90-es plug-in 25 milliónál kezdődik. A benzines (hybrid már ez is, de nem tölthető) 22,5 milliónál. Arról meg még nem beszéltem, hogy nálam 1 elektromos autógyár van. A többi csak szeretne elektromos autót gyártani, de baromira nem megy nekik és még jó pár évig nem is fog (nem tudnak szemléletet váltani).Steve írta: Erik, amúgy én támogatnám az elektromos kocsikat.
Az alábbi gondjaim vannak.
Egy hybrid Volvo V90 tökéletes lenne a felhasználásunkra. Tudnám tölteni itthon. Itthonról dolgozok. Így csak a gyerekek ide-oda furikázására kellene és a hétvégi kiruccanásokra. Viszont olyan drága, hogy 2full felszerelt benzinest veszek belőle..így innentől tárgytalan számomra.
A másik, hogy rávették itt a népeket az elektromos autókra és van akiknek 5-10x-es!!!! elektromos ára lett, főleg dél-svédországban. Itt van a világ legdrágább üzemanyagára, de számomra jelen pillanatban ígyis megéri.
Majd ha nem xopatnak a méreg drága kocsi árakkal és az elektromos árakkal, akkor szívesen váltok.
Ezért hozom fel általában a Teslát. Az akkuik lassan 100%-ban újrahasznosíthatóak. Mikor a degradáció olyan mértékű, hogy autóban már nem jó, akkor mennek a Powerwallokba (akksi napelemhez), aztán pedig újrahasznosítás.hehetheoriginal írta: hatalmas faszság és divat az elektromos autó. a mai formájában biztosan.
persze az emberek 90%-ának, aki ezeket a dobozformájú ocsmány mai autókat veszik, csak mert ez a trendi, es nem erdekli a vezetes, csak el akar jutni B-be, annak pont megfelelne, ha rendes hatótáv lenne végre, de én élesen ellene vagyok az egesz szarnak, mert ugye ezeket az akksikat is le kell gyartani valahogy.
aztan ezt a temerdek mai akksit, ami ilyen szar 250 km hatotavval, hova teszed, hova dobod ki, mikor jönnek majd a baszóbb akksik?
a problémám az, hogy a politika es persze ismét a pénz az úr, rákényszeritik az embert, hogy 2000fasztudjamennyitől nem lehet már belső égésű motoros autója, holott a porsche és páran még nem véletlenül nyomják a full szintetikus üzemanyagok fejlesztését, a jappánok a hidrogénes motyókat, stb stb, mind jobb megoldás (lesz) mint ez az elektromos balfaszkodás, ráadásul a szintetikus cucchoz ki se kell dobni a mostani autókat, szóval egyertelmuen az a legkörnyezetkimélobb. már akit ez a kornyezetvedelem dolog egyeni privat egy darab lakosként jobban erdekel, mint a 6 euros repjegyek vagy kinaból rendelheto 4 euroert barmi, pl engem egy v6, v8, neadjisten v12 hangja jobban feldob, aki szeret vezetni, nekem a vezetési élmény jó nagy százaléka az audio rész.
HozzászólásSzerző: Steve » 2022. szeptember 2., péntek 22:36
Ismerlek már, rá se merek kattintani. Beveszem az esti szívgyógyszert és a nyugtatómat utána esetleg.hehetheoriginal írta: bdsrstnt küldöm is nektek svédországba
https://www.youtube.com/watch?v=HlCeMFP ... l=TNTVideo
![]()
Júni-júli meleg volt..és még csak nem is havazott akkorRealista24 írta: [quote=Steve post_id=<a href="tel:1193929">1193929</a> time=<a href="tel:1662143853">1662143853</a> user_id=428]
[quote=hehetheoriginal post_id=<a href="tel:1193928">1193928</a> time=<a href="tel:1662143166">1662143166</a> user_id=6097]
akkor milyen globális felmelegedésről meg lakosságra politikával es marketinggel rákényszeritett balfasz elektromos autóról beszélünk itt?![]()
![]()
![]()
![]()
HozzászólásSzerző: Steve » 2022. szeptember 2., péntek 22:26
Részben osztom a véleményedet. Számomra az akksi lebontása és annak kitermelése aggaszt továbbra is, az elmebeteg magas árak mellett.hehetheoriginal írta: hatalmas faszság és divat az elektromos autó. a mai formájában biztosan.
persze az emberek 90%-ának, aki ezeket a dobozformájú ocsmány mai autókat veszik, csak mert ez a trendi, es nem erdekli a vezetes, csak el akar jutni B-be, annak pont megfelelne, ha rendes hatótáv lenne végre, de én élesen ellene vagyok az egesz szarnak, mert ugye ezeket az akksikat is le kell gyartani valahogy.
aztan ezt a temerdek mai akksit, ami ilyen szar 250 km hatotavval, hova teszed, hova dobod ki, mikor jönnek majd a baszóbb akksik?
a problémám az, hogy a politika es persze ismét a pénz az úr, rákényszeritik az embert, hogy 2000fasztudjamennyitől nem lehet már belső égésű motoros autója, holott a porsche és páran még nem véletlenül nyomják a full szintetikus üzemanyagok fejlesztését, a jappánok a hidrogénes motyókat, stb stb, mind jobb megoldás (lesz) mint ez az elektromos balfaszkodás, ráadásul a szintetikus cucchoz ki se kell dobni a mostani autókat, szóval egyertelmuen az a legkörnyezetkimélobb. már akit ez a kornyezetvedelem dolog egyeni privat egy darab lakosként jobban erdekel, mint a 6 euros repjegyek vagy kinaból rendelheto 4 euroert barmi, pl engem egy v6, v8, neadjisten v12 hangja jobban feldob, aki szeret vezetni, nekem a vezetési élmény jó nagy százaléka az audio rész.
HozzászólásSzerző: Steve » 2022. szeptember 2., péntek 22:15
Itt a fővárosban és a nagyobb városokban az elektromos kocsik dominálnak már. A kertes házas részeken mindkét kocsi elektromos, a városban a vagy régi benzines, vagy kis elektromos…Már ha általánosítani kell.cart írta: Nem nagyon ertem, ott 1 kocsi van minden csaladban? Vagy ahol tobb van ott mind elektromos? Nyilvan hosszabb tavra a benzinessel kell menni, a varosban meg lehet az elektromosat hasznalni.
HozzászólásSzerző: hehetheoriginal » 2022. szeptember 2., péntek 22:11
Jelenlévő fórumozók: 13 regisztrált és 0 vendég
Real Madrid
Sevilla FC
Estadio Santiago Bernabéu
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem