Oldal: 522 / 2212
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 20., kedd 6:07
Szerző: rikko
rashidm írta:
Egy kérdés az uraktól/hölgyektől: A Ryanair-nél mennyire szokták komolyan venni azt, hogyha a hátitáska amit felviszel (nem a kézipoggyászra gondolok, hanem aminek elvileg el kell férnie az ülés alatt), az több mint a 40x20x25-ös méret, ami a honlapjukon van?
Ha gurulós a mottó, akkor jobb ha méret keretén belüli. Hatitaska, sporttaska, ha nagyobb is és bele tudod gyömöszölni a kis keretbe nem gond.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 19., hétfő 22:42
Szerző: 'shutterisland
hat ha nem jon elo akkor nehez latni.
voltal ott parszor, tudod milyen dzsungele van egynemelynek.
na mindegy, a lenyeg, egy nagyon jo allatkert de sajna meg az is lehet lutri.
de amugy ez a tema is ujabb merdoldko az off topicban.
jah, es hozzatennem, hogy a prater viszont brainfuck.
500 eurot szemrebbenes nelkul el tudtam volna verni, 30 evesen is ugy elveztem, mint egy gyerek.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 19., hétfő 22:24
Szerző: 'shutterisland
az allatkertekkel ugy en bloc az a baj, hogy full szerencsejatek.
ugye ma mar nem egy 5x5-os ketrecben tartjak oket, hanem nehanyuknak baromi nagy terulete van.
a jegesmedvet, oroszlanokat es a tigrist kb 20 meterrol lattuk, mert hatul az arnyekban hesszeltek, a vizilovaknak a fule latszott ki a vizbol, a panda mire elojott, 40 emberen kellett atverekedd magad, a farkast es gepardot egyaltalan nem is lattuk.
amugy oriasi terulet, de mi a kedvencek megnezese szempontjabol balszerencsesek voltuk.
nekem a haus des meeres jobban adta amugy, speckobb dolgokat latni ott, idojarasnak sem vagy kiteve es a tetejen az az etterem a kilatassal brutalis.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 19., hétfő 21:29
Szerző: portillo
rashidm írta:
Egy kérdés az uraktól/hölgyektől: A Ryanair-nél mennyire szokták komolyan venni azt, hogyha a hátitáska amit felviszel (nem a kézipoggyászra gondolok, hanem aminek elvileg el kell férnie az ülés alatt), az több mint a 40x20x25-ös méret, ami a honlapjukon van?
Én azt tapasztaltam, hogy ami a háton van, azt sosem nézik. Ami gurul, abba néha belekötnek, de ezzel is inkább a Wizz szokott szórakozni.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 19., hétfő 20:02
Szerző: _Bushido_
Remy írta:
Jól van, ha megérte, akkor az a lényeg.

állatkert mennyire jó? Régóta tervezzük már.
Korábban az otthoni állatkertek mind megvoltak. Nem tudom mi újat tud mutatni. Mondjuk van Panda.
Pár hete voltunk mi is Haus des Meeresben, tesóm "nagy hal rajongó", van is neki akváriuma otthon, szóval ő nagyon élvezte, én csak végigmentem rajta. Volt pár érdekesebb részleg (pl csövek keringtek jobbra-balra, amiben hangyák mászkáltak), de szerintem semmi extra.
Visszatérve a Schönnbrunn állatkerthet, ott is voltunk nemrégiben, az már jobb volt szerintem. MOndjuk a ragadozókat épp nem nagyon lehetett látni, én meg azokat szeretem a legjobban - így egy kis negatív is ért. Viszont ha tényleg jó állatkertet akarsz, akkor menjetek el Pozsonyba. Nekem eddig az volt a legjobb. Dínóparkkal is ki volt egészítve. Naaagyon tetszett. Azóta a veszprémibe is tettek dínókat - de persze a pozsonyi ezerszer jobb minőségű.
Következő uticél a Természettudományi műzeum lesz/lenne Bécsben.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 19., hétfő 18:45
Szerző: Remy
Jól van, ha megérte, akkor az a lényeg.

állatkert mennyire jó? Régóta tervezzük már.
Korábban az otthoni állatkertek mind megvoltak. Nem tudom mi újat tud mutatni. Mondjuk van Panda.

Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 19., hétfő 18:21
Szerző: 'shutterisland
Na, milyen volt Bécs? Megérte annyi napot rászánni?
siman.
csutortok du ertunk oda, madam tussauds fert bele mar csak, mert 2 orat ugye ott is csuszott a jarat.
penteken haus des meeres es schonbrunn palace.
szombaton allatkert es river cruise a dunan.
vasarnap prater.
hetfon shopping es du irany haza (ami vegul ejfel lett a ryanair jovoltabol)
kozte setalgatasok, kavezok, ettermek, a local transport is vett fel boven idot, ugyhogy meg talan picit tul is lett telitve.
125 ezer lepes 5 nap alatt az eleg aktiv pihenes.
nyilvan magyar (pesti) szemmel ezek annyira nem tul erdekrs dolgok, de en angol baratnot vittem oda, neki minden erdekes volt, meg az is, hogy ha a zebran zold van, attol ugyanugy jonnek az autok oldalrol.
osszessegeben minden klappolt, az idojaras patent volt, az arakkal meg voltam teljesen elegedve es a programok is megertek a penzuket.
ami viszont kicsit sokkolo volt, hogy 100 emberbol ranezesre atlagban mar max 60-70 a feher.
ott is rendesen alakul az atrajzolodas.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 19., hétfő 12:53
Szerző: Remy
'shutterisland írta:
repultem kb 20x veluk eddig, sose volt problemam es a mellettem felszallo fazonoknak sem akkora hatitaskaval, amibe egy feldiszno belefert volna.
de szerintem ez nagyon random.
a nagyobb baj veluk a kesesek, multkor beleszaladtunk egy 7 oras delaybe a becs-london jaraton, de nagyon elszaporodtak az 1-2 oras csuszasok ahogy hallom.
ami pedig rohadt idegesito, nekunk a nyaralas elso napjat keresztul is huztak, nyugis megerkezes es szallaselfoglalas helyett lehetett rohanni taxival.
Na, milyen volt Bécs? Megérte annyi napot rászánni?
Más: Lille és brüsszeli helyek jöhetnek, ami tapasztalat alapján megér egy misét kajára vagy sörre.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 19., hétfő 12:47
Szerző: Mickey
rashidm írta:
Egy kérdés az uraktól/hölgyektől: A Ryanair-nél mennyire szokták komolyan venni azt, hogyha a hátitáska amit felviszel (nem a kézipoggyászra gondolok, hanem aminek elvileg el kell férnie az ülés alatt), az több mint a 40x20x25-ös méret, ami a honlapjukon van?
nemrég repkedtem velük
semmi extrát nem tapasztaltam. az én táskám is nagyobb volt, kutya sem nézte. a gépen a fej fölötti tartót pakolásztatták gondosan, amibe a nagyobb kézi ment. boarding előtt egy-egy emberét nézték, talán. szemre.
Sutter
Na hallod,( hála az égnek )...most nem volt késlekedés, ment minden, ahogy a nagykönyvben írva vagyon.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 19., hétfő 12:42
Szerző: 'shutterisland
repultem kb 20x veluk eddig, sose volt problemam es a mellettem felszallo fazonoknak sem akkora hatitaskaval, amibe egy feldiszno belefert volna.
de szerintem ez nagyon random.
a nagyobb baj veluk a kesesek, multkor beleszaladtunk egy 7 oras delaybe a becs-london jaraton, de nagyon elszaporodtak az 1-2 oras csuszasok ahogy hallom.
ami pedig rohadt idegesito, nekunk a nyaralas elso napjat keresztul is huztak, nyugis megerkezes es szallaselfoglalas helyett lehetett rohanni taxival.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 19., hétfő 11:50
Szerző: rashidm
Egy kérdés az uraktól/hölgyektől: A Ryanair-nél mennyire szokták komolyan venni azt, hogyha a hátitáska amit felviszel (nem a kézipoggyászra gondolok, hanem aminek elvileg el kell férnie az ülés alatt), az több mint a 40x20x25-ös méret, ami a honlapjukon van?
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 17., szombat 19:21
Szerző: mocsok
Mi tavaly a 10. Kerületben a Kozma utcában voltunk legenybucsun. Őszintén szólva összehasonlítási alapom nincs, de szerintem nagyon fasza volt a pálya is meg a gépek is szerintem.
Ja és fedett.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 17., szombat 18:23
Szerző: Faust
Süti írta:
Srácok, pest környékén JÓ gokart pálya (plusz jó gépek, nem ezeréves gumikon, ferdén álló kormánnyal, stb., mint az ÁzsiaCenterben)? Ha open air, nem ártana ha októberben még nyitva lenne.
Bar nem openair, de a 22. keruletben az Anna utcaban eleg fasza a palya, rovid, porgos, ha esetleg mesz, szolj, megyek en is.
Open air a budaorsi viragpiac mellett van egy eleg fasza, de ott kisse megviseltek mar a jarganyok. En meg az arena mogott voltam egyben, ott popec volt minden, viszont a palya nekem kurvara csuszott.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 17., szombat 18:10
Szerző: Süti
Srácok, pest környékén JÓ gokart pálya (plusz jó gépek, nem ezeréves gumikon, ferdén álló kormánnyal, stb., mint az ÁzsiaCenterben)? Ha open air, nem ártana ha októberben még nyitva lenne.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 16., péntek 19:47
Szerző: h3x0r
kiserik írta:
Megnéztem a tiktökös videót. A fickó vett egy "" brand new"" 9 éves autót és fel van háborodva, hogy a gyártó nem cseréli ki az egyik fő elemet garanciába (ingyen), amire 8 év garanciát vállal. Még ő is elmondja, hogy a korai modelleknél ismert tipushiba volt, mégis megvette garancia nélkül. Emellett egyik videóban sem bizonyít semmit, csak elmondja. Most ezzel mit kellene kezdeni?
Jogos, elsore en is furan neztem, hogy ez mar hogy lenne brand new. Valoban szarul fogalmazott. A kommentek kozott mar leirta, hogy 2013 nyaran vette ujonnan, 8 ev garancia volt ra, majd 1 evvel a garancia lejarta utan hirtelen tonkre ment az akksi egy tipushiba miatt. Amirol (gondolom) csak azutan olvasott, hogy tonkrement az ove. 6-7 eve sok helyen pont ezen ment a vita, hogy mi van akkor, ha lejar a garancia es tonkre megy az akksi. Azonnal jott az ellenpelda, hogy ott egy Tesla 1 millio km-el, meg nem megy az tonkre, max 80-85%-on fog mukodni. Neki lejart a garancia, tonkre ment, megszivta.
https://www.tiktok.com/@supermariozelay ... 9101310213
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 16., péntek 18:43
Szerző: kiserik
Megnéztem a tiktökös videót. A fickó vett egy "" brand new"" 9 éves autót és fel van háborodva, hogy a gyártó nem cseréli ki az egyik fő elemet garanciába (ingyen), amire 8 év garanciát vállal. Még ő is elmondja, hogy a korai modelleknél ismert tipushiba volt, mégis megvette garancia nélkül. Emellett egyik videóban sem bizonyít semmit, csak elmondja. Most ezzel mit kellene kezdeni?
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 16., péntek 17:21
Szerző: kiserik
raul 4 ever írta:
kiserik írta:
Biztos voltam benne, hogy valaki hozni fogja

Tudjuk: felborul, kigyullad, elüti a kisgyerekeket, életveszélyes, nem is lehet autopilotnak nevezni a vezetéstámogató rendszert, begurul a Dunába, stb. Kicsit jobban utána kellene nézni ezeknek a dolgoknak, mielőtt megosztja az ember az ""okosságot""! Sajnos hajlamos az emberiség egy valótlan állítás, egy légbőlkapott feltételezés alapján ítéletet mondani valamiről és ez nem Tesla specifikus.
Nem akarom elrontani a tesla swag-et, de nem az van, hogy egyébként az összes (tehát már a 0. naptól fogva) villanyosra tervezett verda, ollyan biztonságos már, pont mert nincsenek a "motortérben" olyan hülyeségek, mint motor, váltó, egyéb szerelvények, hogycsakna?
Merthogy már az akkupack is brutál merevséget ad, és a felszabadult hely miatt kompromisszummentes ütköző/gyűrődőzónákat lehet tervezni?
Gyak. az első 10 kocsi közül mind a 10
90% fölött védi az embert és majdnem 90 mindnél a puja.
Abban teljesen igazad van, hogy az elektromos meghajtás új utakat nyit meg a biztonság terén. Pont azokkal a lehetőségekkel, amiket említettél. Lehetőségek, amikkel lehet élni, vagy nem. Vannak autók, ahol éltek, vannak, ahol nem. Jelenleg a MY kapta a legtöbb pontot, ami nem azt jelenti, hogy a többi egy papírkosár.
h3x0r írta:
kiserik írta:
Biztos voltam benne, hogy valaki hozni fogja

Tudjuk: felborul, kigyullad, elüti a kisgyerekeket, életveszélyes, nem is lehet autopilotnak nevezni a vezetéstámogató rendszert, begurul a Dunába, stb. Kicsit jobban utána kellene nézni ezeknek a dolgoknak, mielőtt megosztja az ember az ""okosságot""! Sajnos hajlamos az emberiség egy valótlan állítás, egy légbőlkapott feltételezés alapján ítéletet mondani valamiről és ez nem Tesla specifikus.
Ez a reakció viszont eléggé Tesla specifikusra sikerült.

Hol irtam olyat, hogy felborul, kigyullad vagy elüti a kisgyereket? Volt egy törésteszt, amin lehet, hogy csaltak. Ennyi volt a cikkben, se több, se kevesebb.
Tuti "véletlen", de a tiktok most ilyen videókat dob fel nekem:
https://vm.tiktok.com/ZMF1vUt5V/
https://vm.tiktok.com/ZMF1vySXN/
https://vm.tiktok.com/ZMF1vHsEL/
Én nem írtam olyat, hogy Te írtál ilyet

Ezek jutottak eszembe a Teslákkal kapcsolatban, mint általános marhaságok, amik szépen mind megdőltek, csak arra már senki nem volt kíváncsi. Itt is felmerült már a gyerekgázolás, az autopilot, vagy a nagy éhség sztrájk, ahol felsorakoztak páran, csináltak néhány fotót, majd hazamentek, mert megéheztek. Az elektromos autózás és abban vezető pozíciót betöltő Tesla jelenleg egy nagyon jó célpont 5 perc hírnévért. Na ezeket nem kell benyalni, utána kell olvasni kicsit más forrásból is.
Ha például kis nevető fej nélkül megkérdezel, hogy mit szólok azokhoz a híresztelésekhez, miszerint elképzelhető, hogy csalt a Tesla a teszten, akkor leírtam volna a véleményemet. Így ez csak egy odalököm az orra alá, mert a Blikk megírta komment lett. Vagy ez a tiktok izé... most gyerek mellett nem érek rá végignézni az egészet, de biztos remek sztori lesz a vége

Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 16., péntek 15:42
Szerző: h3x0r
kiserik írta:
Biztos voltam benne, hogy valaki hozni fogja

Tudjuk: felborul, kigyullad, elüti a kisgyerekeket, életveszélyes, nem is lehet autopilotnak nevezni a vezetéstámogató rendszert, begurul a Dunába, stb. Kicsit jobban utána kellene nézni ezeknek a dolgoknak, mielőtt megosztja az ember az ""okosságot""! Sajnos hajlamos az emberiség egy valótlan állítás, egy légbőlkapott feltételezés alapján ítéletet mondani valamiről és ez nem Tesla specifikus.
Ez a reakció viszont eléggé Tesla specifikusra sikerült.

Hol irtam olyat, hogy felborul, kigyullad vagy elüti a kisgyereket? Volt egy törésteszt, amin lehet, hogy csaltak. Ennyi volt a cikkben, se több, se kevesebb.
Tuti "véletlen", de a tiktok most ilyen videókat dob fel nekem:
https://vm.tiktok.com/ZMF1vUt5V/
https://vm.tiktok.com/ZMF1vySXN/
https://vm.tiktok.com/ZMF1vHsEL/
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 16., péntek 15:07
Szerző: raul 4 ever
kiserik írta:
Biztos voltam benne, hogy valaki hozni fogja

Tudjuk: felborul, kigyullad, elüti a kisgyerekeket, életveszélyes, nem is lehet autopilotnak nevezni a vezetéstámogató rendszert, begurul a Dunába, stb. Kicsit jobban utána kellene nézni ezeknek a dolgoknak, mielőtt megosztja az ember az ""okosságot""! Sajnos hajlamos az emberiség egy valótlan állítás, egy légbőlkapott feltételezés alapján ítéletet mondani valamiről és ez nem Tesla specifikus.
Nem akarom elrontani a tesla swag-et, de nem az van, hogy egyébként az összes (tehát már a 0. naptól fogva) villanyosra tervezett verda, ollyan biztonságos már, pont mert nincsenek a "motortérben" olyan hülyeségek, mint motor, váltó, egyéb szerelvények, hogycsakna?
Merthogy már az akkupack is brutál merevséget ad, és a felszabadult hely miatt kompromisszummentes ütköző/gyűrődőzónákat lehet tervezni?
Gyak. az első 10 kocsi közül mind a 10
90% fölött védi az embert és majdnem 90 mindnél a puja.
Re: OFF
Elküldve: 2022. szeptember 16., péntek 14:48
Szerző: kiserik
h3x0r írta:
kiserik írta:
Fiatalon egy jó kis bububu volt az álom (wrx sti). A józan ész és a gazdasági okok a dízel felé tereltek. Most is ez a kettő befolyásolja a döntésem. A 2007es wrx sti ugyanúgy az álom, de a '24-től többlet termelt napenergiát inkább beletankolom a világ jelenleg legbiztonságosabb autójába.
Ha már világ legbiztonságosabb autója :
Csalhatott a Tesla az Euro NCAP törésteszten
Biztos voltam benne, hogy valaki hozni fogja

Tudjuk: felborul, kigyullad, elüti a kisgyerekeket, életveszélyes, nem is lehet autopilotnak nevezni a vezetéstámogató rendszert, begurul a Dunába, stb. Kicsit jobban utána kellene nézni ezeknek a dolgoknak, mielőtt megosztja az ember az ""okosságot""! Sajnos hajlamos az emberiség egy valótlan állítás, egy légbőlkapott feltételezés alapján ítéletet mondani valamiről és ez nem Tesla specifikus.