Anthony írta:Tényleg nagy dicsőség, szerintem még elég sokan tudnak kurva viccesek lenni illuminált állapotban. Nagy taps, tényleg.
forgasd ki. tényleg. nagy taps.
HozzászólásSzerző: lestat » 2018. december 8., szombat 17:45
Anthony írta:Tényleg nagy dicsőség, szerintem még elég sokan tudnak kurva viccesek lenni illuminált állapotban. Nagy taps, tényleg.
HozzászólásSzerző: Anthony » 2018. december 8., szombat 17:31
HozzászólásSzerző: lestat » 2018. december 8., szombat 16:44
HozzászólásSzerző: M1Ö » 2018. december 8., szombat 11:00
Azé' finn ként nem lehet neki olyan ismeretlen a vodkaBBeno írta:megkostolta a helyi kulonlegessegeket
HozzászólásSzerző: BBeno » 2018. december 8., szombat 10:06
HozzászólásSzerző: alexoxladjackoxi » 2018. december 7., péntek 23:24
HozzászólásSzerző: Petr » 2018. november 26., hétfő 20:26
Hartley sem hiszem, hogy bármi pénzt hozna. Albonon is meglepődnék.P. Krisz írta:A jó pilóták viszik a pénzt, Ők pedig hozzák. Kb. 10 millió dollár egy ülés ára.
HozzászólásSzerző: wZoLee7 » 2018. november 26., hétfő 20:16
Nem. Épp ellenkezőleg. A meglevő gyártók elhúznának, mert nem mire jó nagy gyártónak lenni ha ugyan azt a keveset költhetem amit pl a legkisebb csapat? Embereket kellene kirúgni, mert amíg egy merci dolgozik X emberrel, addig a kis csapat annak a negyedével. Szélcsatorna, technika, minden mehetne a kukába mert nem fér bele a sapkába. Miért száljon be egy gyártó, ha nem ér vele semmit? Jelenleg sem a pénz miatt nem jönnek, hanem azért mert nem éri meg. Ilyen motorok mellett semmit nem nyernek, gyártsanak le évi kitudja mennyi motort plusz még a komponenseket és közben az utcai részleg semmit sem nyer. Ferrari az ferrari, a merci meg rongyosra nyeri magát, de semmi garancia nem lenne hogy ha jönne egy porsche vagy vw vagy bármi az sikeres lenne, és nem a mclarennel harcolna hátul.Corleone írta:
Egy költségvetési sapka, vagy nevezzem bárminek, nem lenne hátrány, kicsit jobban összerántani a csapatokat, csökkenteni a különbségeket és akkor talán más gyártó is kedvet kapna
HozzászólásSzerző: P. Krisz » 2018. november 26., hétfő 20:15
A jó pilóták viszik a pénzt, Ők pedig hozzák. Kb. 10 millió dollár egy ülés ára.Akkor már nem lenne jobb pontokat is szerezni kompetens pilótákkal?
HozzászólásSzerző: Petr » 2018. november 26., hétfő 20:04
Értem én, hogy a sajátjaikat nyomatják, de ha csak a 'B' utáni kategória maradt, minek égetik magukat?Remy írta:Ez a Kvjat - Albon páros mennyire nem Forma 1-ben való, te jó ég. 2 ülés, bukott pilótáknak.
HozzászólásSzerző: Remy » 2018. november 26., hétfő 19:59
HozzászólásSzerző: Corleone » 2018. november 25., vasárnap 19:11
HozzászólásSzerző: wZoLee7 » 2018. november 25., vasárnap 18:37
HozzászólásSzerző: alexoxladjackoxi » 2018. november 25., vasárnap 17:56
HozzászólásSzerző: Remy » 2018. november 25., vasárnap 17:00
HozzászólásSzerző: Santi » 2018. november 25., vasárnap 16:21
Ebből a sorból Glockot és Hülkenberget kivenném, azért azon túl ők bizonyítottak és nyertek máshol is. Glock egy top DTM pilóta, csak a BMW a probléma, ígyis vannak DTM-es futamgyőzelmei, Hulk meg Le Mans-i 24 győztes.Remy írta: Pár bajnok: Vandoorne,, Pantano, Palmer, Glock, Maldonado, Grojean, Hülkenberg egytől egyik gyenge pilóta.
Egy vén Alonso 21-0-ra tud verni egy tehetségnek kikiáltott Vandoorne-t? Ne már gyerekek.
HozzászólásSzerző: Remy » 2018. november 25., vasárnap 15:56
HozzászólásSzerző: lestat » 2018. november 25., vasárnap 15:49
Remy írta:Elfékezte magát Bottas, lecsúsztott a pályáról, aztán a pálya bukóterét kihasználva, lényegében előnyt szerzett, mert nem kellett bevennie még egy kanyart, hanem egyenesen átment rajta.
Szabályosan nézve, elbukta a poziícióját a finn.
HozzászólásSzerző: Remy » 2018. november 25., vasárnap 15:46
HozzászólásSzerző: lestat » 2018. november 25., vasárnap 15:44
Remy írta:Hát, ha már Whiting-ék képtelenek megbüntetni (legalább rájuk szólni, hogy hé' azt a pozíciót adjátok csak vissza) egy mercit, akkor erőből kell...
Jelenlévő fórumozók: 1 regisztrált és 0 vendég
© 2011-2022 Madridom.hu | Médiaajánlat | Adatvédelem